Per anar comentant com van els preparatius...

Ja ha arribat el dia!!

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dl. des. 01, 2014 11:30 am

Náyade ha escrit:Molt bé Sam, ho tens tot super avançat!!! :-///:

Nosaltres aquest finde hem estat a BCN ciutat per parlar amb el florista (que es maquíssim i que em porta el ram a casa sense cost!), també hem anat a Nautalia (per fi!!!) i ja tenim escollit el viatge. Els anells també els tenim mig apalabrats >.-<: I queda que al gener el meu xicot vagi a mirar-se el traje, ja que li van dir que tan aviat hi havia menys varietat i no se què.

Ara que ja apreta el temps que ens queda, ell també s'està possant les piles i es qui m'anima més a anar a mirar cosetes, encarregar comandes x internet, etc. Estic super contenta *.-o-o.*

He fet gairebé del tot el fotollibre del meu germà, i queden la resta de detallets!!! Que encara es massa aviat >.-<: He de començar a mirar-me les sabates i la resta de complements... aixxx noies quin estrès!


Ei, Náyade, tu també vas bé, no t'estressis. I la pregunta que m'interessa: quin viatget heu decidit al final?
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dl. des. 01, 2014 2:52 pm

Riviera Maya :-)0(-: Típic viatge pero per nosaltres està sobradissim! :-)(-:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:20 pm

SamTR488 ha escrit:Hello! Q estreeeess jajajaja nosaltres estem ja a 7 mesos gairebe (com pasa el temps...) i tenim restaurant, fotograf, segell, invitacions (cal imprimir-les nomes), save the date ja entregat, detalls d les dones i vestit meu i seu. Dintre de poc fem tastet i escollim decoracio, menu i parlem amb florista del restaurant.
Haig de mirar pelu, fotomaton, cangurs........


Molt bé! Llavors super avançat! Enhorabona!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:21 pm

Náyade ha escrit:
SamTR488 ha escrit:Hello! Q estreeeess jajajaja nosaltres estem ja a 7 mesos gairebe (com pasa el temps...) i tenim restaurant, fotograf, segell, invitacions (cal imprimir-les nomes), save the date ja entregat, detalls d les dones i vestit meu i seu. Dintre de poc fem tastet i escollim decoracio, menu i parlem amb florista del restaurant.
Haig de mirar pelu, fotomaton, cangurs........

Molt bé Sam, ho tens tot super avançat!!! :-///:

Nosaltres aquest finde hem estat a BCN ciutat per parlar amb el florista (que es maquíssim i que em porta el ram a casa sense cost!), també hem anat a Nautalia (per fi!!!) i ja tenim escollit el viatge. Els anells també els tenim mig apalabrats >.-<: I queda que al gener el meu xicot vagi a mirar-se el traje, ja que li van dir que tan aviat hi havia menys varietat i no se què.

Ara que ja apreta el temps que ens queda, ell també s'està possant les piles i es qui m'anima més a anar a mirar cosetes, encarregar comandes x internet, etc. Estic super contenta *.-o-o.*

He fet gairebé del tot el fotollibre del meu germà, i queden la resta de detallets!!! Que encara es massa aviat >.-<: He de començar a mirar-me les sabates i la resta de complements... aixxx noies quin estrès!


Náyade! Al final el viatge què?!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

HELP!!!

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 8:14 pm

Hola guapes!

Torno a ser jo!

El cas és que estic ultimant les invitacions i veig que no hi ha cap fil sobre això. He pensat que aquí anava bé. La nostra idea és adjuntar, a part dels plànols d'església i restaurant, un petit "formulari" per a que ens contestin via telèfon o mail. Ens servirà per confirmar assistència i algo més... La idea és:

-Assistireu?
-Agafareu l'autocar?
-Quina música us agradaria escoltar?

Posarieu alguna cosa més? He descartat demanar pel menu pq en el meu cas és buffet. Què us sembla?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 3:28 pm

Perdó no he posat res del viatge!!! Al final guanya definitivamente Riviera Maia. Sé que es lo tipic però per nosaltres segurament serà el millor viatge del món :-)(-:

Maggie em sembla perfecte!! Has estat super atenta al posar lo del autocar i també la música que volen escoltar. Ja es més del que jo faré *.O.-O* Que els hi passaré via mail una llista d'hotels propers i qui vulgui reservar que ho faci, i qui no doncs res :-/ I l'autocar si el posso, serà pagant els interessats... jo no tinc més calers!!!

No hi havia pensat en lo del plànol... jo crec que no posaré i que ho busquin a internet, no tinc gent gran que es pugui perdre i suposo que anirem tots junts. Si no que m'ho preguntin, que la masia no té pèrdua! :t:t:


Nenes, crec que ja mateix tindré els anells reservats ::love:: Vem veure uns que eren artesanals (fets pel joier, no encarregats a una marca) i molt bé de preu, a més ens va atendre genial l'home i està tot just al costat de casa nostra!!! Espero aquesta setmana anar-hi i acabar de concretar. Segurament seràn de or blanc :-)) (m'és ben igual que hagi de rodiar-los cada X temps, és que l'or blanc m'encanta!!).

Us vaig comentant!!!! : besito :
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: alai13 » dt. des. 02, 2014 4:06 pm

Que way nayade! A nosaltres tambe ens va tirar molt mes al final el tema dels anells artesans fets especialment per nosaltres que no uns fets en massa.
es mooolt way!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 4:09 pm

alai13 ha escrit:Que way nayade! A nosaltres tambe ens va tirar molt mes al final el tema dels anells artesans fets especialment per nosaltres que no uns fets en massa.
es mooolt way!

Són els millors. A part de ser únics, estàn fets pensant en nosaltres, no sé... es un sentiment romàntic el que tinc amb els anells artesanals =0-0-) A més, de que son els millors de qualitat >.-<:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dt. des. 02, 2014 4:11 pm

Náyade ha escrit:Perdó no he posat res del viatge!!! Al final guanya definitivamente Riviera Maia. Sé que es lo tipic però per nosaltres segurament serà el millor viatge del món :-)(-:

Maggie em sembla perfecte!! Has estat super atenta al posar lo del autocar i també la música que volen escoltar. Ja es més del que jo faré *.O.-O* Que els hi passaré via mail una llista d'hotels propers i qui vulgui reservar que ho faci, i qui no doncs res :-/ I l'autocar si el posso, serà pagant els interessats... jo no tinc més calers!!!

No hi havia pensat en lo del plànol... jo crec que no posaré i que ho busquin a internet, no tinc gent gran que es pugui perdre i suposo que anirem tots junts. Si no que m'ho preguntin, que la masia no té pèrdua! :t:t:


Nenes, crec que ja mateix tindré els anells reservats ::love:: Vem veure uns que eren artesanals (fets pel joier, no encarregats a una marca) i molt bé de preu, a més ens va atendre genial l'home i està tot just al costat de casa nostra!!! Espero aquesta setmana anar-hi i acabar de concretar. Segurament seràn de or blanc :-)) (m'és ben igual que hagi de rodiar-los cada X temps, és que l'or blanc m'encanta!!).

Us vaig comentant!!!! : besito :


Ei, guapa, et contesto de diferents posts que sinó, quin rotllo que fotré :star::

El viatge em sembla genial, hi he estat i realment podeu fer-lo de l'estil que busqueu: relax, visitar coses, etc. I què dir del jacuzzi a l'habitació? Només n'he tingut una nit a la meva vida, al Marroc, i creu-me que encara me'n recordo de l'experiència :-))

Me n'alegro que ja tinguis els anells *.-o-o.* Jo també sóc d'or blanc, això ho tinc claríssim. Potser passarà com amb l'or groc i d'aquí a uns anys no estarà tant de moda però mira... És el que m'agrada a mi. I el fet que siguin artesanals és una gran garantia.

Quant a les teves reflexions... :hmm:: Dir-te que tens més raó que una santa, jeje. Jo també estic pensant mil coses: quedarà bé això?; no trobaran massa lluny el lloc?, agradarà a tothom el menjar? També pensava en mirar bus perquè tothom tindrà entre mitja hora i quasi 1 hora de trajecte i em sap greu que no puguin beure. Però després ho penso i no arreglo gran cosa perquè hi haurà gent de diferents parts de Barcelona, de Sant Cugat, de Terrassa i de diferents pobles de Catalunya central per tant... Un follón! I algun que altre amic ja m'ha dit que passa dels horaris del bus, que anirà en cotxe per tenir més llibertat, així que ja no saps pas què!

Sincerament, el casament MAI no serà perfecte per tothom. Quan llegeixo núvies que diuen que tothom les va felicitar pel casament tan especial i això sempre em quedo pensant que segur que no va ser tothom. Jo també he intentat fer un casament mitjà (l'hagués volgut més petit, però en fi) i tot i així segur que acaba venint algú que no li fa una ilu terrible venir, algú que criticarà una cosa o altra... Per tant, més val estar contents amb nosaltres mateixos i no pensar tant en el què diran. Jo segueixo pensant que els regalets que vulgui fer pel casament prefereixo donar-los en privat, que no cal fer show per donar un pastís de bolquers o el detall per la germana o els pares... Però per desgràcia també m'hauré d'adaptar al que vulgui el meu xicot, jeje.

En fi, que segur que quan arribi el dia estaràs molt contenta de com ha anat tot, és normal agobiar-se ara perquè cada cop hi ha més parafernàlia darrera un casament i tots volem que sigui únic, original... Però l'important és passar-ho bé i fer una bona festa, la resta s'oblidarà amb el temps. Petonets, maca!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 4:16 pm

Iolins guapa, tu també tens molta raó! neukiss-)

Lo del autocar jo també ho vaig pensar durant un temps, la nostra masia és a mitja horeta d'on vivim. Però hi ha gent de tot arreu... Viladecans, Prat, Gavà... Cubelles, Esparraguera, inclús Girona... i jo no puc pagar fer taaaaaant de recorregut. A més, poden beure, el que han de fer es deixar de fer-ho pel pastís i la festa... jo crec que els hi baixarà prou i podràn conduir. És el que penso, però el perill sempre hi és......

De totes maneres, el autorcar potser els hi surt a 10€per cap, mentres que a mi em surt per un ull de la cara :-/ Es una altre posibilitat...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dt. des. 02, 2014 4:59 pm

Náyade ha escrit:Iolins guapa, tu també tens molta raó! neukiss-)

Lo del autocar jo també ho vaig pensar durant un temps, la nostra masia és a mitja horeta d'on vivim. Però hi ha gent de tot arreu... Viladecans, Prat, Gavà... Cubelles, Esparraguera, inclús Girona... i jo no puc pagar fer taaaaaant de recorregut. A més, poden beure, el que han de fer es deixar de fer-ho pel pastís i la festa... jo crec que els hi baixarà prou i podràn conduir. És el que penso, però el perill sempre hi és......

De totes maneres, el autorcar potser els hi surt a 10€per cap, mentres que a mi em surt per un ull de la cara :-/ Es una altre posibilitat...


Totalment, noieta! Sempre es pot investigar si hi ha interessats en l'autobús i gestionar-ho però vaja... Igualment en el meu cas serien mínim 2 autobusos: un cap al nord i l'altre cap al sud i suposo que mínim 2 horaris. No sé jo! Suposo que si no pot ser, no pot ser, i vull pensar que tots els convidats són responsables i sabran el seu límit. Aaaaaaix, quina d'embolics... :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. des. 03, 2014 11:47 pm

Náyade ha escrit:Perdó no he posat res del viatge!!! Al final guanya definitivamente Riviera Maia. Sé que es lo tipic però per nosaltres segurament serà el millor viatge del món :-)(-:

Maggie em sembla perfecte!! Has estat super atenta al posar lo del autocar i també la música que volen escoltar. Ja es més del que jo faré *.O.-O* Que els hi passaré via mail una llista d'hotels propers i qui vulgui reservar que ho faci, i qui no doncs res :-/ I l'autocar si el posso, serà pagant els interessats... jo no tinc més calers!!!

No hi havia pensat en lo del plànol... jo crec que no posaré i que ho busquin a internet, no tinc gent gran que es pugui perdre i suposo que anirem tots junts. Si no que m'ho preguntin, que la masia no té pèrdua! :t:t:


Nenes, crec que ja mateix tindré els anells reservats ::love:: Vem veure uns que eren artesanals (fets pel joier, no encarregats a una marca) i molt bé de preu, a més ens va atendre genial l'home i està tot just al costat de casa nostra!!! Espero aquesta setmana anar-hi i acabar de concretar. Segurament seràn de or blanc :-)) (m'és ben igual que hagi de rodiar-los cada X temps, és que l'or blanc m'encanta!!).

Us vaig comentant!!!! : besito :


Eiii Riviera Maia genial! M'encantaria anar-hi també!

Doncs el tema anells artesanals jo no tenia ni idea que existia! M'ho hauré de mirar! : ban :
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. des. 03, 2014 11:50 pm

Sincerament, el casament MAI no serà perfecte per tothom. Quan llegeixo núvies que diuen que tothom les va felicitar pel casament tan especial i això sempre em quedo pensant que segur que no va ser tothom. Jo també he intentat fer un casament mitjà (l'hagués volgut més petit, però en fi) i tot i així segur que acaba venint algú que no li fa una ilu terrible venir, algú que criticarà una cosa o altra... Per tant, més val estar contents amb nosaltres mateixos i no pensar tant en el què diran. Jo segueixo pensant que els regalets que vulgui fer pel casament prefereixo donar-los en privat, que no cal fer show per donar un pastís de bolquers o el detall per la germana o els pares... Però per desgràcia també m'hauré d'adaptar al que vulgui el meu xicot, jeje.

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Aquí no surten els aplaudiments del whatsapp així que et felicito amb els pompons d'animadora. 100% D'ACORD AMB TOT EL QUE DIUS! Mai serà perfecte i només hem d'intentar que sigui perfecte per a nosaltres! Cal fer el que sentim que volem fer i punt. És la millor filosofia, oi?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: mire_ia » dj. des. 04, 2014 11:23 am

Iolins ha escrit:
Náyade ha escrit:Iolins guapa, tu també tens molta raó! neukiss-)

Lo del autocar jo també ho vaig pensar durant un temps, la nostra masia és a mitja horeta d'on vivim. Però hi ha gent de tot arreu... Viladecans, Prat, Gavà... Cubelles, Esparraguera, inclús Girona... i jo no puc pagar fer taaaaaant de recorregut. A més, poden beure, el que han de fer es deixar de fer-ho pel pastís i la festa... jo crec que els hi baixarà prou i podràn conduir. És el que penso, però el perill sempre hi és......

De totes maneres, el autorcar potser els hi surt a 10€per cap, mentres que a mi em surt per un ull de la cara :-/ Es una altre posibilitat...


Totalment, noieta! Sempre es pot investigar si hi ha interessats en l'autobús i gestionar-ho però vaja... Igualment en el meu cas serien mínim 2 autobusos: un cap al nord i l'altre cap al sud i suposo que mínim 2 horaris. No sé jo! Suposo que si no pot ser, no pot ser, i vull pensar que tots els convidats són responsables i sabran el seu límit. Aaaaaaix, quina d'embolics... :-/


Hola!! Nosaltres tampoc vem posar bus, la gent venia de punts molt diferents i era difícil d'organitzar, a part ens feia mandra gastarnos diners en aixo *.O.-O* me n alegro d haverho fet aixi, els vostres convidats no se com seran pero a nosaltres a dues setmanes vista i havia qui encara no ens havia dit si vindria o no al casament... :star:: : sgra : aixi que jo ja tenía prou amb el que tenía com per a més a mes gestionar tema bus.. :-)0(-: la gent va molt a la seva... :t:t: ANIMS!!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dj. des. 04, 2014 5:10 pm

mire_ia ha escrit:Hola!! Nosaltres tampoc vem posar bus, la gent venia de punts molt diferents i era difícil d'organitzar, a part ens feia mandra gastarnos diners en aixo *.O.-O* me n alegro d haverho fet aixi, els vostres convidats no se com seran pero a nosaltres a dues setmanes vista i havia qui encara no ens havia dit si vindria o no al casament... :star:: : sgra : aixi que jo ja tenía prou amb el que tenía com per a més a mes gestionar tema bus.. :-)0(-: la gent va molt a la seva... :t:t: ANIMS!!!


Ostres, nena! Jo espero que els meus es comportin amb la confirmació d'assistència però vaja... Suposo que hem d'anar mentalitzats per tot, jeje. I gràcies per escriure a l'altre post, em sembla que ens va prou bé el teu optimisme o realisme un cop ja t'has casat! Hem de pensar en gaudir del dia i saber que és impossible controlar cada mínim detallet. : besito :
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dj. des. 04, 2014 7:43 pm

Ostres mireia, doncs quina put***. Jo espero i desitjo que la gent es comporti i m'ho digui amb antelació.

Ahir vaig parlar de lo del bus amb els meus pares i ells em van dir que no ho veien necessari. Que la gent ja sap que ha de conduir, i que si no ho veuen clar sempre poden pillar un taxi. Que ho comentaria amb les seves germanes i a veure què deien, però pràcticament ho descartava!! >.-<: Oleee una cosa menys.

Heu pensat a fer targetes d'agraïment?? Jo vaig veure unes chulíssimes que es poden fer fàcilment a l'ordinador i imprimir. El que no sé és si ho faré o no neujor:-) Segons vagi de temps... en realitat podria fer-les ja però em fa una mandra.... xxo.0.o

Aviam si demà anem al Nautalia un altre cop i també a mirar els anells, i ho deixem enllestit!!! *.*.*.*
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. des. 04, 2014 7:48 pm

Náyade ha escrit:Ostres mireia, doncs quina put***. Jo espero i desitjo que la gent es comporti i m'ho digui amb antelació.

Ahir vaig parlar de lo del bus amb els meus pares i ells em van dir que no ho veien necessari. Que la gent ja sap que ha de conduir, i que si no ho veuen clar sempre poden pillar un taxi. Que ho comentaria amb les seves germanes i a veure què deien, però pràcticament ho descartava!! >.-<: Oleee una cosa menys.

Heu pensat a fer targetes d'agraïment?? Jo vaig veure unes chulíssimes que es poden fer fàcilment a l'ordinador i imprimir. El que no sé és si ho faré o no neujor:-) Segons vagi de temps... en realitat podria fer-les ja però em fa una mandra.... xxo.0.o

Aviam si demà anem al Nautalia un altre cop i també a mirar els anells, i ho deixem enllestit!!! *.*.*.*


Vas molt molt bé Náyade!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dj. des. 04, 2014 7:56 pm

A mi no em dona aquesta sensació, vaig amb el petard al cul i tot i així no em poso mai a fer res... :t:t: Jajaja soc un cas!!!

I vosaltes què??? Alguna novetat més?? Heu pensat més cosetes pel vostre dia?? neukiss-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dj. des. 04, 2014 8:03 pm

Náyade ha escrit:Ostres mireia, doncs quina put***. Jo espero i desitjo que la gent es comporti i m'ho digui amb antelació.

Ahir vaig parlar de lo del bus amb els meus pares i ells em van dir que no ho veien necessari. Que la gent ja sap que ha de conduir, i que si no ho veuen clar sempre poden pillar un taxi. Que ho comentaria amb les seves germanes i a veure què deien, però pràcticament ho descartava!! >.-<: Oleee una cosa menys.

Heu pensat a fer targetes d'agraïment?? Jo vaig veure unes chulíssimes que es poden fer fàcilment a l'ordinador i imprimir. El que no sé és si ho faré o no neujor:-) Segons vagi de temps... en realitat podria fer-les ja però em fa una mandra.... xxo.0.o

Aviam si demà anem al Nautalia un altre cop i també a mirar els anells, i ho deixem enllestit!!! *.*.*.*


Ole, oleeeee! Doncs les targetes d'agraïment estic quasi segura de fer-les. A l'últim casament que vaig anar en van fer i la veritat és que feia gràcia llegir-ho en arribar a la taula i saber el perquè els nuvis volien que fossis allà aquell dia. :··;..: Cert també que ara ja no sé ni on para la targeta però creu-me que en el seu moment el vaig trobar un detallàs i em va fer sentir especial. El que encara no sé és com fer-ho. Fins i tot m'havia plantejat fer un 2X1: una foto del convidat (a ser possible amb un dels nuvis o tots dos) per deixar-la sobre la taula i que cadascú sàpiga on seu i escriure-hi alguna coseta darrera. Suposo que a algun lloc tipus Fotoprix no sortiria hiper car però bé... Tot suma i tot i ser uns 90 convidats no deixa de ser una feinada. Veurem què al final però el petit escrit cau segur!

El tema bus no l'he descartat del tot però el veig molt complicat, així que segurament acabarà sent un no. ?:) ?:)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dj. des. 04, 2014 8:22 pm

Lo de les targetes, jo havia pensat en una tarjeta estàndar... sé que fa molta il·lusió llegir un text només per a tu, però no em veig amb cor d'escriure a tothom... a més, hi han persones que no sabria que dir-lis!! :-/

Havia pensat algo així;

Imatge

Què us sembla??
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron