JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. feb. 01, 2011 10:10 am

Maricris lo del tema baixa ho vaig parlar ahir amb el doctor suposo que aguantare una mica mes, ja dormire el findes, jo mes que un cigronet es un meló el que porto jejejeje, 2 quilos 200 pesa ja!! i no se si dins meu fa sincro, es deu pensar que es la Mengual!!! a mi em te fregida jajajaja
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dt. feb. 01, 2011 10:24 am

jajaja... saps k vaig pensar k en Sergi t´ho preguntaría!! jajaja...

aixx aquesta mini mengual!! amb aquesta carona tan macaaaaaaa!! kines ganes de veura-li la careta en directe!!! neu:-D
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. feb. 01, 2011 10:37 am

Doncs si, si m'ho va preguntar!!! jajajajaja Suposo que en javi no t'ho va preguntar de mi no?? jajajajaja

Jo tinc unes ganes immenses de veure-la i axuxar-la i fer-li petons, vaig flipar els mofletes que se li veien.
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dt. feb. 01, 2011 11:10 am

jajaja... crec k el Javi es va adonar!! jajaja...

aixxxxxxxxx ja arribaaaaaaaaaaaaaaa!!! xx:-DD
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. feb. 01, 2011 12:09 pm

Bueno lo promes, les fotos de la pitufa!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dt. feb. 01, 2011 12:21 pm

aixxxxxxx nenaaaaaaaaaaaaaa m´encantaaaaaaaa aquesta carona tan macaaaaaaaaaa!! aquest nas tan mono, els llavis , tót!!!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Avatar de l’usuari
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. feb. 01, 2011 12:30 pm

Jo estic enamorada d'ella, no puc ser arbitraria!!!!
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dt. feb. 01, 2011 4:35 pm

Pero q guapa es mi Txelitaaaaaa!!!! esos morritus q tiene! esa naricita!! y encima si sale nadadora de sincro ya ni te digo!!!!! jejejejejejeje Aix q ganas de verla en vivo y en directo!!!!! dile q salga o antes del 17 o despues del 20 q entre medias estare en lo poble de fallas y no me quiero perder sus primeros dias!!! dile q se lo dice su pinktita postiza !!!!!

Maricris q es eso de ir a recoger mandarinas en tu estado?¿?¿ frase q diria mi yaya Rosita ajaajjaja bueno finde tranqui pero de vez en cuando no van mal yo no se cuando tendre uno de esos otra vez!!!! creo q hasta despues de fallas imposible...los tengo ya toooodos ocupados!!!!

Cuore q guay q os vierais ayer con la bolaTxell jajajjajajajajaa neujor:-) neujor:-) neujor:-) es brometa!!! esta guapiiiisima a que si?¿?¿¿
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. feb. 01, 2011 4:37 pm

quina il.lusió aquestes ecos txell!!!!!!! es veu super be!! es al.lucinant!!! vaaaa que ja no et queda res!!! home doncs si que portes un bon melonet eh!! jajaja!! jo no t'he vist pero per les fotos, pel pes que dius i per la panxeta!! jejeje!!

eiii jo potser vinc aquest finde a barcelona.. no aguanto més , necessito veure a ma mare sobretot... estic molt toveta... i a sobre ma germana aquest finde ha estat molt malaltona amb una pneumònia a st.pau, és la segona recaiguda que ha tingut en 3 anys, li controlen i ja està però bueno también tinc ganes de veure-la... a les nits vaig plorant pels racons... soc una floreta.. encara no li he dit despres quan arribi li dire...
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. feb. 01, 2011 5:00 pm

REines porto un agobio que no se que fe, la veriat es que m'ho faig tot jo sola. a vegades em poso massa al lloc de l'altre gent i em poso al mig de follones!!!
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. feb. 01, 2011 5:01 pm

Ai per cert, merci pels piropos de la meva princeseta!!!!!

Maricris ben fet si pots escapar-te a passar el finde amb la family i que et mimin un ratet.

Arantxa ja li dire que no neixi per falles, pero si surt com jo per fotre segur que neix aquells dies
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. feb. 01, 2011 5:04 pm

txellgodayol ha escrit:REines porto un agobio que no se que fe, la veriat es que m'ho faig tot jo sola. a vegades em poso massa al lloc de l'altre gent i em poso al mig de follones!!!



pero que t'ha passat????
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. feb. 01, 2011 5:06 pm

Selecty ha escrit:Pero q guapa es mi Txelitaaaaaa!!!! esos morritus q tiene! esa naricita!! y encima si sale nadadora de sincro ya ni te digo!!!!! jejejejejejeje Aix q ganas de verla en vivo y en directo!!!!! dile q salga o antes del 17 o despues del 20 q entre medias estare en lo poble de fallas y no me quiero perder sus primeros dias!!! dile q se lo dice su pinktita postiza !!!!!

Maricris q es eso de ir a recoger mandarinas en tu estado?¿?¿ frase q diria mi yaya Rosita ajaajjaja bueno finde tranqui pero de vez en cuando no van mal yo no se cuando tendre uno de esos otra vez!!!! creo q hasta despues de fallas imposible...los tengo ya toooodos ocupados!!!!

Cuore q guay q os vierais ayer con la bolaTxell jajajjajajajajaa neujor:-) neujor:-) neujor:-) es brometa!!! esta guapiiiisima a que si?¿?¿¿


jejeje... pero dile a tu yaya rosita que es para no coger ningun costipao...!! que va! yo camino con la perra amunt i avall i paco coje las mandarinas jejej.. es mi esclavo...!! jeeje....pobret...
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. feb. 01, 2011 5:10 pm

Tia la gent (els clients) quan te problemes em truquen a mi directament perque els hi sol.lucioni els problemes!!! i jo em poso al seu lloc i els voldria ajudar tan com pugui, però es clar despres he de fer que vol el jefe i jo he de donar la cara
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dt. feb. 01, 2011 6:34 pm

mira qui fa lo que pot no està obligat a més; tu has de pensar que "qui et dóna de menjar" es el jefe pero también sense trepitjar a ningu dels teus clients.
pero en el teu estat lo que menys et convé és estressar-t'he!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dt. feb. 01, 2011 6:37 pm

Bueno guapa jo per avui plego,ja he tngut prou dosis de treball per avui.
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dc. feb. 02, 2011 12:13 pm

Buenas!!!

Aix Txel como te entiendo....yo soy de esas tambien en el trabajo....intento ayudarlos lo máximo y luego asi me va q me toca salir a las mil!!!!
Jajajajaja q buena lo del exclavo Grey!!! pobre Paco!!!! y la tula es la mas mejor!!!! q gracia ayer lo de la siesta!!!

Ayer fue al gine a hacerme la revisión q toco OK y q tranquila, q no nos agobiemos q estamos dentro de los tiempos normales pero q si queremos q vuelva a finales de marzo/abril y q me mirara "mejor" jejejejeejejeje La verdad es q hablar con ella me ha venido genial es la leche mi gine!!!! me he quedado más tranquila no se pq, pero me he quede bien despues de hablar con ella.

Un muak a todas gigante!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dc. feb. 02, 2011 5:18 pm

EIII!!!!

jooolin jo no sé que ha passat pero amb tot el mati no he pogut entrar!! em començava a demanar la contrasenya, la introduïa i no me l'acceptava!! quina rabia!! fins hi tot he escrit un missatge a l'administrador a vere que passava... suposo que ja ho ha resolt...

Es que tinc una gossa que es una perracaaa!! es la reina del sofa! i com que no es pas petitona ale! a sus anchas!! i la tiparraca ahir em va agafar la manta i me la va treure de damuuuunt!! que fort!

Pink lady es super bona noticia! segur que amb la xerrada de la teva gine "et desbloquejes" i de cop ploffffff reeegallliiittooo fallero!! claarooo tot lliga! has de donar la new per falles, per fer-li el super regal a ta germana.... !!! vaaaa!!! -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ a por elllos oe oe!!! (jejeje... es broma! )

txell com estem avui a la feina??

madonna... va explica'ns a quin hotelet aneu a la super celebration?? nena 12 anyssss!! es mitja vida!! que fort! que boniccc!!!! segur que et té preparat algo.... no? i tu li has preparat alguna sorpresa?

trini, sita... :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dc. feb. 02, 2011 5:26 pm

Jajaja q grande la Tula!!!!
Mensaje para la bolitatxell: quiero hacer una tarta de60 cumple al tío d jose! hay alguna posibilidad de ayuda???? Es el donde del 19 d febrero....P
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dc. feb. 02, 2011 5:38 pm

El 12 de febrero si quieres te puedo ayudar!!! que te parece??
Me alegro que el gine haya ido bien y te haya dado animos!!!!

Maricris estic sola a l'oficina y estic tranquileta jugant un ratet que ja he fet el que tenia de fer
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants