De com una núvia ballava descalça i li trepitjaven el vestit

Ja ha arribat el dia!!

De com una núvia ballava descalça i li trepitjaven el vestit

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dg. oct. 26, 2014 11:19 pm

Hola, aquest post l'obrim com a informació per a totes aquelles núvies i nuvis que voleu fer un ball "chulo", i no heu pensat en un parell de cosetes que cal tenir en compte.
Si heu escollit fer un ball divertit, animat (a part de vals, una coreo de salsa, batxata, merengue, rock, etc) el que sigui, us interessa saber (i ho dic per experiència):

- Intenteu dur el dia del vostre casament unes sabates de recanvi còmodes, tan el nuvi com la núvia, quants casaments heu anat i heu vist que nuvis i convidats ballen descalços després d'aguantar tot el dia aquelles sabates noves que no s'han adaptat encara al peu, carísimes però una mica incòmodes??
És ideal en el ball canviar de calçat, sobretot la núvia.
Una recomanació que dono és que els nuvis, si fan classes de ball, intentin dur les sabates del casament a les classes, així van agafant la forma del peu i no patireu.

Això sí, si les sabates de recanvi que dueu no són de la mateixa alçada (que porteu un taló elevat i després aneu més planes), el vestit pot arrosegar-se al fer-lo a mida i és un problema per fer el ball i us el podeu trepitjar !!!

- El ball dels nuvis, penseu què voleu ballar, i quan sapigueu que ballareu (sigui una lenta o una marxosa), noies, aquest ball s'adapta be amb el vestit de núvia??
És a dir, si feu una salsa o un rock o un ball mogudet, el vestit és apte per aquell ball, o dureu cua o altres elements que poden causar problemes en el ball??
Em trobo amb molts nuvis, molts, que després de preguntar-lis si el ball és apte pel vestit de la núvia, després de fer les classes ens trobem que el dia del casament, no poden fer aquella volta, no poden fer aquells pasos ni aquelles "cabrioles" ballant i que es poden lluir...pel vestit de la núvia.

Ja teniu un parell de cosetes amb les que pensar pel vostre casament, anirem afegint més cosetes.
Adeuuuu i ens Ballem!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: De com una núvia ballava descalça i li trepitjaven el ve

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 27, 2014 10:03 am

Jo hi he pensat en el tema i no ho veig clar això de ballar amb el vestit... :-( Espero trobar una solució!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: De com una núvia ballava descalça i li trepitjaven el ve

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. oct. 27, 2014 3:13 pm

Aqui teniu un altre consell pel ball si porteu sabates de recanvi, ens vem trobar amb aquest problema en el casament del cap de setmana passat i per sort el vem poder solventar.
La nuvia duia les sabates del casament, en el ball se les va canviar, havien assajat un vals- batxata impresionant, molt romàntic i sensual al mateix temps, a les classes tant el nuvi com la nuvia havien dut les sabates de recanvi per assajar.
Tot estava perfecte i comença el ball, la núvia ens va mirar amb cara de circumstàncies, entre noies ens vem entendre perfectament....

El vals no va ser problema però la batxata, amb una volta cap aqui i una altra cap allà i fer un ball sensual, era difícil, el vestit s'arrosegava i no podia ballar amb comoditat, les sabates que duia la nuvia tenien taló, les de recanvi no, el vestit a mida de les sabates de taló quedava arrosegat amb les de recanvi.

Quan em va mirar i em vaig adonar del problema, vaig fer le gest que se'l recollis amb el braç.

El ball va quedar millor que no com ho havien assajat, el vestit feia un vol que no hi comptaven, els convidats van quedar bocabadats i la família encara més, no sabien que els nuvis sabien ballar!!! I els pares del nuvi, que sempre deien que era un estaquirot.....van fer una cara quan van veure el seu fill ballar!!!

Apa, aqui teniu més cosetes i bons consells, ens Ballem!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm


Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant