MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. maig 27, 2010 11:18 am

masa ha escrit:CRIS, MERCÈ .....

MOLTES FELICITATS PER AQUESTS 3 ANYS DE CASADES!!!!


Nenes, avui he anat a fer corretges i la cosa està verda, verda .. pfff quin rollo!! en teoria em toca per el 5 de Juny, pero sembla que l'adrià no te ganes de sortir :--(


Sara t'han fet tactes per saber si estás dilatada??

Per cert, IRADIA, FELICITATS!! se'm va passar!!
que heu fet nenes, heu sortit a dinar o algun sopar especial?'

Nosaltres ja ho vam celebrar amb la escapada a Barcelona, i ahir hem va regal un ram amb 26 roses ::love:: i vaig preparar sopar Mexicà que ens encanta, per fer-ho una mica diferent. Encara que teniem al bandarra dormint, que de tant en tant li habiem de donar alguna volteta pq es desperta.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: merce i albert » dj. maig 27, 2010 5:18 pm

Bones!!!

Moltes gracies!!! Si que ho vam celebrar. Primer vam anar a dinar els dos solets i despres vam anar a sopar amb els meus pares i els meus tiets. Clar que el sopar ja no va ser tant per celebrar-ho, sino mes aviat l'excusa per trobar-nos i sopar fora de casa... ja ja ja I com a regal ens estem plantejant fer vacances; vull dir que estem pensant en marxar una setmaneta per l'agost que portem des del casament sense fer unes veritables vacances. Cada any marxem uns dies a un apartament que els hi deixen els meus pares a Puigcerda i no son unes vacaces al 100%.

Sara ja cada vegada falta menys... però de moment sembla que el petit prefereix quedar-se a dins, no???

Be guapes, ens veiem per aqui... si puc perque ultimament em costa molt poder entrar-hi i quan ho aconsegueixo es veu fatal.

Petonets!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dv. maig 28, 2010 7:11 am

Cris, doncs no, no m'han fet tacte .... dimarts tinc llevadora i suposo que ho farà :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

mercè!! doncs genial si podeu fer unes vacances aquest any ... jo también vull!! JAJAJA

Un petó
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dg. maig 30, 2010 9:03 pm

masa ha escrit:Cris, doncs no, no m'han fet tacte .... dimarts tinc llevadora i suposo que ho farà :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

mercè!! doncs genial si podeu fer unes vacances aquest any ... jo también vull!! JAJAJA

Un petó

masa! encara estas per aqui?

Moltes gracies noies i felicitats retornades!

Hem fet bastant poc, vam deixar a dinar el peke al cole per poder dinar el nostre dia solets i res més. Ah si, uy, si, si el finde pasat vam anar 2 nits a Saragossa, amb criatura, i ja us imagineu, feia 3 pases, rabieta, 3 pases, rabieta... l'assentavem, es baixa del cotxet encara que el cordis i "l'amordacis" jajajaja. Però tot i així ens ha anat força bé, ja no plora com al principi... hem tingut molts remordiments per dessitjar tant que creixés una mica (no us ha pasat a alguna?)... si es que encara flipem quan veiem bebes que van tan tranquils, observant el mon, o dormint... ens costa de creure!
Ara només té rabietes, però això no és res ja per nosaltres :-eh_:: jajaja que ens hem tornat a prova de bombes, ara xerra molt, explica cosetes, demana o comença a dir que sent... o que li passa... això facilita bastant! i menja bastant bé, no ens podem queixar ara, no! s'ha tornat un : sol :
L'excursió va estar molt bé, jo no hi havia estat mai i em va encantar, l'unic la calor que vam agafar... i l'horari infantil... perque aquest no ens permet fer res pasades les 21... es torna un ogro de las cabernas enfurismado... xDDDD i dormint a la mateixa habitacio us podeu imaginar: llums apagats... esperant que s'adormís... era un "plan" tan tens... jajajaja, per veure'ns! :..: :..: però al menys vam veure un lloc diferent, vam pasar-ho bé tots 3 i vam celebrar una mica els 3 anys.

en fi, que cada fiera és diferent i uns fan unes coses i altres altres... jejejeje
molts petons a totes i espero noticies de totes i sobretot masa: estas per aqui encara? si no dius res pensarem que estas en "ello" sort i anims que ara arriba el millor! poder abraçar allo que has esperat tant!
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dl. maig 31, 2010 7:57 am

Ei noies!!
Si, encara segueixo per aquí ... pfffff aquest nen no VOL SORTIR!!!.
Aquesta setmana estic molt enfeinada, a veure si entre una cosa i l'altre la cosa s'anima :-/ . Dijous operen al meu pare, i estaré tot el día a Barcelona (a veure si amb el tute??) pero no sé.

Us mantindré informades

un petó guapes
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: Nikka80 » dt. juny 01, 2010 9:47 am

HOLAAAAAAA,
DECIROS QUE MASA YA ES MAMI!!!!!!!!!!! ESTA MAÑANA LO HA TENIDO AL PEQUEÑO ADRIA,
HA IDO TODO MUY BIEN Y LOS DOS ESTAN GENIAL!!!!!!!
YA ENTRARA ELLA CUANDO PUEDA A EXPLICAROSLO!
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 14667
Membre des de: dv. març 17, 2006 6:34 pm

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dc. juny 02, 2010 8:27 am

Ahir vaig rebre el missatge de la Sara, que l'Adrià va néixer a las 7:15 i a pessat 3,255.

Ara toca dormir poquet... je je FELICITATS GUAPA!!! *.O.-O* *.O.-O*
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dg. juny 06, 2010 9:43 pm

uooo per fiiii, ja era hora aquest mayero s'ha pasat al juny el titi!!! ens ha fet el salt!! jajaja

el cas es que ja es aqui i esteu bé tots oi???? ja ens faras cinc centims quan el tragaldabas et deixi una mica! jajaja
muacks a tothom
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dc. juny 16, 2010 8:37 am

Noieeeeeeeessssssssssssss!!! on sou????

SARA, Com va??
Mercè, ja queda poquet de cole?? heu decidit destí de vacances??
Iradia, a tu también et quedat poquet, oi?? i el peke, com está?, fet una fitxa, segur!!

El meu Martí está començant a descobrir món!! com passa el temps... ara només vol que el deixi a terra que vol caminar, peró te tanta ansietat per arribar als llocs, que en comptes de fer las pases ben fetas, comença a correr i rellisca, je je no vol gatejar el vol estar de peu, i tinc la esquena.... uff!!
El diumengue en una setmaneta marxem a Menorca, tenim unas ganas :-) :-)

Va vinga, expliqueu cosetes, no pot ser que deixem aixó abandonat!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: merce i albert » dg. juny 20, 2010 9:57 pm

BONES!!!

Nenes sembla impossible però he pogut lleguir els vostres missatges!!! uuueeeee Es que no em deixava ho veia molt malament.

Els meus nens acaben el curs el 23 de JULIOL!!! Per sort alguns es donen de baixa a finals d'aquest mes i ja no vindran, aixi tindre un mes de juliol mes tranquilet. Ja he començat a fer informes, m'en falten la meitat i ja tinc en marxa els Dvd que donem els paers. Aixi només en falta fer les entrevistes de final de curs a les families que ho vulguin i fer les entrevistes a les families del curs vinent.... Aix ja queda menya!!!

SI SI SI aquest any marxem de vacances!!!! Com que pel cumple del meu home li van regalar dos smartbox, els hem ajuntat i passem una nit a cantabria i una altre a asturies, desprès nosaltres hem allargat dues nits mes asturies, en tota 4 dies fora de cas!!!! Bufa no feiem unes vacances com deu mana des del viatge de nuvis!!! Sempre hem acabat anat a Puigcerda al apartament el que els deixen els meus pares, i amb ells...

Be reines sento haver-vos fotut el rollo pero per una vegades que puc entrar, lleguir-vos i escriure... ho tenia d'aprofitar.

GUAPES i vosaltres on aneu de vacances?? suposo que amb els pekes es mes com`plicat alhora de fer maletesno?? be ja m'explicareu. Petonets!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
merce i albert
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dl. jul. 05, 2010 2:43 pm

Ja hem tornat de vacances!!! a anat molt bé, per ser las primeras en familia je je.... Martí a disfrutat moltíssim de Menorca, tot el día a l'aigueta.... Ara necesitem unas vacances el meu home i jo sense ell per recuperar-nos!! je je deu meu com a canviat, bueno com cambia cada día, es mou moltíssim, només vol estar a terra que vol caminar i tenim la esquena trencada.... sino en el caminador que m'ho toca tot!!! peró per sort ens menja mooolt bé i dorm molt bé! no ens podem queixar.

I vosaltres, com prova l'estiu???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dt. ago. 03, 2010 12:57 pm

uff!! quant de tenps sense entrar per aquí ... :--( nenes, es que ara us entenc, els nens no deixen temps per a una ...PERÒ ES GENIAL :-)ok: .
L'Adrià ja ha fet 2 mesos (fa dos dies) vaig anar al pediatre y me'l va pesar 4,690Kg i 57,5cm s'estiras més que no pas engreixa, però va agafant bé el pes (sóc una oruga, crec que només amb teta quedarà escanyolit, però el pediatra diu que no li cal bibi).

Tema vacances, de moment res de res, el meu home va començar ahir a treballar i potser, al setembre fem una escapadeta, ja veurem.

Cris, que bé, a Menorca .... i ara que?? amb el teu home solets?? ja te'n veus en cor de deixar en mMarti amb els avis??. Jo no em puc separa d'ell!!! el deixo 1/2 hora amb el pare i ja perdo el cul per veure'l .. jaajajajaja

Iraida, Mercè que tal vosaltres??
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. ago. 05, 2010 10:44 am

masa ha escrit:uff!! quant de tenps sense entrar per aquí ... :--( nenes, es que ara us entenc, els nens no deixen temps per a una ...PERÒ ES GENIAL :-)ok: .
L'Adrià ja ha fet 2 mesos (fa dos dies) vaig anar al pediatre y me'l va pesar 4,690Kg i 57,5cm s'estiras més que no pas engreixa, però va agafant bé el pes (sóc una oruga, crec que només amb teta quedarà escanyolit, però el pediatra diu que no li cal bibi).

Tema vacances, de moment res de res, el meu home va començar ahir a treballar i potser, al setembre fem una escapadeta, ja veurem.

Cris, que bé, a Menorca .... i ara que?? amb el teu home solets?? ja te'n veus en cor de deixar en mMarti amb els avis??. Jo no em puc separa d'ell!!! el deixo 1/2 hora amb el pare i ja perdo el cul per veure'l .. jaajajajaja

Iraida, Mercè que tal vosaltres??


Sara!! al principi costa de deixar, peró un sopar amb el teu home de tant en tant va molt bé per els dos!! La primera vegada que el vaig deixar per anar a dormir a Barcelona amb el meu home, ho vaig pasar FATAL!!! peró ell ni es va enterar!! va dormir molt bé i jo patint : sgra :

Ara marxem tres dies a Roma al setmebre i el tornem a deixar amb els meus pares, hem fa mooolta peneta, peró et repeteixo, com a terapia de parella va molt bé, la vida et cambia quan pareixes i ja no es el mateix amb la teva parella, ara tot es nen!! i fer aixó de tant en tant va molt bé!! ara el teu es petitó peró ja et dic anar a fer un soparet de un parell d'horetes, ells ni s'enteran i vosaltres cambieu d'aires!! Bueno, jo ho veig així després cadascun ho veu d'una manera diferent.
Disfruta moolt d'ell, que ho deus estar fent, ja que et necesita las 24 hores, el meu ja va cap a deu mesos!! i ja estem pensant que farem per el seu primer cumple!! `Per cert, ja gateja i e sposa de peu sol. Enten moltes coses i es queda a la primera quan li enseño alguna cosa.. ara estem en la fase que hem te la esquena trencada, tot el dia darrera d'ell pq no es faci mal i también pq vol caminar agafadet de las manetas...

Mercè, de vacances!!! explica explica..

Iradia, ja estas recuperada de la operació??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. ago. 19, 2010 9:00 am

TOC-TOC HI HA ALGÚ???? :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dl. oct. 25, 2010 9:19 am

penso que amb els peques ens anem quedant sense temps, oi??
com us va a totes? que tal les nits? o millor ni pregunto? jejejeje

jo em trobo molt recuperada, i Eric aquest curs ho porta prou bé, només va plorar uns dies al principi i ara va encantat!

US DESSITJO MOLT BONA CASTANYADA 2010!!! MUAC :..:
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dl. oct. 25, 2010 11:55 am

iraiosc ha escrit:penso que amb els peques ens anem quedant sense temps, oi??
com us va a totes? que tal les nits? o millor ni pregunto? jejejeje

jo em trobo molt recuperada, i Eric aquest curs ho porta prou bé, només va plorar uns dies al principi i ara va encantat!

US DESSITJO MOLT BONA CASTANYADA 2010!!! MUAC :..:


Holaaaa
Per fi, hi ha vida en aquets post!! je je

Doncs las nits, GENIALS des de fa un parelll de mesets.
Vam aplicar el mètode Estivill, i des de llavors que dormim del tirón!!
El posem a dormir a las 9 del vespre i fins las 7:30 del matí, a vegaes las 7:00h. I lo millor de tot, que es dorm tot solet, el posem al llitet despert i s'adorm solet. Fa poc, ho vaig aplicar per las migdiadas i también ho he aconseguit que es dormi solet.
Mano de santo. Al princicpi desconeixiem aquets mètode, i des de que una cosina m'ho va reecomenar tenim una altra cara, je je Pq el posavem a dormir, i a las 2 horetes ja es despertava que volia que l'agafessim, i sinó a las 4 del matí o ...... fins que vam dir prou. I a part de de ser un bé per nosaltre stb ho és per ell, pq ell s'aixeca més descansat. Ho recomano! :-)ok:

A veure si entreu, i ens expliqueu més novetats!! jo se de una que ja está del segon, a veure si entra a comunicar-ho!

petons.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dl. oct. 25, 2010 12:01 pm

Per cert, responent a la resposta de la Iradia, me he emocionat i no he explicat com está la meva baldufa!!
el dia 20 va fer el seu primer anyet!! i dissabte li vam fer una gran festa per ser el primer any!! eran 15 nens, amiguets i cosinets i un 40 adults!! i va habre d etot pinyata, musica, castell inflable (aquest es del meu cunyat), i un super pastís que li vaig fer jo de fonsant, penjaré la foto en breu.
Als 9 mesos hem feia tres pasas ell solet, amb 11 mesos ja hem caminava ell solet i ara practicamnet corre per casa. Hem fa una gracia tant petitoi i com camina... también xerra alguna paraula
Com és fan estimar!!

petons.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: masa » dj. oct. 28, 2010 8:46 am

Hola guapes!!!

Ostres, fa la tira que no entro ... però com bé diu la Iraida, els nens ens absorveixen!! jajajaja (i no es maco això??).
Cris he vist per FB el pastís que li vas a en Martí, quina currada no??? et va quedar genial :-)ok: .

Que us explico de mi, doncs que avui començp a treballar. Faré 5 hores i com que el meu home fa de nits i per el matí dorm, doncs em toca començar de tardes (15-20H) un pal!!! mira que ell emva dir que només fes 5 hores, però sóc molt tossuda i com que la pela es la pela, doncs mira en faré 5.
Cris tu encara fas 1/2 jornada'?
Iraida tu que fas, 8 hores??

Ei Mercè!! i tu que t'expliques?

Jo vull que em toqui laloteria per poder deixar de treballar!! JAJAJAJA

Aix, és que em fa una peneta deixar el nen... és que encara no té els 5 mesos (fins dilluns) em fa molta cosa deixar-lo. Tot i que sé que estarà bé amb el seu pare, però es que no ho puc evitar.

Bé noietes, us deixo que vaig a preparar cosetes.

Una abraçada a totes
Avatar de l’usuari
masa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: iraiosc » dc. nov. 03, 2010 11:02 pm

Hola nenes maques!

Masa, la "fase abandono" la passem tothom... ara ja et dic, jo faig reducció d'un terç de jornada...
I al principi, el curs pasat em feia mandra tornar... després vaig agrair tant tenir temps per mi, per treballar, per no ser només una "vaqueta", i ser algo més ... parlar amb companys etc... abans deia: VAIG A LA FEINA A DESCANSAR I A CASA A TREBALLAR... o sigui que anims, sé que son peques... però nosaltres som més que mamis!! som dones, amigues, treballadores... com els PC, podem fer mil coses alhora (així vaig jo amb el cap ben dispers, jajajaja :star:: :-) ) i continuar estimant i exercint la professio eterna de mamis!!!
Ara Eric ja té 2 anys i mig... i és una altra cosa... també vam llegir Estivill i Gonzalez i només ens va funcionar l'Estivill... i ara ja mirem contes cada nit, pobre del dia que no ho fem, ho espera amb tanta il·lusió... jejeje, els mimitos... ja va a dormir d'una altra manera (bueno, de vegades li costa un xic, però un cop li expliquem contes...), però nosaltres vam patir segles el maldormir... ara ens fa de 20'45-21h a 7... i migdiada de 3/4!
Canvien rapidissim oi, fracris? Fan anys, caminen, fan veure que xerren... el meu canta, i pobre de tu que t'agafi el tfn... no te'l vol tornar!! i la castanyada ha fet panellets, tastat de tot... aix... la babilla... Vaja un aniversari! Nosaltres no tenim més nens al voltant, sí a la feina... però de familia i amics... cap de prop! i continuem igual... ens sap greu pel peque, però no en podem tenir més. Ara ja està.
Jo em trobo bé ara, encara que ho vaig patir... intentava no pensar-hi però feia mal, en fi, la faixa... i ara ja només és un record d'un malson.Tinc un tros de pa de nen i una familia en conjunt que és un tresor!

Llavors les feines... que tal? Per cert alguna era interina?? muac
Imatge
Avatar de l’usuari
iraiosc
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. nov. 04, 2010 11:02 am

iraiosc ha escrit:Hola nenes maques!

Masa, la "fase abandono" la passem tothom... ara ja et dic, jo faig reducció d'un terç de jornada...
I al principi, el curs pasat em feia mandra tornar... després vaig agrair tant tenir temps per mi, per treballar, per no ser només una "vaqueta", i ser algo més ... parlar amb companys etc... abans deia: VAIG A LA FEINA A DESCANSAR I A CASA A TREBALLAR... o sigui que anims, sé que son peques... però nosaltres som més que mamis!! som dones, amigues, treballadores... com els PC, podem fer mil coses alhora (així vaig jo amb el cap ben dispers, jajajaja :star:: :-) ) i continuar estimant i exercint la professio eterna de mamis!!!
Ara Eric ja té 2 anys i mig... i és una altra cosa... també vam llegir Estivill i Gonzalez i només ens va funcionar l'Estivill... i ara ja mirem contes cada nit, pobre del dia que no ho fem, ho espera amb tanta il·lusió... jejeje, els mimitos... ja va a dormir d'una altra manera (bueno, de vegades li costa un xic, però un cop li expliquem contes...), però nosaltres vam patir segles el maldormir... ara ens fa de 20'45-21h a 7... i migdiada de 3/4!
Canvien rapidissim oi, fracris? Fan anys, caminen, fan veure que xerren... el meu canta, i pobre de tu que t'agafi el tfn... no te'l vol tornar!! i la castanyada ha fet panellets, tastat de tot... aix... la babilla... Vaja un aniversari! Nosaltres no tenim més nens al voltant, sí a la feina... però de familia i amics... cap de prop! i continuem igual... ens sap greu pel peque, però no en podem tenir més. Ara ja està. Jo em trobo bé ara, encara que ho vaig patir... intentava no pensar-hi però feia mal, en fi, la faixa... i ara ja només és un record d'un malson.Tinc un tros de pa de nen i una familia en conjunt que és un tresor!

Llavors les feines... que tal? Per cert alguna era interina?? muac




Valen millons!!! penso en el meu fill quan estic a la feina i el trobo a faltar, peró va bé per a ells i per a nosaltres que estiguem unas horetas separats!! Es veritat sen's cau la babeta...
M'enalegro que ja estiguis bé i que et trobis bé.
M'encantaria poder conéixe't en persona, ja conec a la Mercè i la Sara, peró d'aixó ja fa com dos anys!!!

Petons.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants