Vestit!!!

Ja ha arribat el dia!!

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » ds. oct. 04, 2014 11:05 pm

Nayade, coneixes la botiga vilanuvies? Es tambe de viladecans pero nose que tal tracten alla...
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: SamTR488 » dl. oct. 06, 2014 3:30 pm

Holaaaa!! Demà vaig a la Victoria porque también visc a Viladecans!
Ja he anat a novies Lour i hi ha un vestit que m'agrada molt, però vull star del tot segura ( a més, l'atenció no em va entusiasmar gaire allà).
És de la colecció st.patrick!

A veure q tal dema :)
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 06, 2014 5:44 pm

Molta sort Sam!!!! :-)ok:

Si t'atèn la Loli ja veuràs qué bé!! *.-o-o.*

Jo a veure si torno també aquesta setmana i em decideixo del tot!

Sobre la botiga Lour... bueno la meva companya s'ho va comprar allà però l'atenció em costa que es una caca!! I jo passo... ni que em costi més barat!! No vull anar i estresar-me...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dl. oct. 06, 2014 8:34 pm

Demanare hora a victoria!
Visc al baix llobregat aixi que tambe em queda be
Avui a ursula escoriza he tingut una desilusio aquesta coleccio 2015 no te gairebe vestits dek estil que m'agrada!
El que mes mha agradat no macava de convencer l'escot que te tot i que mhan dit que li podiem fer uns arreglos i quedaria diferent pero no es el tipus de escot que tenia pensat i tot i que el vestit en general es precios nose que fer
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 06, 2014 9:48 pm

Aiii acabo de veure lo de Vilanuvies!!! Es veu que es d'una familiar de Nuvies Victoria :-) Tot queda en familia! Jeje. Llavors si tenen més o menys el mateix, prefereixo Victoria que ja les conec!!

El meu escot (del vestit que m'agrada més) tampoc es el que jo m'esperava... m'agrada en forma de cor i el "meu" es una mica més tapadet... així que ja veurem... però si es pot arreclar jo no ho deixaria tot per l'escot!

Ànims a totes que trovarem el nostre vestit ideal!!!! *.-o-o.* :-))
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dl. oct. 06, 2014 11:01 pm

tot i arreglarlo, diguem que millora una mica pero no es el tipus d'escot que voldria...

jo vull un palabra d'honor recte.
el vestit que m'ha agradat lo maxim que m'hi poden fer esque quedi amb uns tirants fins.... perque fa un escot molt pronunciat d'esquena i no s'aguantaria de cap altra manera
pero clar aquesta esquena que fa es precisament un dels punts forts del vestit tambe...
estic feta un boooon embolic :t:t:
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dt. oct. 07, 2014 2:55 pm

I quin tipus d'escot porta el vestit originalment???

A mi lo de modificar-lo no em fa gaire gràcia... pero com he dit, el meu escot tampoc es el que esperava... però m'aguanto perque en conjunt m'encanta :··;..:

Per cert, no m'han trucat encara, no sé què fer, si anar a un altre lloc o esperar-me... :-/
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dt. oct. 07, 2014 3:09 pm

Fa com si fos un palabra de honor pero per sobre va una peça mig transparent amb brodadets treballats que acaba de tancar tot l'escot fins a dalt i hi fa maniguetes....
Em diuen que podriem retallar i deixar nomes uns tirants perque el vestit ho necessita perq al ser molt obert de esquena no el podem deixar sense que no s'aguantaria....

I per una banda m'encanta. I l'esquena que fa i que quedaria igual si li fan larreglito tambe mencanta pero no estic del tot segura a renunciar al palabra de honor...
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Iolins » dj. oct. 09, 2014 3:57 pm

Fa com si fos un palabra de honor pero per sobre va una peça mig transparent amb brodadets treballats que acaba de tancar tot l'escot fins a dalt i hi fa maniguetes....
Em diuen que podriem retallar i deixar nomes uns tirants perque el vestit ho necessita perq al ser molt obert de esquena no el podem deixar sense que no s'aguantaria....

I per una banda m'encanta. I l'esquena que fa i que quedaria igual si li fan larreglito tambe mencanta pero no estic del tot segura a renunciar al palabra de honor...


A mi també m'agraden molt els palabra de honor però no tinc clar si hi estaria còmode si no puc portar sostenidors i també són moltes hores, fotos, ball... Potser optaria més per vestits d'un sol tirant, que n'he vist de molt macos. No tindries aquesta opció, alai13? O preferiràs seguir buscant un vestit que no s'hagi de retocar gaire?
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: rosa.tejada88 » dj. oct. 09, 2014 4:31 pm

Noies, jo ja he escollit el meu vestit. Ho vaig fer a Vinzenz Novias! un vestit de la col·lecció nova. Em vaig enamorar.
Jo pensava només provar, era el primer lloc on mirava (osigui que gaires vestits no m'he provat i no conec gaires proveedors).

Fins a l'abril no haig de tornar per fer-me la prova. Quins nervis, no veig el dia que el porti posat.... tants anys somiant amb el moment... i ja queda res!
rosa.tejada88
 
Entrades: 11
Membre des de: dj. oct. 09, 2014 4:11 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: SamTR488 » dj. oct. 09, 2014 5:30 pm

Rosaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Tinc hora a aquesta botiga pq m'agraden molt els vestits de la cole d st.Patrick!!! q tal d preus???? i d'atenció.?

A la Victoria al final vaig dissabte pq dimarts em venia just per la feina...
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dj. oct. 09, 2014 8:46 pm

Jo vaig dijous a victoria... la veritat esque mhe tornat a emprovar el que mhaurien de retocar i cada cop ho veig mes clar.. esque ara els altres vestits no m'agrada cap despres de veure aquest!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: rosa.tejada88 » dj. oct. 09, 2014 9:27 pm

Sam!

Jo estic molt contenta amb el tracte que vaig rebre, van escoltar els meus gustos i em van portar vestits tal i com jo els havia demanat.
Em vaig sentir en plan peli de nuvies als provadors, són molt guais.
Els vestits maquíssims!! una pasada!!
I el preu bastant bé, molt bé diria: vestit (nova col·lecció) + tiara + velo +cancan + coixinet anells + retocs + prova 1.100€ i el vestit té capes e? jejeje princess total!! (el cancan i coixinet són regal)

Ja em diràs que tal!!Jo estic moolt contenta.

Per reservar el vestit es deixen 400€ paga i senyal... i ja tornes dos mesos abans a fer-te la prova amb sabates i roba interior.
rosa.tejada88
 
Entrades: 11
Membre des de: dj. oct. 09, 2014 4:11 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 09, 2014 9:54 pm

A mi em passa aixo, una vegada he vist el vestit que m'agrada, els altres no m'atrauen gens :--(

Suposo que d'alguna manera ja he fet la meva elecció! :-)0(-:

No vull marejar-me massa més perque m'he emprovat molts i cap ni un magrada un mínim... nomes el meu!! :-))

A veure com surt la cosa...

Les que aneu a Victoria expliqueu qué tal eh?? Espero que us vagi bé!! :-)ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: _eva_ » dv. oct. 10, 2014 11:42 am

Hola!!!

Demà vaig a Ursula Escoriza a Santa Coloma de Gramanet, me n'han parlat molt bé, alguna de vosaltres hi ha anat?
Avatar de l’usuari
_eva_
 
Entrades: 21
Membre des de: ds. oct. 04, 2014 3:33 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dv. oct. 10, 2014 2:57 pm

Eva jo hi vaig anar la setmana passada i suuuuuper be! Super maques les noies em van ajudar molt! I molt bon preu!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 10, 2014 4:15 pm

Sort a totes amb el vestit!!! :-)ok:

A mi m'han trucat aquesta tarda i agafaré hora per la setmana vinent, que han portat més vestits del meu estil!!! >.-<:

Ja us explicaré!!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: SamTR488 » dg. oct. 12, 2014 5:11 pm

Hello!
L'altre dia vaig anar a pronovias i vaig flipar amb la botiga... És maquisisisisma!
Tinc un dilemón pk m'agraden molt molt 3 vestits i no se quin Quedar-me...
Els tres són de distintes botigues ( no mels puc possar alhora).
Ja deixo de buscar, em quedaré algun d'ells xo tots 3 m'agraden tant........ Jo volia q em passes aixó d provar-me el meu i plorar .... Pero no xddd
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dg. oct. 12, 2014 8:53 pm

Jajjajaj jo ja sabia que no em passaria lo de plorar perque son taaaaan indecisa i li dono sempre a tot taaaantes voltes!
Pero m'has fet riure perque jo tambe guardava certa esperança en plorar i veure-ho clar en veurel!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 13, 2014 10:56 am

Jajaja jo tampoc esperaba plorar!! Pero si que sents que et veus genial amb ell i que t'agrada molt :-)0(-:

Soc mega-indecisa...ja veurem què passa al final... :-/
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants