Per anar comentant com van els preparatius...

Ja ha arribat el dia!!

Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 30, 2014 11:55 am

Hola noies! *.-o-o.*

He creat aquest post perquè anem comentant com portem els preparatius, el que tenim, el que ens falta, el que ens costa de trobar o el que no tenim gaire clar! Així ens cenyim més al tema en cada post (ho dic perquè jo he anat comentant la meva ansietat en posts que no tenen res a veure jajaja) i ens desfoguem a gust neu:-D

També volia comentar... els vostres futurs marits s'ho curren tan com vosaltres en la boda? Perquè jo, de moment, sóc la màxima planner de la boda. Compto amb ell per tot, pero jo busco tota la info, i després li ensenyo i ens posem d'acord. Pero bueno, que sóc jo la que ho esta fent tot, bàsicament! :-/

A 5 mesos, 3 setmanes i 5 dies, només tinc el restaurant, el fotógraf i el vestit. Em queden mileeeeeeeeers de coses :t:t: Quin estrés!!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dj. oct. 30, 2014 12:07 pm

Ja sabeu que jo estic en fase zero, buscant restaurant i encara dubtosa entre 2 dates de juny 2016, així que... Però lo del meu xicot és flagrant :t:t: Jo sempre havia dit que no em volia casar, que en tot cas arreglar papers i prou. Ell tenia molt clar que volia 'bodorrio' i va anar fent campanya abans de demanar-me que ens caséssim fins que ha aconseguit que accepti un casament mitjà. Total, que ara que ho ha aconseguit sóc jo que m'estic informant de mil coses i buscant, mentre que ell es limita a venir a veure els restaurants, ya le vale : sgra : Espero que quan falti menys temps s'hi vagi implicant més però vaja... solen ser més pasotillas amb aquests temes!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dj. oct. 30, 2014 12:14 pm

Pues....a un año y dos días.... Tenemos restaurante !!! jajajaja >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Estamos buscando fotógrafo y yo el vestido :)

Y también empezando a mirar el viaje....al menos para definir el destino concreto :) El 9 iré a un cocktail que montan en Barberà donde informan de destinos....A ver si allí me aclaro :) Por gustarnos nos gustan mucho, la 'aclaración' vendrá a ser porque hay un tope de gasto entre ambos... unos 4.000 o así....

...Respecto a lo de los novios, por mi parte tengo más tiempo libre que él, así que la que se encarga de buscar información, comparar, etc...soy yo. Él me acompaña luego a las visitas :)

De todos modos no me quejo jejejejeje me encanta 'llevar la batuta' :)
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: alai13 » dj. oct. 30, 2014 3:20 pm

A 7 meses exactos nosotros tenemos: restaurante, save the date, logo de la boda, fotografo, suite para la noche de bodas, coche y chofer concertados, alianzas, vestido novia y todos los complementos de la novia y varios diy en marcha.
por otro lado aunque no lo tengo cerrado el tema aun tengo ya elegidos dj, florista, y estilista.
Tengo tambien todo listo para pedirle al padrino si quiere serlo.
Ah y los detalles que daremos a falta de concretar creo q esta tambien decidido.
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dj. oct. 30, 2014 3:44 pm

Alai! Això teu ja és de matrícula, quin control >.-<: Per cert, i el viatge? Ja el teniu escollit o contractat?
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: alai13 » dj. oct. 30, 2014 3:46 pm

Noo el viatge es lo que esta mes verd!!
M'oblidava que tambe tenim el diseny de les invitacions a falta de imprimir i repartir.
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 30, 2014 3:50 pm

Alai que guai!!!!! >.-<: Ho tens ja tot!!!!

Jo tinc dj tambe i florista, q no ho he dit, aixi com detalls i sorpreses ja pensades! Tambe el save the date i el segell personalitzat!
Els nostres cotxes també,tenim un vw beetle de época, aixi com un seat 600 i tal i aquests seran els nostres cotxes!!

I li vam dir al meu sobrinet que fos ell el nostre portador d'anells i li va encantar la idea!! ::0ov0o::

Tenim pensat tambe els dos testimonis i el padri encara que no els hi hem dit. I poc mes!!!!!

El viatge... tampoc tenim un gran pressuposti que no crec que sigui massa dificil!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: alai13 » dj. oct. 30, 2014 3:52 pm

Ja heu decidit detalls? Que recordo haver llegit en un post que deies que no sabies que triar!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dj. oct. 30, 2014 4:12 pm

Náyade ha escrit:Alai que guai!!!!! >.-<: Ho tens ja tot!!!!

Jo tinc dj tambe i florista, q no ho he dit, aixi com detalls i sorpreses ja pensades! Tambe el save the date i el segell personalitzat!
Els nostres cotxes també,tenim un vw beetle de época, aixi com un seat 600 i tal i aquests seran els nostres cotxes!!

I li vam dir al meu sobrinet que fos ell el nostre portador d'anells i li va encantar la idea!! ::0ov0o::

Tenim pensat tambe els dos testimonis i el padri encara que no els hi hem dit. I poc mes!!!!!

El viatge... tampoc tenim un gran pressuposti que no crec que sigui massa dificil!!


Ah, veus! Tampoc no us falta tanta cosa :-)ok: Ara ja tens el vestit i les coses més bàsiques, la resta ja ho anireu pensant! Que guay això del beetle :mu::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 30, 2014 4:48 pm

Siii i tambe tenim un citroen 2cv que també es candidat a portar el meu marit a l'altar =0-0-) Veurem que farem....

Les invitacions no se quines faré, es que unes son super modernes i altres massa clàssiques :--(
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dj. oct. 30, 2014 5:07 pm

Lo del sello ¿para qué se usa? Se note que hace aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaños que no voy a bodas, no? jajaja que verde
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: alai13 » dj. oct. 30, 2014 5:20 pm

Yo el sello lo usare a modo dr logo de la boda. Ira en varios sitios. En la invitacion, en la tarjetita para personalizar los detalles.... en todo lo que hagamos vaya.
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 30, 2014 5:26 pm

Exacte, com diu alai, per les etiquetes dels detalls i per les invitacions i el seu sobre. Crec que queda molt cuqui! :-))
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dj. oct. 30, 2014 5:28 pm

Jajaja cada vez que pienso que avanzamos en los preparativos, ¡surgen otros! jajajaja ofuuuuu, no pensaba que fuese tan complicado esto :)

Eso sí, te mantiene entretenidísima! menos mal que este año no me apunté a estudiar jajaja
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dj. oct. 30, 2014 8:55 pm

Que fort, esteu fetes unes professionals. Jo ni m'havia plantejat res d'un logo :-( Quina feinada se'm gira, déu meu!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: laviban » dv. oct. 31, 2014 9:10 am

Que avanzadas vais algunas! Nosotros a 8 meses y cuatro dias tenemos restaurante, fotografa, mi vestido! *.-o-o.* las invitaciones diseñadas y listas para llevar a la copisteria, el sello y algunos materiales para comenzar con los diy pero aún no hemos comenzado ninguno.

La verdad que hay un montón de cosas que hacer! Tenemos muchas ganas de mirar el viaje, comenzaremos a mirarlo en noviembre :-))
Imatge
Avatar de l’usuari
laviban
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dj. des. 27, 2012 12:55 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: mire_ia » dv. oct. 31, 2014 6:09 pm

Hola guapes!!! Me n'alegro que el foro es vagi animant que la cosa estava molt parada i a lo tonto a lo tonto ja no us queda taaaant!!!!! *.-o-o.* algunes aneu molt bé, consell si us caseu pel civil començar a tramitar papers al registre civil, en alguns llocs van mooolt lents a tramitar expedients.. I sense expedient no et cases :[]:-): enfi que es una mica pal pero quan abans doncs millor :-)ok:
Tema segell es genial, al 2014 quasi totes les novies en teniem >.-<: nosaltres el vem dissenyar amb word i despres ens el van fer a la copisteria, es genial poder estampar papereria, detalls.. Amb la marca personal del día

image.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: _eva_ » dv. oct. 31, 2014 6:13 pm

Hola noies!! Nosaltres a falta de 8 mesos i 27 dies només tenim restaurant i vestit :star:: estem mirant fotograf pero res mes! Quin desastre!

I també haig de dir que la q mou els temes soc jo...ho comparteixo amb ell i decidim els dos pero porto la batuta de llarg xD el problema es que per feina els dos anem de cul i a part jo haig de viatjar aixi que passen les setmanes volant i avancem molt poc!
Avatar de l’usuari
_eva_
 
Entrades: 21
Membre des de: ds. oct. 04, 2014 3:33 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 31, 2014 6:32 pm

Eva no et preocupis que tot anirà bé, teniu temps encara, pero aneu mirant cosetes... pensa que el més important es el lloc, el fotògraf i el vestit de la núvia, la resta es pot anar mirant tranquilament...

Jo sóc a 5 mesos i pico i encara em queden moltíssimes coses, pero ja m'estic movent a saco.

El tema dels papers, jo tinc un problemón :-( Vaig demanar el certificat de naixement i el meu està malament, el vaig anar a rectificar fa un mes i em van dir que en 3 setmanas ho tornès a demar i m'ho donarien bé... i quina sorpresa que m'ha arribat aquesta setmana i torna a estar malament (fica que el meu pare es de Almeria cosa que es mentida, tots dos son de Barcelona)... els meus pares diuen que no pensen tramitar-ho sense estar be...

A mi em van dir que només te validesa 6 mesos si ho tramites, per això no ho havia fet!!! I nosaltres ho hem de traslladar a un altre poble (on ens casarem)... espero que no trigui massa perquè només em faltaba! :-/
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dv. oct. 31, 2014 6:43 pm

mire_ia ha escrit:Tema segell es genial, al 2014 quasi totes les novies en teniem >.-<: nosaltres el vem dissenyar amb word i despres ens el van fer a la copisteria, es genial poder estampar papereria, detalls.. Amb la marca personal del día

image.jpg


El vau dissenyar vosaltres mateixes, doncs? Jo no hi havia ni pensat però és cert que pot quedar ben maco. El meu cunyat és amateur del tema disseny, potser ens podrà ajudar. Això de la paperassa és el que més mandra fa però millor treure-s'ho de sobre aviat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Següent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant