VIATGE DE NOCES!

Ja ha arribat el dia!!

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 09, 2015 4:13 pm

gemma_sergio ha escrit:A mi también em passava que aquest noi que explicava vaig estar a punt de dir-li lo mateix: m'ho pagues tu? Però cadascú sap les seves limitacions econòmiques i els seus gustos.
Jo les vaig agafar amb rivieramaya.es Tenen pagina web i solen tenir packs de tres excursions i l'atenció va estar molt bé, en tot momento em van ajudar a planificar les visites. Nosaltres vam quedar encantats. És una agencia que la vaig trovar pel foro de los viajeros i molta gent (per no dir tothom que havia anat amb ells) ho recomanaven. És una agencia que et fan matinar però val la pena perque arrives força aviat als llocs.
Perque et facis una idea de com de contents vam quedar et fico l'exemple del meu marit. Ell es va voler desentendre del tema excursions, m'ho passava tot a mi! A mi no m'importa perque m'agrada mirar, etc. Quan es va enterar un cop allà que ens venien a buscar als voltants de les 7 del matí es mig emprenyava perque es perdia el buffet de l'hotel!! Però després deia que havia valgut la pena perque anavem de tranquis, sense massificacions. Total, quan vam tornar del viatge ell mateix recomanava l'agencia als nostres amics i familiars.
Això sí, si agafes el pack de tres excursions, et fan pagar el 100% el primer dia d'excursió però et surt més a compte que pagar excursions sueltes.

Si vols, tinc una crónica del viatge a la meva Crónica de casament del 2012.

Qualsevol cosa m'ho comentes!

Gràcies guapa, ja he anat mirant els teus comentaris sobre el viatge neu:-D Tinc un dubte, la pàgina web que dius es excursionesrivieramaya.es? o excursionesporrivieramaya.com? Es que n'hi han dues i no sé quina escollir :star::

Vero_Y_Dani ha escrit:¡¡¡¡¡ya tenemos hotel confirmado!!!!

Shandraniiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

http://www.beachcomber-hotels.com/hotel ... t-spa.html

Me encanta !!!!


Joer qué ganas de ir !!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)


Uooooo vaya hotelazoooooo :··;..: :··;..: Me gusta mucho!!!! Qué ganas de ir eh?? Imagínate yo que me queda nada y menos!!!! Qué ansiaaaaaaaaaaaaaaa ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dl. feb. 09, 2015 5:30 pm

Ay Nayade, yo estaría de los nervios si me faltase como a ti !!! jajajajaja eres la primera de GN :) estaremos pendientes de ti !!!!
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: ivanni7 » dl. feb. 09, 2015 8:02 pm

Oh! cuanto tiempo sin pasar por aquí!!
feliciades a todas las que habéis cerrado viajes!! es un paso adelante *.-o-o.*
Nosotros al fin también ya tenemos viaje! y estamos muy ilusionados!! esperando que llegue ya el gran día!! =0-0-)
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. feb. 10, 2015 5:46 pm

Náyade ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:A mi también em passava que aquest noi que explicava vaig estar a punt de dir-li lo mateix: m'ho pagues tu? Però cadascú sap les seves limitacions econòmiques i els seus gustos.
Jo les vaig agafar amb rivieramaya.es Tenen pagina web i solen tenir packs de tres excursions i l'atenció va estar molt bé, en tot momento em van ajudar a planificar les visites. Nosaltres vam quedar encantats. És una agencia que la vaig trovar pel foro de los viajeros i molta gent (per no dir tothom que havia anat amb ells) ho recomanaven. És una agencia que et fan matinar però val la pena perque arrives força aviat als llocs.
Perque et facis una idea de com de contents vam quedar et fico l'exemple del meu marit. Ell es va voler desentendre del tema excursions, m'ho passava tot a mi! A mi no m'importa perque m'agrada mirar, etc. Quan es va enterar un cop allà que ens venien a buscar als voltants de les 7 del matí es mig emprenyava perque es perdia el buffet de l'hotel!! Però després deia que havia valgut la pena perque anavem de tranquis, sense massificacions. Total, quan vam tornar del viatge ell mateix recomanava l'agencia als nostres amics i familiars.
Això sí, si agafes el pack de tres excursions, et fan pagar el 100% el primer dia d'excursió però et surt més a compte que pagar excursions sueltes.

Si vols, tinc una crónica del viatge a la meva Crónica de casament del 2012.

Qualsevol cosa m'ho comentes!

Gràcies guapa, ja he anat mirant els teus comentaris sobre el viatge neu:-D Tinc un dubte, la pàgina web que dius es excursionesrivieramaya.es? o excursionesporrivieramaya.com? Es que n'hi han dues i no sé quina escollir :star::

Vero_Y_Dani ha escrit:¡¡¡¡¡ya tenemos hotel confirmado!!!!

Shandraniiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

http://www.beachcomber-hotels.com/hotel ... t-spa.html

Me encanta !!!!


Joer qué ganas de ir !!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)


Uooooo vaya hotelazoooooo :··;..: :··;..: Me gusta mucho!!!! Qué ganas de ir eh?? Imagínate yo que me queda nada y menos!!!! Qué ansiaaaaaaaaaaaaaaa ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//


Es www.excursionesrivieramaya.es
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: Náyade » dc. feb. 11, 2015 8:22 am

Moltes gràcies!!!!

També vull en aquesta setmana reservar les excursions i deixar-ho enllestit!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: ruru » dl. juny 15, 2015 6:42 pm

Hola nuvies, com va tot?

Nosaltres ja tenim el viatge agafat!!!!!!
Marxem del 13 al 21 Setembre a Lanzarote, tot inclós + cotxe!! :-)) :-)) :-))
Avatar de l’usuari
ruru
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8006
Membre des de: dt. març 25, 2008 10:19 pm

Re: VIATGE DE NOCES!

EntradaAutor: SiaBrown » dc. gen. 27, 2016 10:44 pm

Hola! Nosaltres ens casem akest maig.... falten 4 mesos!!! I no sabem on anar ni tenim reservat res....com veieu ens ho hem pres amb molta calma!!!!
Nosaltres apenes viatgem.... potser fa 5anys que no agafem un avió. I crec que amb el temps li he agafat por a volar, per totes les noticies que escoltes a la tele... em fa por. A la meva parella mai li ha agradat mass volar tampoc. El tema és que x aquest motiu no ens ve de gust passar-nos 5 hores (o més!!) a lavió. Per això descartem molts destins clar.
Això, sumat que no tinc un graaan pressupost (maxim 3.000 per tots dos....) haviem vist la illa de Madeira, Portugal. Però també sembla una destinació de pa sucat amb oli.....no ho sé.
També he vist La Toscana, però no sabria massa bé x on començar a mirar.... La idea de fer un creuer no em convenç massa, però potser és lo fàcil pq ja t'organitzen el viatge..... Jo en vaig fer un de fi de carrera x Italia i illes gregues i em va molar molt, però per anar a fer gresca... de viatge de noces amb la parella no ho sé.
Rivera Maya jo ho tenia super descartat, primer pq ho veig lluny, i segon perquè hi va tanta gent de vacances un estiu qualsevol, que és com que sona a poc.... ara lo que es porta son viatges grans com NY, Japó, Tailandia.... com heu dit doncs sembla que RM sigui una tonteria...però fins i tot jo mateixa ho veig com poca cosa. Però d'altra banda un ha de fer amb el que té, i és el que dieu, ens ho oagurm nosaltres i hem de ser realistes.
Aixi que no se que fer.... si algu em pogués orientar.... segurament acabarem a Madeira, que pots fer tota la illa en una setmana, hi ha platges, natura.... és el que busquem crec. No som de grans ciutats. Però La toscana ho veig taaaaan maco!!! I RM si trobés una oferta... llegint el que dieu potser ho agafariem... no ho sé.
Volia dir també que a mi tp em ve de gusta nar a un país com Tailandia, India....aquestes destinacions on la població viu en la miseria....no em ve de gus, no em fa il.lusió.
En fi, perdó per la parrafada.... :-()-)
Edito per dir que també se mocurreix anar a Paris o una ciutat europea més humil, i quan economicament puguem ja hi anirem a aquests llocs. O no, perque tampoc em criden l'atenció. Està clar que no a tota ens ha d'agradar el mateix. :hmm::
SiaBrown
 
Entrades: 5
Membre des de: dg. gen. 24, 2016 2:21 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron