Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Syrah » dt. maig 15, 2007 8:57 pm

Eii mam, el 30 de Juny sí, perquè en teoria el 16 de juny es casa un amic meu i ha d'estar fet, però ara està per plorar, però avui he parlat amb les paletes i segons ells no els queda casi res, no se, no hi entenc massa.

Els que s'estan casant ara no els deu fer gaire gràcia, perque la zona de la piscina està vallada i no s'hi pot accedir i clar perd encant, però després quedarà maquissím, tot té els seus pros i els seus contres! Aquest dissabte s'hi va casar un noi que també coneixo i ja em va comentar que quina jugarreta no poder anar a la piscina, però es clar ells tenien llogat el jardi i la sala, la zona piscina, no.

MARRR m'estic animant no pateixis, ja faré la web! I que ve lo del forti, a mi m'agradaria que no el tiressin perque és molt bonic!!!!

AMUNT EL POST!!!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: EVA46 » dc. maig 16, 2007 9:47 am

Hola noies, soc eva del post 2008, algunes de vosaltres hen vau contestar ahir al post de restaurants de la provincia de tarragona.
Bueno jo hem caso al castell de tamarit el proxim any per Cal Blay. La meva curta experiencia va ser de poder anar jo i el meu novi a fer els tast de seu menjar ( no el de la boda ), la veritat que estava tot molt be presentat i molt bo. M'agradaria poder saber de vosaltres, ja que teniu la data mes proxima que la meva. Gracies :-) :-) :-)
Imatge
EVA46

Entrades: 374
Membre des de: dc. maig 09, 2007 6:50 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Miskah » dc. maig 16, 2007 12:24 pm

Syrah, Si que soc de martorell, tu d'on ets??

Noies, amunt el post, com van els preparatius? Nosaltres ja ho tenim quasi tot lligadet, nomes ens falten retocar alguns detallets!!!!

Benvinguda EVA46, has fet molt bona eleccio amb Cal Blay!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Mar TGN » dc. maig 16, 2007 6:06 pm

bienvenida EVA 46, YO TAMBIEN ME CASO EN EL CASTILLO DE TAMARIT CON CAL BLAY, EL 28 DE JULIO. YA TE EXPLICARÉ QUE TAL, UN SALUDO .

CHICAS!!!!!! QUE SE NOS VA ACERCANDO EL DIAAAAAA!!!! MADRE MIA...QUE NERVIOSSSSSS. EL MARTES QUE VIENE HE QUEDADO EL LA ESTETICIEN PARA HACERME UNAS EXTENSIONES DE PESTAÑAS, TE LAS COLOCAN UNA A UNA, Y NO HACE FALTA DESPUES QUE TE PONGAS RIMEL, DURAN UN MES, Y COMO TENGO UNA BODA A FINALES DE ESTE APROVECHO PARA PROVAR A VER QUE TAL... LA VENTAJA ES QUE COMO ME CASO EL 28 DE JULIO, ENTRE LA CALOR Y LAS LAGRIMAS DE LA EMOCION...CUANTA MENOS PINTURA EN LA CARA MEJOR! JEJEJE, A VER SI ME GUSTA COMO ME QUEDAN! YA OS EXPLICARÉ...

UN BESOTE A TODAS Y ARRIBA NUESTRO POST!!!!!!!!!!!!!
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: EVA46 » dj. maig 17, 2007 10:21 am

Muchas gracias, espero que te vaya todo muy bien, y que sea un dia muy especial. Espero que me contestes cuando todo haya acabado.
Imatge
EVA46

Entrades: 374
Membre des de: dc. maig 09, 2007 6:50 am
Ubicació: Reus

pujem el post

EntradaAutor: dofinrosat » dc. maig 23, 2007 9:42 am

hola noies

on esteu ??? !!!!! :o-o: :o-o:

el nostre post esta a la 3 pagina, escrivim una mica per pujar-lo no??? >.-<: >.-<:

Jo us explico que el dissabte varem triar els centres de flors , no seran els standard de Cal Blay, els ferros no ens agradaven. I aquesta florista també ens farà l’església!

El dissabte també vam dinar a Cal Blay, es un lloc molt xulo i excel•lent servei i menjar :-)ok:

Ara ens falta fer el curs prematrimonial i algunes cosetes mes.

Que us falta a vosaltres ???

Apa a munt el POSTTTTT

DR
Imatge
[/url]
dofinrosat

Entrades: 31
Membre des de: dt. març 14, 2006 10:27 am

EntradaAutor: Syrah » dc. maig 23, 2007 11:05 am

EEEii dofinrosat, jo hi vaig d'aquí dues hores a dinar a Cal blay!

Jo noies necessito ajuda; el cas es que vull sorprendre a la meva amiga de l'ànima, per la meva boda, no se, com una forma d'agraïr-li que sempre està al meu costat, i he pensat en el ram, naturalment, però això ella mateixa ja suposa que serà per ella, i llavors havia pensat enlloc del ram, regalar-li un cap de setmana fora, o una estada a un balneari, no se algo d'un cap de setmana, es que tinc tantes coses que agraïr-li que concentrar-ho tot en un detall no es suficient, no sé que fer!!!! Doneu-me idees, o si algun cop us han fet una sorpresa que us hagi agradat molt...

Jo aquesta setmana havia d'anar a provar-me el vestit, però ho he deixat per la setmana que vé perque estic agobiada amb els exàmens! I em falten els anells, i les flors de l'esglèsia, i poca cosa més ja!!! quines ganes de que arribi el dia!!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dc. maig 23, 2007 12:28 pm

Dofinrosat quant de temps, que tal tot?

Syrah, que be així que avui dines a Cal Blay...ummmm
Pel que fa al regal de la teva amiga, podries fer-li un album Hoffman digital amb fotos vostres des de que us vau coneixer fins ara, moments especials que hague passat juntes...no se es una idea...

Nosaltres ja ho anem tenint tot lligat, nomes falten ultimar petits detalls i ja esta!!!!

Ayyy que poquet ens queda, a mi avui justament...1 MESSSSSS!!!!!!Quines ganes de que arribi el dia, i disfrutar-lo al maxim!!!!!YUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJUUUUUUUUU
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Miskah » dj. maig 24, 2007 9:14 am

Amunt el nostre post, que se'ns va a la tercer apàgina!!!!!!

Up, up, up!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dj. maig 24, 2007 3:44 pm

Osti, lo del album està molt bé, ho miraré, de totes formes em sembla que li regalaré un cap de setmana fora, aixi ella també podrà descansar uns dies!

Uyy ara estic d'exàmens i posar-me a estudiar amb aquest solet em fa una mandra increible!!!
Miskah ja et vaig dir que era del teu poble veí? amb el que compartiu el pont del diable! JAJAJA, que no és de MArtorell eh! Tinc una amiga a martorell que sempre que li dic aixo s'enfada amb mi... es que...
Syrah

EntradaAutor: sperezca » dj. maig 24, 2007 9:57 pm

Hola chicas, ya veis lo poquito que me queda para el gran dia. El martes fuimos a St. Pere de Riudebitlles donde Cal Blay tiene la cocina central. Llevamos los regalitos y tuvimos una última reunión con Josep. Hemos tenido algún problemilla con los dueños o directivos de Can Bonastre. Estoy muy enfadada con ellos. Pero no os preocupeis que por parte de Cal Blay todo perfecto. Espero que después de tantas ilusiones no nos estropeen el dia.
Ya no nos queda creo nada importante para la boda. Incluso ayer vino Marc, el Dj, a casa y terminamos de concretar la música. Ahora sólo me queda la última prueba del vestido, el lunes, peluqueria, manicura, depilación, etc. Creo que la semana que viene va a ser movidita.
Ya os iré contando.
Un saludo a todas.
ARRIBA CAL BLAYYYYYY
Imatge
[/url]
sperezca

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: Syrah » dv. maig 25, 2007 7:47 am

SPEREZCA que ha passat?? Segur que la boda serà perfecte no et desanimis ni un moment!!!
Osti que bé, tu ja arribes a la boda, nosaltres encara haurem d'esperar!
Que ha passat amb els de can bonastre, jo he sentit a dir, que potser l'any que vé el blay no fa mes bodes allà perquè ho volen explotar ells mateixos i fer bodes d'alto estanding! Perquè coneixo un noi que treballa a bodega de can bonastre i mo va comentar. Però no ho se, segur, es lo que rumoreja!
Syrah

EntradaAutor: sperezca » dv. maig 25, 2007 6:58 pm

Hola,
Pues el motivo es que como tu misma has dicho lo quieren explotar ellos como hotel y bodas de alto standing pero mientras me fastidian a mi este año ya que no quieren hacerme el 50% sobre el precio de las habitaciones para los invitados. Esto se habló en su dia hace año y medio cuando contratamos el servicio con Cal Blay en la masia y en principio era que el hotel iba a ser sólo para nosotros y con el 50%. Ahora resulta que está todo reservado por otras personas y las que quedan que son las suites, valen 450 euros sin IVA, y además sin el descuento. Bueno y eso me lo dicen ayer a 9 dias de la boda. Y ahora que hago yo con la gente que se iba a quedar a dormir. Bueno estoy muy enfadada con ellos. Y Cal Blay no me lo puede solucionar porque dice que ya se han reunido con ellos y no hay nada que hacer. Si lo llego a saber lo pongo por escrito lo de la exclusividad de la masia.
No os preocupeis se me pasará en unos dias pero es que me he llevado una gran decepción.
Espero que el dia de la boda se comporten y no me den más problemas.
Espero estar más positiva el próximo dia.
Un saludo a todas.
Imatge
[/url]
sperezca

Entrades: 63
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 5:09 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: Syrah » ds. maig 26, 2007 1:06 am

mecachis sperezca! No se, si puc fer algo per ajudar-te m'ho dius, però es que tampoc coneixo res per allà. I si busques un hotel que estigui aprop o algo? Joer, no se que dir-te, només puc donar-te ànims, i si necessites algo ja saps... digue-ho!

AMUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i pensa que serà el teu dia, no deixis que ningú l'amargui, ÀNIM!!!!!!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dl. maig 28, 2007 9:41 am

Anim Sperezca, queda molt poquet per el gran dia, i res t'ha de preocupar-te, ja veuras com tot surt genial!!!!

Syra, El Pont de Diable és de Martorell, de tota la vida...je e je!!!!

El dissabte vam anar de casament i ho vam passar genial, pero tots dos estavem molt nerviosos, nomes de pensar que en pocs dies serem nosaltres els que estarem vivint el nostre gran dia!!!!Va ser molt emotiu, ens van regalar els nuvis, vam plorar...ho vam passar genial!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dl. maig 28, 2007 12:46 pm

Miskah, que dius ara, el pont del diable es nostre i us he l'heu apropiat!! ja ja

Jo aquest any no tinc cap boda, bé a part de la meva, sino també estaria plorant segur i em posaria mes nerviosa mirant les coses... ai no m'hi facis pensar! Osti, us queda realment molt poc a algunes, que fort!! després no em deixeu el forum abandonat eh!!!

Sperezca, ànim per aquesta setmaneta que això ja està, tot sortirà be no et preocupis!!!!!

AMUNT ELS ÀNIMS!!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dt. maig 29, 2007 10:31 am

Vinga, amunt el post que el perdem noies!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Miskah » dv. juny 01, 2007 9:27 am

On sou CAL BLAYERES!!!!!

Amunt, que estem a la tercera pàgina i això no pot ser!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

propera Cal Blayera

EntradaAutor: dofinrosat » dv. juny 01, 2007 10:17 am

hola

sperezca ja estas el caure no??? es aquest cap de setmana o el següent, es que no trobo la teva data per enlloc!! :hmm::

Bueno et desitxo lo millor , i totes esperem que ens facis una bona cronica!!! :-)) :-) :-)ok:

Bueno que tinguis un GRAN DIA

petonets

DR
Imatge
[/url]
dofinrosat

Entrades: 31
Membre des de: dt. març 14, 2006 10:27 am

EntradaAutor: Syrah » dv. juny 01, 2007 1:50 pm

EEiiii ja estic aqui!!!!!!!!!! Es que no puc respirar amb els exàmens!! Com va tot?? alguna novetat?
SPEREZCA!!!!!!!! que es ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SORT!!!!!
Syrah

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant