Idees pel gran dia!

Ja ha arribat el dia!!

Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dg. nov. 02, 2014 11:43 pm

Hola, noies!

A la jornada de portes obertes que vaig anar la setmana passada vaig veure bastants coses xules, des de la decoració, les taules de dolços... Tot cada cop més personalitzat i realment quedava molt bonic. Us en dic algunes per si us poden servir a vosaltres que us caseu més aviat que jo! :-)

Hi ha una cosa que fa temps que estava mirant perquè em sembla molt romàntic pels casaments de nit i era fer volar els fanalets. I l'altre dia vaig veure una alternativa per no haver d'encendre foc i evitar perills: els globus de led. També queda molt maco i es poden comprar per Internet però crec que perquè volin bé cal inflar-los amb heli i això ja és més complicat. Hi ha empreses que se n'encarreguen i a les portes obertes vam demanar-ne un pressupost per si de cas.

Una altra idea que vam veure (i aquesta sí que s'ho pot fer un mateix de manera senzilla) és repartir bengales petites als convidats. Es poden decorar de mil maneres. A l'etiqueta de les que vam veure aquell dia hi posava 'Espurnes d'Amor' però s'hi pot posar simplement el nom dels nuvis i la data, un dibuix, etc. Aquí en teniu un exemple descarregable que queda prou bé: http://partydesign.es/etiquetas-para-bengalas/

Quines idees més se us acudeixen? :hmm::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 03, 2014 9:16 am

Quines bones idees!! :-)ok:

També volia posar els fanals però al ser zona protegida no es pot i he de tirar de globus led. No sabia que queden malament si no s'inflen amb heli :--( quin rotllo...

A males puc agafar la idea de bengales pero m'agraden més els fanals...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dt. nov. 04, 2014 9:10 pm

Sempre ho pots provar sense heli a veure com queden. Imagino que l'única cosa és que no es deuen enlairar tan ràpid potser. Els fanalets els trobo més macos que els globus però el tema foc sempre fa més respecte. Segurament faré això dels globus i les bengales també, perquè si les compro jo i faig els cartronets pot sortir barat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 05, 2014 12:09 pm

Iolins ha escrit:Sempre ho pots provar sense heli a veure com queden. Imagino que l'única cosa és que no es deuen enlairar tan ràpid potser. Els fanalets els trobo més macos que els globus però el tema foc sempre fa més respecte. Segurament faré això dels globus i les bengales també, perquè si les compro jo i faig els cartronets pot sortir barat.

Si... els fanals queden taaaaaaan bonics! =0-0-) Quina llàstima...

Els globus de led costen 1€ cadascun, no sé si demanar-ne uns quants i provar!! Si veig que es un rotllo ho deixo, i faig les bengales que també es molt bona idea >.-<:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. nov. 05, 2014 12:15 pm

A mí lo de las bengalas me gusta para el primer baile :··;..: Música suave, poquita luz....y la gente con sus bengalitas jejejeje
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 05, 2014 1:05 pm

Vero_Y_Dani ha escrit:A mí lo de las bengalas me gusta para el primer baile :··;..: Música suave, poquita luz....y la gente con sus bengalitas jejejeje

Pues la verdad es que si!!! Quedaría genial!! Habría que poner un cartelito que pusiera "iluminanos mientras bailamos" o algo semejante (pero mas bonito jaja) y que las enciendan cuando bailemos el baile lento!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dc. nov. 05, 2014 3:27 pm

Náyade ha escrit:
Vero_Y_Dani ha escrit:A mí lo de las bengalas me gusta para el primer baile :··;..: Música suave, poquita luz....y la gente con sus bengalitas jejejeje

Pues la verdad es que si!!! Quedaría genial!! Habría que poner un cartelito que pusiera "iluminanos mientras bailamos" o algo semejante (pero mas bonito jaja) y que las enciendan cuando bailemos el baile lento!!


Exacto!! Si ponéis 'bengalas bodas' en Google veréis qué imágenes más chulas del primer baile. Queda muy romántico :-))

Náyade, si compres els globus led ja ens diràs si funciona inflar-los amb aire normal.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 05, 2014 4:48 pm

A la nit demanaré els globus si puc i ja us explico quan m'arribin! :-)ok:

Lo de les bengales queda ben xulo, ho he buscat i queda super romàntic! I les fotos queden precioses també >.-<:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. nov. 05, 2014 4:51 pm

Náyade ha escrit:A la nit demanaré els globus si puc i ja us explico quan m'arribin! :-)ok:

Lo de les bengales queda ben xulo, ho he buscat i queda super romàntic! I les fotos queden precioses també >.-<:


Yo haría que las repartiesen justo antes del baile, porque me conozco a más de uno....y las encenderían antes en el jardín jajajaja
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 06, 2014 3:30 pm

Noies no he encarregat els globus perquè sincerament els veig molt cars! A sobre he llegit que s'han d'inflar amb heli si o si i l'ampolla costa uns 30€. Ja sé que tampoc es massa pero al veure les bengales m'ha atret molt mes i em sembla més personalitzable :··;..:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dj. nov. 06, 2014 3:48 pm

Náyade ha escrit:Noies no he encarregat els globus perquè sincerament els veig molt cars! A sobre he llegit que s'han d'inflar amb heli si o si i l'ampolla costa uns 30€. Ja sé que tampoc es massa pero al veure les bengales m'ha atret molt mes i em sembla més personalitzable :··;..:


Ben fet, Náyade! Jo més que car ho veig pesadet, això de l'heli. Si ho faig seria encarregat a alguna empresa sempre i quan no es dispari molt el preu. Les bengales és senzill i econòmic, així que és una gran opció.

L'altra idea que he trobat, potser més per casaments de dia, és la de les bombolles de sabó. El que passa és que per fer-ne moltes també caldria contractar-ho a una empresa o comprar alguna màquina. Sinó, si hi ha molts nens el dia del casament se'ls hi pot donar a l'hora del ball perqè ho facin ells però hauria de ser a l'exterior, que a dins d'un restaurant te la poden liar i fer que algú patini :star:: En resum, per ara em quedo amb les bengales ::0ov0o::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dj. nov. 06, 2014 4:27 pm

Iolins ha escrit:
Náyade ha escrit:Noies no he encarregat els globus perquè sincerament els veig molt cars! A sobre he llegit que s'han d'inflar amb heli si o si i l'ampolla costa uns 30€. Ja sé que tampoc es massa pero al veure les bengales m'ha atret molt mes i em sembla més personalitzable :··;..:


Ben fet, Náyade! Jo més que car ho veig pesadet, això de l'heli. Si ho faig seria encarregat a alguna empresa sempre i quan no es dispari molt el preu. Les bengales és senzill i econòmic, així que és una gran opció.

L'altra idea que he trobat, potser més per casaments de dia, és la de les bombolles de sabó. El que passa és que per fer-ne moltes també caldria contractar-ho a una empresa o comprar alguna màquina. Sinó, si hi ha molts nens el dia del casament se'ls hi pot donar a l'hora del ball perqè ho facin ells però hauria de ser a l'exterior, que a dins d'un restaurant te la poden liar i fer que algú patini :star:: En resum, per ara em quedo amb les bengales ::0ov0o::


A mí las bengalas me encantan! y encima las de forma de corazón, ni te cuento!!!

Lo de las pompas de jabón hay un peligro si es en el baile.....¡resbala! así que ojito.... Pero repartir a los niños es buena opción :)

PD: es mi mensaje nº 100 !!! ya podré abrir mi pre-crónica en cuanto llegue al mes de antigüedad!!! vosotros tenéis????
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 06, 2014 5:38 pm

Doncs si, trobo que he fet una bona elecció. El meu casament es de matí pero com es abril es fa de nit a les 20.30h, aixi que genial!!!

Lo de les bombolles es perillós pel terra que rellisca, sino jo ho faria a la sortida de la cerimònia entre confetti o el que sigui que llençeu! :-)0(-:

Lo dels 100 missatges jo no ho he mirat, on està lo de la precrònica??
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: mire_ia » dj. nov. 06, 2014 5:39 pm

Ei això de les bengales queda mooolt xulooo!!! Nosaltres vem fer sopar a l'exterior i quan vem treure els postres (moment pastís) els cambrers les havien repartit i tothom les tenía enceses :··;..: va ser preciós (i amb la cançó de when you say nothing and all d la peli nothing hill) ho recomanooo!!! :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 06, 2014 5:51 pm

mire_ia ha escrit:Ei això de les bengales queda mooolt xulooo!!! Nosaltres vem fer sopar a l'exterior i quan vem treure els postres (moment pastís) els cambrers les havien repartit i tothom les tenía enceses :··;..: va ser preciós (i amb la cançó de when you say nothing and all d la peli nothing hill) ho recomanooo!!! :-)ok:


Ohhhh quin momentàs!!! Que romàntic!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Ens han dit a la nostra masia que el pastís surt amb una sorpresa i jo sé que es amb bengales :-))

Jo les reservo pel moment del ball :mu::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 10, 2014 12:58 pm

Doncs vinc amb males noticies. Li he preguntat a la meva masia si em deixarien bengales a dins del saló per fer el ball, i m'ha dit que no, que li sap molt greu però que l'última vegada es van cremar 10 estovalles perquè la gent els deixaba a sobre la taula :star::

Com la meva boda és de dia, no sé on puc ficar aixó de les bengales... perquè la cerimònia es al migdia i no lluirien gens!!! :--( I no trobo cap excusa per sortir a fora en plena nit a encendre bengales... La meva idea del ball se'n va a fer punyetes! :ball:ball:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dl. nov. 10, 2014 2:11 pm

Náyade ha escrit:Doncs vinc amb males noticies. Li he preguntat a la meva masia si em deixarien bengales a dins del saló per fer el ball, i m'ha dit que no, que li sap molt greu però que l'última vegada es van cremar 10 estovalles perquè la gent els deixaba a sobre la taula :star::

Com la meva boda és de dia, no sé on puc ficar aixó de les bengales... perquè la cerimònia es al migdia i no lluirien gens!!! :--( I no trobo cap excusa per sortir a fora en plena nit a encendre bengales... La meva idea del ball se'n va a fer punyetes! :ball:ball:


¡Vaya! pues si en mi sitio no dejan no confeti.......creo que los de las bengalas será similar.....aunque preguntaré....

Mi boda también es de día, al ser domingo......
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 10, 2014 2:14 pm

Pffff q rollo! Yo entiendo q al ser dentro del salón es un rollo por sis alta alguna chispa... o la gente es que un poquito corta también y deja las bengalas encencidas encima del mantel :t:t:

Tendré que buscar alternativas!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dl. nov. 10, 2014 2:19 pm

Náyade ha escrit:Pffff q rollo! Yo entiendo q al ser dentro del salón es un rollo por sis alta alguna chispa... o la gente es que un poquito corta también y deja las bengalas encencidas encima del mantel :t:t:

Tendré que buscar alternativas!!!


Están esas pulseras o 'cosas' luminosas....de colores. Rosa, verde, azul, naranja, etc.... Pero vamos, no es lo mismo que las bengalas.... Si veo o se me ocurre algo, aviso :)
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 10, 2014 2:44 pm

Gracias Vero!!! : besito :
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Següent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant