Nervis

Ja ha arribat el dia!!

Nervis

EntradaAutor: Náyade » dv. març 27, 2015 11:30 am

Hola guapíssimes!!!

Oficialment estic dels nervis. Fins ara ho portava bé perquè sabia que encara em quedaba una mica de temps, però ahir de cop i volta em vaig adonar que es JA! Que m'he d'espavilar a comprar les 4 xorradetes que em queden...

També ha influit que el meu contracte de treball s'acabava al maig i llavors jo m'agafava els 11 dies de vacances que em corresponien a partir de 11 d'abril, jo comptava amb estar ben tranquila per acabar-ho d'encetar tot... però afortunadament se m'allarga el contracte fins a l'any vinent i llavors les vacances me les agafo a l'agost... traducció: estaré treballant fins al final!!!
Això em deixa molt poc temps perque entre q vaig de matí o de tarda, o 12hores... es un lio monumental... :--(

Estava deixant massa els detalls d'última hora i ara m'he de posar les piles!!! wikiwiki::-)

Com ho porteu vosaltres??? Espero que no em doni per menjar porqueries com sempre pq sino arribaré feta una bola a la boda xx0.0x>
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Nervis

EntradaAutor: Halia » dg. abr. 19, 2015 8:45 am

Nervis?????
Si estaves nerviosa al març no vull saber com estàs ara! *.O.-O*
Entro només per dir-te que ja et queda res de res. Gaudeix moltíssim d'aquesta setmana prèvia i recorda tot el que puguis dels moments especials previs al casament!!!

Anem parlant!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Nervis

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 20, 2015 6:59 pm

Halia ha escrit:Nervis?????
Si estaves nerviosa al març no vull saber com estàs ara! *.O.-O*
Entro només per dir-te que ja et queda res de res. Gaudeix moltíssim d'aquesta setmana prèvia i recorda tot el que puguis dels moments especials previs al casament!!!

Anem parlant!


Jajajaja ni que lo digas!!! Ara estic nerviossisima!!! Pero saps?? Crec que tot sortirà genial encara q surtin imprevistos com algun fallo, pluja, que la gent faci o desfaci... m'es ben igual. L'important es que el meu marit i jo serem els méa feliços del món el dissabte i res més m'importa!!! :-))

I gaudir i passar-ho molt i molt bé, es el principal!!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm


Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants