us tinc abandonades! però és q vaig de cul tot el dia!!!!!
abans de res enhorabona lauryta!!! us caseu just 1 any després q nosaltres!!!

us explico que hem avançat: invitacions estan gairebé totes repartides, ja us havia dit q tinc sabates i roba interior. També tinc arrecades, hem triat aquest matí els centres de les taules i els rams per les mares, DJ (també hem agafat en Marc), ell a té la seva vestimenta de cap a peus, el viatge reservat, el fotògraf. No sé si em deixo alguna cosa.
karla volem veure les teves sabates!!!!!!!!!
aquest matí hem anat a escollir els centres de les taules i hem passat per la botiga q està de liquidació però estava tancada, trucarem per si obren o ja han tancat definitivament!
També m'he comprat un xal (no tinc ni idea de com s'escriu) per un casament q tinc a l'agost. Està super bé de preu 18€!!! i n'havia vist per 60!! El vestit també me'l vaig comprar fa poc. Això no són coses pel nostre casament però si són coses q haig d'enllestir abans de marxar de viatge sinó no trobaré res!!!!!!
Hansen tens aró la sala podria ser d'un altre color i les estovalles més modernes però és el que hi ha de moment!

per cert lauryta, la decoració de la piscina q es veu a les fotos les ha fet Flor Alba d'Igualada, per internet pots trobar el tel. POtser el Nus q és l'altre floristeria amb la q treballa mas vivencs també et poden fer algua cosa. Jo ho vaig trobar caret així q ho vam deixar estar.
Nosaltres volem fer l'aperitiu a la piscina pq no tenim gaires nens.
quin rotllo us he fotut!!!!!! però és q feia dies q no passava per aquí!