Idees pel gran dia!

Ja ha arribat el dia!!

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Sílvia85 » dg. nov. 23, 2014 9:56 pm

Noies! Mirant per internet he trobat els photocalls! M'han agradat molt, però evidentment, llogar-ne un és caríssim! Algú s'ha plantejat crear-lo??? Coneixeu algú que l'hagi creat ella mateixa??? N'he vist de casolans que quedaven força bé.
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: ivanni7 » dt. nov. 25, 2014 2:15 pm

Sílvia85 ha escrit:Noies! Mirant per internet he trobat els photocalls! M'han agradat molt, però evidentment, llogar-ne un és caríssim! Algú s'ha plantejat crear-lo??? Coneixeu algú que l'hagi creat ella mateixa??? N'he vist de casolans que quedaven força bé.




Siii! Jo fare el meuu! Aixi esta 100% personalitzat!
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dt. nov. 25, 2014 2:35 pm

Jo també m'he fet el meu photocall personalitzat... o millor dit, ho ha fet el meu pare :-)) Es força fàcil i barat si t'ho fas, en canvi si ho demanes x internet surt car...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: almanuvia » dt. nov. 25, 2014 2:50 pm

oh que guai!! =0-0-) poseu fotos per agafar idees plisss
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: mire_ia » dt. nov. 25, 2014 10:51 pm

Ei Guapis, jo si que vaig fer photocall, una banderola de patch amb la nostra data (no tinc foto un cop acabada xo Xq us feu una idea) al costat hi havia una vespa antigua i bales de palla. Em vaig currar unes pissarretes amb missatges tipus, VISCA els nuvis, luchare por el ramo...caseros i l atrezzo comprat ulleres... Super divertit!! Encara no tinc les fotos pero quan les tingui us ensenyo ;-)://

image.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: ivanni7 » dc. nov. 26, 2014 12:11 pm

mire_ia ha escrit:Ei Guapis, jo si que vaig fer photocall, una banderola de patch amb la nostra data (no tinc foto un cop acabada xo Xq us feu una idea) al costat hi havia una vespa antigua i bales de palla. Em vaig currar unes pissarretes amb missatges tipus, VISCA els nuvis, luchare por el ramo...caseros i l atrezzo comprat ulleres... Super divertit!! Encara no tinc les fotos pero quan les tingui us ensenyo ;-)://

image.jpg




Que apañada !!
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dc. nov. 26, 2014 12:38 pm

Ostres, quina xulada, Mireia! Jo no em veig cosint, així que no sé jo...! Millor comprar quatre coses ja fetes i intentar personalitzar-les, en el meu cas!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:42 pm

mire_ia ha escrit:Ei Guapis, jo si que vaig fer photocall, una banderola de patch amb la nostra data (no tinc foto un cop acabada xo Xq us feu una idea) al costat hi havia una vespa antigua i bales de palla. Em vaig currar unes pissarretes amb missatges tipus, VISCA els nuvis, luchare por el ramo...caseros i l atrezzo comprat ulleres... Super divertit!! Encara no tinc les fotos pero quan les tingui us ensenyo ;-)://

image.jpg


M'encanta Mireia! Ets una artista! Quina currada! Volem fotos quan les tinguis eh!

Gràcies per ajudar-nos!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Sílvia85 » dl. des. 01, 2014 10:01 pm

Que wapo!!!!
Sí, sí! Les que tingueu fotografies dels photocalls que feu, ensenyeu-nos-ho! A mi m'agradaria fer-me'n un, però no sé com! :-/
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 3:11 pm

Què guai mireia!!! >.-<: Molt currat!! Jo de cosir no tinc ni idea neujor:-)

A veure si jo puc fer una foto del que tinc preparat! Està a casa dels meus pares :-)) Tinc pipes, barbes, ulleres diferents, màscares tipus venecianes, barrets i poca cosa més! La meva idea és posar també un marc de quadre per fer-nos fotos dins, i també un fons amb una "finestreta" on treure el cap i fer fotos ::[]:-]] Això m'ho farà el meu pare així que no sé ben bé com ho té pensat, pero prometo posar fotos.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. des. 03, 2014 11:53 pm

Náyade ha escrit:Què guai mireia!!! >.-<: Molt currat!! Jo de cosir no tinc ni idea neujor:-)

A veure si jo puc fer una foto del que tinc preparat! Està a casa dels meus pares :-)) Tinc pipes, barbes, ulleres diferents, màscares tipus venecianes, barrets i poca cosa més! La meva idea és posar també un marc de quadre per fer-nos fotos dins, i també un fons amb una "finestreta" on treure el cap i fer fotos ::[]:-]] Això m'ho farà el meu pare així que no sé ben bé com ho té pensat, pero prometo posar fotos.


He vist fotos del marc de quadre per fer-se fotos dins i és una xulada! M'encanta!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: almanuvia » ds. des. 13, 2014 9:55 am

Náyade ha escrit:Què guai mireia!!! >.-<: Molt currat!! Jo de cosir no tinc ni idea neujor:-)

A veure si jo puc fer una foto del que tinc preparat! Està a casa dels meus pares :-)) Tinc pipes, barbes, ulleres diferents, màscares tipus venecianes, barrets i poca cosa més! La meva idea és posar també un marc de quadre per fer-nos fotos dins, i també un fons amb una "finestreta" on treure el cap i fer fotos ::[]:-]] Això m'ho farà el meu pare així que no sé ben bé com ho té pensat, pero prometo posar fotos.


http://www.aliexpress.com/item/HOT-SALE ... 37220.html

yo me e comprado estos para navidad, pero en ali ay para bodas tambien

http://www.aliexpress.com/item/Set-of-4 ... 6.html?s=p

:-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dg. des. 14, 2014 8:00 pm

almanuvia ha escrit:
Náyade ha escrit:Què guai mireia!!! >.-<: Molt currat!! Jo de cosir no tinc ni idea neujor:-)

A veure si jo puc fer una foto del que tinc preparat! Està a casa dels meus pares :-)) Tinc pipes, barbes, ulleres diferents, màscares tipus venecianes, barrets i poca cosa més! La meva idea és posar també un marc de quadre per fer-nos fotos dins, i també un fons amb una "finestreta" on treure el cap i fer fotos ::[]:-]] Això m'ho farà el meu pare així que no sé ben bé com ho té pensat, pero prometo posar fotos.


http://www.aliexpress.com/item/HOT-SALE ... 37220.html

yo me e comprado estos para navidad, pero en ali ay para bodas tambien

http://www.aliexpress.com/item/Set-of-4 ... 6.html?s=p

:-///: :-///: :-///: :-///:

Siiii, si lo llego a saber los compro en aliexpress, yo los hice caseros con mi padre... pero bueno al menos nos lo pasamos bien haciéndolo -|-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dg. des. 14, 2014 8:02 pm

Chicas os dejo aquí también unos pompones muy chulos para colgar en nuestra ceremonia o salón... muy chulos y sobretodo baratos!! Creo que los voy a comprar ya, me encantan =0-0-)

http://es.aliexpress.com/item/Wholesale ... 84281.html

Salen a 0.32€ la unidad, vamos, tiradísimos!!! :mu::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: almanuvia » dg. des. 14, 2014 9:20 pm

en aliexpres ay tambien flores de plastico pero super bonitas, los pompones que has puesto.. yo tambien tengo ganas de comprarlo ya *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dc. des. 17, 2014 5:00 pm

Us deixo algunes idees més que he tingut, espero que us agradin *.-o-o.*

Buzón per deixar-nos cartetes per part dels invitats. Em surt a 12€. Em sembla millor opció que "mensaje en una botella" perquè així els papers son més grans!! :-))

Imatge

Pompons baratitos per decorar. Un exemple:

Imatge

Lanzadores de confetti, ho he vist en fotos i vídeo i queda espectacular quan surt tot el confeti >.-<:

Imatge

Burbujeros:

Imatge

Portaaliances, un coixí rústic com aquest amb un baúl, a la tapa de dins vull posar N&A 25-4-2015 =0-0-)

Imatge

Imatge

Guirnalda pel Candy bar

Imatge

I finalment us deixo les peces del Ikea per fer un candy bar baratet >.-<:

Imatge

Quantes cosetes, no????? >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert, ahir vaig recollir la meva tinta per l'arbre de huellas, i les etiquetes pels detallets :··;..:

Ja queden gairebé 4 mesos i estic a tope mirant xorradetes i demanant-les per internet per tenir-les quan abans millor :-///:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dj. des. 18, 2014 12:50 pm

Náyade ha escrit:Us deixo algunes idees més que he tingut, espero que us agradin *.-o-o.*



M'encanten! Les bústies són molt boniques i el llançador de confeti ha de quedar espectacular! No et queda gaire, eh, Náyade?! ::bna// Ja ens aniràs dient les teves idees. L'arbre de les empremtes com el faràs? Has imprès el dibuix o el feu a mà?
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dj. des. 18, 2014 1:47 pm

Siii queda molt poquet i ja començo a posar-me nerviosa ::bna//

L'arbre d'emprentes l'ha fet el meu pare a mà xxcool Un d'arbre i un tandem per escollir el que més m'agradi... però tots dos son taaaan bonics que estic per possar els dos xx;-.)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dv. des. 19, 2014 9:03 pm

Náyade ha escrit:Siii queda molt poquet i ja començo a posar-me nerviosa ::bna//

L'arbre d'emprentes l'ha fet el meu pare a mà xxcool Un d'arbre i un tandem per escollir el que més m'agradi... però tots dos son taaaan bonics que estic per possar els dos xx;-.)


Quina sort que tens amb un pare manetes! Posa'ls tots dos, clar que sí :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » ds. des. 20, 2014 8:19 am

Doncs crec que ho faré!! Tots dos son super bonics!! ::love::

Per altra banda, ahir vaig demanar varies cosetes per Aliexpress a veure quan arriben!! wikiwiki::-) Els pompons,cosetes de photocall (per 4€ no m'he pogut estar y venen 40 peces!), uns ninos molt monos de nuvis x 3€ i etiquetes vintage pel candy bar i la guirnalda també!! xx;-.) Jejeje la tarjeta ahir treia fum jijiji.

Feliç cap de setmana!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant