Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

Gironins/es 2008 (II part )

EntradaAutor: Toni » dc. abr. 16, 2008 12:16 pm

Continuació del post :::

:-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 16, 2008 12:18 pm

Tenim una segona part aixo és per flipar!!!! =0-0-) =0-0-)

Gràcies Toni!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. abr. 16, 2008 12:22 pm

Merci Toni!!!!

Les Gironines anem amb un bon ritme de donar :-.:·:: .... ja tenim un segon post obert!!!!

Miriam, tranquil.la amb la prova del vestit! que segur que aquesta setmana et diuen la data per fer la primera prova!!
Avatar de l’usuari
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 16, 2008 12:26 pm

Que ja no m'enrecodo a on haviem deixar la conversa!!!

Sant Jordi!!! és veritat!!! que jo encara he de mirar el llibre
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 12:33 pm

uooooooo nenes quina categoria, un segon post obert!!!! i quin nom te? ara no el trobare!!!!

Jo ja flipava.... he intentat publicar i em deia tema tancat i que no es podia publicar, jaaaaaaarlllll que passa deia jo, m'he fotut un susto.....

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) molt ben dit miriam!!!! pero crec que es mes que gafe es que es un manargues, despistat i destraler!!! sort que no necessita ulleres per cada dia perque sino seria la ruina!!! neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 12:34 pm

ja he trobat el nom, no problem! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 12:42 pm

OLE, OLE, OLE!!!!

Quina categoriaaaaa!!!!! Gràcies Toni!!!!!

Pues eso, que si Tetes, que tots els homes son uns manargues! El meu home es va deixar el móbil a la roda del tractor i ale.... a prendre pel sac el telèfon! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

S'accepten ideas per celebrar un bon aniversari!!! :-)) :-)) :-)) :-))
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 12:57 pm

Et dono la rao Miriam, tots els homes son iguals, no tenen remei!!!! :-/

Propostes per aniversari? no soc gaire bona en aquestes coses... un cap de setmana en un hotel amb un sopar romantic, lo tipic vamos... anar al magma i sopar, aix nose, que poc original...
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: montpra » dc. abr. 16, 2008 1:08 pm

collo quin espant al anar a respondre i posava post tancat !!!!
Toni gràcies uapisim !!!

Bé, dir-vos que 100% segur que hi ha una passa de varicel.la, i almenys a l'Empordà, no se si ha allargat la passa cap a un altre lloc o no ... entre P3, P4 i P5 n'han caigut 8 ... i tot just és el principi ....

Jo estic un xic millor, ja he menjat un xic, però el cap sembla que em vulgui explotar, uff és lo pitjor el mal de cap !!! I ahir a la nit quan vaig anar al llit estava amb febre, i avui dècimes, pero el nens necesiten profe !! Jo vaig les hores d'atencio amb nens i les hores que em queden lliures per fer feina, ja marxo cap a casa a descansar, pero m'han dit que si em trobo més malament que agafi baixa i a casa, pero no m'agraden les baixes !

Bé uapisimes, marxo una estoneta al sofà i d'aqui poca estona amb els nens. Petonssssssssss !!

Winy fes llista de sopar va reineta, que tu ets la reina de les llistes !
Avatar de l’usuari
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 1:17 pm

Mont, m'alegra que estiguis millor, però si as d'agafar la baixa, doncs l'agafes i llestos! Abans és la teva salut...

Tetes, és el de sempre pero pot ser eficient...ja que l'Albert i jo no hem fet mai aixó de sopar romàntic, blablabla...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. abr. 16, 2008 1:58 pm

WALAAAAAAAAA QUE FORT!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Tenim una II part del post!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Tant casquem???? :hmm:: :-/ neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Gràcies Toni! :-)ok:
Avatar de l’usuari
_cumeta_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 16, 2008 2:10 pm

Doncs Miriam ja tens un possible regal!!!! hi ha una casa rura molt guapa a Cassà de la Selva que té jacuzzi i tot i no és molt i molt cara em sembla... a veure si la trobo i te la poso!!!


Ja veus si casquem!!! abans de finals d'any ja tindrem la trologia neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 16, 2008 2:10 pm

Quina passada nenes, una segona part!!! I les que queden, eh?!?!

Però no he trobat la primera part, o sigui que no sé què ha passat aquest matí...

Jo he hagut d'anar a buscar una carta certificada a correus. Es per la prima dels 2500€ pel naixement de la nena. Em diuen que els falta la fotocòpia del llibre de família, i jo estic segura d'haver-los-la donada... se han traspapelao, els molt burros!!! Total: he d'anar entre demà i demà passat a La Bisbal, i em fot un palarro! A més, he de portar el cotxe (l'altre...) al taller perquè fa temps em vaig carregar la part de radera aparcant i aprofito que els meus pares marxin a Suïssa per agafar-li el cotxe a la meva mare. Que tinc una setmaneta que tela...

Miriam, no m'he enterat bé, és l'aniversari de l'Albert? Si no has fet mai això de nit d'hotel i sopar romàntic, crec que és una bona idea! Nosaltres ho fem tant sovint com podem, perquè val peles...

Què més???

Mireua, els vanos m'agraden també amb els ninus, i quan vegis la meva aliança veuras que també és molt ample, a mi m'agrada! I vaja kk per les ulleres! Com que tenim poc gasto aquest any!

La Winy no entra gaire, no??? Winyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy?????

no m'en recordo de la resta...
Imatge
Avatar de l’usuari
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 16, 2008 2:18 pm

Miriam no ho trobo pero bueno pots mirar d'altres tant cases rurals com hotels i fer un cap de setmana romàntic =0-0-) =0-0-)

Nuria el vell el trobaràs a post històrics! :-)ok:

Vaia un altre cop al taller: clatellada! a nosaltres ahir ens van enviar una carta que hem de portar el nostre cotxe al tellar per que va sortir una partida de cotxes tarats del pedal del freno i el nostre n'és un! ja els hi val.... ara que ja fa un any i 2 mesos que el tenim! que esperaven!!!! en fi....És tipic de l'administració perdre els papers!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 16, 2008 2:35 pm

Gràcies Chiky, ja m'he posat al dia!

I així he ist que ha passat la Dem!!! Què tal guapa, com estàs???? I la meva jove??? Ja veig que tu tampoc no pares ni un moment!

Gràcies Espe per contestar-me per les opos. Demà tinc cita amb aquella noia i veuré exactament quina és la quantitat de feina i sobretot quan és el plaç, i ja veuré si em sento capaç de fer-ho o no... però de totes maneres, si no és per aquestes, començaré a preparar-me per si en surten d'altres... és que també em fa una mica de cosa deixar ja la nena, és tant petitona... Però bé, almenys sé que estarà en bones mans, la cuidarà la meva mare. Demà ja us diré què he decidit!

Tetes, tela el teu home amb les ulleres, no??? Segur que li vols regalar això? SI d'aqui tres dies estaran xafades neu:-D

Per Sant Jordi, jo ja ho tinc solucionat: serà l'últim Harry Potter en castellà, és un gran forofo i se'ls està llegint ara per practicar la llengua. Ara ha començat a llegir-se el cinquè en català, i no el parla gens! Està com una cabra, però com que se'ls sap de memòria en francès, li va molt bé, en comptes d'estudiar llibres de text.
Imatge
Avatar de l’usuari
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: nuria74 » dc. abr. 16, 2008 2:36 pm

Gràcies Chiky, ja m'he posat al dia!

I així he ist que ha passat la Dem!!! Què tal guapa, com estàs???? I la meva jove??? Ja veig que tu tampoc no pares ni un moment!

Gràcies Espe per contestar-me per les opos. Demà tinc cita amb aquella noia i veuré exactament quina és la quantitat de feina i sobretot quan és el plaç, i ja veuré si em sento capaç de fer-ho o no... però de totes maneres, si no és per aquestes, començaré a preparar-me per si en surten d'altres... és que també em fa una mica de cosa deixar ja la nena, és tant petitona... Però bé, almenys sé que estarà en bones mans, la cuidarà la meva mare. Demà ja us diré què he decidit!

Tetes, tela el teu home amb les ulleres, no??? Segur que li vols regalar això? SI d'aqui tres dies estaran xafades neu:-D

Per Sant Jordi, jo ja ho tinc solucionat: serà l'últim Harry Potter en castellà, és un gran forofo i se'ls està llegint ara per practicar la llengua. Ara ha començat a llegir-se el cinquè en català, i no el parla gens! Està com una cabra, però com que se'ls sap de memòria en francès, li va molt bé, en comptes d'estudiar llibres de text.
Imatge
Avatar de l’usuari
nuria74
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ainos28 » dc. abr. 16, 2008 2:46 pm

Osti tu, quin nivell, la segona part del post!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 16, 2008 2:51 pm

aaalaaaaaaaaaa quina passada la 2ª part....

miriam aixó del vostre aniversari està bé si no ho heu fet mai, despres de 7 anys ja us toca, no?? seria una bona opció...

mont m'alegro que estiguis millor
Avatar de l’usuari
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 16, 2008 2:53 pm

Tetes tu saps l'adreça d'en Josep Espejo "lo music" hi acabo de parlar i diu que d'aqui 15 dies 3 setmanes ens hauriem de veure pero ha de ser un dia de cada dia... diu que no li fa res quedar cap a les 9 del vespre.... en fi un pal pero bueno ja va a tope els caps de setmana! i no me n'he enrecordat de demanar-li l'adreça!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 16, 2008 3:08 pm

ei bona tarda! gironines part II vaja tela!! Salutacions a totes, vaig de cul!!
Visitant
 

Següent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron