Ajuda!!referencies JARDI DE FONTPINEDA????

Ja ha arribat el dia!!

Ajuda!!referencies JARDI DE FONTPINEDA????

EntradaAutor: Mireia A » dl. oct. 27, 2014 1:16 pm

Hola a tots i totes!!!!

estic força amoïnada ja que estem mirant restaurants i si no es una cosa ens falla l'altre.

Tenim pensat fer algo molt senzill i som pocs convidats (i en tots els restaurants ens posen pegues...), ademés sumem que el presupost es súper limitat. :-/

Hem visitat el Jardí de Fontpineda (a Pallejà) i es cert que no es dels mes "fashions" ni minimalistes que hem trobat però a priori el que ens ofereixen ens agrada ja que es senzill, i pels convidats que som s'aproxima molt al que busquem.
Les referències que trobo son de fa mil anys, algú ha anat fa poc? sabeu algo?

O si podeu i voleu em podeu donar idees de algo Bo, bonic.... i ja sabeu... €€€€ jejejjeje

Siusplau, ajuda!! :star::

Os agraeixo moltísim la ajuda!!

Mire
Mireia A
 
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 1:06 pm

Re: Ajuda!!referencies JARDI DE FONTPINEDA????

EntradaAutor: Iolins » dt. oct. 28, 2014 10:42 am

Hola, Mireia,

Em sap greu, no et puc ajudar amb aquest lloc. Has fet la cerca a dalt de tot de l'inici del fòrum? Hi ha opinions d'aquest lloc del 2012 i són totes bones menys una de les que he llegit.

Jo estic com tu, som pocs convidats i això ja limita. El pressupost que tinc jo és mitjanet però em dol haver de pagar 4000€ pel lloguer de l'espai i molt m'hauria d'enamorar per fer-ho. El lloc que hem vist amb pressupost mitjà i que ens ha agradat és Oller del Mas: 110€ el cobert i no pagues res per l'espai. A més, crec que tampoc hi ha mínim de convidats, nosaltres serem entre 70 i 80 i no ens han posat pegues. Però clar, és zona Manresa.

Si t'assabentes d'algun lloc més, ja diràs, que també em va bé saber-ho. :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Ajuda!!referencies JARDI DE FONTPINEDA????

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dt. oct. 28, 2014 10:46 am

Mireia A ha escrit:Hola a tots i totes!!!!

estic força amoïnada ja que estem mirant restaurants i si no es una cosa ens falla l'altre.

Tenim pensat fer algo molt senzill i som pocs convidats (i en tots els restaurants ens posen pegues...), ademés sumem que el presupost es súper limitat. :-/

Hem visitat el Jardí de Fontpineda (a Pallejà) i es cert que no es dels mes "fashions" ni minimalistes que hem trobat però a priori el que ens ofereixen ens agrada ja que es senzill, i pels convidats que som s'aproxima molt al que busquem.
Les referències que trobo son de fa mil anys, algú ha anat fa poc? sabeu algo?

O si podeu i voleu em podeu donar idees de algo Bo, bonic.... i ja sabeu... €€€€ jejejjeje

Siusplau, ajuda!! :star::

Os agraeixo moltísim la ajuda!!

Mire


Personalmente no conozco el lugar, pero en otras webs de novios, sí he encontrado referencias bastante nuevas, de 2014...incluso de octubre de este año, pero no sé si por aquí puedo ponerte link....

Si quieres me lo dices y te mando por privado...o simplemente busca jardi de fontpineda en google y la tercera reseña es de opiniones. Si clickas verás que son recientes....

Siento no saber más del sitio....

Ya nos contarás!
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Ajuda!!referencies JARDI DE FONTPINEDA????

EntradaAutor: Mireia A » dt. oct. 28, 2014 10:25 pm

Noies moltisimes gràcies!!!

algo es algo lolins estem a les mateixes... Pocs convidats o pagues per arribar al mínim o suplements per tot : sgra : jejeje jo m he fet un llistat de llocs on he preguntat i tot si vols enviam privi i comparteixo. :[]:-):

Vero_y_dani : muchas gracias! He echado un vistazo voy a cotillear un poco mas ya os contare si avanzo o no!

Aixxx que lio!!! Es normal tanta indecisión?

Besitosss
Mireia A
 
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 1:06 pm

Re: Ajuda!!referencies JARDI DE FONTPINEDA????

EntradaAutor: Iolins » dc. oct. 29, 2014 2:05 pm

Perfecte, Mireia, gràcies! Jo no et puc ajudar gaire perquè fora de l'Oller, la resta que he mirat no tenen mínims però sí els lloguers bastant excessius que comentava. Aaaaaix, que difícil! Però ja ho acabarem trobant, ja! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm


Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron