Algu coneix la masia vilanoveta???

Preguntes a les ja casades.

Algu coneix la masia vilanoveta???

EntradaAutor: txellgodayol » dc. juny 07, 2006 6:28 pm

M'agradaria tenir mes referencies d'ells abans de fer la reserva perque despres si m'he de fer enrera sera mes dificil per aixo necesito saber si algu me'n pot donar referencies o si algu s'ha casat alla???
gracies guapes
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: Juliette » dv. juny 16, 2006 2:03 pm

Hola,

No sé si ja et vaig escriure sobre la vilanoveta un altre dia. Hi havia un post igual i no sé si erets tu. Però vaja sino ho erets et diré que són uns jardins molt macos i que el cattering que ho porta és conegut.
Avatar de l’usuari
Juliette
 
Entrades: 32
Membre des de: dj. set. 29, 2005 3:52 pm

Re: Algu coneix la masia vilanoveta???

EntradaAutor: gina_christian » dt. oct. 21, 2008 5:04 pm

txellgodayol ha escrit:M'agradaria tenir mes referencies d'ells abans de fer la reserva perque despres si m'he de fer enrera sera mes dificil per aixo necesito saber si algu me'n pot donar referencies o si algu s'ha casat alla???
gracies guapes


Hola Txell,
jo no m'he casat alla i tampoc tinc previst casar-me alla, però el meu cosí va fer el banquet alla el maig d'aquest any 2008. La veritat és que és un lloc molt maco, amb els jardins, la masia antiga, els animals... i el servei va estar molt be i el menjar també molt be. L'aperitiu ens va agradar molt i el sopar no va ser molt copiós.
En realitat va estar tot molt be. El que em va agradar molt és l'aperitiu amb els diferents espais... el que no se si es va fer diferent al ser un casament de tradició salmantina, ja que la dona del meu cosí es de salamanca.
Espero haver-te ajudat en algo.
Avatar de l’usuari
gina_christian
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants