Què regalar als pares?

Ja ha arribat el dia!!

Què regalar als pares?

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 22, 2014 10:32 am

Hola!!!

Tinc un gran dubte i es què regalar als nostres pares (i en el meu cas, sogres) :-/

He vist varies idees, però no sé si tirar-me per algo més útil i menys sentimental, o al revés... Per exemple, el meu sogre no aprecia res que sigui massa sentimental, vull dir que si li regalem una foto nostra, ens donarà les gràcies i tal pero per dins ell es queda bastant igual. Pels aniversaris i demés sempre li comprem packs de vi del bo (que ens costa un ronyó!) i per això haviem pensat regalar-li un jamón pata negra de màxima qualitat, i entrar al saló amb els dos jamons amb una cançó de rock com si toquessim la guitarra. El "pero" d'aixó es que el meu pare amb un jamón no fa res... :-( A ell li agradem més el detalls com una foto, un escrit, algun objecte amb significat especial...

Llavors, la meva pregunta es que millor que els dos regals siguin iguals per no fer diferències, oi?

Tema mares... les mares son més flexibles, jo habia pensat regalar-lis una flor bonica amb un test, res de rams... i la famosa foto nostra. Com ho trobeu??

Idees plis!!!!!!!!!! :hmm::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: alai13 » dc. oct. 22, 2014 2:08 pm

Tinc el mateix problema al reves en el meu cas. Jo se que mun pare amb un pernil seria lhome mes feliç del dia pero el meu sogre.... no
a ma mare tampoc se que regalarli perque la idea del ram o flor srm fa poca cosa per ella! Nose si demostra lo important que es per mi i lo moltissim que m'ajuda en tot! No se si mexplico.
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 22, 2014 2:40 pm

Alai jo vaig veure un quadre que li van regalar els nuvis als pares i era super xulo!!! Sortia una foto del nuvi quan era petit i posava "Hoy marido, pero siempre vuestro pequeño"... i la nuvia igual, als seus pares els hi va posar "Hoy mujer, pero siempre vuestra princesa", amb lletres super xules. Crec que és un missatge bonic.

Sino també pots posar una foto vostra (no de la boda, sino normal) amb un petit escrit, jo ho vaig veure en el casament d'uns cosins i vam acabar tots plorant. En l'escrit posava pues que quan ets més petit no t'adones del que significa tenir uns pares al teu costat, i que a l'adolescència es fan moltes tonteries, pero que al final saps que els teus pares son les persones que més t'estimen i que perdó si en algún moment els ha decepcionat, que se sent orgullos de tenir uns pares aixi... va ser molt emotiu! >.-<:

Jo crec que haurè de fer lo del jamón... també un quadre amb foto, les flors de les mares (repeteixo, un test amb flors, no un ram!! odio els rams típics de iaia que donen a les bodes, i amb perdó), i alguna coseta més... m'encantaria poder regalar-los alguna joia amb les nostres inials gravades al darrere, pero seria massa car :-(
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Iolins » dc. oct. 22, 2014 2:47 pm

Jo crec que faria una cosa més personalitzada! Sempre i quan et gastis un pressupost similar en els diferents regals, no crec que ningú s'ofengui per rebre un regal diferent que el del seu consogre ::0ov0o::

En el meu cas, sempre i quan tingués temps, tinc claríssim que a les dues mamis els encantaria rebre un foto àlbum amb fotos nostres des de petits i fins i tot seves de quan es van casar, algun petit escrit, etc. Porta feineta però sé que els agradaria. A la meva mare, i això que no és gens sentimental, el regal que més li ha agradat de tota la vida va ser un quadre d'una foto dels seus 4 fills junts per posar al menjador. El ram també sé que a elles els agradaria. Els pares, en canvi, segurament preferirien una cosa més pràctica o relacionada amb els seus gustos.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 22, 2014 2:56 pm

Si tens raó, les mares amb les fotos es tornen bojes :··;..:

Els pares en canvi, els agrada algo més del seu estil o gustos... potser al meu sogre li regalem el pernil i al meu pare una altra cosa de preu semblant... hauré de pensar més... :hmm::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: _eva_ » dc. oct. 22, 2014 4:47 pm

Bones idees noies >.-<: >.-<:

En el meu cas tinc un altre repte: em caso el dia de l'aniversari del meu pare!! M'agradaria fer-li un detall que sigui molt especial, haurem de donar-li voltes al tema... s'accepten suggerències per si alguna té o coneix algun cas similar :-)0(-:
Avatar de l’usuari
_eva_
 
Entrades: 21
Membre des de: ds. oct. 04, 2014 3:33 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Sílvia85 » dc. oct. 22, 2014 11:00 pm

Ostres _eva_! A mi em passa el mateix que a tu! El dia que em caso és l'aniversari de la meva mare i també m'agradaria fer alguna cosa especial! S'accepten suggerències!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: _eva_ » dj. oct. 23, 2014 4:33 pm

Quina casualitat Sílvia!! jaja ostres com s'ho va pendre la teva mare que us casessiu el dia del seu aniversari? El meu pare està tot orgullós jejejej >.-<: *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
_eva_
 
Entrades: 21
Membre des de: ds. oct. 04, 2014 3:33 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Maggie2014 » ds. oct. 25, 2014 11:51 am

Náyade! M'ha encantat la idea de la foto amb missatge dedicat als pares! Jo també tenia idea de foto (potser del pre-boda que em fa il·lusió fer-me...) *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Sílvia85 » dg. oct. 26, 2014 11:40 am

_Eva_ la meva mare es va posar súpercontenta!!!!! Li fa moltíssima il·lusió que ens casem el dia del seu aniversari! Encara estem donant voltes per veure quin regal especial li fem!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Náyade » dg. oct. 26, 2014 3:07 pm

Qué guay lo dels cumples!! :-)ok: Els hi farà molta il.lusió!

Nosaltres anem mirant coses a veure què guanya!! :-)0(-:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Iolins » dg. oct. 26, 2014 11:07 pm

Doncs nosaltres, després de veure que a Oller del Mas tenien agafada la data que volem nosaltres pel juny de 2016 :-( ... Ens estem plantejant casar-nos per Sant Joan de 2016, que cau en divendres i a més celebraríem el sant tant del meu pare com del meu sogre. Si al final és així, m'aniran bé les vostres idees, també >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dg. oct. 26, 2014 11:27 pm

Hola noies, no crec que us serveixi aquest regal que vem veure l'altre dia que els hi van fer als pares, però així ho sabeu.

Van fer un video familiar dels que es posen als casaments, i al final de tot es va fer una gravació de la núvia que entrava amb el seu futur marit al ginecòleg, i es veía per la cámara com li feien una eco amb un peque.......uf va ser superemocionant!!!

Nosaltres que som aliens als casaments i ens contracten com a profes de ball i de dj's, ens vem fer un fart de plorar !!!

Qui sap, igual alguna sense pensar-ho o pot fer el dia del seu casament .

Ens Ballem!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Iolins » dg. oct. 26, 2014 11:33 pm

Que fort, això sí que és una super sorpresa!! :gati: Es deuria quedar tothom flipant!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. oct. 27, 2014 1:03 am

Pos si, i no vegis els pares dels nuvis que contents estaven, germans, padrins..... va ser una pasada.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 27, 2014 10:03 am

Ohhh quina cosa més bonica =0-0-)

I quina ilu assabentar-se en aquell moment de felicitat!! :-)ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: mire_ia » dv. oct. 31, 2014 6:20 pm

Holaaaa!!! Nosaltres en una sola canço vem donar regals a pares i mares dels 2, tots alhora que sinó es fa una mica pesadet. Les mames fàcil, la nostra foto de recent casats en un marc mono, els pares son bastant de vins, inicialment els hi voliem fer una capsa amb una ampolla del vi del nostre casament i una del seu (mateixa anyada...) ens sembla a súper maco i significatiu peeerooo resulta que mons pares nomes van veure Blanc, rosat i cava i esclar, aquests no son productes que es guardin... Finalment vem fer una capsa amb una ampolla del Blanc, el negre i el cava del nostre casament i un escrit especial a la capsa :-)) els hi va agradar molt!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 31, 2014 6:25 pm

mire_ia ha escrit:Holaaaa!!! Nosaltres en una sola canço vem donar regals a pares i mares dels 2, tots alhora que sinó es fa una mica pesadet. Les mames fàcil, la nostra foto de recent casats en un marc mono, els pares son bastant de vins, inicialment els hi voliem fer una capsa amb una ampolla del vi del nostre casament i una del seu (mateixa anyada...) ens sembla a súper maco i significatiu peeerooo resulta que mons pares nomes van veure Blanc, rosat i cava i esclar, aquests no son productes que es guardin... Finalment vem fer una capsa amb una ampolla del Blanc, el negre i el cava del nostre casament i un escrit especial a la capsa :-)) els hi va agradar molt!

Oh què guai Mireia!! >.-<: M'agrada el teu detall!!!
La meva idea es donar també junts el dels pares i mares alhora, no vull fer-ho separat perquè es un moment per al dos com parella (pares i sogres) :··;..:

Aviam com queda! Quina cançó vau posar?? Jo he pensat la de El canto del loco dedicada a les mares, pero ho puc canviar, encara no ho tinc massa clar!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Iolins » dv. oct. 31, 2014 6:38 pm

Que xulo, Mireia! I super personalitzat! Realment els pares en general no solen ser tan emotius (sempre hi ha excepcions) i alguna cosa com això del vi pot ser molt bona idea! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: mire_ia » dj. nov. 06, 2014 6:01 pm

Náyade ha escrit:
mire_ia ha escrit:Holaaaa!!! Nosaltres en una sola canço vem donar regals a pares i mares dels 2, tots alhora que sinó es fa una mica pesadet. Les mames fàcil, la nostra foto de recent casats en un marc mono, els pares son bastant de vins, inicialment els hi voliem fer una capsa amb una ampolla del vi del nostre casament i una del seu (mateixa anyada...) ens sembla a súper maco i significatiu peeerooo resulta que mons pares nomes van veure Blanc, rosat i cava i esclar, aquests no son productes que es guardin... Finalment vem fer una capsa amb una ampolla del Blanc, el negre i el cava del nostre casament i un escrit especial a la capsa :-)) els hi va agradar molt!

Oh què guai Mireia!! >.-<: M'agrada el teu detall!!!
La meva idea es donar també junts el dels pares i mares alhora, no vull fer-ho separat perquè es un moment per al dos com parella (pares i sogres) :··;..:

Aviam com queda! Quina cançó vau posar?? Jo he pensat la de El canto del loco dedicada a les mares, pero ho puc canviar, encara no ho tinc massa clar!


Mira a nosaltres el tema musical ens va costar mooolt :t:t: et penjo una foto de la nostra BSO a veure si pot ajudar a algú :-)
image.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Següent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant