JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. feb. 17, 2011 10:29 am

buenas! com estem?? out out...

selecty com està la iaia rosita? va que dema ja es divendres i podras anar a visitar-la! anima-la molt!!!

txell que nomes et queda 1meset!!!ole ole!!

madonna, m'has de passar les receptes de les palmeritas que te he visto por el FB unas fotitos que donen una fam!!! jajaja!!

trini, com estas? millor? espero que si!

sita...i l'arnau? petunets!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dj. feb. 17, 2011 12:51 pm

Eiii cuantos dias sin entrar!!! perdón nenis...

aixxx toy malita.. joooooooooooooooooooooooo xx:-( , mira k ponerme mala éste finde k me voy con mis papis y mi tete de hotelito!! pero es igual, paracetamol en vena y arreandooooooooo!! xx:-D

k tal estáis??

Cuore como vas??? la yaya como sigue?? ya verás k en nada como una Rosa!! xxkiss::

Txell k guai fotos!!! jo vull veure!!! com et trobes?? aixx nena ara si falta res!!! neukiss-)

Mamicris!! tu k tal?? com ho portes?? uixxxxxxxxx les palmeres són super fácils!! les faig jo!! imagina´t!! xx:-D
et deixo el link , ja veurás genial!!

http://www.isasaweis.com/cocina-y-diete ... palmeritas


Trini como vas mi mami?? cuidate muxoooooooo!! neukiss-)

Sitaaaaaaa aixx ja keda res!!!!! ánims!! L´arnau ja arriba!! xxkiss::

Besotes a todas!!
madonna l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 17, 2011 2:25 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dj. feb. 17, 2011 12:56 pm

Buenos dias floretes!

Pues la yaya ahi va pobreta, poquito a poco le ha dicho la doctora pero parece q un pelin mejor! yo este finde no pensaba bajar, he bajado los 3 últimos y la verdad es q no descanso nada y este finde nos vamos al sur de francia el sabado al cumple d una prima de Jose q hace los 30...pero como ya sabeis como soy creo q me iré mañana al salir a las 15h y volveré a BCN el sabado a mediodia, es un palo pero sino no me quedaré tranquila, q me conozco...en fin ya os contare q tal sigue todo!

MUUUUUAAS A TODAS!
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. feb. 17, 2011 4:54 pm

madonna, t'ha tornat lo de la panxa?? jolin que mala pata!! nena vas de hotel en hotel i tiro pq me toca!! jajaj!

ahhh!! que be!! una recepta mes!! ara la xafardejo!! que tooonta segur que saps cuinar molt be!!

ostti selecty amunt i avall...no pares... home si aixi et quedes mes tranquila...pero te pegaras una buena paliza de coche...
almenos a l'aniversari desconectaras una miqueta... vaaa que tot anira be ja veuras!!

txell no has anat de part encara no??? com no entres a saludar-nos.. jejeje petunets wapi!!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dl. feb. 21, 2011 3:41 pm

buenos dias princesas!

stoy que no me aguanto de sueño...vaya maraton de finde he tenido pero bueno todos los cumples han ido bien y yo pude ver a mi yaya!
Aunque el sabado estaba mucho mejor y desde ayer ha empeorado un poco...aix paciencia! no me queda otra...el viernes seguramente me coja fiesta y bajare el jueves por la tarde...

Como van mis futuras mamis?¿?¿ y la supermami?¿? cuore ese finde con la family!!!
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Trinity » dl. feb. 21, 2011 9:41 pm

selecty, aix la yaya!!!! que se recupere prontito!!! mucjos besos y tu relajate esta semana que tanto estres no es bueno para la salud!!!!!

madona, como fue con la family? y la nieve???

futures mamis, com aneu???

jo estic algo millor del meu colic, i els meus princeps genials!!!! i aquest cap de setmana els nostres aniversaris i el del paco!!!! ;)
************************************

CUANDO LAS COSAS NO VIENEN POR SI SOLAS; SE HAN DE IR A BUSCAR!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Trinity
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2747
Membre des de: dl. març 27, 2006 10:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dj. feb. 24, 2011 7:46 am

Buenos dias!!!

mami me alegro que vayas mejorando!! aix se pasa fatal....

Rosita va mejor, hoy le hacen pruebas y placas y si todo sale OK igual le dan el alta mañana!!!!!!! asi q yo happy!!!! igualmente hoy me voy oara alli, me quedaba un dia de las navidades y me lo pillo, hoy he entrado antes y me cojo un tren a las 5 y a casita a ver a la yaya!

Un beso para todas!!!!
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. feb. 24, 2011 11:57 am

hola wapes!! quin abandono he tingut... jeje!

selecty me'n alegro que la iaia poquet a poquet vagi millorant, ja veuras que dema estarà a caseta per disfrutar de tu i la teva germana!! :-)ok: :-)ok:
Quina sort aixo de tenir dies de festa! se't fa a setmana mes curta!! :-)

trini!!! siiii aquest diumenge cumples!! >.-<: >.-<: i jo com sempre soc un desastre... :star:: no tinc cap regal amb cara i ulls pel paco... m'he fet una foto a la panxeta amb un <<felicitats papi!>> i li faré una postaleta pero de regal regal no tinc res... volia dur-lo a un restaurant amb els amics que han obert nou, prop de betera que es una barbaritat americana: es a base de costillares i menjar america mentre fan un xou de rodeo i, va el paco i em diu dies enrera que li faria molta ilusio anar-hi!!! buffff!! pero sus deseos son ordenes no? com es el cumple... jjeje

txell com vas amb la panxeta?? i el tema de la baixa??

madonna, sita: petunets!!! :-()-)

jo avui vaig al gine a veure si s'arrisca a dir-me què porto dins pq ahir la matrona nomes veure la eco que em van donar a l'hospital em va dir -¿es una niña,no? i el paco i jo flipant!! :-)0(-: que sigui lo que sigui pero que vagi tot be! dema acaba la fecha limit perque ens truquin per dir-nos els resultats de la TS i, si no ens truquen es que tot esta perfecte!!! queda menys d'un dia i crec que ho tenim guanyat! :-)ok:
jo a la eco nomes veig ralles de color blanc i negre no interpreto res de res...
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Trinity » dv. feb. 25, 2011 1:48 am

Hola guapis!!!

Estreno ordinador al fin!!!! des de l´agost que estava sense..

Arantxa sé que no em llegirás per+o que vagi molt bé!!!!

Txell, guapa t´he trucat, t´he enviat un missatge... no estaras de part, oi??? Et mato si no m´avises que ho sapigues!!!! Crec que t´anaves a Sant Pau... que vagi molt bé i DESPIDETE fins que portis a la txelleta!!!!

Madonna, amor, como vas? cuando te veo? jooo que tengo ganitas? habési visto algun coche mas?

Ares, que gran que es l´Arnau, oi?? Ja ho tens aqui també!!!!

Maricris, guapi... quina pena que el césar no s´hagi arriscat!!! però segur que es una nena com tu vols que ho va dir la pilarica!!!! Jo aquest any no tinc regalet pel Óliver... no puc superar lo de l´any passat...

Petonets a totes.
************************************

CUANDO LAS COSAS NO VIENEN POR SI SOLAS; SE HAN DE IR A BUSCAR!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Trinity
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2747
Membre des de: dl. març 27, 2006 10:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dv. feb. 25, 2011 9:23 am

Buenos diasssssssssss preciosas!!! POR FIN VIERNESSSSSSSSSSSSSSSSSS AGAINNNNNNNNN!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

( k bien han kitado los emoticonos navideños) neujor:-) neujor:-)

Cuore k vaya genial con la yaya!!! me alegro k ya esté mejor!! :-()-)

Txell com estás????????????? espero k disfrutes dels últims dies de panxona!! :-)) :-()-)

Mami Triniiiiiiiii!!! yo también tengo ganas de verte!! la semana k viene hacemos un café no??? me parece k alguien cumple años no?? jajaja.. :-)) . Pues no hemos visto ninguno más, sólo el del otro dia, nos convenció bastante, osea k puede k sea el definitivo!!! >.-<: toy nervi!! jejeje.... ::0ov0o::
Como vas?? mejor?? un besazo pa ti y tus principes!!! :-()-) disfruta del finde cumpleañerooooooooooo de Oli y el tuyo cielo!!! *.-o-o.*

Mamicrisssssssssssss aixx kina pena lo de no arriscar, peró bueno, millor després o tindrás segur i ja está... "la emma" está de camí :-)) : besito :
Per cert com et trobes?? espero k bé :-()-) , k vagi bé el cumple del Paco!! >.-<:

Sita ja keda poc per veure el teu Arnau!!! :-()-)

Yo bien , éste finde de cumple de una amiga y el domingo puede k calçotada.. aunke esperemos k el tiempo nos deje....

Besotes a todassssss :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » ds. feb. 26, 2011 9:18 am

buenos dias d sabado!!!
Q bien se esta en ksita! Odio los hospitales!!! Rosita no esta al 100% pero en breve esta all pie del cañon como siempre!
Vaya finde cumpleañero!!
Mamicris a veure si us confirmen! I bones noticies dels resultats,
bo? Me alegro muuuuchoooo!aix cuore q tengas suerte con el tiempo pero anuncian cambios para el domingo! Calçotada mmmmmmmm con lo q me gustan! Desde el cumple de trini del año pasado no he vuelto a comer!/ guardame uno con muuuuucha salsa jejejejee

Y para las 2 casimamis un muuuuuuak gigante!

Me voy al mercado!
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dl. feb. 28, 2011 2:15 pm

Reinetes que us tinc abandonades!!! pero es que ha començat la meva substituta i hem tingut feina preparant les coses de la fira!!!
Aquest finde he estat a casa dels papis i a mes ahir vam estar al cosmobelleza a mirar cosetes!!

Maricris Que et va dir el metge?? ja us han dit sexe? continua tot be no?
Madonita com ha anat aquest finde??
Selecty com ha anat el finde llarg amb els avis!!! ojala pogues passar algun jo amb els meus altre cop
Trini como fue el cumple?? cuentanos!!!
Sita ja esta tot a punt per l'arribada de l'arnau
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dt. març 01, 2011 10:10 am

Buenos dias de marzo princess!!!!

Aix q ganas q llegaran las Fallas 2011!!!! hoy 1era mascletà en Vañencia!!!!! toi contenta! y ademas Rosita en casita y recuperandose poquito a poco!
Este finde por fin me quedo en mi casita!!!!! y el lunes fiesta!!!! los 2 siguientes son ya las fallas y bajare los 2 para parovechar al maximo!!! a ver si al final me puedo coger fiesta el 17 y el 18! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Mami!!!! q tal fue el cumple!?¿?¿ cuentanos!!! a ver si nos vemos de paso lo celebramos! q hace mil q no nos vemos! la ultima vez q quedamos no pudiste.... :-(

Yo el finde espero ver a mi gente de aki y me tocan hacer varios proyectos! ayer ya empece uno, unas invis para la comida que le hace mi sister a sus falleras, luego os la pongo, tambien voy a prepararles unas galletitas en forma de fallera con glaseado q espero q me queden moniiiiiisimas y unos broches con forma de petardo con el nombre de cada fallera! y tengo q empezar un album para Mariona que el dia 19 de marzo ya hace 5 añitos!!!!

Como van las futuras mamis?¿?¿

Cuore a ver si te vemos prontito motorizada!!!!!

Besos para todas!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. març 01, 2011 8:37 pm

hola wapes... quin mal dia porto... bueno jo crec que el dijous ja va començar el mal rotllo al meu cap... quan vaig anar al gine, es veu que l'home tenia un mal dia i la va pagar amb mi, em va fotre una bronca pq m'havia engreixat 3 kilos en casi 4 mesos descomunal i tot seguit em pren la tensio i clar, disparada i ale! una altra bronca descomunal...
Despres li comento lo que em va dir la matrona i em diu - Ni te pienses que hoy te diré lo que es pq no se va a ver - i cap a la camilla i, a la eco, tot be, la columna, el crani, la mida tot i, el paco li diu va arriesgate i treu l'ecograf i, ens diu que ell no s'arrisca... que fort...! vaig sortir d'alla feta una autentica m e r d a plorant i tot! quina poca sensibilitat...

i, continuant amb diumenge que era el cumple del paco i, la seva familia encara es hora que el felicitin... sempre passant de tot, nomes tenen ulls pel germà... i avui que hem anat al bar a fer el cafe, ni m'han preguntat com estic ni res... estic tant desilusionada amb ells... quan pareixi, la criatura que porto dins no tindra ni avis per part d'ells... que fort...!

I asobre avui despedeixen a ma germana de la feina, i dema operen al meu pare d'un braç, es de la degeneracio que té, que li van "arreglant" el cos a base de cirugies... al maig li van fer una mà, ara un braç... estic molt trista pq des d'aqui no puc fer res, em sento impotent...

Tot lo dolent ve de cop i, us he fotut un rolllo.....!

com aneu vosaltres??

Trini! ja ens podras escriure cada dia! ara ja no hi ha escusa!! jejej, bueno ara si q estas enfeinada amb la disfressa dels nens!! jo vull veure fotos eh!bueno i com van anar els cumples?? explica'ns explica'ns!!!

Madonna!!!!!!!!!! cotxe nou!! quina alegria quan ho he llegit !! me'n alegro molt, pq tenies tantes ganes de cotxet per tu... acelera un poco mas pq me como el mundo....(estopa) jajaj!veu poder fer calçotada?? que bona!!

Selecty, men alegro que la rosita ja estigui a casa segur que es recupera el doble de rapid!! i que .... JA ESTEM AL TEU MES!!!!! i al de ta germana per supost!!! jejeje, ja veuras que sera innolvidable i precios, ves-nos expicant tots els actes!

Txell ja em pensava que ja havies parit i jo com sempre no m'havia enterat de res
!! aveure si amb tant d'ajetreo la mini txell surt abans!m'alegro de que tot vagi be i de que ja tinguis substituta per poder descansar a lo ultim!

Sita! petunets!!

i milions de petunets i serpentines per totes!!!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dv. març 04, 2011 10:20 am

Ei maricris guapissima passa de la familia d'ell encara que se que es molt dificil, i suoso que per en Paco deu ser pitjor que la seva familia li faci aixo!!
Com ha anat aquesta setmana guapa??
I la del resto??
Jo dimarts em van donar la baixa ja i ja estic a casa. Petons
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dt. març 08, 2011 12:44 pm

Buenos dias de martes!

Q guay el finde largo, ya podria ser siempre fiesta los lunes! pero ya volvemos a la rutina, aunque esta semana de 4 dias mola y la q viene solo de 3! me he pedido jueves y viernes vacas para irme a las fallas y estar con mi family, especialmente con mi sister q este es su año y hay q disfrutarlo!

Txell me alegro q por fin estes en casita q ya tocaba! ahora viendo el carnaval desde otro nivel este año! pero el que viene con mi txelita disfrazada! a ver si te llamo y me dices como vas pq ya no se si te vere antes de q seas mami! q fuerte suena!!!

Maricris muuuuuchos animos a Paco y a ti!!! lo de su familia no tiene nombre...ya se arrepentiran algun dia de todo lo que os estan haciendo!

Trini como vas?¿? y Unai ya recuperado'¿?¿ aix este hijo tuyo se nos pone pachucho para los carnavales!

Ares a ti ya te va quedando menos tambien!!!

Cuore un besote de los grandes x estar ahi siempre!

Bueno un beso a todas!!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. març 08, 2011 4:10 pm

buenas!!

quin dia mes gris el d'avui... :-(

Selecty!! en res ens plantem a la setmana fallera!! >.-<: *.-o-o.* >.-<: aqui betera ja esta movilitzat: els carrers tallats, les carpes de les falles muntades i ja fan bunyols per les cases!! que bons!! deu ser super xulo viure les falles des de dins, aquest any disfrutaras mes que mai!! :-)ok:
per cert les galetes son una canya!! eren falleretes,no?

Txell!!!!!!!!!!! ja estas a puuuntittoooo!! a punt per treure del forn la mini-txell!! quines ganes de veure-li la carona! jo segur que abans de que siguis mami no et veure pero pensa que en la distancia estaré pensant en tu!!! :-)) :-)ok:

Trini, aquest fillet teu té el carnaval gafat! vols dir que li agrada??jo crec que al final li agafara mania... pobret! i el mini princep? de que el veu disfressar??

Madonnna.... new look!!!! año nuevo (chino) vida nueva!!!! jejeje!! com estem??

Sita :-()-) :-()-)

Jo vaig més animada... he decidit passar de tot: del gine, de la familia del paco, de tot, si em trobo be i les analitiques em diuen que estic be passo de tot lo que em vulguin dir, estic farta que me fotin bronca per tot!
i de la familia del paco también passo, si volen algo ja saben on estic, i quan neixi la criatura igual, jo no penso passar-me el dia al bar pq ells vegin la criatura, al contrari si volen algo que vinguin de cara a mi, ademes tinc un gran problema amb el tema de les olors, cada vegada que entro al bar aquella olor de fritanga em fa venir ganes de vomitar i quan surto d'alla tot el dia amb la pudor de bar...b ufff no pucc...

I ara tinc al meu pare amb la baixa a casa (seva), amb el braç lligat, en té per 3 setmanes i despres a fer recuperacio... a veure si pot moure el braç de nou.
Volem pujar cap a barna la setmana vinent, aprofitant que el dia 18 es tanca tot pq también tinc ganes de veure'l, a ell i a tota la familia.
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dv. març 11, 2011 8:43 am

Buenos dias de viernes!!!!!

A pesar del mal tiempo q se avecina este finde empiezan ya las fallas!!!! hoy en Valencia la mascletà va a cargo del pirotécnico de benicarlo! me hubiera gustado ir...pero no se puede tener todo! la semana q viene me he pedido jueves y viernes fiesta asi q igual me escapo a la capital algun dia! jejejejeje
Mi hermana la pobre ayer estaba llorando por lo de la lluvia pero es una cosa q como nos pasa a las novias en nuestro dia...es de las pocas cosas q no podemos controlar! pero me dio una penita...

Maricris!!! me alegro de que te lo tomes asi! a pasar de la people y ya se lo encontraran!!!! vosotros ya sois una pequeña family!!!!

Txell q no queda nada para q nos pongas una foto pero no de eco, sino de verdad de la minitxell!!!! q morritos tiene la tia!!!! va a ser guapa, guapa!!!

Mami como vais todos'¿?¿?¿?

Cuore este finde a descansar q la semana q viene hay q darlo todoooo en las fallas!!!!

Sita espero q ahora q tienes ya internet en la casa nueva nos visites mas!!!! jejejejejeje

Un beso a todas!!!!!!!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. març 15, 2011 4:59 pm

buenas!!!!

selecty estic pensant un munt en tu i en ta germana aquests dies i quan vec ploure se'm encongeix el cor...aqui ara fa un rato ha parat de ploure i ha sortit un sol d'estiu totaaal!!! que continui aixi pq sino pobrets fallerets... segur que aquest sol puja cap a dalt!!! :-)) :-)ok:

i txell también estic pendent de tuuuuuuuuu... de si em sona el telf, :..: a cada missatge que rebo penso serà la mini txell que ja ha tret el cap??? jejej!! espero noticies eh!! encara que estigui a l'exili...!!! :gati: : ban :

trini, com has acabat amb la inscripcio del cole?? jo no sabia que feien sorteig ?:) ?:) i tot per les inscripcions.... es per entrar a la publica?? aqui betera-city, la gent del poble tenim preferencia per damunt dels que venen d'altres pobles i, l'inconvenient o la diferencia per dir-ho aixi es q als nens de les urbanitzacions properes els surt gratis quedar-se al menjador.... quina barra tenen!!! a sobre que viuen en chaletazos ale! comida gratis! :t:t:


madonna desde que tens cotxe nou no entres per aqui!! et deus passar el dia lluïnt cotxet!!! :-)ok: .(*.*).:.. .(*.*).:..

doncs nosaltres aquest finde pujem a veure la family, passarem la nit del dijous i tot divendres a sant carles de la rapita, he buscat un hotelet per poder anar amb la gossa i, de regal de noseque li vaig fer al paco, ultimament esta molt estressat i, vaig pensar que li aniria be estar 2 dies out els tres solets i, es va posar mes content!!!!
I dissabte anirem de costelllada amb la familia (la meva cosina gran em va dir per telf l'altre dia que tenia novetats...aix! jo m'estic fent ilusions pero m'encantaria que también estigues embarassada pq va ser la cosina que al novembre va tenir l'embaras ectopic i es va quedar molt xafada i ara que els hi van molt be les coses... >.-<: nose nose, ja us dire) .... HO SIGUI QUE SI LA MINI TXELL O L'ARNAU SELS OCORREIX SORTIR DE LES PANXETES: EM TINDRAN DE VISITA DIUMENGE AL MATI!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) !!!!!!

quines parrafades arribo a escriure....! :-.:·:: :o-o:
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dl. març 21, 2011 5:39 pm

Hola!!!

que paraooo está estooo... :--(

Madonna, Selecty, com han anat les falles pendonetes?? segur que superbe, al menys els dos ultims dies el sol va donar tregua no?? ja ens explicareu i ens ensenyareu fotos eh!! :-)ok:

Txell, encara estas sencera? la minitxell esta massa be dins teu!! ::love::

Trini, ja he vist que vas anar al teatre amb l'unai! que xulo!! jo tinc unes ganes de tenir el bixu mes gran per poder fer coses... per mi els nens haurien de neixer amb 2 anyets, es com mes m'agraden!! jejeje!! :-))

Bueno doncs com heu llegit al Fb l'Arnau de la Sita ja ha nascut!!!! dissabte com estavem per barcelona vem anar a sopar a casa d'ells i, vem estar-nos xerrant casi fins les 2 de la matinada!! flipant, i la Sita tenia la panxeta força alta i estava com 1 rosa! ademes ja li vaig comentar que feia molt bona cara, si no li miraves la panxa semblava que no estigues prenyada i ...al cap d'unes hores... ploffff arnau fora! quina emocio nomes de pensar-hi!!! :-))
Ahir a la tarda ens vanm enviar un missatget amb la sorpresa!
Jo estic una mica tristona tambe pq ahir es va morir un amic dels meus pares, ens hem enterat avui...i de la manera mes tonnta: estava netejant una persiana i es va caure per la finestra, asi sin más. Molt fort.

I apart d'aixo aquest finde ens hem empapat de familia pq hem fet calçotada familiar i una passada! jeje!! m'encanten aquestes coses!! :-))
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant