AJUDA! Info boda civil.

Un gran any!!

AJUDA! Info boda civil.

EntradaAutor: nynfa86 » dc. oct. 23, 2013 9:15 am

Holaaa a tothom!

Ja hem començat amb el papeleo per casarnos l'any que ve a l'ajuntament de Terrassa, pero tinc molts dubtes, ja que la informació que et donen es mínima i a sobre no te la diuen per telf.

El mes que ve haig d'anar amb un testimoni al registre civil per obrir expedient, i em van dir que el dia del casament habia d'anar amb dos testimonis mes. Cal que siguien els mateixos? poden ser diferents?

Gracies!!! *.-o-o.*
nynfa86
 
Entrades: 10
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:43 pm

Re: AJUDA! Info boda civil.

EntradaAutor: zatara » dc. oct. 23, 2013 9:30 am

Hola,

no sé si és igual a tot arreu, però nosaltres per a obrir l'expedient hi vam haver d'anar amb dos testimonis, que no cal que siguin els mateixos que el dia del casament. En principi, el dia que t'obren l'expedient, aquests testimonis no poden ser familiars directes i en canvi, el dia del casament, sí que ho poden ser. Nosaltres vam tenir els mateixos testimonis els dos dies, però com que al principi no ho teníem clar, ho vam demanar i ens van dir que cap problema en tenir-ne de diferents.

Això de la informació insuficient, suposo que és a tot arreu... Nosaltres ens vam casar al nostre poble i també la informació ens arribava en comptagotes i perquè ho anàvem a preguntar nosaltres.
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: AJUDA! Info boda civil.

EntradaAutor: nynfa86 » dc. oct. 23, 2013 9:47 am

Hola!

Doncs si, no se perque els hi costa tan informar.. ::brr::

Per obrir expedient em demanen un testimoni numés i preferiblement no familiar, pero em van dir que si no hi havia mes remei doncs que podia ser familiar.
Llavors vaig preguntar si podien ser 2 testimonis i em van dir que mes endevant ja me'ls demanarien.. i clar ara ma surgit el dubte si el que firmara per l'expedient ha de firmar també el casament o han de ser diferents :-/ quin mal de cap!
nynfa86
 
Entrades: 10
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:43 pm

Re: AJUDA! Info boda civil. SOLUCIONAT

EntradaAutor: nynfa86 » dj. oct. 24, 2013 3:58 pm

Hola a tohom!

Be, he tornat al juntjat i vinc ben informada *.-o-o.*
Us explico per si en un futur algú li interesa.

Resulta que tan per obrir l'expedient, com pel casament, els testimonis poden ser qui tu vulguis, inclús poden ser els pares!!!El mes pasat em van dir que familia millor que no i ara em diuen que si... total que els testimonis seran de la familia *.-o-o.*

Petonets!
nynfa86
 
Entrades: 10
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:43 pm


Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron