VIATGE DE NOCES!

Ja ha arribat el dia!!

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 02, 2014 4:08 pm

alai13 ha escrit:Nosaltres tambe hem reservat a nautalia al final. Tenen uns preus super bons

La veritat és que si!!! Jo em vaig sorprendre.

I m'han dit que la més cara es Halcón Viajes :--(
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. des. 03, 2014 11:54 pm

Gràcies per les recomanacions noies! Cap a Nautalia doncs a demanar preus!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: laviban » ds. des. 13, 2014 10:49 am

Hola chicas! Ya tenemos precios de nautalia para la luna de miel. Nuestros destinos eran NY-Riviera Maya y Costa Oeste Hawai. Finalmente, el presupuesto nos lo hizo con Costa Oeste/Los Cabos porque la tasa de avion para Hawaii ya era 1200€ ella solita!!! Os digo más o menos precios para que os hagáis una idea:

- Ny / Riviera Maya : 10 dias/8 noches. En Ny con régimen solo alojamiento y Riviera con todo incluido 3890€ los dos. Si cogieramos esta opción ampliariamos un par de noches mas, porque por horario de aviones solo estábamos 3 dias en Riviera.

- Costa Oeste/Los Cabos : 13 dias / 11 noches. Costa Oeste en régimen de solo alojamiento y Los Cabos con todo incluido 6597€

Creo que cogeremos la primera opción. Porque la segunda es demasiada pasta. Y la verdad que gastarme tanto en un viaje me duele. Pero aun estamos valorando.
Imatge
Avatar de l’usuari
laviban
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dj. des. 27, 2012 12:55 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: almanuvia » ds. des. 13, 2014 3:01 pm

ostres ny rivera maya estara molt xulu, lu que enacara as de suma aqui els menjar, desplaçaments, entrades... jo tambe triaria la priemra -|-)
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dg. des. 14, 2014 7:59 pm

Yo también creo que la primera opción es mucho más chula!! *.-o-o.* Sigue siendo un viajazo!!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: novia 2012+1 » dl. gen. 12, 2015 11:16 pm

hola, yo soy novia 2013 pero hasta ahora no hemos podido ir de luna de miel, ya hemos cogido el viaje para abril a riviera maya, y estamos buscando a gente/recién casados que van de luna de miel para esas fechas.

nosotros vamos del 10 de abril al 18 hotel Gran Palladium.
podríamos organizarnos para hacer excursiones y así nos saldría mucho mas económico.
Imatge
Avatar de l’usuari
novia 2012+1
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 247
Membre des de: dt. set. 25, 2012 2:44 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dt. gen. 13, 2015 3:06 pm

novia 2012+1 ha escrit:hola, yo soy novia 2013 pero hasta ahora no hemos podido ir de luna de miel, ya hemos cogido el viaje para abril a riviera maya, y estamos buscando a gente/recién casados que van de luna de miel para esas fechas.

nosotros vamos del 10 de abril al 18 hotel Gran Palladium.
podríamos organizarnos para hacer excursiones y así nos saldría mucho mas económico.


Joooo Qué lástima nosotros vamos el 27 de Abril!! Mira en el foro de Los Viajeros, allí se encuentran parejas para viajar :-)ok:

Que bien que podáis iros ahora! Que hay gente q lo va aplazando y al final no va... y no puede ser!!

Un besazo neukiss-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dj. gen. 15, 2015 3:48 pm

Nosaltres dilluns vam reservar el nostre viatge! Anem 10 dies i 8 nits a Riviera Maya amb la pulsereta i ara ens queda mirar les excursions que n'hi ha milers! :-))
Ens ha sortit molt baratet, no arriba a 3000€, estem contentíssims!!

Vosaltres com ho porteu???
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: SamTR488 » ds. gen. 24, 2015 6:45 pm

Hola guapas!
Nosotros estamos ya estudiando diferentes presupuestos.
El dstino ganador (despues d dercartar unos cuantos...) ha sido: Tailandia y Madivas! :) tngo muy buenas referencias de Tailandia, de todo e mundo q ha ido... Y también leo cosas muy buenas de chicas de foros que han estado.
A ver si decidimos cual contratar ( en funcion d circuitos y precios...)
Alguna mas con el mismo destino?
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dt. gen. 27, 2015 10:09 am

Tengo la cabeza hecha un lío de presupuestos y hoteles :(

Nosotros queremos Dubai (3 noches) + Mauricio (7 noches), pero hay taaaaaaaaaaaantos hoteles con precios y opiniones taaaaaaaaaan diversas.... En Dubai con un hotel limpito, céntrico y no demasiado cochambroso, genial....Porque es un AD y estaremos fuera casi todo el tiempo....Pero claro, en Mauricio, al buscar TI interesa que el hotel esté bien.....y buscando y rebuscando en foros, he encontrado de todo.....

Las agencias varían de precio una burrada.... mirando casi mismos hoteles, hay hasta 2000 euros de diferencia....

Voy a seguir buscando referencias y esperando emails de presupuestos....
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. gen. 30, 2015 6:22 pm

Hola noies!! Aquí una que es va casar al 2012 i va anar a Riviera Maya de lluna de mel.

He de confessar que he entrat perque tenia una mica de morriña del foro i només he llegit dues pàgines d'aquest tema, la veritat. Però és que m'he sentit superidentificada quan algú deia que la gent la mirava malament per dir que volia anar a Riviera Maya. A mí, la parella d'una amiga que también es casava el mateix any, em va dir com que valia la pena fer un viatge més especial i que RM estaba a tocar (en quant a pressupost), ells feien costa oest+polinesia. No li vaig contestar malament perque no sóc d'aquestes però era per dir quatre coses com: i tu, quin pressupost et penses que em puc gastar??.

Doncs us puc asegurar que el meu any, hi haviem com 10 parelles que anàvem a RM i que nosaltres vam anar 12 diez (dels quals perds 3 entre vol d'anada i tornada) i tt i que el meu marit és antiplatja, encara avui recorda el viatge amb molta estima. Tot i que la idea principal era egipte, però just quan estavem començant a mirar el viatge va explotar la revolució del egipcis, així que egipte el tinc al calendari dels 25è aniversari costi el que costi!

Respecte al que us deien dels preus de les excursions...és mentida això que al hotel son més econòmiques. Jo les vaig agafar des d'aquí però amb una agencia d'allà i com t'obliguen anar a la reunió (de tres hores de durada) vaig comptar que entre els dos ens vam estalviar tranquilament uns 500-600 €.

Per si algú le serveix, les excursions que val la pena i diría que visita obligada son: coba-Tulum-chichen itza-algun cenote-ek balam (si podeu)-xelha (o xcaret però jo preferia xelha perque és més natural). Jo volia anar a Siaan Kaan, però también va haver 2 mesos avans un huracà que des de la mateixa agencia t'informaven que per motius de seguretat no la oferien en aquelles dates així que vam agafar Isla Contoy.

Sento el rollo que us he fotut però avui m'ha entrat uns records...i sé el que és agrair que et donin un cop de mà!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » ds. gen. 31, 2015 1:37 pm

Moltes gràcies pel teu comentari gemma, vaig ser jo crec que vaig dir que quan diem que anem a Riviera Maya la gent se'ns queda mirant com: oh que pena, quin viatge més cutre i super típic. Alguns fins i tot ens deien: en serio? I perquè no mireu algo més xulo com Tailàndia o NY... i jo contestava: ah genial si ens ho pagueu vosaltres... jajaja.

La penya no té ni idea del que costa un viatge, a mi RM em costa gairebé 3000€ , que no es car però son diners. I no només això sino que a nosaltres no ens agradem paisos massa "conflictius" en sentit de tailàndia, india, etc... ens agradaven els llocs amb molta cultura pròpia i visites arqueològiques. NY no ens atrau gens i... ens agradava la idea del carib. A Maldives ens aburririem i a Punta cana també. I punt!!!! No he donar més explicacions a la gent i s' ha acabat jajajaja.

Excursions estem mirant encara. Hi ha gent que ens diu que millor contractar-ho allà encara que digui més car perquè es mes segur etc... i en canvi altres ens diuen que millor agafar-ho per internet amb antelació (la agència també ens va dir que era millor fer-ho així) o inclús hi han els taxistes de confiança. No sé què fer...

En fi ja queda menys i quines ganetes d'anar-hi!!!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » ds. gen. 31, 2015 1:41 pm

gemma_sergio ha escrit:Hola noies!! Aquí una que es va casar al 2012 i va anar a Riviera Maya de lluna de mel.

He de confessar que he entrat perque tenia una mica de morriña del foro i només he llegit dues pàgines d'aquest tema, la veritat. Però és que m'he sentit superidentificada quan algú deia que la gent la mirava malament per dir que volia anar a Riviera Maya. A mí, la parella d'una amiga que también es casava el mateix any, em va dir com que valia la pena fer un viatge més especial i que RM estaba a tocar (en quant a pressupost), ells feien costa oest+polinesia. No li vaig contestar malament perque no sóc d'aquestes però era per dir quatre coses com: i tu, quin pressupost et penses que em puc gastar??.

Doncs us puc asegurar que el meu any, hi haviem com 10 parelles que anàvem a RM i que nosaltres vam anar 12 diez (dels quals perds 3 entre vol d'anada i tornada) i tt i que el meu marit és antiplatja, encara avui recorda el viatge amb molta estima. Tot i que la idea principal era egipte, però just quan estavem començant a mirar el viatge va explotar la revolució del egipcis, així que egipte el tinc al calendari dels 25è aniversari costi el que costi!

Respecte al que us deien dels preus de les excursions...és mentida això que al hotel son més econòmiques. Jo les vaig agafar des d'aquí però amb una agencia d'allà i com t'obliguen anar a la reunió (de tres hores de durada) vaig comptar que entre els dos ens vam estalviar tranquilament uns 500-600 €.

Per si algú le serveix, les excursions que val la pena i diría que visita obligada son: coba-Tulum-chichen itza-algun cenote-ek balam (si podeu)-xelha (o xcaret però jo preferia xelha perque és més natural). Jo volia anar a Siaan Kaan, però también va haver 2 mesos avans un huracà que des de la mateixa agencia t'informaven que per motius de seguretat no la oferien en aquelles dates així que vam agafar Isla Contoy.

Sento el rollo que us he fotut però avui m'ha entrat uns records...i sé el que és agrair que et donin un cop de mà!


Gemma a quina agència vau agafar les excursions???? Si no es massa preguntae.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. feb. 02, 2015 5:30 pm

A mi también em passava que aquest noi que explicava vaig estar a punt de dir-li lo mateix: m'ho pagues tu? Però cadascú sap les seves limitacions econòmiques i els seus gustos.
Jo les vaig agafar amb rivieramaya.es Tenen pagina web i solen tenir packs de tres excursions i l'atenció va estar molt bé, en tot momento em van ajudar a planificar les visites. Nosaltres vam quedar encantats. És una agencia que la vaig trovar pel foro de los viajeros i molta gent (per no dir tothom que havia anat amb ells) ho recomanaven. És una agencia que et fan matinar però val la pena perque arrives força aviat als llocs.
Perque et facis una idea de com de contents vam quedar et fico l'exemple del meu marit. Ell es va voler desentendre del tema excursions, m'ho passava tot a mi! A mi no m'importa perque m'agrada mirar, etc. Quan es va enterar un cop allà que ens venien a buscar als voltants de les 7 del matí es mig emprenyava perque es perdia el buffet de l'hotel!! Però després deia que havia valgut la pena perque anavem de tranquis, sense massificacions. Total, quan vam tornar del viatge ell mateix recomanava l'agencia als nostres amics i familiars.
Això sí, si agafes el pack de tres excursions, et fan pagar el 100% el primer dia d'excursió però et surt més a compte que pagar excursions sueltes.

Si vols, tinc una crónica del viatge a la meva Crónica de casament del 2012.

Qualsevol cosa m'ho comentes!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dj. feb. 05, 2015 10:33 am

Nayade....ni caso....

Yo descarté Riviera Maya porque fue el viaje de novios de mi niño en su primer matrimonio.... Sino era un destino que me encantaba, y encajaba perfectamente en nuestra fecha de bodas....

Nosotros al final vamos a intentar cerrar esta semana o la otra ya el tema.... Definitivamente se queda en Dubai + Mauricio... Nos salía bastante mejor de precio que París + Mauricio.... y muchos menos vuelos internos que un Tailandia
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dj. feb. 05, 2015 5:52 pm

Vero_Y_Dani ha escrit:Nayade....ni caso....

Nosotros al final vamos a intentar cerrar esta semana o la otra ya el tema.... Definitivamente se queda en Dubai + Mauricio... Nos salía bastante mejor de precio que París + Mauricio.... y muchos menos vuelos internos que un Tailandia


Qué envidia con lo de Mauricio, he oído hablar super bien de los paisajes y de todo. Ya irás contando para que lo tenga en cuenta ::0ov0o::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. feb. 05, 2015 7:30 pm

Vero_Y_Dani ha escrit:Nayade....ni caso....

Yo descarté Riviera Maya porque fue el viaje de novios de mi niño en su primer matrimonio.... Sino era un destino que me encantaba, y encajaba perfectamente en nuestra fecha de bodas....

Nosotros al final vamos a intentar cerrar esta semana o la otra ya el tema.... Definitivamente se queda en Dubai + Mauricio... Nos salía bastante mejor de precio que París + Mauricio.... y muchos menos vuelos internos que un Tailandia


Felicidades guapa! ¿Con qué agencia lo habéis reservado?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dv. feb. 06, 2015 9:05 am

Aún estamos en ello.....

Es un jaleo con tantos hoteles, precios distintos, etc....

Ojalá podamos dejarlo atado ya en breve.... Porque aunque parece que falta, para este tipo de viajes es mejor no apalancarse, ya que los vuelos suben una barbaridad....y allí es temporada alta
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dv. feb. 06, 2015 9:05 am

Aún estamos en ello.....

Es un jaleo con tantos hoteles, precios distintos, etc....

Ojalá podamos dejarlo atado ya en breve.... Porque aunque parece que falta, para este tipo de viajes es mejor no apalancarse, ya que los vuelos suben una barbaridad....y allí es temporada alta
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dl. feb. 09, 2015 10:55 am

¡¡¡¡¡ya tenemos hotel confirmado!!!!

Shandraniiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

http://www.beachcomber-hotels.com/hotel ... t-spa.html

Me encanta !!!!


Joer qué ganas de ir !!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants