ungles naturals o porcelana?

Un gran any!!

ungles naturals o porcelana?

EntradaAutor: marlui » ds. maig 24, 2014 2:52 pm

hola noies, com portareu les ungles? yo soc incapaç de tenir les meves llarges pero man dit k les tinc molt devils com per posármeles de porcellana o gel. k fariau?
Avatar de l’usuari
marlui
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 4:38 pm

Re: ungles naturals o porcelana?

EntradaAutor: Tomy » dl. maig 26, 2014 5:25 pm

Marlui,

Una bona manicura queda també bé en les ungles curtes (curtes, no mossegades!!). A mi personalment les de porcellana o gel no m’agraden pq es veuen molt artificials, queden com molt abultades!

Si el problema es que te les mossegues, prova a portar-les pintades i intenta no mossegar-te-les. Sembla un consell molt típic però t’ho dic per experiència. Jo les portava super mossegades, i vaig anar a que em posessin les de gel i les faig portar uns mesos, no m’agradaven res però de mentre em creixia la meva ungla!! Després d’això quan ja vaig aconseguir que no estiguessin tan deformades (de mossegar-les et queda una forma rara) vaig deixar de posar-me gel i me les vaig començar a pintar jo!! Ara no les porto massa llargues però les porto sempre ben arreglades i pintades de colors, i m’encanten!!

Queda molt per la teva boda? Si encara et falten uns mesos jo et recomanaria que intentis fer alguna cosa, sempre depèn de com les tinguis ara i quan de temps falti pel casament!
Si no tens massa temps, consulta-ho a algun centre d’estètica, potser et donen una bona solució.
Tomy
 
Entrades: 29
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 4:29 pm

Re: ungles naturals o porcelana?

EntradaAutor: marlui » dt. maig 27, 2014 2:16 pm

no las mosego xo soc incapaç de tenirles llargues...em caso en mes y mig!
Avatar de l’usuari
marlui
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 4:38 pm

Re: ungles naturals o porcelana?

EntradaAutor: Tomy » dc. maig 28, 2014 9:34 am

En mes i mig et dona temps a que et creixin una mica, però poder no tan com per fer-te manicura francesa (que crec que és el que em passarà a mi!). Jo ho consultaria a un centre d’estètica, potser te les poden posar de gel i que quedin finetes!
Tomy
 
Entrades: 29
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 4:29 pm

Re: ungles naturals o porcelana?

EntradaAutor: marlui » ds. maig 31, 2014 3:13 pm

si fare aixoo!! a veure k tal queden!
Avatar de l’usuari
marlui
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 4:38 pm

Re: ungles naturals o porcelana?

EntradaAutor: Tomy » dl. juny 02, 2014 5:33 pm

OK Marlui, doncs ja explicaràs!
Tomy
 
Entrades: 29
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 4:29 pm


Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron