Hi ha algú que es casi pel civil?

any olímpic.

EntradaAutor: nimo » dc. ago. 08, 2007 3:43 pm

Ei gent!!

Sento no haver respost abans és que porto un lio amb això del fòrum. Novatilla novatilla, però em sembla que ja ho domino.

Doncs us explico, em vull casar pel civil al saló de cent i és clar, espera't a finals d'any que ja et direm alguna cosa. Problema, el restaurant, ha d'estar prop de Barcelona per si em diuen que sí al saló, i m'hi he de poder casar si em diuen que no. Sembla ser que això no existeix tots tenen una pega o una altra. A més les dates dels restaurants s'exhaureixen i m'he de decidir sense saber res dels de l'ajuntament.
Tot això és moooolt estressant.

Merci a totes pel vostre suport i ànims que esperem que tot surti com volem!

Miraré Can Marlet a veure què hi diuen.
Avatar de l’usuari
nimo
 
Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 6:26 pm

EntradaAutor: alijia » dc. ago. 08, 2007 7:01 pm

hola a totes !!!


jo tambe em caso per lo civil


ho farem en els jutjats d'arenys de mar uns dies abans i despres sera al restaurant del mas de sant llei


sera un paripé pero sera precios almenys per lo que es veu a la pag web i per que una amiga m'ha explicat que una cosita seva es va casar l'any passat al mas i va ser una passada
alijia
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: Gemma&Dani » dc. ago. 08, 2007 7:13 pm

Hola noies, jo també em caso pel civil. Com que no volia anar a signar el dia abans, vaig estar preguntant a un munt d'ajuntaments, per casar-te a Can Boixeras (l'Hospitalet) has d'estar empadronat, i a Can Marlet, també em vaig informar, tot i que ve un jutge, també has d'anar el dia abans a signar.
On sí que ho fan el mateix dia perquè és de l'ajuntament i és preciós, es el Palau Mar i Cel de Sitges. Nosaltres ens casem allà, però ja hem demanat el dia i no sé com estarà pel 2008, ja que quan van obrir llistes, va estar desbordats durant dos dies seguits, però ho podries provar!

Per cert, per casar-te necessites; els DNI's, un testimoni (que no cal que sigui el de la boda), les partides de naixement i un certificat del padró, un cop ho has entregat al registre triguen 2 o 3 mesos en donar-te el "permís" per casar-te. Això és tot el que jo he hagut de fer a St. Feliu de Llobregat, suposo que a tot arreu deu ser igual.
És un rotllo! Sort que jo ja ho tinc, però tampoc ho podiem fer molt abans perquè dura un any, si no et cases abans d'un any, ho has de tornar a fer!!

Bé, ja no m'enrotllo més!!!

Petons! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
Avatar de l’usuari
Gemma&Dani
 
Entrades: 20
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 6:19 pm

EntradaAutor: alba27 » dc. ago. 08, 2007 7:14 pm

nosaltres tambe farem cerimonia civil, pero no se on perque a l'agost tots el jutjats i els ajuntaments estan de vacances o sigui que no se com ho fare, lo que si es que fare una cerimonia de paripe al restaurant es clar que no tindra cap validesa
Imatge
Avatar de l’usuari
alba27
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1404
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 3:26 pm

EntradaAutor: alijia » dc. ago. 08, 2007 7:23 pm

gemma: ho has explicat genial.


nosaltres ja ens han arribat les partides de naixement

per octubre trucare als jutjats per que em diguin dates per casarno per maig .
alijia
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: alba27 » dc. ago. 08, 2007 7:42 pm

jo ho fare suposu al gener o aixins
Imatge
Avatar de l’usuari
alba27
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1404
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 3:26 pm

EntradaAutor: daphne » dc. ago. 08, 2007 8:16 pm

jo també tinc pensat començar a mirar després de les vacances capa final d'any perque tot i ser de barcelona, empadronada en hospitalet en vull casar a l'ajuntament d'arenys de munt el mateix día que el paripé del restaurant
Avatar de l’usuari
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: kasbah2 » dc. ago. 08, 2007 8:38 pm

Juani per quin dia ho tenes demanat el Saló de cent?

Nimo nosaltres tenim demanada la data desde el gener al Saló de cent, ens van dir que al setembre ens dirien alguna cosa. Nosaltres no ens vam esperar, vam buscar el restaurant al febrer-març, jo en buscaria un que t'agradi, no molt lluny de Barcelona, i així ja tens una cosa segura :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
kasbah2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1782
Membre des de: dj. març 08, 2007 7:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Liti » dc. ago. 08, 2007 9:44 pm

alijia ha escrit:gemma: ho has explicat genial.


nosaltres ja ens han arribat les partides de naixement

per octubre trucare als jutjats per que em diguin dates per casarno per maig .


n
NENA, LES PARTIDES DE NAIXEMENT ON L'HAS HAS DEMANAT? >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: daphne » dc. ago. 08, 2007 9:48 pm

liti li vaig preguntar al meu cosi pero el seu tiet es el que es va encarregar de demanar-la allà i li va enviar
Avatar de l’usuari
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Key » dj. ago. 09, 2007 12:56 am

La partida de naixement, si estàs a la mateixa ciutat on vas neixer ja les tenen al registre civil...
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Gemma&Dani » dj. ago. 09, 2007 9:12 am

Exacte,les partides de naixement estan al registre civil de la població on vas néixer.
Allà on els teus pares et van registrar!!
Petons!
Imatge
Avatar de l’usuari
Gemma&Dani
 
Entrades: 20
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 6:19 pm

EntradaAutor: Liti » dj. ago. 09, 2007 10:46 am

Per tant has d'anar a la ciutat on vas nèixer o algú hi pot anar a buscar-te-la! és així??
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: Key » dj. ago. 09, 2007 10:48 am

ufff, menos mal que nosaltres no ens hem mogut de lloc,,,,que si no... :o-o:
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: daphne » dj. ago. 09, 2007 10:52 am

Liti ha escrit:Per tant has d'anar a la ciutat on vas nèixer o algú hi pot anar a buscar-te-la! és així??


Si que te la poden anar a buscar al meu cosi li va enviar el seu tiet desde galicia
Avatar de l’usuari
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: MireBCN » dj. ago. 09, 2007 11:47 am

Hola noies!
jo també em caso pel civil, he trucat a l'ajuntament i fins setembre res. Tambe faré la cerimonia al restaurant i la fará el jutge de pau de Cervelló pero tinc que anar el dia avans a firmar. Que ja que puja podria agafar el llibret i fer-ho tot el mateix dia, no? en fins... ja veurem que ens diuen al Setembre.

Salutacions i petonets
Avatar de l’usuari
MireBCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 845
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 6:41 pm
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: alijia » dj. ago. 09, 2007 12:09 pm

bon dia a totes:


liti: les partides de naixement te les envien desde el jutjats


tu vas al jutjat(encara que et casis a l'ajuntament, tens que anar obligatoriament. almenys lo que em van dir el de arenys de mar:::)



i li dius que et vols casar alla i que t'expliqui tot

et donara un paper per que l'omplis

amb les teves dades personals i els telefons i l'adreça correcta per que t'enviin les partides de naixement que sera mes o menys en un mes


t'arribaran per carta

no les perdis

i allavors et faltara que vagis amb dos testimonis QUE NO SIGUIN PARENTS SOBRETOT
per corroborar que aneu lliures ...


i amb DNI

i despres ja quedareu dia y hora per anar a fer el casament amb el testimonis i padres verdaders i amb el familiars que volgueu


pero jo aixo o fare com diu molt be la daphne despres de vacances o al gener.
alijia
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: Liti » dj. ago. 09, 2007 12:55 pm

Gràcies maca, em queda molt més clar!
Nosaltres ens casem al març així que a principis d setembre trucaré al jutjat a veure q em diuen!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: alijia » dv. ago. 10, 2007 11:35 am

de res preciosa

petonetss
alijia
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: JESIROS » dv. ago. 10, 2007 12:39 pm

NUWANG ha escrit:jo també em caso pel civil,pero ja m´han dit que la jutgessa de sant vicenç és una RANCIA(si,si ho llegeixes,ho ets,tia rancia,més que rancia)que no vol anar a cap restaurant a casar a ningú(tu t´ho perds,que anáves a sopar de gratis!)
en fi,que estic enrabiada com una nena petita,perque no sé qui nassos em fará de casadero al restaurant,perque el jutjat de sant vicenç és petit,lleig,vell....ho té tot,vaja.Menys mal que tinc 11 mesos per endavant per enganyar a algú....
El que vull saber és quants testimonis fan falta sent pel civil,si son 2 o 4 com a l´església,o quants....


HOLA!! nuwang es en st vicent de castellet??? Mi hermana se casó en el mirador de Montserrat pero se cogió al alcalde de st Pedor, muy majete!!! y fué al restaurante y todo!! Lo que pasa es eso que lo más importante es el libro y como no lo pueden sacar, sea actor o sea juez o alcalde es un paripé.

Nosotros nos casaremos 2 días antes (si esque encontramos juzgado o ayuntamiento que case el miercoles y no pida empadronamiento) y luego nos "casaremos" por lo civil en el restaurante con un actor pero por lo que me han dicho parece un juez. Para los familiares es un juez :-) :-) :-) :-) :-) No sé así si no lo decimos parecerá un poco más real
Avatar de l’usuari
JESIROS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1363
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 6:55 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron