MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dc. ago. 26, 2009 8:23 am

masa ha escrit:Doncs si ves em podries fer un truc :-)ok:


Ok!! ja et diré segur si vinc!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dc. ago. 26, 2009 7:35 pm

Hola guapes!!!

Sento haver estat una mica perduda, però ja se sap estant de vacances. La pena es que ja 'em acaben, torno dimarts a la feina; per un costat ja en tinc ganes i per l'altre no.

Cris veig que ja estas enllestint l'habitació del petit. Si cada cop falta menys.

Sara i tu que tal??? Com va el cotxe nou??
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » dc. ago. 26, 2009 10:02 pm

Dimarts començes Mercè? Bé, ja t'has d'anar mentalitzant .. pfff. Jo ja ni me'n recordo, menys mal, que per setembre marxem 4 dies a Madrid :-)ok:
El cotxe va genial!! imagina't el canvi .. del pot que duïa, per a mi això ja es un mercedes JAJAJAJAJA.

La Cris, ja está feta tota una madrassa!! ens haurà de donar classes i tot >.-<:

Petonets
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dj. set. 03, 2009 4:38 pm

Xiquetes!!! on sou??????

Com ha anat la tornada a la feina??
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. set. 03, 2009 5:49 pm

EIIIIIIIIII!! JO NO HE MARXAT, ESTIC TREBALLANT, ENCARA QUE LA SETMANA VINENT FAIG VACANCES, APROFITARÉ PER NO FER RES!! :-///: :-///: BUEO SI, VULL CUINAR UNA MICA Y FER ALGÚN PASTÍS QUE M'AGRADA MOLT, PERÓ PER FALTA DE TEMPS NO M'HI POSO TOT EL QUE VULL.
AVUI MASA A VINGUT LA MEVA CUNYADA A DINAR AL CASTELL, FA 9 ANYS QUE ES VAN CASAR AQUÍ!!

MERCÈ COM VA EL NEGOCI DEL TEU HOME, RUTLLA O NO RUTLLA??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dl. set. 07, 2009 5:17 pm

Cris!!
Qy¡ue, ja estàs aprofinatn per no fer res??? pero al GN si que pots entrar eh!! .. jajajaja
Mercèeeeeeee on estàs?

Noietes ja tnc ganes de marxar a Madrid!! el 23 me'n vaig (sembla que no arrivi mai :-( )

Petonets
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dv. set. 18, 2009 2:15 pm

ABANDONADO ESTÁ ESTO!!!! ja mateix ens treuen la custódia del post de maig per no atendre'l je je...
Ayyyy!!! noies estic moooolt cansada físicament, és realment que el últim trimestre és el més pesat, entre la espera y el pes que porto a sobre...
Ahir vam anar a veure el ninu, bueno a veure el super ninu, je je ve grandet el nen, en 4 setmanes a agafat 1 kg. está per sobre del seu pes, co mig kilo més!! ara pesa 2kg 800 gr. i el Dr. m'ha dit que si arriba a la seva data prevista pot ser un nen de 4 kg. uff!! i el meu home rient, i jo li dic, a mi no hem fa gracia, que l'haig de parir jo!!
Peró, a part de estar cansadeta i pesadeta, hem trobo molt bé i amb moltes ganes de que arribi el día!!

Noies explique-me alguna coseta, que no sé res de vosaltres.

Bon cap de setmana,

petonets...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » ds. set. 19, 2009 12:02 pm

Bon dia reinetes!!

I tant que está abndonat això ... i no pot ser, no el podem deixar pq va ser el que ens va unir .... :-(

Cris, ostres ja només et queda un meset i poc, això ja ho tens a sobre!! ostres i si que es gran en Marti!! nomes de pensar per on ha de sortir :.0.-0.: Ei, quan neixi jo vull saber-ho eh :..: jooo si es que aquest any no ens hem vist :--(
Ánims guapa que ja et queda poc....

La Mercé si que está desapareguda :-/ . MERCÉ!! com va el negoci?? i la tornada al cole bé no??

