per on començar boda civil i que no sigui etern

Un gran any!!

per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: foseta » dg. set. 29, 2013 1:14 pm

hola

noies, ajuda! que no m'ho esperava i abans que s'hi repensi he d'aprofitar jijiji

Us descric per punts a veure si em podeu donar un cop de mà per agilitzar el tema:

1. ens volem casar per civil, pensàvem a l'ajuntament de gràcia. Hi ha forma de saber quina data aproximada donen? No vull que sigui una data molt llunyana, màxim 6 mesos, Ho veieu possible?

He vist que hem de fer tràmits abans al registre civil, però hi ha forma d'avançar i saber data abans de començar a dur papers i moure-ho tot? per anar al registre, amb un dia n'hi ha prou imagino i ho enllesteixes tot, no?
I, els testimonis sabeu si han de venir també? perquè encara no volem dir res a ningú fins que estigui tot lligat...

2. Volem ser pocs, mooolt íntim, màxim màxim 30 persones. Però imagino que menys. Sabeu d'algun lloc bueno-bonito-barato per fer el dinar?

3. vull vestit blanc però senzill i informal, no massa llarg ni pompós. He vist els de la charo ruiz, m'agraden. Però voldria potser fins i tot alguna cosa més senzilla. No el vull curt tampoc.


segur que me deixo alguna cosa...
foseta
 
Entrades: 10
Membre des de: dg. set. 29, 2013 11:54 am

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: mire_ia » dg. set. 29, 2013 9:06 pm

Hola!! Benvinguda al foro!!
Jo t informare sobre el registre civil, a mi no van voler informarme x telefon, vaig haver d anar hi i allá em van donar una solicitud per omplir a casa i un paper amb ls docs q feien falta (fotocopia DNI d cadascu, partides d naixament q has d demanar al registre civil del lloc on vas neixer i l empadronament dels 2) en principi em volien donar una cita x presentar els papers aviam si estava tot correcte pero finalment vaig aconseguir una cita per obrir l expedient on hem d anar els nuvis amb un testimoni i els papers corresponents (a mi m van donar cita per 1mes i mig mes tard...) d totes formes segons les poblacions els trámite poden canviar així q jo d tu trucaria abans d anar hi.. :-)ok:

Tema vestit a cymbeline i Jesús peiró n hi ha alguns d senzillets, mirat les webs, igual es l q busques :-)
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: foseta » dl. set. 30, 2013 6:07 am

mire_ia ha escrit:Hola!! Benvinguda al foro!!
Jo t informare sobre el registre civil, a mi no van voler informarme x telefon, vaig haver d anar hi i allá em van donar una solicitud per omplir a casa i un paper amb ls docs q feien falta (fotocopia DNI d cadascu, partides d naixament q has d demanar al registre civil del lloc on vas neixer i l empadronament dels 2) en principi em volien donar una cita x presentar els papers aviam si estava tot correcte pero finalment vaig aconseguir una cita per obrir l expedient on hem d anar els nuvis amb un testimoni i els papers corresponents (a mi m van donar cita per 1mes i mig mes tard...) d totes formes segons les poblacions els trámite poden canviar així q jo d tu trucaria abans d anar hi.. :-)ok:

Tema vestit a cymbeline i Jesús peiró n hi ha alguns d senzillets, mirat les webs, igual es l q busques :-)


Gràcies Mireia per la info!! A on ho vas tramitar tu? A Barcelona?
No sé per on començar ja que diuen que alguns papers caduquen. Llavors hauria de saber abans la data... també estic mirant sinó fer la cerimonia fora de barcelona, però tot i això necessitaré saber el que triguen els papers...
Sembla com el peix que es mossega la cua...
A veure si puc trucar i preguntar-ho directament a veure que em diuen.
I gràcies per lo dels vestits després me'ls miro també!!
Salut
foseta
 
Entrades: 10
Membre des de: dg. set. 29, 2013 11:54 am

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: mire_ia » dl. set. 30, 2013 3:23 pm

Jo ho estic tramitant tot. A Sabadell, en principi quan obres l expedient tarden uns 2 mesos en tenir ho apunt i un cop fet tens un any de plaç per casarte abans els papers no caduquin
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: foseta » dl. set. 30, 2013 8:45 pm

mire_ia ha escrit:Jo ho estic tramitant tot. A Sabadell, en principi quan obres l expedient tarden uns 2 mesos en tenir ho apunt i un cop fet tens un any de plaç per casarte abans els papers no caduquin


Ok a veure si m'hi poso i truco per sortir de dubtes com funciona aqui a barcelona...
gràcies Mireia!! >.-<:
foseta
 
Entrades: 10
Membre des de: dg. set. 29, 2013 11:54 am

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: mire_ia » dl. set. 30, 2013 8:56 pm

foseta ha escrit:
mire_ia ha escrit:Jo ho estic tramitant tot. A Sabadell, en principi quan obres l expedient tarden uns 2 mesos en tenir ho apunt i un cop fet tens un any de plaç per casarte abans els papers no caduquin


Ok a veure si m'hi poso i truco per sortir de dubtes com funciona aqui a barcelona...
gràcies Mireia!! >.-<:


De res guapa! :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: Arimar » dl. set. 30, 2013 9:07 pm

Hola! Jo tambe ho estic començant a tramitar a Barcelona. Porto TOT el dia trucant al registre civil i no he pogut contactar amb ells. Vull que em diguin com funciona, que haig de fer per obrir expedient matrimonial, pel q tinc entes, com deia la Mreia, calen els certificats de naixement dels dos (el meu me l'anira a buscar la meva mare a Girona), i els certificats d'empadronament dels dos. S'ha de tramitar des del registre civil on estigueu empadronats els dos. En cas de que algun dels dos s'hagues separat anteriorment, calen mes papers (desconec els papers a presentar en aquest cas).
Quan em contestin al telefon, ja t'explico!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: foseta » dt. oct. 01, 2013 4:51 am

Arimar ha escrit:Hola! Jo tambe ho estic començant a tramitar a Barcelona. Porto TOT el dia trucant al registre civil i no he pogut contactar amb ells. Vull que em diguin com funciona, que haig de fer per obrir expedient matrimonial, pel q tinc entes, com deia la Mreia, calen els certificats de naixement dels dos (el meu me l'anira a buscar la meva mare a Girona), i els certificats d'empadronament dels dos. S'ha de tramitar des del registre civil on estigueu empadronats els dos. En cas de que algun dels dos s'hagues separat anteriorment, calen mes papers (desconec els papers a presentar en aquest cas).
Quan em contestin al telefon, ja t'explico!!

Gràcies!!! I si parlés jo també et diria!!
foseta
 
Entrades: 10
Membre des de: dg. set. 29, 2013 11:54 am

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: Arimar » dv. oct. 04, 2013 6:13 pm

foseta ha escrit:
Arimar ha escrit:Hola! Jo tambe ho estic començant a tramitar a Barcelona. Porto TOT el dia trucant al registre civil i no he pogut contactar amb ells. Vull que em diguin com funciona, que haig de fer per obrir expedient matrimonial, pel q tinc entes, com deia la Mreia, calen els certificats de naixement dels dos (el meu me l'anira a buscar la meva mare a Girona), i els certificats d'empadronament dels dos. S'ha de tramitar des del registre civil on estigueu empadronats els dos. En cas de que algun dels dos s'hagues separat anteriorment, calen mes papers (desconec els papers a presentar en aquest cas).
Quan em contestin al telefon, ja t'explico!!

Gràcies!!! I si parlés jo també et diria!!

Per fi ahir em van agafar el telefon, els papers que calen per obrir expedient son:
- solicitut (a recollir al registre civil)
- fotocopia de DNI dels dos
- partida literal de naixement
- certificat d'empadronament dels 2 (jo els he demanat per internet)
S'ha de presentar tot al registre civil i imagino qur despres donen una cita per anar els dos amb un testimoni.
Ah! La solicitut la pot anar a buscar qualsevol persona i els certificats de naixement tambe! (la neva mare portava el llibre de familia per si de cas, pero no li va fer falta.
Una abraçada!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: foseta » dv. oct. 04, 2013 6:40 pm

Arimar ha escrit:
foseta ha escrit:
Arimar ha escrit:Hola! Jo tambe ho estic començant a tramitar a Barcelona. Porto TOT el dia trucant al registre civil i no he pogut contactar amb ells. Vull que em diguin com funciona, que haig de fer per obrir expedient matrimonial, pel q tinc entes, com deia la Mreia, calen els certificats de naixement dels dos (el meu me l'anira a buscar la meva mare a Girona), i els certificats d'empadronament dels dos. S'ha de tramitar des del registre civil on estigueu empadronats els dos. En cas de que algun dels dos s'hagues separat anteriorment, calen mes papers (desconec els papers a presentar en aquest cas).
Quan em contestin al telefon, ja t'explico!!

Gràcies!!! I si parlés jo també et diria!!

Per fi ahir em van agafar el telefon, els papers que calen per obrir expedient son:
- solicitut (a recollir al registre civil)
- fotocopia de DNI dels dos
- partida literal de naixement
- certificat d'empadronament dels 2 (jo els he demanat per internet)
S'ha de presentar tot al registre civil i imagino qur despres donen una cita per anar els dos amb un testimoni.
Ah! La solicitut la pot anar a buscar qualsevol persona i els certificats de naixement tambe! (la neva mare portava el llibre de familia per si de cas, pero no li va fer falta.
Una abraçada!

Pots demanar els certificats d'empadronament per internet? i el literal de naixament, saps si també?

gràcies!!!
foseta
 
Entrades: 10
Membre des de: dg. set. 29, 2013 11:54 am

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: Arimar » dv. oct. 04, 2013 10:37 pm

Els certificats d'empadronament si q es poden demanar per internet, els de naixement no, s'ha d'anar presencialment al registre civil del poble o ciutat on vau neixer.
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: esther-jose » ds. oct. 12, 2013 10:06 pm

El de naixement jo el vaig demanar per internet tambe. Ara estic amb el movil i no tinc el link, pero dema us el poso. Triguen una mica mes d'una semana en enviar-lo a casa.
Imatge
Avatar de l’usuari
esther-jose
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 200
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 2:58 pm

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: foseta » dg. oct. 13, 2013 1:39 am

esther-jose ha escrit:El de naixement jo el vaig demanar per internet tambe. Ara estic amb el movil i no tinc el link, pero dema us el poso. Triguen una mica mes d'una semana en enviar-lo a casa.

Molt be! Gràcies!!
foseta
 
Entrades: 10
Membre des de: dg. set. 29, 2013 11:54 am

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: esther-jose » dt. oct. 15, 2013 6:42 pm

Per demanar el certificat de naixement literal (ha de ser el "literal", sino no és vàlid) per internet, podeu fer-ho a través de la següent web:

https://sede.mjusticia.gob.es/cs/Satellite/Sede/es/tramites

Mireu l'apartat "Solicitud de certificado de Nacimiento"
Imatge
Avatar de l’usuari
esther-jose
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 200
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 2:58 pm

Re: per on començar boda civil i que no sigui etern

EntradaAutor: foseta » dt. oct. 15, 2013 7:20 pm

esther-jose ha escrit:Per demanar el certificat de naixement literal (ha de ser el "literal", sino no és vàlid) per internet, podeu fer-ho a través de la següent web:

https://sede.mjusticia.gob.es/cs/Satellite/Sede/es/tramites

Mireu l'apartat "Solicitud de certificado de Nacimiento"


gràciesss : ban :
foseta
 
Entrades: 10
Membre des de: dg. set. 29, 2013 11:54 am


Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron