JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dg. nov. 06, 2011 1:28 pm

Decadencia es poc, hem d'intentar resusitar-lo!!!
Venga reinetas que nosaltres podem!!!
Avatar de l’usuari
txellgodayol
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dv. nov. 18, 2011 4:25 pm

eeeiii!!! això fem pujar el nostre post una miqueta!!!! up up up!! :-///: :-///: la setmana passada vaig escriure una parrafffffffaada però sense voler vaig tancar la pàgina també :--( es va borrar tot i em va fer pal torrrnar a escriure-ho tot!!

com anem floretes?? nosaltres per aqui valència aquesta setmana molt aburrits pq fa mal temps, plovisqueja, i no podem fer res... ale, tancats a casa tot el dia pq el paco necessita el cotxe per anar a treballar fora... per cert, la setmana passada ja em vaig atrevir a agafar el cotxe amb el nen tota sola!!!! >.-<: només per bétera-city però es comença per algo!! jejeje!

ah! una de les coses que us explicaba amb lo que vaig escriure es que setmanes enrera vem fer la 1ª festa de la lactancia a betera i, la matrona que ho organitzava ens posava a totes als tallers que es feien a ajudar i em va tocar al taller de decoració de galetes!! vaig pensar un munt en vosaltres pq la noia que ho feia, té una empresa de fer pastissos, magdalenes, galetes d'aquestes que féu vosaltres, también fa cursos aqui betera, potser m'apunti a algun però déu n'hi do com piquen de preu!! ostti!! us poso la web de la noia pq xafardejeu jejeje www.tartasycookies.com i agafeu idees!!

bueno wapis ale! a escriure!!

petunets i serpentines!!
Avatar de l’usuari
MARICRIS
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

Anterior

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron