Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Miskah » dv. juny 01, 2007 3:10 pm

SPEREZCA, anim guapa que ja et queden hores per ser tota una dona casada...que bé sona!!!!

Nomes desitjar-vos que disfruteu al màxim de cada moment, i que sigueu molt molt feliços!!!!!Viva los novios!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert sabem algo de Vertigo? Encara no ha posat la crónica, oi? ...per on pares noieta?

Petonets,
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: sperezca » dv. juny 01, 2007 3:31 pm

HOLA CHICAS! Que me toca ya!!! Que me caso mañana!! A esta hora estarán en mi casa ya los fotografos. Hoy todavia no estoy nerviosa, creo que mañana sí que lo estaré. Bueno os dejo que estoy liada con la maleta para el viaje.
Cuando vuelva os escribiré un resumen y si tengo fotos os las pondré.
Un saludo a todas!
ESPERO QUE NO LLUEVA!!!
Imatge
[/url]
sperezca
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: Syrah » dv. juny 01, 2007 3:41 pm

SORT, UN PETO GUAPA!!!!!!!

NO PLOURÀ, NO PATEIXIS!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: Syrah » dg. juny 03, 2007 10:33 am

Osti, ja tenim una altre noia casada, espero que al final pogués solucionar els problemes que li van sortir amb Can bonastre a última hora, i a més va fer un dia amb molt de sol...
A veure refresqueu-me la memòria, qui és la pròxima??
Mam: has anat a veure les obres? o com està tot?

Aiii que a mi em falta un mes i poc i encara no tinc ni anells, sabeu si tarden molt a gravarlos i donarte'ls?

A i una pregunta, us fa molta por la despedida de soltera? Es que jo ne orgnaitzat varies, i ara tinc por perque me les tornaran totes juntes les que he fet!!!! quina por!!!
Syrah

EntradaAutor: sperezca » dg. juny 03, 2007 5:42 pm

Hola chicas! Ya soy una mujer casada. Todo ha ido genial, los invitados estan encantados, de comida hasta arriba, cuando llegaban al salón ya estaban llenos. Nosotros del aperitivo sólo probamos lo que nos trajo Josep de Cal Blay para picar antes de entrar con los invitados. Nos hicimos las fotos allí en Can Bonastre y la verdad es que nos hizo un dia estupendo. A última hora del aperitivo un poco de frio pero muy bien, estoy muy contenta.
Ya os escribiré la crónica cuando vuelva del viaje con más calma. Si tengo un momento mañana antes de irnos os pongo una foto, en este momento no tengo ninguna.
Bueno sólo deciros a las que aún no os habeis casado que no os pongais nerviosas, yo no lo estaba. Y así podreis disfrutar de todos los momentos maravillosos que vivireis. Y la verdad es que se pasa volando. Cuando te das cuenta dices: pero ya se acaba? Jo que pena. Cuando llegue a casa con mi marido no me queria quitar el vestido. Aún lo tengo encima de la cama y me da una pena no ponermelo más. :-( Es tan BONITO!!
Un saludo a todas.
Imatge
[/url]
sperezca

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: G14 » dl. juny 04, 2007 7:59 am

SPEREZCA Moltes Felicitats!!!!!
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Miskah » dl. juny 04, 2007 10:03 am

SPEREZCA guapa, muchas felicidades!!!!Me alegro muchisimo de que todo saliese tan bien!!!

...lo de los nervios, yo lo llevo un poco..con nuervios..je je je!!!Estamos a 19 dias de la boda y los nervios empiezan a aflorar, hoy me ha costadomuchisimo dormirme...ademas este finde es la despedida y la verdad que tanta incertudimbre me está matando...aaahhh, no tengo ni idea de lo que están preparando!!!! Ya os contaré!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dt. juny 05, 2007 2:37 pm

Sperezca Felicitats guapa!!!

Doncs jo noies una mica enfadada, s'han equivocat amb els detalls, bé, equivocat no, vull dir que la mostra i el que m'han entregat no té res a veure, i he dit que no ho vull que ho tornin a fer i em diuen que ho he de pagar dos cops, quan es culpa seva, diuen que la mostra estava equivocada, quina barra, doncs més igual, m'ho hauràn de tornar a fer i no penso pagar ni un euro!
Sort que encara em queda mes d'un mes!!!!

ON ESTEU TOTES????? VA AMUNT EL POSTTT!!!!
Syrah

EntradaAutor: Tartana » dt. juny 05, 2007 4:15 pm

buenas..., antes de todo felicidades por vuestras bodas!!!
yo soy del 2008, y estoy en la primera fase de buscar sitio, y creo que la mas pesada, con el handicam, que no vivo en Barcelona y me caso alli. vivo en Italia.
he visto que alguna de vosotras se casa en Can Bonastre, yo he recibido informacion y me parece muy bonito..., alguna de las chicas del 2008 estan teniendo algun problemilla por la exclusividad..., me podeis contar algo??
y es verdad que tan solo aceptan bodas de mañana? o sea para comer?
Gracias !!!
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: Syrah » dt. juny 05, 2007 5:34 pm

Hola Tartana, yo no te puedo contar mucho, porque yo me caso en JOAN SARDÀ, però sperezca si que se caso en can bonastre, si lees sus mensajes en el post veras que si tuvo algun problema, pues le prometieron exclusividad y la semana antes de la boda se enteró que no era así, leelo esta mas arriba. Però la boda le fue muy bien, podrà leer su crònica cuando vuelva.
No te preocupes por lo del sitio, hay un monton de masias, casas, restaurantes, caterings.. ya veràs que con paciència todo se te soluciona, si te podemos ayudar en algo, solo tienes que comentarlo!!!
Syrah

EntradaAutor: Bandi » dt. juny 05, 2007 6:03 pm

Felicitats sperezca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Mar TGN » dt. juny 05, 2007 8:55 pm

FELICIDADES SPEREZCA

BUENAS CHICASSSSSSSSSS!!!!!!!! QUE TAL VA TODO???????? YO ESTOY ESTRESADISIMA, ESTE FIN DE SEMANA ESTUVE EN TOLEDO EN UNA BODA DE UN PRIMO DE MI NOVIO, VAYA TELA! JAJAJAJA, NI PUNTO DE CONPARACIÓN CON LAS BODAS QUE PREPARAMOS NOSOTRAS AQUI, CUANDO VENGAN A LA MIA VAN A FLIPAR...

TAMBIEN ESTOY ALGO DISGUSTADA CON MI VESTIDO, POR QUE NO ME QUEDA COMO TENDRIA QUE SER Y LA CHICA NO ME DA MUCHAS ALTERNATIVAS...TENGO QUE BUSCARME YO LA VIDA...Y ME ESTÁ TOCANDO LAS NARICES, AYER DE LA PRUEBA SALÍ LLORANDO DESCONSOLADA, Y LLAMÉ CORRIENDO A MI NOVIO, POBRECITO, ME DECIA QUE LE DABA IGUAL LO QUE HABIAMOS DADO A CUENTA POR EL, QUE SI YO NO ME SENTIA GUAPA Y ESTUPENDA QUE ME COMPRABA OTRO VESTIDO, JAJAJA PERO SON 1100€ LO QUE LLEVO DADOS... Y NO ES PLAN DE PERDERLOS.... NO SE, A VER QUE TAL PARA LA PRÓXIMA PRUEBA, ESPERO QUE AL FINAL SE SOLUCIONE,PERO ME DA RABIA NO ESTAR TODO LO BRILLANTE QUE ME GUSTARIA ESTAR EL DIA DE MI BODA. CUANDO LLEGUÉ A CASA LE DECIA A CARLOS "ESTOY MÁS GUAPA CON ESTA CAMISETA QUE CON MI VESTIDO DE NOVIA..." PREFIERO NO PENSAR EN EL TEMA Y ESPERAR AL DIA 26, YA OS CONTARÉ CHICAS...

POR CIERTO BIENVENIDA TARTANA, PARECE QUE ESTÁ LEJOS PERO YA VERÁS COMO CUANDO TE QUIERAS DAR CUENTA EMPIEZAS CON LOS NERVIOS DE "SOLO ME QUEDAN..." YA NOS EXPLICARÁS QUE TAL TE VA LA BUSQUEDA...

SYRAH CARIÑO, CUANTO TIEMPO, LO DE LAS ALIANZAS NO TE PREOCUPES QUE LO QUE ES GRABAR TE LO HACEN EN DIAS, LO IMPORTANTE ES: ¡QUE ELIJAS YA LA ALIANZA! JAJJAA, QUE LO VAS A DEJAR PARA EL ULTIMO MOMENTO Y ES LO MÁS IMPORTANTE, JEJEJE. COMO LLEVAS TODO LO DEMÁS? NERVIOS?¿?¿ YO NO PARO DE LLORAR POR LOS DICHOSOS NERVIOS, A VER SI CON UN POCO DE SUERTE PARA LA BODA YA NO ME QUEDAN LÁGRIMAS Y ASI NO SE ME CORRE EL RIMEL...JEJEJEJEJJE, UN BESOTE GUAPA!
Mar TGN

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Miskah » dj. juny 07, 2007 10:02 am

Chicas!!!

ARRIBA el post que se nos va a la tercera página!!!!

A nosotros nos han llamado de Cal Blay para quedar la semana que viene y llevarles ya las mesas hechos (que jaleo), y ultimar detalles!!Que ganas de quedar con ellos y comentar los ultimos detallitos!!!Ya solo nos quedan 16 diassss!!!!!!

Que tal llevais los preparativos vosotras?
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dj. juny 07, 2007 2:43 pm

NOIESSS he acabat exàmens i ara me'n vaig a dormir que avui me'n vaig a la PATUMMMM i es una festa super especial!!!! Nos vemos!!!!
Syrah

EntradaAutor: mam » dj. juny 07, 2007 9:46 pm

Hola a totes,
Es nota que falta poquet per les nostres bodes perque no tenim temps ni per intervenir al foro.

Syrah, avui mateix he anat a veure les obres de la piscina de Joan Sarda, i tenen previst acabar-les per la boda del dia 16 de juny. Ja tenen la piscina feta i estan pavimentant. Tenen fet més de la meitat, falta dos troços grans de paviment i la rajola que envolta la piscina. Suposo que en 10 dies estarà. Jo em caso el 30 de juny així que suposo que ja estarà tot enllestit.

Tu quin dia et casaves? Espero que et doni temps a que ho acabin!!

A part d'això, els jardins i les vinyes estaven molt macos.

I també hem anat a parlar amb el jutje que ens ha de venir a casar.

Bé, doncs això s'acosta i els nervis que semblava que no apareixien, ja van creixent.

Per cert, com porteu el tema comiat de soltera. Jo el tinc el 16 de juny i com es normal no en se res de res.
mam

Entrades: 27
Membre des de: dl. abr. 03, 2006 6:24 pm

EntradaAutor: Miskah » dv. juny 08, 2007 9:29 am

Syrah, oe oe oe...que be noia, ja has acabat els examens!!!!Fiestaaaaaaaaaaaaaaaa :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Nosaltres hem quedat la setmana que ve amb Cal Blay, per portar les taules i acabar de perfilar alguns detallets!!!!Nenes que nomes em queden 15 diessssss...aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

Nosaltres tenim el comiat de solters aquest finde...ay mare, ja començo a estar nerviosa, no tinc ni idea del que han preparat. Al meu xicot li han dit que es faci la maleta que avui a les 18 hores el venen a buscar a la feina i no tornarà a casa fins el diumenge!!!!! Jo de moment no ser res de res del meu comiat, ni on vaig, ni quan, ni res de res....ja us explicaré, pero ara mateix estic dels nervis!!!!!!!!!!!!!! :star:: :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dv. juny 08, 2007 2:07 pm

Uff mam, em sabia greu que no t'ho acabessin, no saps com...!!!!! Em sento més tranquil·la!!!!!!

Miskah, que guai el comiat de soltera aquest finde!!!! jo ja tinc ganes de fer el meu, perquè hi haurà gent que fa temps que no veig, que no venen a la boda, i que venen a la meva despedida biennnnnnnnnnnnn!!!!!!!

Estic candadissima, vaig a dormir que la patum ha estat dura!!!
Syrah

MARBCN

EntradaAutor: dofinrosat » dl. juny 11, 2007 11:10 am

hey noies

tenim que animar a la MAR

Mar que li ha passat al teu vestit???? recorda’ns on el vas comprar?

Quina ràbia que et passi això, però segur que es pot trobar una solució , diga-li a la de la botiga que si a tu no t'agrada no li pagues a veure si es posa seria i te’l arregla bé

VA guapa ANIMOOOOO!!!!

:-()-)

Petons
Imatge
[/url]
dofinrosat

Entrades: 31
Membre des de: dt. març 14, 2006 10:27 am

joan sarda

EntradaAutor: dofinrosat » dl. juny 11, 2007 11:12 am

hola mam

força temps sense saber de tu??? que li has fet fotos a l'area de la piscina?

tu faras el sopar allà o no mes el ball?

Bueno vinga, bona setmana a totes

:-) :-)0(-: : sol :
Imatge
[/url]
dofinrosat

Entrades: 31
Membre des de: dt. març 14, 2006 10:27 am

EntradaAutor: Miskah » dl. juny 11, 2007 12:20 pm

Cal Blayeras,

Com va tot? A nosaltres ens queden 12 dies per la gran festaaaaaaaaaa!!!Aquest divendres hem quedat amb Cal Blay per portar les taules!!!!

Que poquet queda!!!!!

Com van els vostres preparatius?
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah