Casaments Tematics o diferents

Preguntes a les ja casades.

Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: angi » ds. jul. 26, 2008 9:23 am

Hola, jo em vaig casar com a l'epoca medieval, sip, amb tota la gent vestida aixi, i tot el muntatge igual.
He obert aquest tema perque a mi no em va ser gens facil trobar coses per el meu casament, tema detalls, muntatge, vestits, carro....etc
A part de que buscar informacio de com es feien els casaments en l'epoca medieval es tota una odisea, i aixo que hi ha internet.
Jo proposo que tothom que hagi fet un casament diferent, amb tematica, que s'apunti i ajudi a qui vulgui informacio.
Un petonassss.
angi
 
Entrades: 18
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:37 pm

EntradaAutor: Brid » ds. jul. 26, 2008 5:49 pm

Quina passada!
I tens fotos?!?!?!
M'encantaria veure-les! *.-o-o.*
Brid
Imatge
Avatar de l’usuari
Brid
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: ds. maig 17, 2008 9:24 am

EntradaAutor: Repo » dg. jul. 27, 2008 8:13 pm

Un casament temàtic! que original!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Repo
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: angi » dc. jul. 30, 2008 8:21 am

No encara no en ting del fotograf, que va ser en Pere Hierro, La veritat es que no el recomano a ningu, teoricament eren 4 mesos per tenir-ho tot, estem a l'agost 10 mesos despres i no ting res.
Teniem que acabar de pagar-ho tot abans de rebre les fotos amb marca d'aigua, despres d'haber pagat mes de la meitat cosa que li vai dir que no era logic, al gener que en 2 setmanes tindriem el video, res de res, a sobre amb excuses que si el del video a tingut un accident en diferents mesos, que ho tindras la setmana que ve cada setmana, que si el nou que van contractar del video habia tingut un familiar ingresat a l'hospital...
Total que al mes de juny aconseguim tenir el video i fotos marca d'aigua, el video super mal montat, depresa i corrents amb talls de musica, i a les fotos no n'hi havia ni una de les que es fan amb la familia i amics.Ens va dir que li portesim tot que ens donaria el video en brut per mirar cose que faltaven i totes les fotos.A dia 30/07/08 no tenim encara res i quan truquem no ens contesta.Es un fotograf de Badalona i te una botiga a Figueres, a part els del Restaurant Can Font el recomana com a Fotograf.Si sabeu d'algu que tingui intencions d'agafar-lo aviseu-la, he estat navegant per diferents foros i no soc la unica a qui li ha passat.
angi
 
Entrades: 18
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:37 pm

EntradaAutor: angi » dc. jul. 30, 2008 9:03 am

Be a part d'aixo que ja em te una mica farta, us envio algunes fotos del casament que em van fer els convidats, ja m'agradaria posar alguna de fotograf, pero no en ting cap.
Si alguna fa un casament tematic que ho penji tambe, ja dic que jo vaig estar 2 anys preparant la meva i no em va ser gens facil.
Si alguna es vol casar tambe aixi que m'ho demani que ja li pasare informacio de costums de l'epoca, com repartir els nuvis, aigua, pa d'herbes i sal gorda als convidats. A l'epoca quan es convidaba a algu a casa teva a una festa o sopar es feia aixo per dirli al convidat que cap mal li pasaria a casa seva.Degut a que a l'epoca era habitual les conspiracions, enverinaments...jeje.
Apa us penjo alguna foto, espero que us agradin.
Mes endavant agafare alguna mes de les que m'han anat donant els convidats i les penjare.
Un petonas guapes.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
angi
 
Entrades: 18
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:37 pm

EntradaAutor: Tinita » dc. jul. 30, 2008 9:05 am

Ostres nena doncs vaja amb el fotograf!!!

Aixó em fa una rabia!! amb el que t´arriben a demanar i que després et tractin així, i que juguin amb els sentiments , cullons! que és el dia más important de la teva vida...

bueno esperem que quan te les donguin hagi valgut la pena l´espera!! ja veuràs com si i les fotos i el video son "estupenduuus"!

I felicitats pel casament temàtic, molt original si senyora!!!

Per ciert, no es veuen les fotos...
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Tinita » dc. jul. 30, 2008 9:12 am

oh ja les veig!!

que original!!!!

escolta i els convidats que van dir, van tindre molta feina en buscar la roba medieval??
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: angi » dc. jul. 30, 2008 9:26 am

Els convidats,jeje, al principi quan els hi deiem a la familia, es pensaven que era conya, fins que els hi van arrivar les invitacions, molts s'els van fer ells, i a d'altres els hi vam donar llocs d'internet i botigues on en podien anar a comprar, no vam ser molt exigents, nomes voliem que la gent anes comoda, que es posesin alguna cosa de l'epoca, tant de cristians com de moros, i que s'ho passessin be.
Una decisio que vaig pendre i que va estar molt be, va ser posar els nens en una punta d'un dels laterals,aixi no van molestar els pares i van poder aixecarse correr i fer el que volguesin
Us paso un blog que ara me n'he enrecordat on hi han penjades algunes fotos mes.
http://lluitesmedievals.blogspot.com/
Al costat dret abaix veureu tema casament medieval aqui estan penjades.
angi
 
Entrades: 18
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:37 pm

EntradaAutor: angi » dt. ago. 12, 2008 12:25 pm

Apa estem al mes d'agost aviat fara un any del nostre casament, us prometo que quan el dichos fotograf Pere Hierro es digni a contestar el telefon i a fer les coses ben fetes us penjo mes fotos.

Be us donc una mica d'informacio de les coses que vai aconseguir trobar.
El carro per portar-nos el vam demanar a Cruañas el seu movil es el 616438744, esta molt be i els caballs son preciosos.No va tenir cap problema en disfreçarse.

Us anire penjant detalls i cosetes, a la que escaneji una invitacio que per cert ens les vam fer nosatres tambe les penjarem.

Un petonas.
angi
 
Entrades: 18
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:37 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. ago. 14, 2008 3:49 pm

Té molt bona pinta el vostre casament!!! segur que els convidats van quedar encantats!! us felicito perquè segurament no va ser gens fàcil organitzar tot això!!!


Quan tinguis les fotos del fotògraf (que espero que sigui el més aviat possible), per què no fas una crònica dle teu dia???


segur que ens interessa !!!!


ENHORABONA I MOLTES FELCIITATS!
Avatar de l’usuari
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: angi » dj. ago. 14, 2008 7:21 pm

Aixi ho fare, i si hi ha alguna que tambe hagi fet un casament tematic que ho penji per aixi ajudar a les que es volen casar.
Per els detalls varem fer miniespases llegendaries a aceros de hispania
us paso la web, van ser molt rapids i el preu molt be, com que en vaig agafar 100 em van dir que m'arreglarien el preu.
Son miniespases de excalibur, robin hood, la tizona del zid,.... amb la seva historia llegendaria.
Quan faci la cronica tambe hi posare una foto.

http://www.aceros-de-hispania.com/infer ... miniaturas
Un petonas a totes.
angi
 
Entrades: 18
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:37 pm

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: dory » dg. set. 27, 2009 2:37 pm

Que original! nosaltres també ens agradaria fer algo diferent... estamos el ello
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: angi » dg. set. 27, 2009 3:48 pm

Dons no dubteu en preguntar-me, tinc molts amics frikis,jeje.
digueume que us agrada i us dic que podeu fer.kis
angi
 
Entrades: 18
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:37 pm

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: dory » dg. set. 27, 2009 4:39 pm

Angi! moltes gràcies
Nosaltres, més que temàtic volem que sigui diferent i estem orientant-nos per mirar cases de colònies per passar el finde!
Aquest finde volem anar a mirar can ribas y cases de colonies
saps dalguna boda axí? se que per aqui n'hi ha alguna cronica pero encara em falten missatges per poder accedir!!
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: sauryn » dg. gen. 10, 2010 9:48 am

Laura, no sé si ja has trobat casa, jo em caso a Mas Gircós, una masia a Besalú que han reconvertit en casa de colònies, inclús crec que la noia ens va explicar que havien fet alguna boda medieval, en quant la vam veure ens va enamorar. Si vols et dono les dades
sauryn
 
Entrades: 9
Membre des de: dj. nov. 05, 2009 12:32 am

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: nuvia27 » dj. gen. 14, 2010 4:23 am

hola..,

que bonitas las fotos de vuestra boda medieval...a mi también me gustaria algo parecido, pero mi consorte es muy reacio..jiji...tendremos que encontrar un punto intermedio..!
Avatar de l’usuari
nuvia27
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 6:03 am

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: heydy » dc. gen. 20, 2010 2:22 pm

Qué original !!!
Y qué fotos más chulas.
Avatar de l’usuari
heydy
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dt. des. 29, 2009 11:00 am

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: selvaggia » ds. set. 17, 2011 11:57 pm

Llastima que hagi caigut el servidor i no es vegin les fotos!
selvaggia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: luna2 » ds. nov. 05, 2011 7:58 pm

Que bueno Lo de la boda medieval, yo a todas las bodas a las que he asistido Han sido muy normales.
luna2
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 11:37 am

Re: Casaments Tematics o diferents

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 12:14 pm

A nosaltres ni se'ns ha acudit plantejar-nos això del casament temàtic. Crec que per fer-ho, els dos membres de la parella han de ser molt fans d'aquell tema concret (sigui el món medieval, Greace o Harry Poter). I com que no és el nostre cas, ja no ens ho vam ni plantejar!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Següent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
cron