RESTAURANTS

Ja ha arribat el dia!!

RESTAURANTS

EntradaAutor: Náyade » dj. des. 04, 2014 7:55 pm

Hola a totes, deixo aqui el meu llaaaaaarg llistat de restaurants visitats durant aquest any neu:-D

Són molts, ho sé... però no trobava pas el que jo buscava fins al final de tot, en que vàrem veure la llum :-))

Aviam si a algú li va bé!!! >.-<:

Ca n’alzina. El primer lloc on vam anar. Per arribar, 1 hora de camí i a sobre al arribar veiem que està ben amunt d’una muntanyeta, solitari, i que a sobre ens demanen un mínim. Els menús estaven prou bé però a mi no m’acabava de fer el pes. El meu pare hi estava d’acord... no acomplia tot el que jo volia... així que pasapalabra. Diré que la zona de la cerimònia està bé però no es massa gran, i allà fot molt de vent. No s'escolta res de la civilització, només els ocellets, i en si està prou bé el lloc, però a mi no em va acabar que estigués tan lluny de casa meva.

Miravent. Un lloc prou senzill, amb moltes possibilitats, perquè tenia uns preus molt bons. Una masia petiteta, amb poquíssims terrenys, però acollidora. Als meus pares (van venir els dos) no els hi va agradar massa. A mi tampoc em deia res, però vaig començar a veure que podria trobar un lloc on casar-me! Els terrenys en teoria pel 2015 s'ampliaven el doble, o sigui que pot ser interessant. La masia té el saló abaix, amb els lavabos, i a dalt una sala on poden anar els nens, i on fer l'aperitiu en cas de pluja.

Cucanya. Hi vaig anar per pressió de la gent. Tothom em deia que estava genial i que com que no hi havia pensat d’anar-hi. Així que una tarda vaig anar amb els meus pares i bueno, el lloc no era tot el que jo buscava. La zona de cerimònia es molt bona, mirant al mar, i àmplia. Lo dolent és que em donaven un saló suposadament per a 120 persones però allà no hi cabien ni 70. Molt molt justet. I a més, feien 2 bodes el mateix dia, i compartien zona de cerimònia i d’aperitiu. Ho vaig descartar ipso facto. Té un altre saló molt més gran pero demanaven molta gent, sino et donaven altres salons més petits i pel meu gust, no massa bonics.

Can Marial. Vaig anar amb el meu xicot, a les portes obertes al principi d’abril. Va fer un dia fabulós i per mi va ser un dels millors llocs que vaig visitar. Ho tenien tot muntat i ens van atendre genial. El lloc tenia unes vistes impressionats, està a un acantilat que dona al mar... bueno, dona a tot el poble, però al final està el mar. Em va agradar força tot i que el saló no em va convèncer del tot. La resta espectacular, té un mini- bosquet, camins pel jardí... en fi, llocs per perdre’s. Un dels més macos.

Turó del sol. Vam anar el mateix dia que el Can Marial, doncs estàn pegats un a l’altre i son del mateix jefe. No ens va agradar gaire perquè els salons eren molt moderns i hi havia més d’una boda al dia alhora, i no ens feia el pes. A més, les “supuestas” zones ajardinades i tal eren super peques i en resum, el vam descartar. Té crec que 2 salons, cadascún amb una zona de jardí per fer l'aperitiu, i una carpa per la cerimònia en cas de pluja (que et mulles igual pel cami).

Mas llombart. Ens van atraure els preus i el jardí que sortia a les fotos. Un cop vam entrar, ens vam adonar que no era el lloc. Ens van atendre en 10 min, tota la visita va ser de pressa correns. El jardí que a les fotos es veu enorme, és petitet i encaixat entre veïns i la muntanya. El saló a la part de dalt de la casa, molt modern... i la part de baix amb la discoteca i tal també molt moderneta. A mi no em va agradar i al meu nuvi tampoc.

El celler de can torrens. El nostre somni fet realitat. Ens van atendre molt bé encara que molt pagats de si mateixos... posant-se pels núvols dient que feien coses super exclusives i que ho feien tot personalitzat... bé, el lloc era d’escàndol, una passada, super cuidat i bonic!!! La zona de cerimònia es especial, la zona d’aperitiu increíble... i el saló, impressionant!!!! Ens va encantar. Inclús els lavabos eren preciosos... vam sortir amb la tabla dels preus i vam veure que no ens podiem ni permetre casar-nos un divendres d’abril, perquè sortia CARÍSSIM. Bé que s’ho mereix el lloc, però no ho podiem pagar. Molt a pesar meu, ho vam descartar al moment.

Font del tort. Decepció total. Per arribar-hi, una carretera tota plena de forats, que costava de conduir. Hi vaig anar amb el meu pare, i ja pel camí ens miràvem com dient... això no pot sortir bé. Al arribar, la masia està a sobre d’un “acantilat” i te com una espècie de barana que veus des d’abaix, amb pneumàtics!!!! Vam flipar. Un cop allà, els jardins estaven tots pelats perquè estaven replantant, i els salons, pel nostre gust, horribles. No ens va agradar gens ni mica, és més, vam sortir cagant òsties d’allà!!!! Ho sento per qui li agradi però jo ho vaig trobar força desastrós.

Can oliver. Com jardí, preciós, pero tant el saló com el fet de que hi ha 2 bodes simultànies i a sobre, comparteixen espais... com que no. Eren bastant casolans i no sé, en general no em varen fer massa gràcia. Descartats al moment. El meu pare tenia dubtes i li agradava força... però era massa rústic, rústic no vintage... o sigui que era masia de poble i amb mantells amb acabats rústics... No sé si m’explico. De totes maneres ens van tractar suuuuper bé, ens van oferir de tot i ens feien un sopar o dinar gratuit per provar, sense compromís ni res...

La porxada de Can Sidro. Un lloc que tenia moltes possibilitats d’agradar-me i no va ser així. Primer, que mentres esperava que la noia em contestés al missatge de Whatsapp, jo hi anava de camí. Vam arribar rapidíssim i vam decidir entrar i cridar. No hi havia ningú. Vam poder veure des de fora com era tot i la veritat que era super petit. Vale que son molt bons en animar les bodes i el saló era preciós... una porxada preciosa (no vam poder veure “el jardinet”, només des de fora). Però res més. No vaig demanar d’anar-hi un altre cop perquè no em feia el pes. Està al mig d’un poblet petit i amb veins que et veuen des del seu balcó com et cases... pues va a ser que no.

Mas de can Riera. Va ser el nostre finalista durant molt de temps. Ens va encantar. Vaig anar amb el meu pare la primera vegada i ens van atendre de forma genial. L’accés era una mica caca, però la resta era perfecta!!! Zona de jardí i tal per la cerimònia genial, saló enorme i bonic, vistes al boscos... i el millor era que tenia també trossos de cases antigues, masies i demés... preciós! Estil rústic però acollidor. Mil tipus de plan B super bonics, per si plovia. Tot pensat per que la gent estigués junta i no separada pel tema de fumadors... i en fi, jo vaig pensar: aqui em vull casar!!!! M’ho van arreclar per que a l’abril no tingués el mínim de 100 persones i tot. El problema es que era força car, i força lluny de casa... va ser el que més em va tirar endarrere. Per la resta era PERFECTE.

Sesoliveres. També massa modern i encara que en general estava prou bé, simplement no vaig sentir res al veure’l. A més d’estar bastant lluny per autopista... No m'agradava que donés a una carretera per la que passen bastants cotxes, jo el volia mes aïllat!! Però em van donar de regal una ampolleta d'oli d'oliva dels seus arbres, amb romaní, i estaba boníssim!

Santa Helena. No em va dir res de l’altre mon. La part de sota era també massa moderna, i la zona de cerimònia encerclada... això si, el saló era impressionant i amb unes vistes immillorables. Em va encantar, em vaig enamorar d’aquell saló. El que passa és que la resta no em convencia gens... les noies encarregades eren super atentes i hi possaven cor a tots els detallets. Tot i això, no va ser l’escollit.

El jardí de les palmeres. Al costat de casa, hi vaig anar per curiositat. Va començar molt malament, perquè has de creuar el pàrking de l’acadèmia de tenis a peu, i entrar al recinte del Jardí es com creuar el carrer. Passes d’un parking a un jardí preciós, amb vistes a les pistes de tenis. Gens afavoridor. El jardí com us dic, molt bonic, i el saló ENORME. El menú i els preus eren genials!!! Havien canviat l’empresa, i trobo que cuidaven tot amb detall. Tot era nou (cadires, taules, terra...) i em va agradar, però estar al casament i veure gent jugant a tenis... com que no. Nomès hi ha uns “setos” que separen aquests dos móns... així que descartat.

Torre del pla. No sé com descriure-ho. Un fiasco total. El lloc està com enmig de carreteres, i l’home no tenia ganes de fer la visita. Tot rústic i en general, cutre i soso. No em va agradar gens ni mica.

Can traver. Tenia moltes esperançes en aquest lloc, pero res de res. El saló molt petit, la zona de cerimònia em va semblar desangelada... en fi, no em va convèncer.

Can ribas. Que dir d’un lloc així?? Es el paradís. Em va encantar. Hi vaig anar amb el meu pare per treure’m el “gusanillo” perquè tothom em deia que era una passada... i ho era. Preciós tot, les vistes, el saló, zona d’aperitiu i de cerimònia... el servei i l’atenció impecables. TOT. Em va encantar de principi a fi... pero em va passar com El celler de Can Torrens, que no m’ho podia permetre ni posant-lo un divendres a la primavera... i estava fent lo impossible perquè pogués ser possible... i no podia ser de cap de les maneres. Una pena. Envejo a les que sí ho podeu pagar, perquè es un lloc simplement MÀGIC.

La torre del gall. El NOSTRE LLOC. No hi voliem anar perquè vam anar a una boda feia anys, d’un cosí llunyà meu. Des que vam entrar, ens va agradar. La zona de vinyes, la masia antiga, la música d’ambient... l’Anna ens va tractar com si fòssim de la familia. Ens va ensenyar tot i la masia tenia moltes possibilitats, pots fer cerimònia a 4 llocs diferents i té plan B per si plou. El saló es preciós, no massa gran pero sí amb vistes a les vinyes, una il•luminació super agradable amb “arbres” que son les columnes, i que al sostre tenen les fulles, tot de LED. La zona de masia es pot visitar, no hi ha res dins apart de decoració de l’època. Els menús son super bons i bueno... al sortir ens vam mirar i vam somriure... vam tenir bastant clar que era EL NOSTRE FINALISTA DEFINITIU!!!! :-))

Espero que el meu llarg recorregut i després de perdre dies i dies, kilómetres i kilometres i sobretot TEMPS, serveixi a algú per decidir-se. Potser us heu casat a algun lloc que jo no he deixat massa bé... ho sento, és el que a mí m'ha semblat. Tot i això, tots son llocs de boda molt dignes així que sigui on sigui, espero que tingueu un feliç dia B!!!! *.-o-o.*
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: RESTAURANTS

EntradaAutor: almanuvia » dj. des. 11, 2014 12:06 pm

garcies guapa va molt be l'info >.-<: >.-<:
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: RESTAURANTS

EntradaAutor: SamTR488 » ds. des. 13, 2014 8:35 am

Jajajaj no deixes "titere con cabeza" xd xo estic gairebe d'acord en tot el q has dit, ja q he visitat molts dels llocs del q parles.
Però no hem estat allà on us caseu finalment!!!
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: RESTAURANTS

EntradaAutor: Lolita Barna » dg. des. 14, 2014 11:09 am

Holaaaaa guapísima nosotros hemos hecho también un buen tour y ya estamos casi decididos, tenemos dos finalistas jeje...
Lolita Barna
 
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 14, 2014 10:53 am

Re: RESTAURANTS

EntradaAutor: almanuvia » dg. des. 14, 2014 3:11 pm

Lolita Barna ha escrit:Holaaaaa guapísima nosotros hemos hecho también un buen tour y ya estamos casi decididos, tenemos dos finalistas jeje...

quins finalistes son?
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: RESTAURANTS

EntradaAutor: Lolita Barna » dg. des. 14, 2014 3:30 pm

almanuvia ha escrit:
Lolita Barna ha escrit:Holaaaaa guapísima nosotros hemos hecho también un buen tour y ya estamos casi decididos, tenemos dos finalistas jeje...

quins finalistes son?

Hola guapiiiii estem entre el Turó del Sol i el Banquet de Premià que son els mateixos del Centre Ecuestre, merci per preguntar, soc nova on et cases ??
Lolita Barna
 
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 14, 2014 10:53 am

Re: RESTAURANTS

EntradaAutor: almanuvia » dg. des. 14, 2014 4:05 pm

enacara estem mirant, ens casem 2016 nem amb calma. tu quant?
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: RESTAURANTS

EntradaAutor: almanuvia » dg. des. 14, 2014 4:06 pm

som 25 nomes familia busquem alguna cosa senzilla, de moment el finalista es mas muxach es una casa de colonias.
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: RESTAURANTS

EntradaAutor: Lolita Barna » dg. des. 14, 2014 6:28 pm

En principi volem 2015, però estem pendents del treball meu i del Jose potser ho tenim que fer al 2016 ja veurem...
Lolita Barna
 
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 14, 2014 10:53 am


Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron