Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Merche83 » dc. maig 30, 2007 7:38 pm

Delaney ha escrit:
SEA ha escrit:la torre del gall? de vilafranca? he estado recientemente en una boda allí, y la verdad el sitio bonito, pero el aperitivo regulín (ponian croquetas y patatas fritas!!). El comedor amplio, limpio, el trato perfecto. La presentación del pastel superbonita, no te lo cuento por si es sorpresa....


En la boda que yo estuve, no pusieron eso en el aperitivo. Igualmente, no me parece nada malo. :-/ :o-o:


me habéis hecho revisar los papeles que tengo x aki de los menus.... es verdad que hay croquetas de pollo y patates xips artesanes, aunque como dice delaney no lo veo malo, bueno sería malo si no hubiera nada más, pero es un aperitivo muy completito no??? tiene una mesa catalana (con jamon, que normalmente te lo hacen pagar aparte, y más embutidos) otra mediterranea (con fideua, lo mismo normalmente se paga a parte, salmon y almejas) y el bufet de las sobrasadas en más de un sitio me pedian más de 200 euros y aqui entra... y aparte 8 cosillas más... no se yo lo veo bien.

Pero cuentame Sea, el resto del menu... bien o que??? y el sitio,es bonito, verdad?? a ver si tienes alguna fotillo y me la enseñas!!
Avatar de l’usuari
Merche83
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8323
Membre des de: dv. des. 29, 2006 8:39 pm
Ubicació: Sant sadurni d'anoia

EntradaAutor: Merche83 » dc. maig 30, 2007 7:39 pm

lo de la presentación del pastel no nos kisieron decir como era pq decian que era sorpresa.... va cuentame!!!jejeje
Avatar de l’usuari
Merche83
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8323
Membre des de: dv. des. 29, 2006 8:39 pm
Ubicació: Sant sadurni d'anoia

EntradaAutor: superbuyuyu » dc. maig 30, 2007 7:41 pm

fiancée ha escrit:superbuyuyu jo aquest cap de setmana vaig a veure Castell Jalpi http://www.castell-jalpi.com/ diuen que es preciós también hi ha Can Jonc http://www.canjonc.com/ que també diuen que es molt bonic i el que vaig veure el cap de setmana passat El Convent però ja es una miqueta mes lluny a Blanes.


Moltes gracies fiancée,
Can Jonc he estat en un casament i tot i que el lloc és molt maco, no tinc bon record del menjar.
Pel que fa el menu , ja depen del que triïn els nuvis... però el pica pica va tenir moltes queixes en general: Per tot havies de fer cua! Gairabé no va passar ningú amb plats entre els convidats. El nois feien fins 10 min de cua per agafar per tots i segons on, després d'esperar ja no quedava.

He de dir que no som uns morts de gana que només anem a atipar-nos, però només amb cava no aguantes fins el sopar...

Pel Castell Jalpí m'han enviat la info. He demanat ta´mbé per anar-l'ho a veure aquest cap de setmana. A veure que diuen.. Tinc bones referències del càtering.

Pel que fa el Convent, també he demanat info. He de mirar quan puc anar a mirar-l'ho. Sembla molt maco. Però no tinc clar quan pot pujar perque només m'han donat el preu del lloguer.


UY QUIN ROTLLO HE ESCRIT!.
Perdona m'enrotllo com una persiana.
Gràcies per respondre i sobretot... No em treguis el restaurant! ::brr::
superbuyuyu
 
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 29, 2007 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 31, 2007 11:07 am

REspecto a la torre del gall, el sitio muy bonito, el menu muy bueno pero por ejemplo durante el aperitivo tuvimos la misma canción todo el rato, una de ILDIVO estuvo sonando las 2 horas de aperitivo, eso quedó fatal...
El aperitivo esperaba otra cosa... lo vi sencillito....el jamón no matava...pero el resto del menu excelente.
Los camareros muy atentos, el dj genial...
Visitant
 

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 31, 2007 9:01 pm

Hola chicas!

Hoy he encontrado otro sitio os pego la web donde salen las imagenes:

http://www.mirabe.es/fotosprinc.htm

No sé si alguien lo conocerá esta en plena Barcelona y tiene unas vistas espectaculares... Cómo lo veis?
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 31, 2007 9:12 pm

gg
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 12, 2007 6:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 31, 2007 9:17 pm

Hola Rachi!!

La veritat es que ja els havia vist tots dos però tinc un problema ¡El meu xicot! que no li agraden el castells ni res que se li asembli, a ell li agradaria un lloc que fos modernet, fashion i minimalista... Aixì que ho tinc complicadet... :-(
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 31, 2007 9:31 pm

A vera, es que llocs minimals no trobaras... a no se que tinguis un espai tu.

El que has de fer es jugar amb les flors, la llum, el catering.

Per exemple, si vols despuntar fes un catering del arola o el celler de can roca, que no es la cuina tradicional i aixi ja dones un cop dexclusivitat.

Un altre lloc maco es la casa batllo aixi mes modernet.

Quina idea tens?? quin espai tagrada?? digues algun restaurant o un espai per a que ho pugui imaginar.
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 12, 2007 6:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 31, 2007 9:38 pm

A veure fiancee, el mirabe es un lloc de copes de BARCELONA.

Jo per fer un casament no magrada, però això ho has de valorar tu.

Un altre lloc exclusiu: El club de golf de el prat!!
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. maig 31, 2007 10:33 pm

Rachi de moment que ens agradi només hem vist El Convent i aquest cap de setmana anirem a veure Castell Jalpi i Can Bonastre, a priori Can Bonastre es el que més ens agrada, però ja veurem...

He enviat un email demanant informació a Bell Reco :-) li he ensenyat al meu xicot i diu que hi anem, encara que sigui per descartar pq les coses en viu canvien potser es el nostre lloc ideal... no sé. A la web sembla molt maco Castell de Sant Marçal no m'agrada tant.

A veure que em diuen a Bell Reco.

Moltes gracies guapa, si t'enrecordes de cap lloc més que pensis que em pot agradar t'ho agraïria.
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 01, 2007 8:24 am

El castell de sant marçal te un jardi molt maco

Despres, de llocs xulus, ja et dic, jo vaig mirar el club de golf de el prat, que ledifici nou es del Carles Ferrater i es molt modern, tambe pots mirar el mas de torrent, però esta a l´emporda, i es una mica lluny, i un altre lloc molt molt maco, es el hotel la gavina a sagaro, a mes te una capella molt maca, i el recorregut per arribarhi es precios. I l hotel es dels millors, esta inclos en "The leading hotels of the world"
http://www.lagavina.com/
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 27, 2007 9:30 am, en total s’ha editat 2 vegades.
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dv. juny 01, 2007 8:34 am

Hola Fiancée,
Jo l´any passat vaig estara una boda a la Casa Fuster.La Casa Fuster està als Jardinets de Gràcia, adalt de tot de Passeig de Gràcia. L´aperitiu el fan adalt i les vistes són espectaculars. El convit es fa abaix al restaurant i és molt modern i minimalista. Si el tema de Jardins i demés no us importa o millor dit el teu xicot prefereix un lloc més minimalista i tal aquest està molt bé!!!!
El Mirabé és molt maco i tal però l´unic inconvenient que trobo jo es que pot entrar gent a pendre una copa a la part de dalt i tal i el tema d´exclusivitat és perquè sol fan una boda però sempre hi ha gent fent copetes o surten de copes per aquesta zona.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
G14
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 01, 2007 8:44 am

Estic d´acord amb tu!!

El casa Fuester es un hotel molt maco, i linteriorisme i arquitectura estan molt cuidats. El problema es que no te jardins i si vols exclusivitat, sempre hi haura gent deambulant per alla que estigui allotjada a l´hotel.

Tu on ho fas??? Wuan et cases???
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dv. juny 01, 2007 9:01 am

Nosaltres ho fem a Can Bonastre el 14 de juny 2008. Si ens va agradar moltíssim el tema de les caves amb les vinyes i que es vegi tot Montserrat radera. Ademés farem la cerimonia civil allà mateix per aprofitar el tema de l´espai que té molt encant.
Ademés tenim el tema de l´allotjament (11 habitacions) que crec que ho agräiré el gran dia!!!!
El Bell Racó és una passada també però com ja hem estat a la boda d´uns amics doncs ja ho hem descartat!!!!

I tu quin dia et cases???
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
G14
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dv. juny 01, 2007 9:03 am

Ahir i abans d´ahir vaig estar a la Gaudí!!! Tinc fotitos per si us interessa veure vestits :)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
G14
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 01, 2007 9:12 am

El 25 de Juliol de 2008.

Es molt xulu aquest lloc. no hi he estat mai però te molt bona pinta.
D´on ets??? Ets de Barcelona???
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 12, 2007 6:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 01, 2007 9:13 am

Ah si???

Me les pots passar??? Explica! Quin et va agradar mes?? Quin dissenyador us agrada???
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 01, 2007 9:17 am

Si siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii m'interesaaaaaa!!!!!!!!! Jo he mirat a la secció pasarela de Terra i no m'agarda res... estic una mica depre pq la colecció de rosa clará no m'agrada gens...
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dv. juny 01, 2007 9:41 am

Fiancéeee!!!!

A mi tampoc mha agradat res!!! I mira que a mi els vestits de la rosa mencantes!! A mi em va passar altre dia, deia: Ostres.... vaja merda! Que no magrada cap vestit!!!!!
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. juny 01, 2007 10:26 am

G14/06/08 nosaltres anirem demá a les 18 tinc unes ganes ja!!! El meu novio está molt convençut que será el lloc perfecte ¡OJALA!
:-))
A veure que tal ja us explicaré!!!
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 01, 2007 7:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants