JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. gen. 27, 2011 1:01 pm

txellgodayol ha escrit:Aix reinetes!!! estem totes fines veig.

Lo del bateig ho estem mirant perque volem fer un pastis molt xulo!!! i galetes i volem fer-ho pel juny segurament i clar no ens donarem comte que ho tindrem aqui.

Agafa les idees que vulguis de l'habitacio, nosaltres estem com nens amb ella, ens encanta!!!

Lo de la baixa vull intentar aguantar el que pugui, pero baixo en tren, avui quasi he estat dues hores per arribar a la feina.

I porto dos dies que discuteixo amb en Sergi i m'entra la plorera, suposo que encara que em reventi deuen ser les put** hormones.

Sonia tambe trobo a faltar molta gent, que m'agradaria que fos aqui en aquests moments per veure el que em passa i compartir-ho amb ells



también es veritat aixo el temps es tira damunt rapid!

amb el tema habitacio, jo havia pensat que ja que tenim l'habitacio petita completa, rellenar-la amb la cunita i cambiar el sinfonier que tenim ara q es petit per un cambiador de bebe, pero no fer-hi gaire canvi mes pq tenim 1 llit gran i un armari complet, aixo si falten detalls com ninos, cortines, potser alguna estanteria i alguna llumeta de nen... nose...

lo de la baixa ho tens que decidir tu segons com et trobis i segons el trajin que et porta anar cada dia a barna

ui! lo de les discusions.... ho tinc a l'ordre del dia! jo crec que he cambiat totalment, les meves hormones m'han traicionat... tinc al paco a pa i aigua i a sobre li discuteixo tot i quan no discuteixo es pq em trobo fatal.. te un panorama amb mi...
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dj. gen. 27, 2011 3:55 pm

Buenas tardes princesas!!!!!!!

Siento no haber entrado en toda la semana pero entre el resfriado y el mogollon de proyectos q tenia esta semana he estado en la parra y se me ha pasado entrar por aki!!!!! sorry!!!!!

VENGA TOOOOOOOODAS QRRIBA OS QUIERO VER FELICES Y SUPERPINKS A TODAS!!!!!!!!!!!!!!! LA VIDA A VECES PENSAMOS Q ES MALA CON NOSOTROS PERO SOLO HACE FALTA GIRARTE Y VER LA DE DESGRACIAS Y DE PENURIAS Q PASA MUCHIIIIIISIMA GENTE HOY POR HOY ASI QUE.....SUBIDON, SUBIDON!!!!

Txell carinyu, la meva boleta preferida!!!!!! si hace falta coger la baja pues se coje y listos! y si puedes ayudar y hacer algo desde casa pues ayudas y sino pues ya se lo haran de todos modos cuando nazca mi txelita no vas a ir seguro!

Maricris!!! mi grey de los peuets!!!! q suerte tenemos de tener ahi a nuestro lado a nuestros maridines a veces los matariamos jejejejej pero saben como animarnos y sacarnos una sonrisa!!! y tiene toda la razon! ahora tu, Paco, la Tula y el bebe sois una gran familia!! Y lo de la comida pues ya veremos de hacerla otro finde o ya haremos algo tu sobre todo cuando sepas q vas a venir nos avisas y nos organizamos!

Cuore!!! aix esa panxa q siempre te lleva por la calle de la amargura!!!! espero q ya vayas mejor!!!!!

La futura mami como esta?¿?¿ Sitaaaaa no tenim news de tu!!!

Y la supermami?¿?¿ como estan nuestros principitos favoritos?¿?¿

Yo aki ando con mis mocos, q no son de color de rosa, pero ya me he acostumbrado a vivir con ellos jajajjaajaj y contenta pq he acabado (bueno me falta enviar 1) los proyectos!!!!! y no veas la semanita q me han dado! ayer salia a las 21h de la oficina pero asi ya me los he quitado de encima!

Un beso pink gigante a todas!!!!!
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. gen. 27, 2011 5:40 pm

gràcies pink lady!!! jejeje

esosss mocossss yo creo que se te pasarian estando una semanita entera debajo la manta, viendo pelis romanticonas y comiendo donuts!! jejeje!! vaya montaje te hago eh! neujor:-) neujor:-) neujor:-) que et milloris!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dj. gen. 27, 2011 5:52 pm

Jo vull donuts!!!!!!
Selecty a ver si entras mas o te arreamos!!!!
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. gen. 27, 2011 7:50 pm

mira que jo mai he sigut de dolços, al contrari i ara em venen mes de gusttt!! i el pa amb tomaquet es un deliri amb el pa amb tomaquet.... aixi m'estic fotent... :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dv. gen. 28, 2011 10:59 am

Me encanta el plan q me propones!!!! y esa caja de donuts madre mia q pinta!!!!!!!!!!!! ahora mismo me comia uno...o 2!!!! ajajajajajaaja

Como vais mamitas??¿? mejor?¿? venga be happy!!!!!!! al menos llega el finde y en lo poble la yaya me dara mimitos, aunque la tengo tambien resfriada jajaajaja debe ser cosa de familia jajajajajaja

Y vosotras q?¿? cmo se presenta el weekend?¿?¿
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dv. gen. 28, 2011 11:17 am

Bueno yo mi finde liado, vienen mis papis a Sitges y quiero limpiaR todo todito todo, a ver que hacemos
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dv. gen. 28, 2011 11:50 am

ohhhhhhhhhhhhhh kins donutsssssssssss!!! jo ara tenía una gana i mira a la nevera del treball tinc un tupper amb pinya k m´estic fotent... xx:-D ...

Ólé cuore esos mimos de la yaya!! son los mejores!! cuidaros muchooooooo esos resfris!!! xxkiss::

Txell k vagi bé el dinar amb els papis!! neukiss-)

Yo a cenar en casa de mi primo k nos ha invitado a una cata de whisky!! xx:-DD xx;-.) y poco más pero guay!!

Un besoteeeeeeeee!!! neukiss-)
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dv. gen. 28, 2011 11:53 am

buenas!!

quina porqueria de temps! esta plovisquejant tot el dia... brbrbbrbr!!

pues el meu finde de neteja, de compres de menjar i de organitzacio de la despedida, clar que es una escusa per passar les amigues tancades a un bar calentetes i fer petar la xerrada!! jejej neujor:-)

pink lady a mimar a la yaya!! ara es normal , qui no esta acatarrat o encostipat?? vas a fer cosetes per al falla de ta germana??

madonita com vas de la panxeta??

txell que netegi el sergi tu has de descansar i menjar donuts!! jajaja!!

mmmmm que bons quines ganes!! al final picare....! jajaja!!m'acabo de prendre una sucosa poma! oleeee visca el regim de mmmmerda.... jajaja
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dv. gen. 28, 2011 11:54 am

una cata de wisky!!! no ho havia sentit mai?! havia sentit de cava, de vi... de menjar... pero de wisky!! jaja! que bo! mira potser es el remei pel teu estomac rebelde... ¿? es conya.. tu vigila...!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dv. gen. 28, 2011 11:56 am

estic molt millor.. gràciesssssssssssssss mamiiii!! neukiss-)

Siii jejej.. ja hem fet una de ron!! a casa del meu cosí, i ara m´ha tocat a mi , venen a casa teva i et fan una demostració! está molt guai!!! xx:-D
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dv. gen. 28, 2011 12:47 pm

ahhh!! a casa teva mateix!? es original, aixi también passes una tarda divertidissima pq si has d beure tot el que fan! jejej!! nosaltres aquest estiu a mexic vem anar a una degustacio de coctails i vem acabar ballant pel voltant de la piscina tots mes contentillos neujor:-) !!! jajajaja!!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dv. gen. 28, 2011 1:22 pm

jejej.. si venen a casa mateix, anem a sopar i el tio k ve sobre les 23, jejej.. ja us explicaré k tal.. acabem nosaltres.. encara k a mi el whisky no em diu molt...
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dv. gen. 28, 2011 4:48 pm

Bueno amores que paseis un superhappypink fin de semana!!!! el lunes nos contamos a ver que tal nos ha ido!!!

Kisses para todas!!!!
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dv. gen. 28, 2011 5:54 pm

no a mi el wiski...no... soc mes de gin tonics! jeje!! bueno ara de sucs i cola zero! jajaja!!

pink lady: molts petunets!! que vagi molt be pel poble i amb la festa de les carxofes!! mmm que bones!!

bon cap de setmana a totes!!

petunets i serpentines!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dl. gen. 31, 2011 1:37 pm

Buenos dias de lunes!!!!

Q tal los findes'¿?¿ yo para variar un no parar! entre los actos de mi hermana (se tiene q vestir cada finde, sabado y domingo) y la festa de la cartxofa no he parado! hubo mogollon de gente!!!!! fuimos al stand de nuestros amigos q tienen un restaurante y ya estaba todo arrasado!! pero nos invitó a uno hot dogs con crujiente de jamon y cartxofa caramelizada que estaba mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!

Y vosotras que?¿? yo el otro dia vi unas fotos de una amiga de bilbao y me cogieron unas ganas de ir q ayer se lo dije a Jose y hemos comprado billetes para semana santa! nos vamos el viernes a primera hora y volveremos el domingo noche q el lunes Jose tiene mercado....
Asi q quiero consejos de las que habeis ido!!!! ya tengo d esa amiga una ruta de pinxos!!! jejejeejejje igual aprovechamos y una mañana vamos a Vitoria para pasar el dia q me han dicho q esta cerquita!

Besitos!!!!
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dl. gen. 31, 2011 1:48 pm

Reinita, yo estube en bilbao un agosto!!! pero no se si te podre ayudar mucho!!

Yo este finde hemos estado en sitges limpiando el piso, el sabado bajaron mis papis y aun estan en casa, yo no he podido ayudar mucho porque estoy hecha polvo, pero lo peor de todo es que hoy me he mareado más de una vez. Hoy quiero hablar con el doctor del tema de cogerme la baja estoy muy ko ultimamente
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dl. gen. 31, 2011 6:44 pm

buenas!!!

txell: HAS D'AGAFAR-T'HE LA BAIXA!! no estas per anar marejant'he pels carrers!! ja estas a la recta final! no podries treballar desde casa teva assentadeta al sofa amb el mobil desviat?? aix!! els papis sempre van be de tenir-los apropet... donen molt!

pink lady!!! nena parlant de carxofes m'han vingut unes ganes de hotdog con carxofa caramelizada.... mala!! no me hagas estoooo que me tengo que adelgazar!!!jejej!! que xula tota la preparacio de les falles, quins nervis! ta germana estara com una reina!!
Ei lo de bilbo, ho he llegit al FB! nosaltres vem estar-hi fa 2 hiverns i, la veritat es que bilbao amb 2 dies ho tens tot vist i, si podeu visiteu pobles del costat que valen la pena! nosaltres vem anar a getxo, a castro urdiales i ens van agradar molt mes! a bilbao, pues el gugenheim (nose com s'escriu..) i tot el passeig aquell on esta per passejar que es la voreta del riu i, la zona antiga de bilbao que es on estan tots els baretos de tapeo i pintxos...nose si t'ajuda molt aixo...

madonna... que tal els wiskis?? jeje! encara estas de resaca o que?? jejej!ja ens explicaras q tal...com veu acabar nocal pq ens ho imaginem! jejej!! es broma...!!

doncs el meu finde de rutina i aburrit... cine, neteja, paella dels diumenges, a recollir mandarines al camp.. i avui... hem anat al gine de la seguretat social i, hem tornat a veure el cigru i a sentir-li el cor.. pero una visita mes freda... 5 minuts i pim pam fora! sort que tinc un bon gine privat pq sino agafo una depre! pero estic contenta de que tot vagi be i de veure el cigru de tant en tant...encara que no s'ha atrevit a dir-me que es...
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dt. feb. 01, 2011 10:02 am

Bon dia guapis!!

com anem???

Mamicris la cata genial!! ens ho vam passar guay!! jejeje.. una cosa diferent! va estar divertit!! xx:-D
Com et trobes??? neukiss-)

Cuore ese bilbo!! te gustará mil!!! aixx esas fallas, éste año son lo más ehhhhhhhhh!!! xxkiss::

Txell kina il.lusió em va fer veure´t ahir!! xx:-DD la mini txell está maquisimaaaaaaaaaaaaaaaa neukiss-)

Las demás k tal??

Besotesssssssss xxkiss::
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. feb. 01, 2011 10:07 am

En sergi em va dir que si tu tambe estaves embarassada, es deu pensar que tothom que va a la dexeus es pq esta embarassada pobre.

A mi tambe em va fer molta il.lu veure't ni que fos 2 minuts.

Ara posare alguna foto mes aqui
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants