Coneixeu l'OPEN de la Cadena Paradis?

Preguntes a les ja casades.

Coneixeu l'OPEN de la Cadena Paradis?

EntradaAutor: Lluna i sol » dt. març 14, 2006 7:33 pm

Hola a tots i a totes amb experiència!!! Estem buscant un espai a on celebrar el nostre casament. Hem visitat l'OPEN Club, de la Cadena Paradis, i, les instal·lacions ens van encantar però del menjar no en sabem res. Alguna de vosaltres té alguna referència????
Estem oberts a qualsevol suggeriments d'espai, si vau quedar contentes de l'espai de la celebració del vostre casament...

Gràcies :-)


Lluna i sol
Lluna i sol
 
Entrades: 2
Membre des de: dg. març 12, 2006 9:15 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 02, 2006 5:02 pm

Acabo de veure el missatge, potser és tard però jo vaig estar allà a un casament l'agost passat i el menjar estava boníssim, a tots els restaurants de la cadena Paradís esta bonissim!
Espero haver ajudat encara q sé q fa més d'un mes q vas posar-ho.
:-()-)
Visitant
 

paradis

EntradaAutor: kaskum » dt. maig 02, 2006 5:59 pm

el cert es que crec que es un dels millors caterings que hi ha. Si no m´equivoco Can Cortada i Can Travis son dos restaurants del mateix grup i son molt bons. A part la meva cossina es va casar al zoo i el catering esra del grup paradis. Sense esganyar-te crec que es el millor que he tastat mai
Avatar de l’usuari
kaskum
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 271
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 11:50 am

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 15, 2006 11:47 pm

HOLA KASKUN, MAROMILLA I LLUNA I SOL:

JO EM CASO 29/07 COM MOLT BE SAP MAROMILLA A LA DAMA DEL PARAIGUAS, DINTRE DEL ZOO DE BARCELONA NECESSITO SABER REFERENCIES DEL BANQUET QUE COMENTES DE LA TEVA COSINA KASCUN. GRÀCIES.

LLUNA I SOL, LA MAJORIA DE LA MEVA FAMILIA HAN FET ELS CONVITS AMB PARADIS I SEMPRE EM QUEDAT ENCANTATS.
EL MEU GERMÀ O VA FER AL CAN AMAT, I VA ANAR TOT PERFECTE, EL SOPAR BONISSIM, ELS MEUS COSINS, A PALLEJÀ, EL DE VACARISSES... I SEMPRE ELS HE DONAT UN 10. PER AIXO VAIS DECIDIR AGAFAR LA CADENA PARADIS.

SINO ARRIBA A SER QUE CONEIXO LA DAMA, M´HAURIA QUEDAT AMB EL OPEN. QUAN HO VAIG VEURE,AMB VA ENCANTAR!!.

SEGUR QUE QUEDARÀS CONTENTA LLUNA I SOL.
Visitant
 

dama del paraigües

EntradaAutor: kaskum » dt. maig 16, 2006 9:23 am

El cert es que va ser una de les millors bodes que he anat mai. L´unic problema que vem tenir va ser el parking que hi caven pocs cotxes. L´aperitiu va ser genial amb estil japones i el sopar molt fi. Jo prefereixo cassar-me a Can Portell perque no m´agraden les comparacion, - familia rara - pero l´eleccio es mes que genial. Ja veuras com tothom quedara encantat.
Avatar de l’usuari
kaskum
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 271
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 11:50 am

canvi opinio

EntradaAutor: kaskum » dv. juny 02, 2006 9:38 am

El cert es que a la setmana següent de veure Can Portell teniem cita a l´Open i només entrar ho vem decidir: a l Open !!!! El lloc es genial i l´Adela es encantadora. Tens molta llibertat per tot i es molt cuco amb els detalls. El cert es que crec que es molt maco i com ja hem donat la paga i senyal, ja no tenim volta enrera
No llores porque ya se terminó, sonríe porque sucedió
Avatar de l’usuari
kaskum
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 271
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 11:50 am

canvi opinio

EntradaAutor: kaskum » dv. juny 02, 2006 9:38 am

El cert es que a la setmana següent de veure Can Portell teniem cita a l´Open i només entrar ho vem decidir: a l Open !!!! El lloc es genial i l´Adela es encantadora. Tens molta llibertat per tot i es molt cuco amb els detalls. El cert es que crec que es molt maco i com ja hem donat la paga i senyal, ja no tenim volta enrera
No llores porque ya se terminó, sonríe porque sucedió
Avatar de l’usuari
kaskum
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 271
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 11:50 am


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants