MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: merce i albert » dl. abr. 26, 2010 4:51 pm

Bones!!!!

Carai Cris ja ho tens tot planificat. Però tu digues que si, que els nens de tant en tant s'han de deixar amb els avis, tiets o cangurs per poder descansar i gaudir de la parella, que despres les coses es refreden o aixo diuen... ja ja ja. La meva cunyada a comença a fer ara que el nen te 4 anys, i s'arrepenteix de no haver ho fet abans i aixo que ja li deiem. No cal que marxis tot un cap de setmana pero per sortir a sopar o anar el cine els dos solets.... i ara es plantejaven un segon i de moment ja diuen que no... ja ja ja

Nosaltres pues mica en mica les coses van a millor. L?Albert cada dia te mes feineta i comença a treures un sou i com que gastos de local no tenim pues son beneficis per casa i un sou mes. A veure si em el bon temps i el solet us podem donar una bona noticia.... pero de moent anem fent practiques.

Sara i tu que tal??? ja ho vas tinguent tot llest??? I deus d'estar a punt per veure la careta de l'Adria, no???

Iraida ja t'has recuperat??? o encara estas de baixa?? espero que com a minim ja hauras pogut tornar a casa i gaudir del petit.

Be guapes en veiem per aqui. Sara ja ens ho diras quan tinguis el petit, eh!! PETONETS.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dl. abr. 26, 2010 9:13 pm

Hola guapes!!

Quan de temps sense passar-nos per aquí no??? :--( que dolentes que som ... jejeje.

Cris, enhorabona per aquests 6 mesos d'en Marti!! ostres, com passa el temps ...
Mercè, me'n alegro moltissim que les coses us començin a anar millor. Ja tocava tornar a somriure una mica no??. Ara aneu fent practiques que ja veuràs com de seguida ens dones el notición!! jejejeje.
Iraida, que tal de l'operació? ja estàs recuperada? i el nen que fà??

Bé, jo estic de baixa desde la setmana 29, vaig agafar infecció d'orina que em va pujar fins al ronyó, em van tenir que donar antibiòtic i en principi, ara està tot OK (això si, em van fent controls d'orina per si les moques).
Ara tinc mal d'esquena (a les lumbars) es que això ja comença a pesar i la veritat, tinc la sensació que estic a punt de rebentar i encara queden 5 setmanes y 5 dies!! em sembla una eternitat. (el que porto pitjor, es el tema pes ...jajaja como no!. Estic obsesionada ja porto 9,2 Kg, ja sé que es el que toca, pero noies, no puc evitar-ho).
Tema aniversari, doncs nosaltres fem els 3 añets el dia 5 i la veritat, marxar, no marxarem, però suposo que farem la sortida de 1 dia a algún poblet i a dinar i suposo que poca cosa més. Marxar 2 dies no podiem pq tinc metges tota la setmana, així que suposo que farem alguna cosa senzilleta i ja està.

Us deixo una foto, de la setmana pasada al circuit de catalunya.

I no patiu, us mantindré informades
masa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 05, 2010 10:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dt. abr. 27, 2010 8:36 am

OOOhh!! quina panxona més chuli!!! com la trobo a faltar!! Per cert, t'ha cambiat la cara Sara, te la veig més rodoneta, no t'obsessionis és normal je je...

Mercè, m'alegro que comenceu a respirar més tranquils, ara quan tingui el nen la Sara et quedarás tu, no se si us doneu conta peó aixó sembla una cadena. Primer la Iradia, després la Miriam, quna la Miriam va parir al febrer, tot just jo hem vaig quedar, vaig tenir a en Martí i la Sara estaba embarassada de poquet i ara segur que et toca a tu!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: merce i albert » dt. abr. 27, 2010 6:32 pm

Sara estas guapissima!!! L'embaras et senta genial, o com a minim a la foto s'et veu molt be!!!. Pel pes no et preocupis pensa que despres el perdars, et tocara corre darrera l'Adria i en un anyet ja res de res... ja ja ja
L'altre dia jo vaig veure a una excompanya i estava... pobreta feia una mala cara i esta de 7 mesos!!! NO em vaig ni atrevir a dir-li res, es que estava pobreta...

Ostres CRis de veritat que la cosa ha anat aixi??? Una darrera l'altre?? Apa donsc aixi a mi em toca d'aqui 5 setmanetes... ja ja ja Li haure de comentar el meu home que ens hem de posar mans a l'obra, no??? Es ben curios. Una de part i l'altre es queda...

Be guapes ens veiem per aqui. Petonets!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dt. abr. 27, 2010 8:36 pm

Nenes, s'anirà aguantant com es pugui ... JAJAJA ja queda poquet (no veig l'hora!!).
Cris, he vist una foto del bateig d'en marti al facebook, nena, estàs estupenda!!!! i en martí per mejar-se'l!!!! ::love::
Mercè, doncs ja saps, diga-li a l'Albert que afini punteria .. jejeje que ha de seguir la tradició del foro.

Petonets
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: Myrim » dt. abr. 27, 2010 9:14 pm

WALA WALA WALA!!!
ufffffffffff K EN FEIA TEMPS K NO ENTRAVA!! Ja se sap amb la peke i la feina, i altres cosetes ja ni entro... per dir k no entro ni al soc petit... pero mira estem a les portes del mes de maig ohhhhhhhhh jo vull un altre cop!!! i res k he decidit entrar a mirar un cop d'ull i OSTRES!! del k m'enterat!!! pero si la family va creixent i kines panxulines mes reketebonica... m'alegro moltissim!!
Be nosaltres nem fent molts i molts nervis, el joan esta en pleno apogeo d'exams... i creuem els dits a vera com va!! la iraida esta estupenda!! feta un bitxo pero es porta molt be, no em puc keixar k he tingut sort, es mes dolça!! ai per menjar-se-la.
I res k no us preocupeu per el pes k 9 kg no es res jo vaig agafar moltsssssssss 18!! flipant flipant!!! i ara peso 5 kg menys k kuan em vaig kedar embarassada... i 7 menys k el dia de la boda!! i es k el anar amunt i avall i una mica de dieta pot amb tot... ojala jo nomes hages posat 9 kg!! ja tremolo kuan vagi a buscar el germanet...
Be cukis k m'alegro moltissim i molts petons!! *.-o-o.*
Joan i Myriam
Avatar de l’usuari
Myrim
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dc. abr. 28, 2010 8:40 am

Carai!!! si estem totes, no m'ho puc creure :-)ok: , com és nota que entrem en el nostre mes.
Gràcies Sara, estaré estupenda peró ara començo un tractament de presoterapia, que son 12 sesions que hem posen uns pantalons tipus escafandra per reduir greixos, treure celulitis i posar-me el cos tonificat, aixó si acompanyat de una dieta, sino milagros a Lourdes je je Ja us explicaré que tal, peró conec gent que tinc a prop que ho ha fet i val la pena.

Miryam, pensant en germanet!! és inevitable, el meu te 6 mesos i volem el segomn quan començi el cole.. : sgra :
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dc. abr. 28, 2010 9:58 am

Quina sorpresa!!
Miriam!! feia molt de temps que no entraves ... ja et trobavem a faltar.
Esteu tranquils per lo d'en Joan, ja veuràs com se'n ensurt, tot i que l'acadèmia es molt i molt dura. El meu home al Juny ja acaba les pràctiques i està molt i molt content de la seva feina (i com no, del sou). L'esforç mereix la pena :-)ok:

Cris!! ja pensant en el segon?? ... jopetas, jo que dic aquest i no més ... jajaja serà pq ara ja n'estic farta de la pesadesa i aquestes cosetes, però segur que quan el tingui canvio d'opinió.

Vinga nenis ... estem a tres dies del nostre mes!!! i ja farà 3 anyets :-///: :-///: :-///:
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. abr. 29, 2010 8:44 am

Sara, cambiarás d'opinió si tot et va bé!! i ademés et dic que encara que ara diguis que estás fins els nassos de panxa la trobarás a faltar..
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: Myrim » dv. abr. 30, 2010 2:18 pm

JEjeje si un segon i un tercer perquè no?... però poc a poc i bona lletra... tenim pensat mes o menys de cara a finals del 2011 potser començar a buscar... i aixi k es portin tres o 4 anyets... es a dir k amb calma!! i si k es veritat k es troba a faltar el sentiment de tenir la panxa el carinyo en k es prepara tot... i k se't mig oblida el malament k es passa veinte lletga, gorda, amb el nas raro...amb ardor aaaaaaaaaaaahhhh!! mal d'eskena ufff i nauseas si si pero s'oblida ...
Be anims a totes i feliç aniversari les que comenceu ja akesta propera setmana!! :-):-):-):
Joan i Myriam
Avatar de l’usuari
Myrim
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 05, 2010 9:52 am

SARA!!!! PER MOLTS ANYS!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Que tingeu un bon día!!! fareu alguna coseta especial??

PETONS!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dc. maig 05, 2010 10:18 am

hey bon dia! myrim quant de temps! no en sabia res mes d'aquesta iraideta!! com és? es bitxet? si ho és fa al·lusió al seu nom, jajajaja ah, 2 ó 3!! segur que és un troç de pa la nena!

en fi, ja és el nostre mes, nosaltres dubto que poguem fer res especial, sempre anem de cul amb el nano, les feines, anar i tornar a bcn... puf... i tot just he tornat abans d'ahir a la feina per la operació (estic millor tot i que al principi em va fer mooolt mal), però bé, ja en tenia ganes d'estar al cole amb vida normal (jo descanso a la feina, i treballo a casa i m'esgoto a casa...).

masa, estàs increíble! per cert, tema panxil... si que es troba a faltar després... però també t'hi acostumes rapid a viure més àgil, jajajaja jo en vaig agafar 16 kilarros, tots a la panxa... i poc a poc, ara ja estic com abans, el pes em variava al principi... però va arribar un moment que cap avall, cap avall i ja estic com abans, més o menys. no patiu per això perque triga 9 mesos en fer-se i també tot torna al seu lloc, més o menys rapit!!

fracris! portar-lo al cole a nosaltres ens ha ajudat molt! encara que els virus roden cada setmana, li va molt bé i a nosaltres també, que teniu pensat, pel curs vinent?

mercé, tens el testimoni ja?? jejeje, que liantes que som!! en serio, quan ho veieu més clar ja fareu, com més calma porteu més aviat tindreu les condicions idònies, jajajaja : besito :


res boniques, que celebreu bé els aniversaris!! i si podeu lliurar la canalla per un dia o unes hores... feu-ho, que els va bé per la seva autonomia i ens va bé a nosaltres també!
petons a totes!! :..: :..:
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: merce i albert » dc. maig 05, 2010 8:10 pm

Bones!!!

Guapes moltes felicitats a les que ja eu fet els tres anyets... nenes que el setembre ja comencem l'escola!!! ja ja ja toca fer p-3.. jaja ja.

Cris noslatres com que som de finals de mes... encara en queden un dies, oi??? Que tal si tornem a Tailandia??? quins records... jo hi tornaria avui mateix!!!

Noies, jo no tinc fills, pero si tinc 7 nevots i en tinc 21 de compartits amb els seus pares cada dia a l'aula i per experiencia de mestra i tieta, us poc dir que tant a ells com a vosaltres com a parella va genial deixar-lo ni que sigui una nit per anar el cine. Se que costa i molt, però i tampoc estic parlant de deixar-lo quan tot just te 3 dies, parlo de quan ja es mes grandet i ja pot començar a menjar altres aliments a part de la llet materna. Vaja que els avis els puguin donar la papilla si la criarura te gana.

Be, guapes, nosaltres anem a poc a poc i tot arribara.Ja veig que algunes ja esteu pensant amb el segon, que rapide sou, ja ja ja.

Petonets!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: Myrim » dc. maig 05, 2010 10:08 pm

Hola wapes!! felicitats!!
Totalment d'acord en deixar-los de tant en tant, nosaltres des de l'estiu passat k algun dia a la nit ho hem fet, i la peke genial i els avis super encantats... i va be tu... doncs nosaltres per l'aniversari se m'ha acudit passar durant el dia al zoo amb la iraida. A mi em fa super ilusio tinc ganes ja k sigui el dia per anar!!i al vespre la durem a casa els avis. I ara estic mirant diferents restaurants de per ki k estigui romantics o algun hotel amb suite.-. pero no se k fer pk tot i k sigui suite per altra banda también es tonteria estnt nosaltres al costat no se ja veurem...
Com passa el temps 3 anys casats i 6 junts!! celebracio tot en un!! i no se si son casualitats de la vida... la meva germana va trencar amb el nuvi i l'any passat el 19 de maig es va embolicar amb un dels millors amics d'en joan!! k va ser también un dels testimonis pos apa k ells fan un any el mateix dia!! ah!! i els meus avis en faran 53!!! toma ya!! no si es k deu ser genetic....
Joan i Myriam
Avatar de l’usuari
Myrim
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dc. maig 05, 2010 10:29 pm

Hola guapes!!

Gracies per la felicitació .. 3 anys ja!! un dia com avui va ser el millor de la meva vida, que bé que ens ho vam passar!!.
Doncs bé, no hem pogut celebrar-ho com voliem, pq teniem pensat anar un parell de nits a un hotel rural, pero ha coincidit que aquesta setmana tinc tots els dies metge y proves, així que res de sortir. Hem anat a dinar fora (Cris, hem estat a EL VENTALL de Blanes a LLoret) carai, quin postín ... jajaja i res, hem acabat de passar la tarda al cine (que per cert, hem estat sols a la sala) JAJAJAJAJA ......, l'any vinent, ho celebrarem d'una altre manera.

Ara us toca a voslatres .....

un petó guapes
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. maig 06, 2010 9:01 am

Holaaaaa...

Iradia, al cole hem refereixo al cole de p3, no a la guarde. Aixó es el que tenim pensat peró quan arriobi el moement diré, quan comenci p5 o quan... ja ja

Mercè, nosaltres la primera vegada que vam deixar a en Martí amb els avis, tenia tres setmanas, per anar a fer un entrepa amb els amics, i després l'hem anat deixant esporadicament, peró a dormir será la primera vegada quan celebrem l'aniversari.

Sara, sabies que el Ventall está al costat de on treballo, es a dir, al barri on viu la meva familia i treballo!! A la carretera hi ha un pont negra, doncs el barri que hi ha al costat del pont es on vivia de soltera, i si vas de direcció tordera cap a lloret has de passar per el pont i de seguida estas al resturant. Per cert, el Ventall son els mateixos amos de el Trull , el restaurant on hem vaig casar jo!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dt. maig 18, 2010 10:10 am

Holaaaaa, com esteu??

Sara!! explica explica.. com et trobes?? ja notes contraccions??
Mercè i Iradia, s'acosta el nostra día!!

Nosaltres hem celebrat l'aniversari aquest cap de setmana passat, ho vam tenir que celebrar abans, pq els hotels a Bcn, estan a tope per convencions.. tot i així el nostre también estaba bastant ple. Vam estar al Hotel Barcelona Princes. que bé, ho necesitavem. Aixó m'ha fet adonarme que el meu fill ens pren el pèl!! portem uns dies que dorm moolt malament, i jo patia per els meus pares, i sabeu que??? va dormir tota la nit, si si tota la nit!! quan m'ho van dir, no m'ho creia : sgra : : sgra : Son així, no tenen explicació ni llibre de instruccions, je je.. *.O.-O*

Expliqueu alguna coseta :-eh_::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: merce i albert » dt. maig 18, 2010 6:28 pm

Bones!!!

Ja ja ja CRis aixo ho acostumen a fer. Jo tinc un nen a l'aula que a casa seva només menja carn o peix a la planxa, i en canvi a l'escola es menja uns plats de pasta i verdura!!! i tot sol, que nomes li poses el plat el davant i li vola. En canvi a casa no hi ha manera, i si li posen carn o peix que li agrada mes que la verdura o la pasta pues millor. Le filmat i tot perque ho vegin els pares i no s'ho creuen.

Si es que sembla que tant petits no en sapiguen encara de pendre el pel, pero si si molt em sembla que es una cosa que ja tenen apresa abans de sortir de la pnaxa de lam are... ja ja ja

I que t'expliqui... pues que estic força enfeinada, estressada i trista. Estressada per la faina, vaig de cul. I trista... el meu germà petits s'en va a Australia per estudiar l'idioma durant 8 mesoso però allargar segurament 1 any !!! I Clar aprop aprop no es, i com que som kolt familiars, ho porto força malament aixo de que marxi... A mes coneixent-lo trobara alguna australiana i ves a saber si torna. :-/

Però ve, a punt per celebrar els tres anyets!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 26, 2010 8:33 am

FELICITATS MERCÈ!! Que pasis un bon día!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dc. maig 26, 2010 1:50 pm

CRIS, MERCÈ .....

MOLTES FELICITATS PER AQUESTS 3 ANYS DE CASADES!!!!


Nenes, avui he anat a fer corretges i la cosa està verda, verda .. pfff quin rollo!! en teoria em toca per el 5 de Juny, pero sembla que l'adrià no te ganes de sortir :--(
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant