Què regalar als pares?

Ja ha arribat el dia!!

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Iolins » dj. nov. 06, 2014 10:31 pm

mire_ia ha escrit:Mira a nosaltres el tema musical ens va costar mooolt :t:t: et penjo una foto de la nostra BSO a veure si pot ajudar a algú :-)
image.jpg


Ostres, quin nivell de detall! Vas pensar en tots els moments. De les teves, la de 'Vull estar amb tu' no faltarà perquè va ser la que va posar el meu xicot quan em va portar l'esmorzar al llit i em va demanar de casar-nos ;.:love_: La de Lax 'T'estimo molt (Maite Zaitut)' segur que també la posem perquè m'encanta i del Robbie Williams alguna o altra també, acabo de treure entrades pel concert del març >.-<: Gràcies per la llista, no hagués caigut en molts dels moments que hi vas incloure.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. nov. 20, 2014 9:52 pm

mire_ia ha escrit:
Náyade ha escrit:
mire_ia ha escrit:Holaaaa!!! Nosaltres en una sola canço vem donar regals a pares i mares dels 2, tots alhora que sinó es fa una mica pesadet. Les mames fàcil, la nostra foto de recent casats en un marc mono, els pares son bastant de vins, inicialment els hi voliem fer una capsa amb una ampolla del vi del nostre casament i una del seu (mateixa anyada...) ens sembla a súper maco i significatiu peeerooo resulta que mons pares nomes van veure Blanc, rosat i cava i esclar, aquests no son productes que es guardin... Finalment vem fer una capsa amb una ampolla del Blanc, el negre i el cava del nostre casament i un escrit especial a la capsa :-)) els hi va agradar molt!

Oh què guai Mireia!! >.-<: M'agrada el teu detall!!!
La meva idea es donar també junts el dels pares i mares alhora, no vull fer-ho separat perquè es un moment per al dos com parella (pares i sogres) :··;..:

Aviam com queda! Quina cançó vau posar?? Jo he pensat la de El canto del loco dedicada a les mares, pero ho puc canviar, encara no ho tinc massa clar!


Mira a nosaltres el tema musical ens va costar mooolt :t:t: et penjo una foto de la nostra BSO a veure si pot ajudar a algú :-)
image.jpg


Gràcies per penjar la teva BSO Mireia! Segur que ens ajudarà! M'agraden moltes de les que vau triar!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: mire_ia » dv. nov. 21, 2014 5:13 pm

De res guapes :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Náyade » dt. nov. 25, 2014 10:11 pm

Ostres mire_ia pensava que havia comentat!!! Moltíssimes gràcies per posar la teva llista!!! >.-<:

Jo no tinc la música definitiva pero sí tenim clar la música d'entrada de tots dos, la del meu germà (o t'estimo molt de lax n busto) i crec que res més. Als pares segurament farem servir la de el canto del loco!! Ja veurem.

Sobre els regals dels papis, hem descartat varies coses: 1) lo de la foro de nuvis, bàsicament perquè els nostres fotògrafs no venen fotos (ni ells ni nosaltres volem) i que em revelessin dues fotos hauria de pagar apart (desplaçament i tal per revelar-les). Així que descartat!! I 2) fer lo de "hoy mujer, pero siempre tu hija" perquè sí, es molt bonic però no veig a la meva mare ni a la meva sogra possant aquest marc al menjador, queda com massa juvenil, no sé...
Ara mateix el que té més punts per les mares és una planteta ben maca tipus orquídea, i alguna foto nostra amb un escrit. Quina foto? No ho sé, perquè no tinc preboda :star::
Pels pares, ni idea... :-/
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: ivanni7 » dj. nov. 27, 2014 4:19 am

mire_ia ha escrit:
Náyade ha escrit:
mire_ia ha escrit:Holaaaa!!! Nosaltres en una sola canço vem donar regals a pares i mares dels 2, tots alhora que sinó es fa una mica pesadet. Les mames fàcil, la nostra foto de recent casats en un marc mono, els pares son bastant de vins, inicialment els hi voliem fer una capsa amb una ampolla del vi del nostre casament i una del seu (mateixa anyada...) ens sembla a súper maco i significatiu peeerooo resulta que mons pares nomes van veure Blanc, rosat i cava i esclar, aquests no son productes que es guardin... Finalment vem fer una capsa amb una ampolla del Blanc, el negre i el cava del nostre casament i un escrit especial a la capsa :-)) els hi va agradar molt!

Oh què guai Mireia!! >.-<: M'agrada el teu detall!!!
La meva idea es donar també junts el dels pares i mares alhora, no vull fer-ho separat perquè es un moment per al dos com parella (pares i sogres) :··;..:

Aviam com queda! Quina cançó vau posar?? Jo he pensat la de El canto del loco dedicada a les mares, pero ho puc canviar, encara no ho tinc massa clar!


Mira a nosaltres el tema musical ens va costar mooolt :t:t: et penjo una foto de la nostra BSO a veure si pot ajudar a algú :-)
image.jpg













Quants moments!! serveix per fer un guio i escollir-les pas per pas!!!
Estabas en tot! mire_ia!!
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: alai13 » dj. nov. 27, 2014 10:28 pm

Nosaltres farem regal conjunt sense dierencia un regal per mares i un per pares.
pero esque hi he estat donant voltes i crec quedaria molt lletg a part de que seria molt dur treure els 2 regals dels pares i en canvi en mares nomes un ja que la meva sogra ens va deixar fa un any... no ho veig prefereixo donar algo conjunt pels meus pares i lo mateix per la banda del meu xicot pel seu pare.

Accepto sugerencies si se us acut algo! :-/ estic ben perduda nose que regalar
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:25 pm

alai13 ha escrit:Nosaltres farem regal conjunt sense dierencia un regal per mares i un per pares.
pero esque hi he estat donant voltes i crec quedaria molt lletg a part de que seria molt dur treure els 2 regals dels pares i en canvi en mares nomes un ja que la meva sogra ens va deixar fa un any... no ho veig prefereixo donar algo conjunt pels meus pares i lo mateix per la banda del meu xicot pel seu pare.

Accepto sugerencies si se us acut algo! :-/ estic ben perduda nose que regalar


Hola guapa! T'entenc perfectament! En el meu cas faltarà algú molt important, el meu pare que també va morir fa uns anys. Per a mi serà molt dur i he de pensar què fer per tenir un record especial, potser una lectura a l'esglèsia si em deixen...

El que nosaltres tenim pensat és regalar simplement una foto emmarcada del preboda (que no sé encara quan farem) que hagi quedat xula. Serà pels pares d'ell, per la meva mare, i per la única àvia que queda (també de part d'ell). Ho traurem tot a la vegada i ja està. Aquell dia està ple de detalls, regalets i floretes, per tant no vull sobrecarregar-ho.
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 3:57 pm

Ostres Maggie em sap molt greu. Ánims i que sàpigues que el teu pare segurament està molt orgullós de tu i podrà veure't en el teu dia *:-)** neukiss-)
I alai, el maitex per la teva sogra... :-()-)

Tens raó amb lo de sobrecarregar-lo... puf, jo dic que ja ho tinc i als dos segons m'ho repenso. Ara diu el meu nuvi que potser quedaria millor regalar a les mares una pulsera d'or amb la data del nostre casament, o alguna coseta així... jo no ho veig gens clar! M'agradaba més la idea de les flors en test bonic i una foto de preboda (que ens farà el meu pare jajaja) amb un text. I als pares, o el pernil o una ampolla de vi ben bona. Encara no ho sé :hmm::

Aniré rumiant i us aniré posant les alternatives per que m'ajudeu neu:-D
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. des. 03, 2014 11:52 pm

Náyade ha escrit:Ostres Maggie em sap molt greu. Ánims i que sàpigues que el teu pare segurament està molt orgullós de tu i podrà veure't en el teu dia *:-)** neukiss-)
I alai, el maitex per la teva sogra... :-()-)

Tens raó amb lo de sobrecarregar-lo... puf, jo dic que ja ho tinc i als dos segons m'ho repenso. Ara diu el meu nuvi que potser quedaria millor regalar a les mares una pulsera d'or amb la data del nostre casament, o alguna coseta així... jo no ho veig gens clar! M'agradaba més la idea de les flors en test bonic i una foto de preboda (que ens farà el meu pare jajaja) amb un text. I als pares, o el pernil o una ampolla de vi ben bona. Encara no ho sé :hmm::

Aniré rumiant i us aniré posant les alternatives per que m'ajudeu neu:-D


GRÀCIES GUAPA! ::[]:-]]
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Náyade » dt. feb. 17, 2015 10:01 pm

Doncs al final... crec que farem jamón y vino del bueno xx:-DD pels papis, i a les mares un rellotge i les orquídees :-))
Es la idea que tenim ara jajajaja pero encara podem canviar!!!! xx;-.)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Que regalar als pares

EntradaAutor: CarMi » dv. juny 26, 2015 11:35 pm

Pues eso chicas...que no tengo ni idea de que regalar a mi marido...a ver si me dais ideas.....es que tiene de todo...y quiero sorprenderle
CarMi
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. juny 08, 2015 6:36 pm

Re: Què regalar als pares?

EntradaAutor: Náyade » dj. jul. 16, 2015 2:26 pm

A les mares: un marc de fotos amb una foto nostra del preboda, i una pulsera de Swarowski super mona :-))

Als pares: un jamón extremeño boníssim que ens va costar una pasta, i una ampolla de vinet també del bó :··;..:

A l'àvia: un ram de roses vermelles :-()-)

Als germans: als meus cunyats uns marcs de fotos de diverses fotos, de quan eren petits; al meu germà un fotollibre des que érem petits fins a l'actualitat, amb frases ;.:love_:

Als amics: una tassa de Mr.Wonderful que posava JUNTOS ES MEJOR... Y CASADOS NI TE CUENTO amb un escrit. A una de les 3 parelles li vam donar /també uns ossets petits de peluix disfressats de nuvis i amb una tarjeta amb la data del seu casament.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron