Vestit!!!

Ja ha arribat el dia!!

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dv. oct. 31, 2014 8:43 pm

Hasta el lunes no tendré acceso a un ordenador pero... jijijiii sólo quería decir que ...¡¡¡¡¡ya tengo vestido!!!!!!

=0-0-) =0-0-)
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Iolins » dg. nov. 02, 2014 11:06 pm

Me alegro mucho, Vero!! >.-<: Al final no ha sido Jordi Dalmau pero será una gran elección igualmente!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 03, 2014 9:11 am

Vero_Y_Dani ha escrit:Hasta el lunes no tendré acceso a un ordenador pero... jijijiii sólo quería decir que ...¡¡¡¡¡ya tengo vestido!!!!!!

=0-0-) =0-0-)

>.-<: :-)0(-: Què beeeeee!!!!! Quin pes et treus de sobre i quina alegria oi? :-)ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. nov. 03, 2014 1:57 pm

Felicitats a totes les que ja teniu vestit!!! Quantes en pocs dies, oi? Fa una setmana que no em passava pel foro i de sobte un munt ja en teniu! Què bé!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Sílvia85 » dg. nov. 23, 2014 9:51 pm

Noies!!!! Aquest dijous vaig a Pronovias a mirar vestits! És la primera cita que tinc i em fa molta il·lusió! La setmana passada vaig demanar cita per internet a Aire i no m'han contestat! Vosaltres també vau demanar cita així o hi vau trucar?
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: ivanni7 » dc. nov. 26, 2014 12:18 pm

Sílvia85 ha escrit:Noies!!!! Aquest dijous vaig a Pronovias a mirar vestits! És la primera cita que tinc i em fa molta il·lusió! La setmana passada vaig demanar cita per internet a Aire i no m'han contestat! Vosaltres també vau demanar cita així o hi vau trucar?




Jo vaig trucar. Q vagí molt be!! *.-o-o.*
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: ivanni7 » dc. nov. 26, 2014 12:19 pm

Vero_Y_Dani ha escrit:Hasta el lunes no tendré acceso a un ordenador pero... jijijiii sólo quería decir que ...¡¡¡¡¡ya tengo vestido!!!!!!

=0-0-) =0-0-)




Muchas felicidades!!!!!!!! :-()-) ya nos contarás!!!
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dj. nov. 27, 2014 10:42 pm

Sílvia85 ha escrit:Noies!!!! Aquest dijous vaig a Pronovias a mirar vestits! És la primera cita que tinc i em fa molta il·lusió! La setmana passada vaig demanar cita per internet a Aire i no m'han contestat! Vosaltres també vau demanar cita així o hi vau trucar?


Jo tambe vaig demamat cita per internet i igual. Sin respuesta :--(
Al finak vaig haver de trucar.
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:22 pm

Sílvia85 ha escrit:Noies!!!! Aquest dijous vaig a Pronovias a mirar vestits! És la primera cita que tinc i em fa molta il·lusió! La setmana passada vaig demanar cita per internet a Aire i no m'han contestat! Vosaltres també vau demanar cita així o hi vau trucar?


Ei guapa! Què tal et va anar? Explica explica!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Sílvia85 » dl. des. 01, 2014 9:57 pm

Hola guapes!

A Pronovias vaig emprovar-me un dels vestits que havia vist a través del Pinterest, a la web no hi era, que em va encantar!!!!! Ara, vull mirar més llocs per poder comparar. Divendres, que tinc festa, tinc cita a Aire al matí i Alma novia a la tarda. Ja us explicaré!

El que em va sobtar és que no em van donar pas gaires vestits per provar, només uns 5-6. És normal? Jo creia que quan sabessin el meu estil mé'n treurien més. A vosaltres us en ensenyaven molts? Jo venia preparada amb una llista dels que m'agradaven!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 3:15 pm

Sílvia85 ha escrit:Hola guapes!

A Pronovias vaig emprovar-me un dels vestits que havia vist a través del Pinterest, a la web no hi era, que em va encantar!!!!! Ara, vull mirar més llocs per poder comparar. Divendres, que tinc festa, tinc cita a Aire al matí i Alma novia a la tarda. Ja us explicaré!

El que em va sobtar és que no em van donar pas gaires vestits per provar, només uns 5-6. És normal? Jo creia que quan sabessin el meu estil mé'n treurien més. A vosaltres us en ensenyaven molts? Jo venia preparada amb una llista dels que m'agradaven!


Que bé!!! Me n'alegro per aquest petit pas >.-<: >.-<: >.-<:

Jo no vaig anar a botiga oficial així que no et puc ajudar gaire... però he sentit que en les oficials solen emprovar només 5 o així. A les botigues multimarca t'emproves fins que et canses. Jo a cadascuna potser em vaig emprovar uns 15. També et dic que si t'emproves mases (com jo) acabes una mica boja i pessimista *.O.-O* Perquè ja no saps ni quin estil t'agrada jaja.

Espero que trobis ben aviat el teu vestit. Aquest que comentes de Pronovias et va agradar molt emprovat??? :-))
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: alai13 » dt. des. 02, 2014 5:20 pm

Ja trobo a falta veurem amb vestits de nuviaaaaa que arribi ja la primera prova!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 7:07 pm

alai13 ha escrit:Ja trobo a falta veurem amb vestits de nuviaaaaa que arribi ja la primera prova!

Jo estic igual quina ansia!!!! :mu::
I encara em queda força... :--(
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. des. 03, 2014 11:45 pm

Sílvia85 ha escrit:Hola guapes!

A Pronovias vaig emprovar-me un dels vestits que havia vist a través del Pinterest, a la web no hi era, que em va encantar!!!!! Ara, vull mirar més llocs per poder comparar. Divendres, que tinc festa, tinc cita a Aire al matí i Alma novia a la tarda. Ja us explicaré!

El que em va sobtar és que no em van donar pas gaires vestits per provar, només uns 5-6. És normal? Jo creia que quan sabessin el meu estil mé'n treurien més. A vosaltres us en ensenyaven molts? Jo venia preparada amb una llista dels que m'agradaven!


Hola Sílvia! Doncs no et puc ajudar perquè jo encara no he anat però un dels primers llocs quan vagi ara per vacances de Nadal serà Pronovias, a veure què tal m'atenen a mi! Ja ens diràs que tal divendres per Aire i Alma novia!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: almanuvia » dg. des. 14, 2014 9:33 pm

algu a comprat vestit de nuvia per internet?
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: Náyade » dt. feb. 17, 2015 9:57 pm

NOVEDADES!!!!! :-)) :-)) :-))

Hoy he tenido MI PRIMERA PRUEBA DE VESTIDO ::love::

Ha sido increíble, como enamorarme de mí misma =0-0-) Me he visto guapísima, como una princesita ::love:: No me lo creía!!! Me va como un guante!!!

Muero por tener los zapatos y volver a hacer otra prueba!!! No he podido combinar hacerme prueba de peinado y maquillaje con el vestido, porque las peluqueras me dijeron que era demasiado pronto, que no lo iba a ver perfecto al 100% y que me iba a rallar... así que no sé qué hacer :star::

Por el resto, ha sido perfecto, he salido TAN CONTENTA que me he comprado la ropa interior en una merceria del pueblo de toda la vida, y tenían tanta variedad y cosas tan bonitas, que me he enamorado al instante! Y lo he comprado todo!!!!! Al final sujetador, culotte, liguero =0-0-) y medias. Y la mujer me ha regalado la liga a juego!!!! *.O.-O* Qué felicidad!!!!!!!!!! xx:-DD Ah... y lo más importante... un picardías!!! xx:-D

¿Y vosotras qué tal lo lleváis???? :-)ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: ivanni7 » dt. març 03, 2015 12:49 pm

que ilusion nayade! tu vestido!!
ya te queda menos!!!
Disfruta a tope de todos estos momentos! que pasan muy rapido! y felicidades! =0-0-)
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: ernupi » dg. abr. 19, 2015 9:44 am

Pues a mí me gustan los vestidos chinos hechos a medida de la tienda online: http://es.tidebuy.com
Son preciosos y baratísimos!!

Este vestido especialmente me encanta:
http://es.tidebuy.com/producto/Sexy-Ves ... ovia-Corazón-Escote-Manga-Corta-Encaje-Apliques-Sirena-con-Satin-Sash-11184648.html
ernupi
 
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 04, 2015 6:09 am

Re: Vestit!!!

EntradaAutor: ernupi » dg. abr. 19, 2015 9:46 am

ernupi
 
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 04, 2015 6:09 am

Anterior

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant