Per anar comentant com van els preparatius...

Ja ha arribat el dia!!

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dv. nov. 07, 2014 9:30 pm

Bueno noies... he de dir que avui hem prosperat molt!!!! >.-<:

Ja hem escollit invitacions, detalls d'home i de dona, la figureta de nuvis del pastís i alguns regals especials (amics propers a casar-se, pares i mares, germans, àvia i amics especials). Potser es una xorrada però portaba dies sense coincidir massa amb el meu xicot (ell plega a les 20h cada dia i jo els capsde treballo :-( ) i avui ens hem assegut mirant el portàtil durant 2 hores i hem acabat mirant-lo tot!!! :mu::

Estic super contenta perquè ja queda menys. Hem d'anar al florista a escollir centres de taula i decoració cerimònia (inclosa al preu del menú), mirar aliances, viatge de nuvis (això es el que portem pitjor...) i poc més!

Apa!!! Dia complert!!! : ban :
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dg. nov. 09, 2014 11:55 pm

Náyade ha escrit:Bueno noies... he de dir que avui hem prosperat molt!!!! >.-<:

Ja hem escollit invitacions, detalls d'home i de dona, la figureta de nuvis del pastís i alguns regals especials (amics propers a casar-se, pares i mares, germans, àvia i amics especials). Potser es una xorrada però portaba dies sense coincidir massa amb el meu xicot (ell plega a les 20h cada dia i jo els capsde treballo :-( ) i avui ens hem assegut mirant el portàtil durant 2 hores i hem acabat mirant-lo tot!!! :mu::

Estic super contenta perquè ja queda menys. Hem d'anar al florista a escollir centres de taula i decoració cerimònia (inclosa al preu del menú), mirar aliances, viatge de nuvis (això es el que portem pitjor...) i poc més!

Apa!!! Dia complert!!! : ban :


Ostres, Déu n'hi do!!! :-///: I pots avançar alguna cosa del que heu escollit o és secret de sumari? Sobretot els detallets dels convidats que sempre ens poden donar idees a les altres, jeje.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: ivanni7 » dl. nov. 10, 2014 4:44 pm

A falta de 10 meses y 22 días para nuestra boda tenemos restaurante, fotógrafo, save the date, logo y vestido y mirando el tema de viajes, Ahora empieza un largo camino de cosas por mirar. Parecía que el tiempo no pasaba pero ya queda menos!! :-):-):-):
Esta semana vamos al dia de los novios a ver nuevamente el restaurante aqui será el punto de partida nuevamente para empezar a mirar detalles y mil cosas mas.
Que ilusión chicas!!!
=0-0-)
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 12, 2014 12:38 pm

Com van els preparatius???

Nosaltres hem tramitat els documents ja i també em parlat amb l'ajuntament del poble on és la nostra masia i hem fet la sol·licitud per casar-nos allà i que sigui matrimoni real!!! =0-0-)

La broma ens costa pasta, però vull que consti 25/04/2015 perquè es una data especial per a nosaltres, no es un día a l'atzar!

Per altra banda, estic comprant ja les cosetes del candy bar, i ultimant detallets... d'aquí un parell de setmanes demanaré ja tot per internet i nomès em quedaran 4 cosetes. 1 mes abans de la boda ho vull tenir tot enllestit i que nomès tingui prova de vestit, prova de menú i aquestes coses. I per suposat, el finde abans de la boda, vull marxar amb el meu nuvi fora!! A desconectar : sol : I relaxar-nos pel gran dia! :-)(-:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: alai13 » dj. nov. 13, 2014 3:23 pm

Nosaltres tambe hem iniciat tramits amb l'ajuntament!! Aai quina iluuu
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 13, 2014 4:36 pm

Ja està!!! Hi he estat aquest matí i m'han donat pel 20 de Gener al jutjat, hi hem d'anar nosaltres dos i el testimoni o testimonis (m'ha dit que no han de ser necessàriament els de la boda). Genial!!! >.-<:

També m'ha dit que si veu que és just per fer el trasllat a l'altre ajuntament, ens donaràn els papers per portar-los nosaltres. Millor, així m'asseguro que estigui tot tramitat i que arribem a temps!!!

Oh... quin pes m'he tret de sobre!!! :mu::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dj. nov. 13, 2014 9:16 pm

Náyade ha escrit:Ja està!!! Hi he estat aquest matí i m'han donat pel 20 de Gener al jutjat, hi hem d'anar nosaltres dos i el testimoni o testimonis (m'ha dit que no han de ser necessàriament els de la boda). Genial!!! >.-<:

També m'ha dit que si veu que és just per fer el trasllat a l'altre ajuntament, ens donaràn els papers per portar-los nosaltres. Millor, així m'asseguro que estigui tot tramitat i que arribem a temps!!!

Oh... quin pes m'he tret de sobre!!! :mu::


Ara ja és oficial, oi?! :-):-):-): A mi també m'agradaria fer el casament real junt amb la celebració però si acabem escollint el 24 de juny, no sé si seria possible pel fet de ser festiu. I també depenent de la pasta que valgués decidiríem.

Ale, una cosa menys, Náyade : ban :
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: alai13 » dv. nov. 14, 2014 7:56 pm

Nosaltres ja ho vem fer aixo dijous pasat lo de anar amb el testimoni. Ara estem a la espera de que facin tots els tramits i encavat ho enviin al ajuntamemt on ens volem casar
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Sílvia85 » dl. nov. 17, 2014 10:24 pm

Nosaltres a 8 mesos i mig del casament tenim: restaurant, fotògraf i església. Aquesta setmana començaré a mirar vestits!!!!!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. nov. 19, 2014 8:59 pm

Molt bé Náyade! Vas super avançada!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

He vist que algunes deieu de comprar coses per internet. Tema detallets ho demaneu per internet? Suposo que depèn del que es vulgui però jo tenia pensat fer cosetes diy de decoració i no sé quines pàgines són de fiar per comprar. He sentit bones referències de etsy i de aliexpress. Algú hi ha demanat alguna cosa abans? Què tal l'experiència?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. nov. 19, 2014 9:03 pm

En el meu cas, a falta de menys de 10 mesos tinc restaurant, esglèsia i fotògraf. Per la resta, mooooltes idees al cap! Però res segur! El que més m'angoixa ara és tema vestit però treballo cada dia fins tard i com no hi vagi el dissabte entre setmana ho veig impossible... Suposo que és qüestió de decidir-me i agafar ja la cita. Per anar a provar i provar (em fa molta il·lusió!) on em recomaneu demanar hora?
-pronovias
-rosa clará
-....?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: ivanni7 » dj. nov. 20, 2014 8:39 am

Maggie2014 ha escrit:En el meu cas, a falta de menys de 10 mesos tinc restaurant, esglèsia i fotògraf. Per la resta, mooooltes idees al cap! Però res segur! El que més m'angoixa ara és tema vestit però treballo cada dia fins tard i com no hi vagi el dissabte entre setmana ho veig impossible... Suposo que és qüestió de decidir-me i agafar ja la cita. Per anar a provar i provar (em fa molta il·lusió!) on em recomaneu demanar hora?
-pronovias
-rosa clará
-....?



clar que si, ja veuras que tot arriba, jo vaig anar a rosa clara i aire barcelona, a altres e botigues més petites i per mi el tracte es millor en les botigues petites (per la meva experiencia) pero aixo depen de quan trobis el teu vestit, quan el trobis suposo que tant donara el lloc, jeje!
molta sort!! *.-o-o.*
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dj. nov. 20, 2014 9:02 am

Maggie2014 ha escrit:En el meu cas, a falta de menys de 10 mesos tinc restaurant, esglèsia i fotògraf. Per la resta, mooooltes idees al cap! Però res segur! El que més m'angoixa ara és tema vestit però treballo cada dia fins tard i com no hi vagi el dissabte entre setmana ho veig impossible... Suposo que és qüestió de decidir-me i agafar ja la cita. Per anar a provar i provar (em fa molta il·lusió!) on em recomaneu demanar hora?
-pronovias
-rosa clará
-....?


Échale un vistazo a este hilo del foro : viewtopic.php?f=3&t=17195 Es de opiniones de tiendas jejeje te será útil :)

Yo de ti, primero miraría por internet vestidos y diseñadores.....y según el estilo que veas que te llama, iría a visitar las tiendas donde los tuviesen...

Hay tantos... Pronovias, Rosa Clará, Aire, San Patrick, Alma Novias, Jordi Dalmau, etc etc.... :) ¡Ya nos irás contando!
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: laviban » dj. nov. 20, 2014 9:13 am

Vero_Y_Dani ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:En el meu cas, a falta de menys de 10 mesos tinc restaurant, esglèsia i fotògraf. Per la resta, mooooltes idees al cap! Però res segur! El que més m'angoixa ara és tema vestit però treballo cada dia fins tard i com no hi vagi el dissabte entre setmana ho veig impossible... Suposo que és qüestió de decidir-me i agafar ja la cita. Per anar a provar i provar (em fa molta il·lusió!) on em recomaneu demanar hora?
-pronovias
-rosa clará
-....?


Échale un vistazo a este hilo del foro : viewtopic.php?f=3&t=17195 Es de opiniones de tiendas jejeje te será útil :)

Yo de ti, primero miraría por internet vestidos y diseñadores.....y según el estilo que veas que te llama, iría a visitar las tiendas donde los tuviesen...

Hay tantos... Pronovias, Rosa Clará, Aire, San Patrick, Alma Novias, Jordi Dalmau, etc etc.... :) ¡Ya nos irás contando!


Com et recomana Vero_Y_Dani, jo primer miraria per internet quin estil t'agrada més i després buscaria botigues que tinguessin aquesta marca i d'altres. Perquè jo buscava un vestit molt concret i quan vaig començar a probar-me vaig acabar amb un totalment diferent a l'idea que tenia en un principi. Ánims! Que la búsqueda del vestit pot ser molt divertida!
Imatge
Avatar de l’usuari
laviban
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dj. des. 27, 2012 12:55 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 20, 2014 9:24 am

Buscar el vestit es molt especial... gaudeix del moment!! :-)ok:

Tema detallets, nosaltres els hem mirat per internet. No sé fer diy i si en sabés trobo que es una feinada fer més de 100 detallets... :t:t:

Nosaltres vam estar mirant novodistribuciones que ens la van recomenar i al final ho agafem tot a detalles armonia, que es més car pero té cosetes més mones, al menys per a mi.

Les invitacions les fem a optimalprint, baratíssim i estàn genial, jo he vist invitacions d'una companya que eran d'aquí i molt be! >.-<: Hi ha molta varietat i et deixa editar-ho tot, les fotos la lletra etc.

També he anat comprant xorradetes a unabodaoriginal y trocitosdeboda, com el segell personalitzat, tintes, i cartells de justmarried i alguna tonteria més que en feia ilu!!

Espero aquests dies anar a l'agència a demanar preus i també escollir ja els anells! Son dues coses que em posen nerviosa pq a 5 mesos encara no tinc!! :star:: Pero maleït treball de finde, no em deixa fer res,i el meu xicot plega a les 20h cada dia i no adelantem res...

També he d'anar a la floristería q es al mig de bcn per ja decidir els centros de mesa (que ens regala la masia) i potser algun ram per la cerimonia i ficar a sobre de l'escriptori del jutge, i a alguna cadira de cami a l'altar =0-0-) a veure com surt la broma... q les flors son molt cares!!!

En fi... m'estic lliberant dient aixo jajaja. Ho hauria de ficae a la meva CA no? ;.:love_:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. nov. 20, 2014 9:44 pm

laviban ha escrit:
Vero_Y_Dani ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:En el meu cas, a falta de menys de 10 mesos tinc restaurant, esglèsia i fotògraf. Per la resta, mooooltes idees al cap! Però res segur! El que més m'angoixa ara és tema vestit però treballo cada dia fins tard i com no hi vagi el dissabte entre setmana ho veig impossible... Suposo que és qüestió de decidir-me i agafar ja la cita. Per anar a provar i provar (em fa molta il·lusió!) on em recomaneu demanar hora?
-pronovias
-rosa clará
-....?


Échale un vistazo a este hilo del foro : viewtopic.php?f=3&t=17195 Es de opiniones de tiendas jejeje te será útil :)

Yo de ti, primero miraría por internet vestidos y diseñadores.....y según el estilo que veas que te llama, iría a visitar las tiendas donde los tuviesen...

Hay tantos... Pronovias, Rosa Clará, Aire, San Patrick, Alma Novias, Jordi Dalmau, etc etc.... :) ¡Ya nos irás contando!


Com et recomana Vero_Y_Dani, jo primer miraria per internet quin estil t'agrada més i després buscaria botigues que tinguessin aquesta marca i d'altres. Perquè jo buscava un vestit molt concret i quan vaig començar a probar-me vaig acabar amb un totalment diferent a l'idea que tenia en un principi. Ánims! Que la búsqueda del vestit pot ser molt divertida!


Moltíssimes gràcies a totes! Quines ganes!!! Per internet ja he mirat què és el que més m'agrada però veig que ho puc trobar a botigues petites i grans també, així que en quan tingui una mica més de temps aniré a fer de xafardera i a emprovar-me tants com pugui! Quines ganes!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: SamTR488 » dg. nov. 30, 2014 5:53 pm

Hello! Q estreeeess jajajaja nosaltres estem ja a 7 mesos gairebe (com pasa el temps...) i tenim restaurant, fotograf, segell, invitacions (cal imprimir-les nomes), save the date ja entregat, detalls d les dones i vestit meu i seu. Dintre de poc fem tastet i escollim decoracio, menu i parlem amb florista del restaurant.
Haig de mirar pelu, fotomaton, cangurs........
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: SamTR488 » dg. nov. 30, 2014 5:56 pm

Hello! Q estreeeess jajajaja nosaltres estem ja a 7 mesos gairebe (com pasa el temps...) i tenim restaurant, fotograf, segell, invitacions (cal imprimir-les nomes), save the date ja entregat, detalls d les dones i vestit meu i seu. Dintre de poc fem tastet i escollim decoracio, menu i parlem amb florista del restaurant.
Haig de mirar pelu, fotomaton, cangurs........
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Náyade » dl. des. 01, 2014 10:59 am

SamTR488 ha escrit:Hello! Q estreeeess jajajaja nosaltres estem ja a 7 mesos gairebe (com pasa el temps...) i tenim restaurant, fotograf, segell, invitacions (cal imprimir-les nomes), save the date ja entregat, detalls d les dones i vestit meu i seu. Dintre de poc fem tastet i escollim decoracio, menu i parlem amb florista del restaurant.
Haig de mirar pelu, fotomaton, cangurs........

Molt bé Sam, ho tens tot super avançat!!! :-///:

Nosaltres aquest finde hem estat a BCN ciutat per parlar amb el florista (que es maquíssim i que em porta el ram a casa sense cost!), també hem anat a Nautalia (per fi!!!) i ja tenim escollit el viatge. Els anells també els tenim mig apalabrats >.-<: I queda que al gener el meu xicot vagi a mirar-se el traje, ja que li van dir que tan aviat hi havia menys varietat i no se què.

Ara que ja apreta el temps que ens queda, ell també s'està possant les piles i es qui m'anima més a anar a mirar cosetes, encarregar comandes x internet, etc. Estic super contenta *.-o-o.*

He fet gairebé del tot el fotollibre del meu germà, i queden la resta de detallets!!! Que encara es massa aviat >.-<: He de començar a mirar-me les sabates i la resta de complements... aixxx noies quin estrès!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Per anar comentant com van els preparatius...

EntradaAutor: Iolins » dl. des. 01, 2014 11:30 am

Náyade ha escrit:Molt bé Sam, ho tens tot super avançat!!! :-///:

Nosaltres aquest finde hem estat a BCN ciutat per parlar amb el florista (que es maquíssim i que em porta el ram a casa sense cost!), també hem anat a Nautalia (per fi!!!) i ja tenim escollit el viatge. Els anells també els tenim mig apalabrats >.-<: I queda que al gener el meu xicot vagi a mirar-se el traje, ja que li van dir que tan aviat hi havia menys varietat i no se què.

Ara que ja apreta el temps que ens queda, ell també s'està possant les piles i es qui m'anima més a anar a mirar cosetes, encarregar comandes x internet, etc. Estic super contenta *.-o-o.*

He fet gairebé del tot el fotollibre del meu germà, i queden la resta de detallets!!! Que encara es massa aviat >.-<: He de començar a mirar-me les sabates i la resta de complements... aixxx noies quin estrès!


Ei, Náyade, tu també vas bé, no t'estressis. I la pregunta que m'interessa: quin viatget heu decidit al final?
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants