Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 10:20 am

SI Chiky, són sense tires i els vaig comprar al blonda! Passa't a vaure si tenen alguna cosa que et pugui servir dona!

Acabo de parlar amb Sinovias... :--( :--( :--(
Res que divendres entren les sabates.... em toca esperar...pero ja li he demanat pressa, i m'an dit que es que estan molt liades, blablablalba... pero que divendres em donaran hora per la prova!!! Aveure si es veritat, perque cada cop em diuen el mateix...començo a estar farta...i em diu: és que no sé perque tanta presa dona, pensa que la última prova la faras una semana abans!! Es ben bé que van més tranquiles les ties...en fi...paciéncia!!

Vaig a esorzar guapes!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 10:32 am

tranquil.la miriam pensa que elles en tenen experiencia i ja saben el que es fan, no pateixis!!! :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dc. abr. 16, 2008 10:37 am

Això, ja deuen tenir el temps controlat, no pateixis!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 16, 2008 11:00 am

Hola guapes!!!

Miriam paciència deuen tenir feina ara, que ja comencen el boom de casaments, però ja fa la tira que vas demanar les sabates, no entenc com és que no els han arribat. :-/

Mireia les aliances són molt maques, jo no les trobo tan amples a mi m'agraden així també. Jo també tinc or blanc i groc i la veritat que no havia pensat com m'ho haig de posar…. :hmm:: però tan és no?

Els vanos són molt originals també i amb aquesta frase que voleu posar us quedaran molt bé i els ninots els hi donaran un toc divertit. Poc a poc també aneu enllestint cosetes. :-)ok:

Les que esteu paxuxes espero que us aneu millorant!!! :-()-) :-()-)

Jo tampoc he passat la varicel·la, tocaré fusta perquè espero no enganxar-la aquest any! al menys fins que passi el casament!

Dem hola guapa ànims i paciència amb el centre civic, les coses de palacio van despacio!
Imatge
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 11:02 am

Si ja sé que haig de tranquilitzar-me..... ja ho sé.... pero és inevitable!! neujor:-) :-) :-)

Espe, les sabates es veu que a la casa és va quedar sense cristallls de varoski i per aixó triguen tant :--(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 16, 2008 11:05 am

Núria que ahir no hem vaig recordar de dir-te que jo estic treballant a un Ajuntament i he fet opos, són durilles perquè es tracta de ser la millor ja que tot va per punts i sempre has de treure la màxima puntuació, però trobo que les opos pels Ajuntaments no són tan complicades si estudies, clar. :-)ok:
Jo ara voldria estudiar altra vegada per treure'm una plaça de tècnic, però clar per això primer han de crear la plaça, de moment estic d'administrativa però quan m'assabenti que en algun Ajuntament surt una plaça superior mi voldria presentar.
El problema que ara treballant també a les tardes al despatx no puc estudiar gaire i el cap de setmana amb tot lo del casament impossible, però a la que passi el casament m'hi posaré.
Normalment per una plaça d'administrativa són uns 20 temes, depèn de cada Ajuntament. I el sous també varien depèn de cada Ajuntament i del Conveni que tingui el personal pactat, no tots els administratius cobrem igual, per exemple els administratius de l'ajuntament de Girona cobren més que nosaltres aquí Salt. Res guapa que si necessites alguna cosa aquí estic! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 16, 2008 11:08 am

Traquil.la Miriam que segur que ho tenen tot sota control! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 11:11 am

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Aixó espero *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 11:24 am

ja sabeu nenes oooooooooooooooooooooommmmmmm, oooooooooooooooooooooooommmmm!!! feu com la noia de l'avatar de la chiky!!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 16, 2008 11:32 am

Bé a veure si t'arriben les sabates aquesta setmana i el tema de les proves ja el deuen controlar, paciencia!!!

Ahir vaig comprar la Guia de China de National Geographic, he pensat regalar-li a en Toni per Sant Jordi, així mato dos pajaros d'un tiro, jejjee! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 16, 2008 11:40 am

Ben pensat Espe :-)ok:

Jo llibre no li compro perque no llegeix mai i com es el seu sant m'hi he d'esmerar mes... suposo que anirem a comprar unes ulleres de sol amb ell perque les que tenia, noves de fa no gaire, li van caure a terra i per rematar-hi hi va fotre el peu a sobre, van quedar inservibles.... :--( quin desastre d'home que tinc...i unes altres de sol s'hi va asseure a sobre... :-( :-( definitivament lo seu no son les ulleres... :-/
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 16, 2008 11:59 am

Molt bona idea Espe!!

Ostres, no hi havia pensat en sant Jordi... suposo que li comprarè alguna cosa de caçera, que ne's fanàtic...

Hi ara que hi caic :hmm:: :hmm:: :hmm:: , el 28 és el nostre aniversari...farà 7 anys! Ja puc començar a pensar que faré....

Joer Tetes, el teu home....es ben GAFEEE!!! Hi no millor dir, eh?? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Toni » dc. abr. 16, 2008 12:17 pm

Post tancat per millorar el funcionament del fòrum..


Continua aquí :

viewtopic.php?p=1728857

:-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

Anterior

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 3 visitants
cron