A veure, que us explico de mi .....bé, doncs que el meu home després del 18 de Juliol (quan el van operar) li van donar l'alta el 2 de setembre!! així que ja tenim via lliure .. JAJAJJAJA (espero que amb això s'hagin solucionat tots els problemes).
Doncs jo el mes pasat vaig tenir la regla durant 20dies (vaig anar al gine, que per cert, es el doctor Mulà de Blanes) em va dir que no em preocupes, que tot estaba bé, em va receptar ferro i unes ampolles per tallar la regla. Bé, doncs aquest mes ni l'a he vista!! es clar, no sé desde quin dia haig de comptar ... si desde el 6 o el 20 que va ser quan em va venir amb més força ? :star:: no sé ... potser m'espero al 6 d'Octubre a veure si baixa i si no l'hauré de trucar per dir-li (pq em va dir que mem trigaria 2 setmanes més de lo normal, però es que ja les he fetes les 2 setmanes ....). Quin rollo que us he fotut .. JAJAJA.
Sabeu, ja he començat de nou l'acadèmia, però ara m'han canviat els horaris i no m'agraden gens .. :--( :--( ara resulta que hauré d'anar-hi 2 dies el dimecres de 21-22h i els dijous de 20-21 (sincerament, no se si podré fer-ho anar tot :-/ ) .

Cris no et queixerà no??? mira si t'he explicat cosetes .. jajaja.
Petr cert, has vingut ja a comprar les cortines??
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dl. set. 21, 2009 8:22 am

Holaaaa..

Las cortinas las van recollir els meus pares...

Aixó que vol dir Sara, que ja us heu posa't a buscar???
El Dr. Mulá, hem va visitar a la seva consulta privada (pagant) abans de que hem fes de la mútua, es un bon ginecóleg, i va operar a la meva mare l'any passat i molt bé!!! Que vas per seg. social o per Privat??? pq al hospital de Blanes també consulta quan li toca.

Mercèeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dl. set. 21, 2009 7:07 pm

Cris posan's fotos de la super habitació de'n Marti no???

Nosaltres encara no em començat, quan em vingui la regla, llavors en hi posem .... (això si no hi ha res de nou).
Amb el dr.Mulà hi vaig anar pagant, es que si m'havia d'esperar per l seguretat social em podia haver desagnat i tot JAJAJA.
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dl. oct. 19, 2009 7:35 pm

Nenas on sou!!!!!!!!!
Tenim el post molt abandonat eh .....
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dj. nov. 19, 2009 11:41 am

nenes, ja sabeu ke no tinc perdó, però de tant en tant tinc algun minut un cop l'any i puc dir alguna cosa, estic pasant un moment una mica chof.

l'eric està cada cop més maco i ja no és tan ploramiques, ara té un bon troç de caràcter, però per mi es glòria ara comparat amb abans, les rabietes no son res comparat amb el que hem pasat.

la feina es el millor ke mha pasat, mha anat genial tornar despres d'un any tancada amb akesta fera ke plorava a tota hora... i no dormia mai (al cap d'any i mig ja ho fa...)... i ara ke per fi vaig a la feina a descansar una mica quan torno se'm cau tot a sobre, tots els deures, responsabilitats, la falta de vida pròpia... no sé però estic molt chof i no tinc aki ningu a prop per desfogar-me... la familia lluny, igual que els amics, cap ajut a casa, el meu home masa ocupat... puf... no sé com, trobo a faltar tantes coses... potser m'estic sincerant massa, però es que petaria si no ho explicava... ja em pasarà.

vosaltres com aneu? la cris va bé? es bonet el teu martí a part de guapisim?? i de la "iraideta" sabem algo? i la resta com us va? masa, ja tindras temps, això s'ha de coure poc a poc... jejeje, sense preses...
petons a totes i a veure si puc entrar més.muacks
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dl. nov. 23, 2009 5:23 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, la última vegada que vaig escriure aquí estava esperant el meu ninu!!!
Estic molt bé, a part de cansadeta, pq lo de dormir s'acabat je je hem refereixo a dormir el que vulguis. En Martí ens deixa dormir pero lo just, el tiu a vingut a aquest món a menjar je je...
Y vosaltres com esteu???

Sara, com va??
Iradia ja t'has començat a plantejar que fareu al final? un segon o no??
Mercè ON ETSSS!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dt. nov. 24, 2009 11:12 am

BON DIA FRACRIS, ja ho he dit, però tho torno a di, el teu peke es un nen maquiiiiiissssssim i té molta sort d'estar en la vostra familia on sempre l'estimaran.

Lo del dormir... nosaltres ho vam pasar fatal, no vam dormir més de 2 hores seguides fins gairebé quan va tenir un any... era tan barruer ke ens ha tret les ganes als 2, he xerrat amb molta gent i és ben cert que els nanos mateixos et determinen i marquen molt, tant com per decidir si tenir més o no, a més nosaltres tenim toooots els handicaps del mon:

no tenim cap suport familiar aki a igualada, ho fem tot sols sempre, tot! vale sé que es el que ens toca, es el nostre peke... però no compartir-lo mai quasi amb els avis es fa dur, no tenim gens i menys d'intimitat i això ens ha afectat molt, tot i que cada cop ho portem més be, em va pasar el que em va pasar fisicament parlant... i moltes altres coses que ens porten a pensar que més no, ni ara ni més endavant, tot i que els 2 sempre ho haviem parlat i en voliem 2!! Sobre tot pel nen... però escolta, millor tenir un ben cuidat que no 2 i anar patint tots i no poder oferir-los tot el que necessiten: temps, carinyo, paciència, calers, ... per tant no. De fet ja he demanat hora al cirurjia i tinc pel dia 1 de desembre, ja us explicaré. Us enrecordeu que vaig començant dient que si, que de seguida... com canvien els punts de vista, oi?? jejejeje, es un tema molt personal...

quan a feina fracris, voldràs tornar aviat? o millor t'estaras un temps, ho has rumiat?
i la resta com aneu? els negocis, feines, nens o familia, parella... nadal (es a dos dies!), el pont... expliqueu cosetes!! muacks
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dc. nov. 25, 2009 10:57 am

Hola guapes!!

Jo tampoc entro gaire sovint, es que no tinc temps, entre la dietetica, oposició y feina vaig de cul tot el dia!!.
Iraiosc, no t'amoïnis, ja veuràs que aviat se't passa aquest estat d'angoixa, suposo que deu ser molt difícil comaginar-te tot i sense ajuda de ningú, però ja us en sortireu.

Cris!! reina, vas veure el meu missatge del msn?? mira, ara que estic de baixa puc venir un matí a veure't, que et sembla??
Ah! es que la Iraiosc no ho sap .... ESTIC EMBARASSADA!! ara mateix estic de 12+4 i a la visita de dilluns semblava que el meu cigronet será un nen (tot i que no m'ho van confirmar).

Cris com ho portes amb en Martí?? cada día més gran no?? vaig al face a veure si has penjat fotos.

Un petó guapes
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dc. nov. 25, 2009 1:05 pm

uo masa!!! quants nens venen pel maig!! farem l'equip!! bravo i enhorabona!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) no et trobes bé que estàs de baixa? que sents? et trobes be en general? estaràs contenta, no?? que chulo, l'embaraç es una etapa preciosa i després tot es una aventura amb un nou o nova inquilí a casa, jejeje
estas d'opos i tot? jo ara no mhi veig... però tu aprofita que ja ho tindràs!! es la teva!! :-)ok:

lo meu, ja va passant, són dies que tot se't fa muntanya... ja m'enteneu, massa responsabilitats, massa preocupacions i gens de temps per mi, no és que en vulgui molt... però ni que sigui vull pixar tranquila... i ni això, no parlo ja de depilar-me bé, ni d'arreclar-me (ja dono per descomptat que no ho puc fer mai més... :( )... només de pixar en pau!! jajajaja en fi, a tot t'hi acostumes, però costa una mica i trobo a faltar moltes coses... i sempre he estat molt forta, ho aguanto tot com puc, però tinc dies com tothom, res mes. I amb vosaltres em sento còmode per queixar-me (i també per les coses bones ;) )

Parlant de coses bones, l'Eric va a la guarde des de setembre i per fi, la setmana pasada ha deixat de plorar en entrar! ueeeee, ja era hora!! la pobre mestra estava ja... jajajaja, ara diu que està maquissim i ell dona permís per fer les coses: ella diu "anem a esmorçar" diu ell SI!, que ella diu "anem al pati..." ell respon SI, o NO, depen del seu interés, és un iaiu... xDDDD, esta d'un xerraire que no hi ha qui el pari... esta maquissim, quin greu que em sap que ara que per fi dorm, menja bé, no plora i está maco de veritat l'operaran el 16 de desembre... despres nadal... a veure com portem tants canvis pobret...

en fi wapisimes, ja veig cris que el marti també et té ocupada pel que veiem, jejeje, molta paciència i petons per aquest reiet!!
muacks
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dc. nov. 25, 2009 3:55 pm

iraiosc ha escrit:BON DIA FRACRIS, ja ho he dit, però tho torno a di, el teu peke es un nen maquiiiiiissssssim i té molta sort d'estar en la vostra familia on sempre l'estimaran.

Lo del dormir... nosaltres ho vam pasar fatal, no vam dormir més de 2 hores seguides fins gairebé quan va tenir un any... era tan barruer ke ens ha tret les ganes als 2, he xerrat amb molta gent i és ben cert que els nanos mateixos et determinen i marquen molt, tant com per decidir si tenir més o no, a més nosaltres tenim toooots els handicaps del mon:

no tenim cap suport familiar aki a igualada, ho fem tot sols sempre, tot! vale sé que es el que ens toca, es el nostre peke... però no compartir-lo mai quasi amb els avis es fa dur, no tenim gens i menys d'intimitat i això ens ha afectat molt, tot i que cada cop ho portem més be, em va pasar el que em va pasar fisicament parlant... i moltes altres coses que ens porten a pensar que més no, ni ara ni més endavant, tot i que els 2 sempre ho haviem parlat i en voliem 2!! Sobre tot pel nen... però escolta, millor tenir un ben cuidat que no 2 i anar patint tots i no poder oferir-los tot el que necessiten: temps, carinyo, paciència, calers, ... per tant no. De fet ja he demanat hora al cirurjia i tinc pel dia 1 de desembre, ja us explicaré. Us enrecordeu que vaig començant dient que si, que de seguida... com canvien els punts de vista, oi?? jejejeje, es un tema molt personal...

quan a feina fracris, voldràs tornar aviat? o millor t'estaras un temps, ho has rumiat?
i la resta com aneu? els negocis, feines, nens o familia, parella... nadal (es a dos dies!), el pont... expliqueu cosetes!! muacks




Hola, la vostra decisió molt ben romiada y acertada!! ja que ara que inc un petitó se de que parles i jo tinc ajuda si vull, com els avis y demés família. Absorveixen molt peró val la pena. Jo a aquestes alçadas soc incapaç de decidir si en vull un altra pq aixó comporta el que dius feinada, menys intimitat i dormir poquet je je...
Lo de tornar a la feina si que tornaré peró si ens ho podem permetre tornaré a mitga jornada, ademés jo ho tinc bastant bé, treballo amb els meus onclos i a sobre de on és el negoci hi viu la meva avia i la meva mare que hem cuidará el nen quan treballi, així cualsevol cosa els tinc adalt!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dc. nov. 25, 2009 3:56 pm

iraiosc ha escrit:BON DIA FRACRIS, ja ho he dit, però tho torno a di, el teu peke es un nen maquiiiiiissssssim i té molta sort d'estar en la vostra familia on sempre l'estimaran.

Lo del dormir... nosaltres ho vam pasar fatal, no vam dormir més de 2 hores seguides fins gairebé quan va tenir un any... era tan barruer ke ens ha tret les ganes als 2, he xerrat amb molta gent i és ben cert que els nanos mateixos et determinen i marquen molt, tant com per decidir si tenir més o no, a més nosaltres tenim toooots els handicaps del mon:

no tenim cap suport familiar aki a igualada, ho fem tot sols sempre, tot! vale sé que es el que ens toca, es el nostre peke... però no compartir-lo mai quasi amb els avis es fa dur, no tenim gens i menys d'intimitat i això ens ha afectat molt, tot i que cada cop ho portem més be, em va pasar el que em va pasar fisicament parlant... i moltes altres coses que ens porten a pensar que més no, ni ara ni més endavant, tot i que els 2 sempre ho haviem parlat i en voliem 2!! Sobre tot pel nen... però escolta, millor tenir un ben cuidat que no 2 i anar patint tots i no poder oferir-los tot el que necessiten: temps, carinyo, paciència, calers, ... per tant no. De fet ja he demanat hora al cirurjia i tinc pel dia 1 de desembre, ja us explicaré. Us enrecordeu que vaig començant dient que si, que de seguida... com canvien els punts de vista, oi?? jejejeje, es un tema molt personal...

quan a feina fracris, voldràs tornar aviat? o millor t'estaras un temps, ho has rumiat?
i la resta com aneu? els negocis, feines, nens o familia, parella... nadal (es a dos dies!), el pont... expliqueu cosetes!! muacks




Hola, la vostra decisió molt ben romiada y acertada!! ja que ara que inc un petitó se de que parles i jo tinc ajuda si vull, com els avis y demés família. Absorveixen molt peró val la pena. Jo a aquestes alçadas soc incapaç de decidir si en vull un altra pq aixó comporta el que dius feinada, menys intimitat i dormir poquet je je...
Lo de tornar a la feina si que tornaré peró si ens ho podem permetre tornaré a mitga jornada, ademés jo ho tinc bastant bé, treballo amb els meus onclos i a sobre de on és el negoci hi viu la meva avia i la meva mare que hem cuidará el nen quan treballi, així cualsevol cosa els tinc adalt!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dj. nov. 26, 2009 9:53 am

Nenes!! que m'estic espanatant!!! jajajaja

Bé, jo de moment estic bé, doncs porto aquest mesos d'embaraç amb l'estòmac regirat i la veritat, que això es el que porto pitjor!! per la resta bé.
Estic de baixa pq vaig tenir una moguda dilluns (res greu, pero es que es massa llarg per explicar) resumint, que el meu metge em va veure tant alterada que em va dir que no podia ser, que m'havia de tranquilitzar i em va donar la baixa per 15 díes. Tot i que crec que la setmana que ve, ja aniré a buscar l'alta!!.

Me'n alegro que tornem a estar en contacte :-)ok:

La Mercè i la Miriam estàn desaparegudes totalment .... :-/
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dj. nov. 26, 2009 11:22 am

aix... si es que ens vam passar, no podiem fer res més, sino l'home pobre no parava amb el cotxe... i ara en canvi soc jo la que l'agafo cada dia, mhan enviat a cervello, a 3 quarts d'igualada... em passa tot, van fer un canvi de demarcació i van treure l'anoia del que jo havia escollit sense avisar, jo estava d'excedència i ala, una altra vegada lluny... amb el nano, sense ajut, i amb toooot, el que suposa... som herois ara, jajajaja, clar, amb tot això, al meu home li ha baixat molt la feina... coses de la crisis... son moltes coses noies, això i continuo insistint, la falta d'ajut, quan se'm posa malalt hem de faltar a les feines i això es arriscat, clar... aix... no sé noies, tot plegat es molt difícil...
Fracris, de tota manera gràcies per animar-me ja que tothom em sol dir... potser més tard, es molt d'hora, i coses així, m'animes molt recolzant-me de veritat! ;) :-)ok: :-()-) ja és bastant dur haver de prendre la decissio així, per cert, el dia 1 tinc hora amb el metge per tancar el tema. ja us explicaré.

masa, potser treballar en el fons és el que ens va millor per no pensar massa en les coses que ens preocupen, a mi em va molt be, o sigui que si et sents millor torna-hi mentre puguis, cuidant-te sempre.
Per cert et fan vacunar de la grip? que faràs? i no t'espantis noia, es que a mi ja veus que m'han passat moltissimes coses alhora, la resta de gent que conec ho porta bastant bé, es una aventura molt maca l'únic que jo soc sincera (ningu ho havia estat amb mi) trobo que es molt dificil ser mami! jo faig com quan algu t'explica una peli:
"es molt bona..." i després no ho es tant, o al reves "es molt dolenta" i després et sembla bona...
Doncs jo us explico la part negativa (que n'hi ha una positiva que ja és superevident!)perquè després veieu que no era per tant, en serio, ja m'hagués agradat saber com era tot realment perque jo no tenia a prop ningú a la familia ni amics amb nens i no ho havia viscut de prop fins l'Eric, si tinc nens al cole... però no és el mateix una estoneta que totes les hores que tens i més... jejeje
I fixeu-vos que tothom diu que us els mengeu de petits que a l'any canvien... doncs per nosaltres Eric de petit era com un "porquet al matadero" tot el dia cridant com si l'estiguessin matant... no es calmava amb res, ni en braços... i ara en canvi es maquissim, té rabietes si, com tots, però això no és res per nosaltres, RES.
Ara, tinc companyes de feina que tenien pekes monissims, tranquils, observadors... i ara comencen a fer marranades i no poden amb ells... vull dir, son tots diferents, no adelentem aconteixements, i tots tenen moments dolents i bons com nosaltres jajajaja :..: :..: :..: (com m'enrotllo jejeje)

a veure si les invoquem i la merce i la miriam es manifesten, jejeje

:-)(:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron