Vestit informal a Girona o província

Un gran any!!

Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: gisa » ds. feb. 15, 2014 9:46 am

Hola!! Com ja he explicat en algun altre post, em caso el 7 de juny, però en un boda totalment informal i "campechana" :-)) :-)) El cas és que no anirem vestits de nuvis, però sí que ens posarem guapos, i ara ve el problema: vaig ben perduda amb què posar-me i sobretot, a on comprar-ho... Sóc de Girona, i m'agradaria que em diguéssiu llocs on mirar vestits i també idees sobre què posar-me... la moda no és lo meu, jijijiji! .:*:*:.
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: Xavi_Mel » dt. feb. 18, 2014 10:33 am

En què havies pensat????? T'ha passat alguna idea pel cap ja?
Avatar de l’usuari
Xavi_Mel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 1:14 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: gisa » dt. feb. 18, 2014 10:05 pm

Pues no sé... Jo em posaria un vestit tipus festa, com els que porto habitualment als casaments als que vaig d'invitada, però no sé si donaré molt el cante, perquè el giso vindrà amb texans, sabates i una camisa "fashion", i jo potser aniré massa arreglada... Però si no m'arreglo gaire, al igual hi ha invitades que van més arreglades que jo, i clar... :star:: :star:: :star:: Quin lío.!! Això sí, a mi m'agradaria vestit curt, però tampoc ho tinc clar, perquè fa pocs mesos em van operar del genoll i se'm veu la cicatriu, i clar, mitges al 7 de juny, no sé jo si aniré be´... En fi, que accepto suggerències, jejeje!! :hmm:: :hmm::
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: Xavi_Mel » dc. feb. 19, 2014 1:39 pm

gisa ha escrit:Pues no sé... Jo em posaria un vestit tipus festa, com els que porto habitualment als casaments als que vaig d'invitada, però no sé si donaré molt el cante, perquè el giso vindrà amb texans, sabates i una camisa "fashion", i jo potser aniré massa arreglada... Però si no m'arreglo gaire, al igual hi ha invitades que van més arreglades que jo, i clar... :star:: :star:: :star:: Quin lío.!! Això sí, a mi m'agradaria vestit curt, però tampoc ho tinc clar, perquè fa pocs mesos em van operar del genoll i se'm veu la cicatriu, i clar, mitges al 7 de juny, no sé jo si aniré be´... En fi, que accepto suggerències, jejeje!! :hmm:: :hmm::

Hi ha vestits molt molt macos i de nuvia que no són els clàssics... has de tenir en compte que només et casaràs un cop a la vida (o aquesta és la intenció), llavors has de portar el que et vingui més còmoda i et faci sentir-te molt especial en aquest dia!
Jo em caso amb un Jordi Dalmau, no és el que la gent s'espera, però a mi m'encanta
Avatar de l’usuari
Xavi_Mel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 1:14 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: cristina2014 » dj. feb. 20, 2014 9:00 pm

Jo también crec q pots trobar un vestit especial q no sembli molt de nuvia pero es vegi q ho ets! Hi ha coses molt diferents i maques pero no soc de girona per dir llocs. Un petonet i ens vas explicant!
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina2014
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: gisa » dc. març 19, 2014 11:56 pm

Xavi_Mel ha escrit:Jo em caso amb un Jordi Dalmau, no és el que la gent s'espera, però a mi m'encanta


Que guai!! M'encanten els seus dissenys, però estan totalment fora del meu pressupost... :star:: Segur que seràs una núvia guapíssima!
Al final, ma germana i el meu cunyat ens han dit que ens paguen la roba... *.-o-o.* A veure què trobem... : ban :
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: marta_10-05 » dv. març 21, 2014 10:26 pm

Hola! Jo em caso al maig i tampoc volia el típic vestit de núvia. Ni m'agrada, ni em volia gastar un dineral. Així que em vaig decidir per un estil ibicenc. Hi ha una disenyadora que es diu Charo Ruiz, que hi han vestits d'aquesta marca desde 300-400€ fins a lo que et vulguis gastar... Però estan força bé... N'hi han que semblen més de nuvia i d'altres que son a mig camí entre nuvia i platja jeje. Però n'hi ha de preciosos! A Girona no se com està el tema. Jo conec dues botigues que en tenen, una es diu Ibiza TN i es al darrera de l'ajuntament de Mataró i l'altre que es diu El rincón de Ibiza, que està a tocar del carrer del Mar a Badalona. Jo l'he agafat a Badalona i la veritat que encantada amb el tracte i amb tot.
Espero que et faci servei!
marta_10-05
 
Entrades: 5
Membre des de: dv. març 21, 2014 9:57 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: gisa » dl. març 31, 2014 11:46 pm

Sí, jo també havia pensat en un vestit tipus ibicenc... són xulos! Però no sé si a 7 de novembre i en una casa de colònies a mig de la muntanya "pega" gaire... Ai, estic ben agobiada amb aquest tema! Ja us explico, que en res m'hi poso a saco a buscar modelito! .:*:*:.
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: mire_ia » dt. abr. 01, 2014 7:01 pm

gisa ha escrit:Sí, jo també havia pensat en un vestit tipus ibicenc... són xulos! Però no sé si a 7 de novembre i en una casa de colònies a mig de la muntanya "pega" gaire... Ai, estic ben agobiada amb aquest tema! Ja us explico, que en res m'hi poso a saco a buscar modelito! .:*:*:.

novembre? no t'anaves a casar al juny?? posa't una jaqueteta o xal pelut blanc, a mi m'encanten les bodes d'hivern :-))
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: gisa » dt. abr. 01, 2014 11:25 pm

Ai, sí!!! Se me n'ha ant l'olla, que em caso el 7 de juny!!! :star:: :star:: neujor:-) neujor:-) Tot i així, encara no és ben bé estiu, jejeje! :-)0(-:
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: floreta01 » dc. abr. 09, 2014 9:24 pm

gisa ha escrit:Ai, sí!!! Se me n'ha ant l'olla, que em caso el 7 de juny!!! :star:: :star:: neujor:-) neujor:-) Tot i així, encara no és ben bé estiu, jejeje! :-)0(-:



Segur que trobes algún vestit de convidada xulo que t'encaixi. Hi ha una marca que es diu Veneno en la Piel que estàn molt bé
Laia
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: gisa » dl. abr. 21, 2014 3:18 pm

Ja tinc vestit!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Al final me l'he quedat a una botiga de la carretera Barcelona, prop de l'hipercor. És curtet, de festa, estampat amb blanc, negre i gris, i amb una cinta de ras blanc a la cintura amb una rosa també blanca que crec que li dóna el toc distintiu de "jo sóc la núvia", jejeje! :-)) :-))
Us volia pujar imatge, però no em deixa, suposo que perquè encara no tinc els 100 missatges... :-(
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: Vestit informal a Girona o província

EntradaAutor: gisa » dl. abr. 21, 2014 3:31 pm

A veure ara si puja la foto...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm


Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants