BANQUET EN UNA CASA RURAL A L'ALT EMPORDÀ

Preguntes a les ja casades.

BANQUET EN UNA CASA RURAL A L'ALT EMPORDÀ

EntradaAutor: Isthar_02 » dc. maig 07, 2008 6:45 am

Tal i com han dit unes companyes copio el post aquí a veure si algú em pot ajudar...

Hola a totes i tots,

Al meu xicot i a mi ens agradaria celebrar el nostres banquet nupcial, a una casa rural, propietat de la nostra família, situada a l'Alt Empordà. Ara bé necessitem conèixer empreses de lloguer de carpes, caterings... per la zona!! Algú s'ha casat en una casa rural i ens pot ajudar??

La veritat és que estem una mica perduts... però aquest fòrum em sembla genial!! :-)ok:

Moltes gràcies,

Fins aviat
Isthar_02
 
Entrades: 5
Membre des de: dt. maig 06, 2008 1:58 pm

EntradaAutor: annapere » dt. set. 16, 2008 6:44 pm

Bona tarda Isthar_02!!

No sé si encara esteu buscant aquesta informació,... per si de cas, us en passo!

Càterings per la zona
:



Aquestes mateixes empreses es cuiden de les estovalles, tovallons, cuberts, etc. que vosaltres mateixos podeu triar quins us semblen millor.

Per altra banda, i si ho voleu, també se'n cuiden de les flors i pel tema de la carpa potser us poden ajudar...

Que hi hagi molta sort i, sobretot, molt d'amor!!

Pere
annapere
 
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 16, 2008 6:05 pm

EntradaAutor: Sibil·la » dj. set. 18, 2008 12:08 pm

Jo no en tinc ni idea perquè no n'he necessitat mai.

No sé si fan casaments però una bona empresa de catering de Figures és la MONTSERRAT al c/ Besalú.
Pots preguntar:

http://www.montserratcatering.com/
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1814
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: Sibil·la » dj. set. 18, 2008 1:01 pm

Bé, acabo de preguntar al germà de la meu cunyada que es casen aquest dissabte en una casa rural a Pontós, i m'ha comentat el següent:

Hem agafat el càtering El Ginjoler, que són de Banyoles. Evidentment fins després del casament no podrem opinar 100% fiablement, però tothom ens n'ha parlat molt bé. I la veritat és que, de tot el que vàrem mirar, és el millor en quant a relació qualitat-preu.

La seva web és www.elginjoler.com


Es pot preguntar on us caseu vosaltres? :*:-)
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1814
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

EntradaAutor: Isthar_02 » ds. set. 20, 2008 11:01 am

Bon dia,

Pere y Sibil·la moltes gràcies per les vostres respostes!!

Nosaltres ja hem estat mirant el Catering Montserrat, i el Teatre, tots dos de Figueres. I tenim pendent mirar El Ginjoler, del qual en tenim molt bones referències. Però, si que t'agraïria molt, Sibil·la, que si després del casament del teu cosi, si ens pugessis donar la teva opinió i fer-nos cinc cèntims sobre el Catering.

El nostre desig és casar-nos a Can Palau, a Agullana (un petit poble situat just al costat de La Jonquera). Can Palau és una casa de turisme rural independent (www.canpalau.com), i a més a més es casa nostra, ja que ens hem restaurat l'antiga casa dels masovers.

Bé, moltes gràcies, una altra vegada, pels vostres suggeriments!!

Isthar
Isthar_02
 
Entrades: 5
Membre des de: dt. maig 06, 2008 1:58 pm

EntradaAutor: Sibil·la » dl. set. 22, 2008 10:08 am

Ishtar, no hi vam pas anar al casament. Es casava el germà de la meu cunyada, però ahir mateix ja vam parlar amb ella i vam veure les fotos.

Sobre el catering van dir que molt bé. Molt currat i original.
La meu sogra va comentar que una cosa que deia cruixent, el d'ella no ho era gaire. Però clar, un catering mai podrà ser al 100% igual que tenir un cuina allà mateix.
Però que a banda d'això, que el menjar era molt i molt bo.

M'he mirat la web i la casa és preciosa, i l'indret també.
Crec que us quedarà un casament ben bonic!
Jo hi tenia parents de lluny a Agullana, cosí llunyà del meu pare i estaven de masovers a la Casa Nova. Només recordo que passavem per davant de l'ermita de Sta. Eugenia per arribar-hi. Ella ja és mort, però la seva companya ara viu al poble
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1814
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants