Boda d'autor al setembre

Ja ha arribat el dia!!

Boda d'autor al setembre

EntradaAutor: David66 » dj. gen. 22, 2015 8:00 pm

Hola a tothom,
abans de res em presento ja què soc nou en aquest fòrum.
Soc David i el meu fill de 25 anys es casa el proper setembre.

No vol cap tipus d'ajut econòmic i el seu pressupost és limitat pel que he pensat en fer-nos nosaltre mateixos.
Us poso en antecedents del que vol i després us plantejaré el que necessito:

Data: finals de setembre (en dissabte a la tarda)
Zona: Vallés Occidental / Oriental / Baix Llobregat
Lloc banquet: xalet llogat un cap de setmana / casa rural, etc.
Lloc cerimònia: a la mateixa casa (Civil)
Nombre convidats: 120

La idea és comprar el menjar nosaltres i contractar cuiners i camarers que cuinin i serveixin l'àpat que serà TOT a base de pica-pica molt complet.
Volem llogar taules i cadires, ja no només per qui vulgui menjar sentat sino per tota la festa.
Necessitarem un escenari doncs el meu fill és músic i vindran vàrios grups a tocar.

El que necessito, i a veure si em podeu ajudar, és saber si coneixeu alguna casa que reuneixi les condicions adequades per una festa d'aquest estil. He vist vàries webs però és tant dispar que no sabem qué és el que realment ofereixen. Hem enviat dos sol.licituts d'informació a dos d'elles i no ens han contestat; no sé si és que no interessa aquest tipus de client o desconec el motiu. El pressupost per el lloguer de la casa estarioa entre els 1.000 i 1.200 € / cap de setmana.

També necessitaria el tema de taules i cadires i els cuiner i camarers.

Agrairem qualsevol ajuda o comentari que ens feu en base a l'experiència que hagueu tingut vosaltres.

Moltes gràcies per avançat.

David
David66
 
Entrades: 2
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 1:57 pm

Re: Boda d'autor al setembre

EntradaAutor: mire_ia » dv. gen. 23, 2015 8:43 am

Bon dia! No se si ja heu trobat l'espai però n'hi ha de molt macos i que permeten molta flexibilitat alhora de muntar la "festa" que tu vols, no crec que fos un problema posar un escenari i tot això. Jo tinc bones referències de masia vilasendra, el munt (del grup bernardas) i mas Ferrer on pots llogar l espai i contractar apart catering... El tema de si pots posar tu el menjar i que ells cuinin ho desconec totalment, haurien de preguntar als diferents càterings a veure si ho accepten.. També seria bona idea contactar amb un wedding planner encara que fos per informarvos, segur que coneixen proveïdors que us puguin encaixar :-)ok: sort!!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Boda d'autor al setembre

EntradaAutor: floreta01 » dl. gen. 26, 2015 4:55 pm

Hola!
Conec un parell de llocs que potser reuneixen condicions. Can Ramoneda a Rubí i Cal Monjo a Vallcebre (als dos podeu dir que coneixeu a la Laia Ylla, que sóc jo), potser us ajuda.
Tenen web i segur que per allà ja trobeu informació.
Moltes sort!
Laia Ylla
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Boda d'autor al setembre

EntradaAutor: David66 » dl. gen. 26, 2015 7:08 pm

Moltes gràcies Laia i Mireia!
Vaig a veure-ho.
Ja us diré coeses.
David66
 
Entrades: 2
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 1:57 pm


Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant