Detalls per als convidats

Ja ha arribat el dia!!

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:31 pm

Náyade ha escrit:Hola!! Què tal???

Vinc per dir-vos que he pensat fer-li al meu germà un fotollibre amb fotos nostres des que érem petits! >.-<:

El meu germà es més petit que jo, ara al desembre farà 20 anyets, i es molt sentimental. Així que aquest fotollibre espero que li encanti!!!! xx:-D

Els detallets dels convidats, també els tenim escollits. Pels nois els donarem una petita ampolleta de vi, amb un baúl on hi ha un obridor i un tap de vi. Tot ve dintre d'una bossa que esta prou bé. A les noies estic dubtant entre un pot de mermelada de diferents sabors o una pastilla de sabó natural i de colorins o amb cosetes a dins. Em surt molt més barat la mermelada... però estic dubtosa! xx;-.)

Als nens els hi donarem bosses de xuxes, tinguin 2 anys o 14... m'és ben igual que esperin un altre cosa. Havia pensar de donar-los un nino als més peques pero passo de gastar-me diners en algo que acabarà al terra... o que es barallin entre ells :-).|.(-:


Náyade! Em sembla tot genial! La idea del vi també m'encanta! D'on l'agafaràs, d'alguna web? Com surt de preu?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:36 pm

Náyade ha escrit:Gràcies Iolins!

Doncs lo de fer jo el balsam labial també ho havia sentit pero tal i com sóc, em possaria super nerviosa. Ahir vaig veure que queden 5 mesos justos per la boda, i amb l'estrés que porto a sobre amb la boda, no penso liar-me encara més. Ho compraré tot i llestos. Es un pastissal més? Doncs potser sí, pero jo em quedo ben tranquila demanant-ho tot... sóc així, en aquest tema...

També he vist l'opció de comprar el balsam labial via internet i he trobat una web en que no surt massa car. Potser m'ho plantejo una mica, però fins ara les dues opcions son o mermelada o sabó natural. Ja veurem.

Veig en altres webs (o en aquesta mateixa) que la gent s'ho curra un munt. Jo he de dir que he desistit de moltes coses que volia fer, per un parell de motius: un, que la cosa va pujant i els calers que hi ha son els que hi ha... i dos, que no tinc temps. Veig gent que als nens els hi fan una bossa especial amb un ninot, amb xuxes, amb coses personalitzades per cadascún... jo no em veig ni amb cor ni amb pressupost per fer-ho. Així com detallets més currats, o mil·lers d'idees super xules de decoració... la veritat ho envejo tot, però jo estic en modo còmode i amb el temps que em queda, millor estar així més o menys tranquil·la que histèrica i dels nervis perquè no vaig a temps. A sobre, un pastizal de diners que això no m'ho agrairà ningú. Sé que el que compta es la intenció, però no puc evitar pensar que ningú ho apreciarà.

En fi... perdó pel totxo :-/ Avui estic super reflexiva després de Ioga -|-)


Náyade! Perdona el doble mail però vaig llegint per ordre!. No t'agobiis amb el tema que comentes. Jo ho veig supernormal que ens superi una mica tot. Vull dir, jo he mirat moltes webs i tinc mil idees que m'encanten però també veig el problema del temps, sobre tot, i també el que dius que tot va sumant i sumant. En fi, que jo no sé com estaré a 5 mesos, així que em sembla una idea genial que decideixis encarregar-ho i evitar-te complicar-te més. Segur que a la gent li encantarà igual.

Jo soc de donar-hi mil voltes a tot i el meu nòvio m'acaba dient que molt poca gent sabrà apreciar els detallets i la currada. Nosaltres anem pel tema invitacions i li he donat mil voltes pq siguin precioses i són personalitzades (però encarregades!) i surten caretes. Per a mi és important pq crec que és el primer contacte de la gent amb la teva boda i vull que sigui especial. En fi, no sé. Potser té raó ell i la gent ho llegirà i ho guardarà o la llançarà. Però no vull pensar-hi. Tinc ganes de dedicar-hi tot el que pugui. I a on no arribem, doncs no arribem!

Vaja reflexió m'ha sortit a mi també! En fi Náyade! Un petonarro que segur que serà tot fantàstic! neukiss-)
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 3:50 pm

Gràcies guapa!!!! : besito : : besito :

Responent per ordre, sí, lo del vi es per internet, la web es "Detalles para boda Armonia", hi han moltíssimes coses a escollit. No es barat com "Novodistribuciones" que sí es més barat però no m'acaba de fer el pes. Al Armonia tenen més coses i a sobre t'ho donen tot preparat per regal, a mí personalment això em dona més tranquilitat.

Els preus prefereixo no donar-los perquè surt bastant caret. Vàrem fer càlculs i se'ns anava la cosa a 300€ fàcilment entre tots els detallets :star:: El meu problema és que miro coses més sencilles i penso que menuda "baratija", que això m'ho regalen a mi i ho llenço a la paperera neujor:-) Llavors per això vull algo més personalitzat...

La meva companya que es va casar fa uns mesos, va comprar ampolletes de vidre petites i les va omplir d'oli verge del seu poble (Piera) i li va sortit ben baratet. Crec que les ampolles a 2€ i el vi el va comprar en grans quantitats i li va sortir super bé. Va donar una ampolla per parella i llestos. O sigui que hi han cosetes maques i útils, que no siguin massa cares. Jo de moment no he trobat res més que em fes el pes apart del que he dit, i com dic, surt caret :-(

I ara la reflexió, és cert que nosaltres ho fem amb tota la il·lusió del món, i li posem moltíssim carinyo, però també es cert que hi ha gent que no ho sap apreciar... El meu nuvi em diu que perquè m'ho curro tant amb la gent si realment els que s'ho han de currar han de ser ells amb nosaltres aquell dia.
Les bodes s'estàn capgirant, abans tu contractaves un bon restaurant i llestos, i la família i amics et feien regals i en resum... et feien sentir especial aquell dia. Ara s'han de fer regals a tutiplen a tothom, rodejar-los d'una decoració exquisita, posar autocar per comoditat, fer regals sorpresa, etc... abans això no era així i la veritat que jo m'estic fartant una mica de tenir tants detalls amb la gent, gent que no em farà ni un regal (no es que cregui que ho hagi de fer obligada, clar, però jo m'ho estic currant un munt) i que no apreciarà gens el meu esforç. És trist i em desilusiona, però es la realitat.
Si fos un casament amb 30 persones que m'importen moltíssim, seria una cosa. Però es un casament de 90 persones, de les quals 40 potser son tiets, cosins, compromisos... que sent una mica cruel, no m'importen gaire. És dur però es la realitat. I aquesta gent son les que no apreciaràn gens els meus detalls :-/ I a sobre em de fer lo imposible per pagar totes aquestes xorrades que espero i desitjo no trobar-me a la paperera del restaurant un cop s'acabi la festa.

Així que... cadascuna sap el casament que està fent i qui hi va. Però bueno no us capfiqueu massa. A un altre foro de bodes, hi havia una noia que deia que se'ns estava anant la castanya fent tantes cosetes, que si árbol de huellas, que si missatges a una ampolla, photocall i photobooth, detalles per toquisqui incloent 10 figuretes de nuvis pels amics, 3 regals especials, etc... a més de gent que compra mobles i decoració per la boda!! Que tota la vida les bodes son una festa de l'amor, no un escaparate amb 50.000 cosetes xorres per perdre el fil de la festa. És dur? Si, perquè jo també faig aquestes coses amb tota la meva il·lusió, però està bé pensar perquè fem les coses que fem. Jo potser m'estic tornant molt egoista amb el tema, però veig que em caso i gairebé ningú em pregunta com porto la boda, si em pot ajudar, etc... la gent només pensa: M'inviten a un menú de 100 i pico euros, em regalen detallets, tot el dia em tracten genial i em mimen i ale!!! I això no es... : sgra : I a sobre de tot, no tenen ni un detall amb tu.

En fi... em vaig per les branques... que feu el que voleu amb carinyo, això no ens ho pot treure ningú, la il·lusió!!! Pero també pensar amb el cap i no fer de la boda un expositor...

Petonets a totes neukiss-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. des. 04, 2014 12:01 am

Aish Náyade! Quantíssima raó amb tot el que dius...

Crec que és veritat que se'ns està anant de les mans una mica (no a nosaltres, al món de les bodes en general) de gastar-se tants diners i voler "aparentar" tant. Les núvies som les primeres que somiem que sigui un dia especial però estic convençuda que ho serà igualment posem photocall o no i donem detallets super currats o no. El més important és que et cases amb la teva parella, i això és el que s'oblida una mica.
En fi, jo sóc la primera que vaig estar a punt de contractar una wedding planner. Molt bona noia, amb molta idea i que ho faria genial segur, però després vaig pensar, i si faig jo tot el que puc i m'hi implico encara més? (a part del que m'estalviava...) En fi, que aquí estem, amb molta il·lusió (per això estic en aquest foro) i amb moltes ganes que la gent ho disfruti. Però em passa igual, tinc força gent que és compromís tot i ser una boda petita (també serem uns 90...) i que potser també pensaran que són allà per "obligació".

Més val no donar-hi tantes voltes i intentar fer el que es diu que cal fer, "gaudir dels preparatius". Que a mi m'encanta eh?! Però també és un estrès important! jejejej.

Un petonet molt fort Náyade i totes les del foro (que som poquetes i ben avingudes!)
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: ivanni7 » dj. des. 04, 2014 8:41 am

Náyade ha escrit:Gràcies guapa!!!! : besito : : besito :

Responent per ordre, sí, lo del vi es per internet, la web es "Detalles para boda Armonia", hi han moltíssimes coses a escollit. No es barat com "Novodistribuciones" que sí es més barat però no m'acaba de fer el pes. Al Armonia tenen més coses i a sobre t'ho donen tot preparat per regal, a mí personalment això em dona més tranquilitat.

Els preus prefereixo no donar-los perquè surt bastant caret. Vàrem fer càlculs i se'ns anava la cosa a 300€ fàcilment entre tots els detallets :star:: El meu problema és que miro coses més sencilles i penso que menuda "baratija", que això m'ho regalen a mi i ho llenço a la paperera neujor:-) Llavors per això vull algo més personalitzat...

La meva companya que es va casar fa uns mesos, va comprar ampolletes de vidre petites i les va omplir d'oli verge del seu poble (Piera) i li va sortit ben baratet. Crec que les ampolles a 2€ i el vi el va comprar en grans quantitats i li va sortir super bé. Va donar una ampolla per parella i llestos. O sigui que hi han cosetes maques i útils, que no siguin massa cares. Jo de moment no he trobat res més que em fes el pes apart del que he dit, i com dic, surt caret :-(

I ara la reflexió, és cert que nosaltres ho fem amb tota la il·lusió del món, i li posem moltíssim carinyo, però també es cert que hi ha gent que no ho sap apreciar... El meu nuvi em diu que perquè m'ho curro tant amb la gent si realment els que s'ho han de currar han de ser ells amb nosaltres aquell dia.
Les bodes s'estàn capgirant, abans tu contractaves un bon restaurant i llestos, i la família i amics et feien regals i en resum... et feien sentir especial aquell dia. Ara s'han de fer regals a tutiplen a tothom, rodejar-los d'una decoració exquisita, posar autocar per comoditat, fer regals sorpresa, etc... abans això no era així i la veritat que jo m'estic fartant una mica de tenir tants detalls amb la gent, gent que no em farà ni un regal (no es que cregui que ho hagi de fer obligada, clar, però jo m'ho estic currant un munt) i que no apreciarà gens el meu esforç. És trist i em desilusiona, però es la realitat.
Si fos un casament amb 30 persones que m'importen moltíssim, seria una cosa. Però es un casament de 90 persones, de les quals 40 potser son tiets, cosins, compromisos... que sent una mica cruel, no m'importen gaire. És dur però es la realitat. I aquesta gent son les que no apreciaràn gens els meus detalls :-/ I a sobre em de fer lo imposible per pagar totes aquestes xorrades que espero i desitjo no trobar-me a la paperera del restaurant un cop s'acabi la festa.

Així que... cadascuna sap el casament que està fent i qui hi va. Però bueno no us capfiqueu massa. A un altre foro de bodes, hi havia una noia que deia que se'ns estava anant la castanya fent tantes cosetes, que si árbol de huellas, que si missatges a una ampolla, photocall i photobooth, detalles per toquisqui incloent 10 figuretes de nuvis pels amics, 3 regals especials, etc... a més de gent que compra mobles i decoració per la boda!! Que tota la vida les bodes son una festa de l'amor, no un escaparate amb 50.000 cosetes xorres per perdre el fil de la festa. És dur? Si, perquè jo també faig aquestes coses amb tota la meva il·lusió, però està bé pensar perquè fem les coses que fem. Jo potser m'estic tornant molt egoista amb el tema, però veig que em caso i gairebé ningú em pregunta com porto la boda, si em pot ajudar, etc... la gent només pensa: M'inviten a un menú de 100 i pico euros, em regalen detallets, tot el dia em tracten genial i em mimen i ale!!! I això no es... : sgra : I a sobre de tot, no tenen ni un detall amb tu.

En fi... em vaig per les branques... que feu el que voleu amb carinyo, això no ens ho pot treure ningú, la il·lusió!!! Pero també pensar amb el cap i no fer de la boda un expositor...

Petonets a totes neukiss-)




Tens molta raó!!! despres tant esforç ningú aprecia res.
costa molt el tema aquest :-(
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: mire_ia » dj. des. 04, 2014 11:13 am

Náyade ha escrit:I ara la reflexió, és cert que nosaltres ho fem amb tota la il·lusió del món, i li posem moltíssim carinyo, però també es cert que hi ha gent que no ho sap apreciar... El meu nuvi em diu que perquè m'ho curro tant amb la gent si realment els que s'ho han de curar han de ser ells amb nosaltres aquell dia.
Les bodes s'estàn capgirant, abans tu contractaves un bon restaurant i llestos, i la família i amics et feien regals i en resum... et feien sentir especial aquell dia. Ara s'han de fer regals a tutiplen a tothom, rodejar-los d'una decoració exquisita, posar autocar per comoditat, fer regals sorpresa, etc... abans això no era així i la veritat que jo m'estic fartant una mica de tenir tants detalls amb la gent, gent que no em farà ni un regal (no es que cregui que ho hagi de fer obligada, clar, però jo m'ho estic currant un munt) i que no apreciarà gens el meu esforç. És trist i em desilusiona, però es la realitat.
Si fos un casament amb 30 persones que m'importen moltíssim, seria una cosa. Però es un casament de 90 persones, de les quals 40 potser son tiets, cosins, compromisos... que sent una mica cruel, no m'importen gaire. És dur però es la realitat. I aquesta gent son les que no apreciaràn gens els meus detalls :-/ I a sobre em de fer lo imposible per pagar totes aquestes xorrades que espero i desitjo no trobar-me a la paperera del restaurant un cop s'acabi la festa.

Així que... cadascuna sap el casament que està fent i qui hi va. Però bueno no us capfiqueu massa. A un altre foro de bodes, hi havia una noia que deia que se'ns estava anant la castanya fent tantes cosetes, que si árbol de huellas, que si missatges a una ampolla, photocall i photobooth, detalles per toquisqui incloent 10 figuretes de nuvis pels amics, 3 regals especials, etc... a més de gent que compra mobles i decoració per la boda!! Que tota la vida les bodes son una festa de l'amor, no un escaparate amb 50.000 cosetes xorres per perdre el fil de la festa. És dur? Si, perquè jo també faig aquestes coses amb tota la meva il·lusió, però està bé pensar perquè fem les coses que fem. Jo potser m'estic tornant molt egoista amb el tema, però veig que em caso i gairebé ningú em pregunta com porto la boda, si em pot ajudar, etc... la gent només pensa: M'inviten a un menú de 100 i pico euros, em regalen detallets, tot el dia em tracten genial i em mimen i ale!!! I això no es... : sgra : I a sobre de tot, no tenen ni un detall amb tu.

En fi... em vaig per les branques... que feu el que voleu amb carinyo, això no ens ho pot treure ningú, la il·lusió!!! Pero també pensar amb el cap i no fer de la boda un expositor..
Petonets a totes -)



Hola nenes! Fa dies que no entrava pel foro, us veig molt reflexives i inclus pessimistes en certs punts.. *.O.-O*
Jo opino que aquesta que esteu a punt de viure es una experiencia súper especial i un moment màgic per la parella de NUVIS (que sou vosaltres) a partir d'aqui crec que l'important es rodejarvos de la vostra gent, independentment dels diners o no que tinguin tots sabem qui no ens pot faltar en un día així i alhora intentar fer les menys concessions possibles amb el tema compromisos (encara que no tothom estigui d acord o ho vegi b el día es el vostre aixi que si hi ha gent que us fa mandra convidar Xq senzillament no els convideu i ja esta?? :-) ) aquest es un consell pero compartir un día tan màgic com aquest amb els qui realment estimes fa que encara sigui més magic, els altres senzillament sobren :mu::
Tema apreciar o no apreciar, que més dona? La festa es vostra i ha de ser com us agradi a vosaltres, es cert que avui en día les possibilitats son infinites i aixo pot arribar a superar una mica, entre foros, blogs.. Hi ha 10000 idees i costa centrarse una mica en el que un vol i/o pot fer o no.. :-)0(-: a mi també em va passar, es cert que abans la cosa era molt més convencional i protocolaritzada pero jo veig l'ampli ventall d'opcions com una oportunitat i no com un problema, simplement avui en día hi ha més posssibilitats de casarte a l'hora i el lloc desitjat, amb un estil concret, la música que t agrada, amb més o menys detalls, .. Crec que el fet de que la possibilitats existeixi no significa en absolut que ho hagis de fer pel teu día. Aixi doncs si un vol un casament senzill i sense "parafernalia com dieu" doncs ho fa aixi, i si un altre vol fer 10entregues i 1000histories doncs també ho pot fer i CAP de les dues opcions es més o menys maca o válida.

L'important es que cadascu es sentí content, a gust i identificat amb el tipus de casament organitzat i que aixo es fagi desde la sinceritat, comunicació amb la parella i auto convencimiento pero en CAP cas pel que dirán o opinaran els altres de tal o cual cosa : sol :
Evidentment hi haurà qui ni s'enteri ni valori el que heu preparat pero molts si que ho faran, o tu no t'hi fixes quan vas a events, bodes.. Xules? Xq jo si.. Jijij, no ens enganyem segur que tots tenim en ment els casaments que més o menys ens han agradat x tal o cual cosa.. Que no Tho fagin saber tampoc vol dir que no estiguin contents :-)

jo personalment soc una noia detallista, romantica i amb un punt peliculero.. Será pel fet d haver vist massa Disney de peque.. Jajajaja no ho se pero jo sabia l estil de casament que volia i aixo es el que vaig fer, durant la preparació hi ha gent que em deia no entenc Xq et compliques taan i blablabla pero nosaltres vem seguir endavant Xq era el que ens feia ilusió i punt. Hi ha qui no va opinar res i n hi ha moolts que van sortir encantats i encara en parlen pero aixo ens es igual, nosaltres vem disfrutar 100% del procés i del gran día, aixi que ho tornaría a fer una i 1000 vegades més >.-<: >.-<:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. des. 04, 2014 7:51 pm

Moltes gràcies per la teva ajuda Mireia! Va molt bé tenir la visió d'algú que ja ha passat per tot això. Jo crec que totes les que estem en aquests foros és pq ens encanta compartir l'emoció de ser núvies i volem tenir una boda de somni. Això sí, tens raó, cal veure les coses com una oportunitat. Així que, a ser positives!

KEEP CALM AND MARRY ON ! :-):-):-):
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Náyade » dj. des. 04, 2014 8:13 pm

Ben dit Maggie!!!

Imatge

Us deixo aqui els detallets que jo havia pensat, a veure què us semblen. Sinceritat sobretot eh???? -|-)

Aquestes son les mermelades, que jo havia pensat per les dones. N'hi han de 8 sabors diferents, i en cas d'agafar-les, els hi posaria un cordill que agafès el plàstic del pot, i amb una etiqueteta hi ficaria el nostre segell personalitzat.
Imatge

L'altre opció era aquesta, sabó natural amb colorins. Surt bastant més cara, però també pot estar be. La idea del cordill també m'agradaria fer-la servir aqui.
Imatge

L'envoltori ve també inclòs al preu, així que ja et ve tot embolicat i només hauria de ficar el cordill amb les etiquetetes >.-<:

La idea d'homes és aquesta, es una idea bastant CARA, però el meu marit diu que li encanta... a veure que us sembla.
Imatge

Això es tot!!! Aviam si em dieu alguna coseta :..:

Un petonàs neukiss-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Náyade » dj. des. 04, 2014 8:18 pm

Ais, he dit "el meu marit" :-)) M'encanta la paraula! Ho dic gairebé sempre encara que no estem casats... a la meva feina sóc de les més joves i sempre parlo del meu nuvi com "marit", perquè... no us passa?? Que dir parella sona raro, dir xicot també... i nuvi queda en plan adolescent oi?? neujor:-)

A mi em pasa. En fi, que no us extranyi que fiqui "marit" per aquí... així ja em faig a la idea =0-0-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Iolins » dj. des. 04, 2014 8:55 pm

Náyade ha escrit:Ais, he dit "el meu marit" :-)) M'encanta la paraula! Ho dic gairebé sempre encara que no estem casats... a la meva feina sóc de les més joves i sempre parlo del meu nuvi com "marit", perquè... no us passa?? Que dir parella sona raro, dir xicot també... i nuvi queda en plan adolescent oi?? neujor:-)

A mi em pasa. En fi, que no us extranyi que fiqui "marit" per aquí... així ja em faig a la idea =0-0-)


Jajaja! Boníssim! Jo la veritat és que encara no em surt, almenys de manera seriosa no. Però justament avui a la feina una compi i jo estàvem "criticant" als nostres xicots i ha vingut una tercera companya, ens ha preguntat de que parlàvem i jo salto: "Res, aquí criticant els nostres marits" : btbe :: Però vaja, que l'altra noia no està promesa ni res, era en plan conya! I la compi: "bueno, bueno, futur marit, eh?". Vaja, xorrades però m'ha fet riure :-)0(-:

Vaig al gra: el detall dels nois em sembla genial! Jo demanaré pressu al meu mateix lloc de casament perquè tenen el seu propi vi però si surt molt car em plantejaré altres opcions i la teva m'agrada molt però ja imagino que de barata tampoc. Les opcions per noies m'agraden perquè per mi la clau és que almenys siguin útils, sigui menjar o alguna cosa pràctica. Vaja, que un 'pongo', per molt bonic que sigui, no sol agradar gaire. :-( L'únic que em plantejo jo, pel meu cas, eh?, si les noies no voldrien també un vinet. Jo segur que preferiria un vinet que no pas la melmelada o el sabó però vaja... Que també estan bé! A mi m'agradaria fer vi negre pels nois, vi blanc per les noies però és com tot... Tinc almenys dues amigues que no beuen cap mena d'alcohol i per tant... Tampoc l'encertaria ni de conya amb elles, així que... El que triis estarà bé, Náyade! :-)ok:

PS Brutal el Marry On, Maggie! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: alai13 » dv. des. 05, 2014 10:26 pm

Em passa igual dic marit perque tot lo demes no trobo que sembli tot lo en serio que es la nostra relació

M'encanten els detalls! Potser mes les melmelades que els sabons
Trobar res que sigui al gust de tooooooots es impossiblr!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Náyade » ds. des. 06, 2014 8:03 am

Gràcies! :-)ok:

I ha gent que em diuen que millor els sabons i altres que la mermelada... aixi que ni idea jajaja. Encara tinc temps! neu:-D
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: ivanni7 » dj. des. 11, 2014 1:25 am

A mi m' agrada més la mermelada, pero perque em xiflan els dolços las dos ideas son chulas!!! *.-o-o.*
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: laviban » dj. des. 11, 2014 8:57 am

M'encanta l'idea de les mermelades i les ampolles de vi. Nosaltres també estem pensant donar mermelada (de fet el nostre segell es un tarret de mermelada) però potser el que haviem pensat era donar uns tarrets amb chuches o garrapinyades. ( perque ho voliem fer nosaltres i fer una mermelada... :t:t: segur que és més jaleo)
Imatge
Avatar de l’usuari
laviban
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dj. des. 27, 2012 12:55 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: almanuvia » dj. des. 11, 2014 10:51 am

fer-ho un mateix crec que te molt mes significat que simplement pagaru, jo tambe vull algu que puguem fer nosaltres neujor:-)
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: laviban » dj. des. 11, 2014 12:00 pm

Fer-ho un mateix sí que sembla que té més significat, però clar, tot depen del temps de cadascún, perqué segons el que vulguis fer és tota una feinada! Hi ha detallets que semblan handmade i que poden quedar molt bé també. :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
laviban
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dj. des. 27, 2012 12:55 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: almanuvia » dj. des. 11, 2014 12:05 pm

laviban ha escrit:Fer-ho un mateix sí que sembla que té més significat, però clar, tot depen del temps de cadascún, perqué segons el que vulguis fer és tota una feinada! Hi ha detallets que semblan handmade i que poden quedar molt bé també. :-)

si esclar jo tambe perque seran molt pocs invitats pero per 100.. o aixi no crec que m'avantures a fer-ho a ma *.O.-O*
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Náyade » dg. des. 14, 2014 8:05 pm

almanuvia ha escrit:
laviban ha escrit:Fer-ho un mateix sí que sembla que té més significat, però clar, tot depen del temps de cadascún, perqué segons el que vulguis fer és tota una feinada! Hi ha detallets que semblan handmade i que poden quedar molt bé també. :-)

si esclar jo tambe perque seran molt pocs invitats pero per 100.. o aixi no crec que m'avantures a fer-ho a ma *.O.-O*

Es clar es això mateix... a mi se'm junta que som molts i que no tinc temps... a sobre de que jo no tinc traça ninguna :star::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: almanuvia » dg. des. 14, 2014 9:53 pm

Yo creo que regalare algo de protectora de animales

https://www.facebook.com/AyudaSonrisade ... =3&theater

el gatito decorado de novio o novia o algo asi.
para de paso ayudar a los animalitos. ::0ov0o::
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: almanuvia » dg. des. 14, 2014 10:01 pm

https://www.facebook.com/AyudaSonrisade ... =3&theater

https://www.facebook.com/59925912011475 ... =3&theater

https://www.facebook.com/anaycarol.ypun ... =1&theater

por ellos este ultimo seguramente, conozco la chica personalmente y es admirable lo que hace, no solo por gatos, tambien perros, caballos.. es increible..
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant