Aliances a Girona

Un gran any!!

Aliances a Girona

EntradaAutor: gisa » dc. gen. 01, 2014 5:01 pm

Doncs això, que les gironines, on comprareu o heu comprat les vostres aliances? I si no és indiscreció, quins preus us ronden?
Anem molt perduts amb el tema... l'únic que tenim clar és que la volem d'or blanc i que la meva serà bona bona, i la del meu company serà de plata rodiada, perquè ell per la feina no se la pot posar i no la portarà quasi mai, o sigui que no val la pena pagar el preu que valen...
Apa, s'accepten suggerències! *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: Aliances a Girona

EntradaAutor: Agasshi » dv. gen. 03, 2014 10:54 am

Jo no sóc de Girona però també m'aniria bé agafar idees perquè no tenim ni idea del que volem comprar, ni quines opcions tenim, ni res, vaja xD
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: Aliances a Girona

EntradaAutor: Arimar » dg. gen. 05, 2014 8:03 pm

Hola gisa,
jo ahir vaig amar a la joieria Quera.
nosaltres vam demanar d'or Blanc. Evidentment els preus varien molt segons la mida de l'anell. El meu, que tinc un dit molt petit con a maxim una 300€, pero el del meu xicot, segons el gruix de l'anell hi havia de 380 fins a 500€.
un altre cap de setmana, anire a la joieria Comas.
no se si t'he pogut servir d'ajuda!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: Aliances a Girona

EntradaAutor: gisa » ds. gen. 11, 2014 1:11 am

Oh, gràcies Arimar!! Me les apunto per anar a fer la ruta de les joieries!! >.-<:
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: Aliances a Girona

EntradaAutor: Jordi&Anna » dv. abr. 18, 2014 5:49 pm

Hola noies,

jo també sóc de Girona. Nosaltres les hem comprat a la joieria Coma perquè hi anem habitualment. Hi ha de tots els preus. Nosaltres al principi les voliem d'acer o titani, que ronden els 300€ les dues i són ben xules. Al final les hem agafat d'or blanc no massa convencionals, i pugen 950€ les dues. Però n'hi han des de 400-500€ el parell fins a 1500€.

Que hi hagi sort!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jordi&Anna
 
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 18, 2013 7:01 pm

Re: Aliances a Girona

EntradaAutor: gisa » dl. abr. 21, 2014 3:04 pm

Hola noies!!
Nosaltres també les vam encarregar fa un parell de setmanes, al final a la joieria Ramirez de la plaça independència. El meu futur marit sempre em compra cosetes allà i mira, com que ens va agradar el tracte i el que hi havia, les hi vam comprar. Ens hem quedat unes d'or blanc amb una franja d'or negre (sí, som una mica frikis! *.O.-O* ) i el meu porta un brillantet petit. Hi ha de tots preus, però a nosaltres ens ha sortit per uns 475 euros les dues, perquè el meu home se les fa de plata, però banyades igual que la meva, ja que per la seva feina no la podrà portar mai. :-/
Qua guai, una cosa menys en la que pensar!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm


Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron