VIATGE DE NOCES!

Ja ha arribat el dia!!

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. oct. 09, 2014 8:44 pm

Hola noies!

Nosaltres també estem mirant combinació EUA (ens fa molta ilu NY però potser ho deixem per un altre viatge i fem en aquest costa Oest) i Riviera Maya o algo semblant. També tinc una amiga que va ser a Aruba i va tornar molt contenta. Algú ho coneix?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: mire_ia » dt. oct. 14, 2014 3:24 pm

Hola!! A la nayade que pensa en Rivera maya crec que un altre destí d'aquest estil, més aprop i molt bonic podría ser illes gregues :-)(-: n'hi ha de súper maques, podrieu escollir e 3o 4 i recorre les en Ferry, es fàcil i còmode de fer al vostre ritme :-) un cop a cada illa podeu llogar moto, quad.. I anar fent, nosaltres vem ferho unes vacances i ens va agradar mooolt

A la lolins, nosaltres també som viatgers >.-<: ens EN-CAN-TA!!!! Per lluna de mel hem fet srilanka (una ruta pel país amb trekkings, tribus, zona cultural, Safari, plantacions de te..) acabat amb uns dies de relax total a maldivas =0-0-) unes 3 setmanes tot plegat, i genial! He llegit que buscaves idees doncs aquí en tens una :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dt. oct. 14, 2014 4:50 pm

Ostres, mire-ia!!! Doncs l'encertes bastant perquè Maldives és l'aposta en ferm del meu xicot, així que no m'estranyaria que acabés sent el destí escollit. Quin tipus d'allotjament vau agafar? A ell li fa ilu el tema 'water bungalow'. El que no teníem clar és amb quin altre lloc combinar-ho perquè molta gent diu l'Índia però és un país molt gran i amb pocs dies no veuríem gran cosa. Molt bona pensada amb Sri Lanka, un compi de feina hi ha estat aquest estiu i ens ha ensenyat unes fotos espectaculaaaaaars! :-)0(-: Moltes gràcies per la idea!! :hmm::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: mire_ia » dt. oct. 14, 2014 5:14 pm

Siii??? Jajaja jo us ho recomano mooolt!! Nosaltres vem escollir srilanka Xq al ser un país petit pero amb molta diversitat et permet recorrel amb cotxe i veure coses molt diferents en un temps raonable, el país encara es molt verge i poc obert al turisme, nosaltres anavem amb un cotxe tipus 4x4 i xo fer d'allà, la conducció es caótica i està mal senyalitzat, penso que es millor portar ho una mica organitzat :-)ok: apart al ser un país barat et permet estar hi fórceps dies i fer una ruta xula (apunteuvos a fer alguna parada per massatges ayurvedics) una canya, també vem escollir aquest país per la fácil combinació amb maldives que te :-))
a maldives sols vem fer 4nits perquè ens feia gracia un overwater luxós i no teniem pasta per més, es car pero crec que val fins l ultim dólar! Van ser uns dies màgics :-)(-: ens vem allotjar al anantara veli, overwater deluxe, mira la web, doncs en directe es encara millor, un 10! Ho recomanaria a tothom que vulgui passar per maldives : sol : ja em diras on aneu finalment
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dt. oct. 14, 2014 5:27 pm

¡Buenas!

Qué lió lo del viaje de novios jejejeje

Como la boda ya va a ser un gasto considerable, no sabemos muy bien qué hacer.....

A él le encantan las islas griegas, así que sería una opción.... Supongo que más barata que una Polinesia Francesa, Maldivas, o similar...¿no?

Lo que tenemos claro es que queremos relajarnos e ir a nuestro ritmo....

¿sugerencias?

Leí que alguien comentó sobre las islas griegas y ferry.... sería estupendo :)

¿alguna ha hecho algo similar?

Mykonos...Santorini....etc....

¡¡Saludos!!!
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dt. oct. 14, 2014 6:10 pm

He vist les fotos de l'Anantara Veli i per favor...!!!!! Quina passada de lloc. Ja si li dic al meu xicot això dels massatges, no voldrà mirar res més ::0ov0o:: Em guardo ara mateix el teu missatge en un word per no oblidar-me'n perquè com que el casament és al 2016... Però vaja, de punts en té, la idea. I Sri Lanka ja ha comentat aquest compi que és barat. Ens va ensenyar fotos d'un hotel ben maco que li havia costat 10€ la nit.

Mil gràcies per la recomanació!! :··;..:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: _eva_ » dc. oct. 15, 2014 11:08 am

Mire-ia!! A mi em fa gracia fer la combinació Sri lanka + maldives i mes despres de la teva recomanació!! Amb quina agència de viatges veu agafar el viatge si es q ho vau fer per agència??

Merci!!
Avatar de l’usuari
_eva_
 
Entrades: 21
Membre des de: ds. oct. 04, 2014 3:33 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: mire_ia » dc. oct. 15, 2014 3:15 pm

Que bé lolins! De res :-)) si us agraden els massatges... (A mi molt) l anantara te un spa amb uns tractaments on arribes al nirvana per la vía directa >.-<: >.-<: feu molta enveja planejant bodes i honey mooons, disfruteu molt d'aquests mesos taan especials :-)(-: nosaltres també ho vem organitzar amb temps x anar amb calma..

Eva nosaltres vem anar per insolit, es una agencia de Sabadell, fan viatges "diferents" i molt a mida, n'estem contents

Vero_y_dani desde luego que islas griegas es muchisisisimo más asequible que polonesia o maldivas :-)ok: lo único a tener en cuenta es que es mar Mediterráneo, entonces si el viaje es para verano si pero fuera d temporada hace rasqui y en cambio en los otros dos tienes buen tiempo todo el año.. No se cuándo os casáis :-) nosotros hicimos este viaje hace unos 3años, volamos a Atenas para visitarla y de ahí en Ferry a mikonos-paros-santorini (3noches cada sitio) estuvo genial, playas preciosas y mikonos y santorini son :··;..: no nos dio tiempo a más pero si te recomiendo que las hagáis en Ferry y durmiendo en cada isla y no en crucero, ya que a tal hora hay que estar en el barco y te pierdes los atardeceres y la vidilla nocturna con sus velitas... Creo q se disfruta más del lugar (opinión personal) : sol : de todas formas sea cual sea el destino será un viaje inolvidable :-):-):-):
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. oct. 15, 2014 4:14 pm

¡Gracias!

Pensamos casarnos en Junio....¿mucho fresquito aún, quizás, para esa zona?

Crucero hemos hecho este año, así que sería ir a dormir a las islas, sí :)

Me apunto la agencia de viajes, Insolit, de Sabadell, que nos queda cerca para investigar un poco eso de los viajes más a medida :P

Está claro que las opciones que pintáis, son estupendísisiisisisisisisisismas....buffff.... Seguramente acabaré pidiendo presupuesto de alguna de ellas jajajaja y luego compararé....

Voy a echarle un vistazo al hotel que comentas, Mire_ia .....que los masajes ainssss ¿a quién no le gustan?
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Sílvia85 » dt. oct. 21, 2014 8:18 pm

Carai, l'opció que proposes Lolins de Sri Lanka pot estar molt bé! Quan amb el meu nòvio parlàvem del viatge de la lluna de mel va sortir aquesta destinació, però no ens la vam plantejar seriosament.... Cada dia dubtem més d'on anar! Ens agraden tants llocs!!!!
Les illes gregues han de ser espectaculars, però pel casament ens faria gràcia anar més lluny!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dc. oct. 22, 2014 9:09 am

Hola, Sílvia85! A mi em passa com a tu! Ja que tindrem 15 dies de vacances, preferim anar més lluny. Sinó, les illes gregues també em motiven molt però suposo que les podem fer algun estiu qualsevol. Quan falti menys, serà qüestió de mirar pressupostos dels diferents llocs però Sri Lanka va guanyant terreny :-) Ja diràs què vas trobant tu, que també em pot ser d'ajuda :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. oct. 22, 2014 9:30 am

Nosotros al final cambiamos de fecha debido al viaje jejeje ;)

Tenemos claro que será sudeste asiático....Pero ni idea si será Tailandia, Malvidas, Camboya, Sri Lanka....ainsss, así que id dando ideas jajajajaja

Nosotros iremos a un cocktail que se hará en Barberá explicando viajes, nos invitaron en la feria....¿alguien más va?

A ver si allí nos aclaramos un poco :star::
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 22, 2014 10:16 am

Tinc una amiga que es casa l'any que ve i està mirant viatges, ella sí que vol fer un pedazo de viatge, perquè ja han viatjat molt i han vist molt món, i clar volen algo super espectacular. La questió es que han pensat en combinats que aneu dient per aqui, com polinesia, bali, maldives, costa oeste, sri lanka, tailandia... la cosa es que el viatge els surt a 5000-6000€ per cap. Ja sé que es el que costa, pero bueno més que res era per dir-vos que jo no em puc gastar això :-/

En la boda se'ns va un gran pic de diners i bueno, tenim hipoteca i tenim pensaments de tenir fills a curt plaç... llavors hem pensat en Riviera Maya que surt molt més barat i té moltes coses: cultura, platjes, excursions molt diverses : sol :

Illes gregues ho vaig descartar perque viatjant a maig fa un pèl de rasqui, i a més, ma mare m'ha dit que les illes gregues, vista una, vistes totes, o sigui que descartat!!!

Un altre lloc que vam pensar era Escòcia, pero clar, allà no hi ha platges ni lloc de relax màxim com a Riviera Maya... suposo que ho deixarem per més endavan!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. oct. 22, 2014 10:20 am

Por cabeza????? yo he mirado precios de Tailandia y se va por unos 4 000 o 5000 los dos !!! :O :O

Polinesia sí que se dispara.... Bali aún no miré....
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 22, 2014 10:23 am

Sí, supongo que ellos miran hoteles super de lujo o algo... La cuestión es que ya me lo temía. Conozco otra pareja que hizo Japón-Maldivas y les salió por 5000€ cada uno, osea 10000€ :-/ Para mí es demasiado, yo tenía pensado como mucho 4000€ los dos, y como mucho!!! Mi marido no es viajero y ya me dijo que le hace ilusión la luna de miel pero que no va a tirar la casa por la ventana.... que ya en la boda hemos ido sumando y sumando cosas y se nos va de madre :star::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. oct. 22, 2014 10:37 am

Claro que sí, Náyade.... Además, lo más importante de la Luna de Miel....sois vosotros :) estéis donde estéis será genial....

:llit::
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dc. oct. 22, 2014 10:53 am

Ostres, Náyade, és un pastón, eh?! A mi inicialment em feia ilu Nova Zelanda+Polinèsia però ja vaig veure-ho excessiu de preu i, a més, ja que vas tan lluny seria millor 3 setmanes. Així que només ho acabaria fent si puc ajuntar uns dies de vacances amb el permís de 15 dies i encara i així no ho sé... molt car!

Al Japó no creguis que et surt tan car, que jo hi he estat aquest agost però clar... si ho combines amb Maldives ja puja, suposo. Et puc assegurar que els 15 dies amb vols i tota la consumició allà al Japó, trens, etc, van ser uns 2.500€ i en temporada alta. És el país més organitzat i segur en el que he estat i ho vam fer tot pel nostre compte, així que també surt més baratet. Però vaja, que Riviera Maya és un gran lloc, també, fareu una bona el·lecció! :-)(-:

Vero, Tailandia tampoco sé si te lo recomiendo 100%. Han estado dos amigos distintos allí y ambos coinciden en que está ya muy explotado. Si te ha de salir tan caro, quizás sería mejor Vietnam-Cambodja; he oído hablar muy bien de este destino y he visto fotos espectaculares. Angkor Wat, por ejemplo, me parece espectacular :-)) , así que cuando llegue la hora quisás también le eche un vistazo a este destino.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » ds. oct. 25, 2014 11:19 am

Hi ha tants llocs on volem anar que com més mires més difícil es fa triar...

Vaig veure una combinació Nova Zelanda + Polinèsia francesa que tenia molt bona pinta! Això sí... quasi 4000€ per persona :t:t:
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. nov. 03, 2014 2:18 pm

Iolins ha escrit:Ostres, Náyade, és un pastón, eh?! A mi inicialment em feia ilu Nova Zelanda+Polinèsia però ja vaig veure-ho excessiu de preu i, a més, ja que vas tan lluny seria millor 3 setmanes. Així que només ho acabaria fent si puc ajuntar uns dies de vacances amb el permís de 15 dies i encara i així no ho sé... molt car!

Al Japó no creguis que et surt tan car, que jo hi he estat aquest agost però clar... si ho combines amb Maldives ja puja, suposo. Et puc assegurar que els 15 dies amb vols i tota la consumició allà al Japó, trens, etc, van ser uns 2.500€ i en temporada alta. És el país més organitzat i segur en el que he estat i ho vam fer tot pel nostre compte, així que també surt més baratet. Però vaja, que Riviera Maya és un gran lloc, també, fareu una bona el·lecció! :-)(-:

Vero, Tailandia tampoco sé si te lo recomiendo 100%. Han estado dos amigos distintos allí y ambos coinciden en que está ya muy explotado. Si te ha de salir tan caro, quizás sería mejor Vietnam-Cambodja; he oído hablar muy bien de este destino y he visto fotos espectaculares. Angkor Wat, por ejemplo, me parece espectacular :-)) , así que cuando llegue la hora quisás también le eche un vistazo a este destino.


lolins vau agafar el viatge de Japó pel vostre compte o a través d'agència? Sent un viatge de noces sembla que seria millor agafar-ho per agència però no estic convençuda de si et surt a compte i t'estalvies diners o ells et cobren tantes comissions que t'acaba sortint més caret...
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Iolins » dl. nov. 03, 2014 4:39 pm

Maggie2014 ha escrit:lolins vau agafar el viatge de Japó pel vostre compte o a través d'agència? Sent un viatge de noces sembla que seria millor agafar-ho per agència però no estic convençuda de si et surt a compte i t'estalvies diners o ells et cobren tantes comissions que t'acaba sortint més caret...


En el nostre cas aquest estiu vam fer viatge de dues parelles i ho vam fer absolutament tot pel nostre compte. L'estalvi era enooooorme. També he de dir que vam anar a pocs hotels, tant a Tokyo com a Kyoto van ser apartaments. Jo si fos per viatge de noces ho agafaria igualment pel meu compte, l'únic que sí que aniria a hotels més maquets i ja està. El transport públic és super eficient i vas més al teu aire que no pas amb l'autocar aquí i allà. Si us acaba convençent la idea del Japó, et puc passar info d'itineraris, recomanacions de restaurants o coses a veure... Només m'ho has de dir, perquè la veritat és que encara ho tinc tot molt fresc :-)

El dubte de si surt a compte organitzat o no, jo també el tinc. He parlat amb núvies que m'han recomanat dir a l'agència que és viatge de nuvis (per allò del 5% de descompte en lluna de mel o els detallets a l'habitació) i altres que m'han dit de no dir-ho perquè t'inflen els preus. Així que no ho sé :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron