El ram

Ja ha arribat el dia!!

El ram

EntradaAutor: Náyade » dt. nov. 04, 2014 8:26 pm

Hola boniques!!! :-)

Què, ja sabeu com voleu el vostre ram?? :-()-)

Jo hi he pensat pero de moment no tinc res clar, només que el vull petit tipus bouquet i que no vull roses!! També sé que vull que en general sigui de colors blanc o cru i verd (la tija de les flors i tal) i cap toc de color... potser soc clàssica pero els rams amb colors llampants no em fan el pes.

El detallet del nuvi ha de ser com el de la núvia no? No tinc ni idea... jaja. I el del pare?

Gràcies un cop més!! : besito :
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: El ram

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. nov. 05, 2014 7:21 am

Hola Náyade!
Jo el tema del ram ho tenia molt clar, ho volia senzill però amb un petit toc de color. El ram era de roses blanques i entre mig portava quatre calas de color granat. Els motius del cotxe eren semblants, als poms de les portes una cala amb tul blanc. Després, el padrí, el meu pare i el nuvi portaven a la solapa una rosa de color blanc.
Et deixo una foto del meu ram... :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: El ram

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. nov. 05, 2014 8:47 am

¡Que elegante! Me encantan las calas :)

Yo también estoy indecisa aún..... no sé si tirarme a tonos que me chiflan o adecuarme a la estación y ponerle tonos otoñales.... Menos mal que queda tiempo jejejeje
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: El ram

EntradaAutor: Iolins » dc. nov. 05, 2014 10:37 am

Quin ram més bonic, Neny! :··;..:

Jo tinc una idea predeterminada del ram però no podré decidir res fins que no tingui el vestit com vosaltres. D'entrada, m'agrada la idea d'un toc de color, com ara lila, combinat amb sabates liles però després no sé si m'hi sabria veure. També he vist algunes núvies amb sabates vermelles i ram de roses vermell i he trobat que queda espectacular però clar... Tot això és provar-s'ho a veure què!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: El ram

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. nov. 05, 2014 10:56 am

Iolins ha escrit:Quin ram més bonic, Neny! :··;..:

Jo tinc una idea predeterminada del ram però no podré decidir res fins que no tingui el vestit com vosaltres. D'entrada, m'agrada la idea d'un toc de color, com ara lila, combinat amb sabates liles però després no sé si m'hi sabria veure. També he vist algunes núvies amb sabates vermelles i ram de roses vermell i he trobat que queda espectacular però clar... Tot això és provar-s'ho a veure què!



A mí también me llama la atención que los zapatos no sean blancos ;) pero falta saber eso, el ramo, para ver qué color buscar jejejeje
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: El ram

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 05, 2014 12:01 pm

Qué bonito el ramo, Neny!! Y eso que no me gustan especialmente los de rosas *:-)**

Yo sí tengo claro que quiero zapatos blancos, con lo cual... sí, iré muy blanca! Jaja pero soy demasiado clásica para llevar colores *.O.-O*

He visto ramos con calas, con anémonas, con rosas y con orquídeas! Y todos preciosos, pero encuentro que no son mi ramo favorito... aún ni sé cuál es mi flor favorita :hmm::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: El ram

EntradaAutor: ivanni7 » dc. nov. 05, 2014 2:58 pm

Muy chulo el ramo!

Yo lo quiero en tonos pastel y de flores estoy enamorada de las peonias pero me han dicho que en octubre es dificil encontrarlas asi que cojere una que se le parece.
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: El ram

EntradaAutor: bioquímica84 » dc. nov. 05, 2014 5:02 pm

Hola hola,
jo també he pensat en el ram estil bouquet, amb tonalitats lila, rosa i blanc. Però no domino massa el tema de flors i per tant no se quines m'agradaria posar-hi- Alguna idea??
Gràcies!!!
bioquímica84
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 05, 2014 4:55 pm

Re: El ram

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. nov. 05, 2014 5:05 pm

ivanni7 ha escrit:Muy chulo el ramo!

Yo lo quiero en tonos pastel y de flores estoy enamorada de las peonias pero me han dicho que en octubre es dificil encontrarlas asi que cojere una que se le parece.


¡Me acabas de matar! :star:: :star:: No había caído en la época del año!

¡Pues anda que en noviembre a ver qué pueden hacerme! Aunque yo creía que trabajaban con hivernaderos...o algo así....ainsssss

Tendré que empezar a preguntar...

A mí, como tonos preferidos me va el malva o violeta intenso, rosas, etcs.... Pero en realidad me gustan casi todas las flores :)
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: El ram

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 05, 2014 6:04 pm

Vero no te preocupes que hay hibernaderos, lo que pasa que no de todas las flores... todo es cuestión de preguntar!!

En abril lo tengo bien para las flores, por lo menos algo favorable!! :-)0(-:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: El ram

EntradaAutor: mire_ia » dj. nov. 06, 2014 5:51 pm

El meu va ser aquest :··;..: encara estava a l'envas pero la tija anava recoberta de teixit del meu vestit i corda rústica. Tots els prendidos (nuvi, pares, padrí i avi) eren a conjunt. Es una foto de móvil pero de debò que en directe era preciós :-)
image.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: El ram

EntradaAutor: alai13 » dj. nov. 06, 2014 9:41 pm

Jo tant el ram com la decoracio floral de la ceremonua com molts dels detalls que estic preparant per la boda seran en els colors dque hem definit per la boda blanc i lila
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: El ram

EntradaAutor: Iolins » dj. nov. 06, 2014 11:04 pm

mire_ia ha escrit:El meu va ser aquest :··;..: encara estava a l'envas pero la tija anava recoberta de teixit del meu vestit i corda rústica. Tots els prendidos (nuvi, pares, padrí i avi) eren a conjunt. Es una foto de móvil pero de debò que en directe era preciós :-)
image.jpg

És preciós, Mireia! Uns colors molt macos i això de la tela del vestit és molt original :-)

alai13 ha escrit:Jo tant el ram com la decoracio floral de la ceremonua com molts dels detalls que estic preparant per la boda seran en els colors dque hem definit per la boda blanc i lila


Que bonic serà! Jo segurament que també opti per algun to de lila, que és el meu color preferit =0-0-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: El ram

EntradaAutor: Javi-Neny » ds. nov. 08, 2014 2:37 am

Hola chicas!
Yo me casé a principios de octubre y esas calas en concreto venían de Holanda porque las de aquí no eran exactamente igual y yo me encapriché de esa flor, así q... También es verdad q hoy en día hay muchos invernaderos.
Respecto al color de los zapatos, los mios eran en blanco roto, sencilos y cómodos. También estuve barajando la opción de darle un toque de color al vestido pero luego no me ví y lo dejé tal cual, eso si, con algo más de escote, jeje! Si eso ya os dejaré colgada una foto.
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: El ram

EntradaAutor: ivanni7 » dl. nov. 10, 2014 5:06 pm

mire_ia ha escrit:El meu va ser aquest :··;..: encara estava a l'envas pero la tija anava recoberta de teixit del meu vestit i corda rústica. Tots els prendidos (nuvi, pares, padrí i avi) eren a conjunt. Es una foto de móvil pero de debò que en directe era preciós :-)
image.jpg



Que guapo mireia!! Quines flores portava el teu ram???
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: El ram

EntradaAutor: mire_ia » dv. nov. 21, 2014 5:17 pm

ivanni7 ha escrit:
mire_ia ha escrit:El meu va ser aquest :··;..: encara estava a l'envas pero la tija anava recoberta de teixit del meu vestit i corda rústica. Tots els prendidos (nuvi, pares, padrí i avi) eren a conjunt. Es una foto de móvil pero de debò que en directe era preciós :-)
image.jpg



Que guapo mireia!! Quines flores portava el teu ram???


Les grosses son peonies, no recordo més noms.. :t:t: vaig mirar tantes flors que quin embolicat amb els noms!! Es tot un mon aquest tema.. Me'l va fer el florista que treballa amb els Alphelia
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: El ram

EntradaAutor: ivanni7 » dv. nov. 21, 2014 8:54 pm

mire_ia ha escrit:
ivanni7 ha escrit:
mire_ia ha escrit:El meu va ser aquest :··;..: encara estava a l'envas pero la tija anava recoberta de teixit del meu vestit i corda rústica. Tots els prendidos (nuvi, pares, padrí i avi) eren a conjunt. Es una foto de móvil pero de debò que en directe era preciós :-)
image.jpg



Que guapo mireia!! Quines flores portava el teu ram???


Les grosses son peonies, no recordo més noms.. :t:t: vaig mirar tantes flors que quin embolicat amb els noms!! Es tot un mon aquest tema.. Me'l va fer el florista que treballa amb els Alphelia



Molt be, jo tmb al final he agafat com a fotograf alphelia , mirare els rams que fa el seu florista.
*.-o-o.*
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: El ram

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dv. nov. 21, 2014 9:11 pm

Curioseando por el foro, me he enterado que Bloom novias cerró..., se trasladan a NY se ve.... (las que no la conozcan, era la 'favorita' en el foro para los ramos....) , pero comentan que en este link hacen ramos de estilo similares....Y como he visto muchas fotos, pos ale....lo comparto jejejeje

http://judithjordaartefloral.blogspot.c ... via_4.html
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: El ram

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 4:12 pm

Aquest serà el meu florista :-))

http://ferranflorista.com/

Fa cosetes super especials i em va dir que com els centres de taula ens els portaven gratis, que també si vull el ram, m'el porten a Viladecans gratis també!!!! I com que el noi s'ho curra moltíssim (té una botiga encantadora) el més segur és que m'ho faci ell. A veure els preus... i encara continuo sense saber la meva flor preferida!!! :-/

Aquest és d'ell, i m'agrada força:

Imatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: El ram

EntradaAutor: alai13 » dt. des. 02, 2014 7:54 pm

Ostres per ser que no volies rams amb massa color aquest que has posat deunido no?
Es molt xulo a mi magraden originals
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Següent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant