VIAJE DE NOVIOS

Un gran any!!

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: almanuvia » dv. des. 05, 2014 9:58 am

hola guapa! parlan angles al japo, el que em fa por a mi es que no ens entenguem! quants dies vas anar? i quin recurragut vau fer? *.-o-o.*
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Iolins » dv. des. 05, 2014 12:41 pm

almanuvia ha escrit:hola guapa! parlan angles al japo, el que em fa por a mi es que no ens entenguem! quants dies vas anar? i quin recurragut vau fer? *.-o-o.*


La veritat és que bastant menys del que creia. A Tokyo es parla bastant però tot i així et trobaves gent jove que no sabia gens d'anglès i fora de Tokyo bastant poc però et comuniques igual: senyals, ensenyar el mapa o el nom del lloc on vols anar, etc.

L'itinerari va ser aquest:

Arribada el 16 d'agost a la nit a Tokyo.
Del 17 al 20 Tokyo
El 21 Fuji Q
El 22 Nikko
El 23 Kamakura
El 24 Hakkone
(Fins aquí, fent les excursions en tren des de Tokyo per no tenir tant d'enrenou amb les maletes)

El 25 Tokyo-Hiroshima (vol intern). Visita ràpida per Hiroshima i arribar a Miyajima a la nit (dormir en un Ryokan)
El 26 visitar l'illa de Miyajima i arribar a Kyoto a la nit
El 27 Nara (excursió des de Kyoto)
El 28 i 29 Kyoto
El 30 últim dia per Kyoto/Osaka

Això és a grans trets perquè algunes de les excursions que poso no eren a una sola ciutat o poble sinó que potser en veiem dos en un mateix dia, això ja t'ho passaria per privat si us acaba interessant. Per exemple, sé que un dia vam anar a Yokohama, que a mi personalment em va semblar que tenia molt d'encant tot i no haver-hi gran cosa a visitar en plan turisme. El dia del Fuji Q (és un parc d'atraccions molt xulo) també és molt opcional segons els vostres gustos. Jo personalment quan vam arribar a Kyoto ja estava tan farta de temples que crec que amb un dia i mig ja n'hagués tingut prou però en canvi molta gent prefereix Kyoto que Tokyo. Tot es pot personalitzar però vaja, pots fer un viatge molt adaptat a tu i és un país molt variat: temples i història, gastronomia, botigues, naturalesa, grans ciutats... ::[]:-]] Si escolliu aquesta destinació, avisa'm i et recomanaré algun que altre lloc i restaurant.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: almanuvia » dv. des. 05, 2014 1:47 pm

gracies!!! sii encara no ho se perque ens casem 2016! pero m'agradaria molt japo! que guai el teu recurragut, i per lliure a la aventura! que atravits, surt molt millor de preu que organitzat? gracies!! >.-<:
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Iolins » dv. des. 05, 2014 7:57 pm

almanuvia ha escrit:gracies!!! sii encara no ho se perque ens casem 2016! pero m'agradaria molt japo! que guai el teu recurragut, i per lliure a la aventura! que atravits, surt molt millor de preu que organitzat? gracies!! >.-<:


Sí, t'estalvies bastants dinerons però també és cert que l'allotjament van ser apartament a Tokyo i Kyoto (molt baratet per ser el Japó) i el Ryokan va ser l'única nit cara però molt recomanable perquè és allotjament típic japonès amb futon i tot plegat. Si ho féssiu per lluna de mel, jo escolliria bé els llocs (que n'hi ha uns quants que no els vaig trobar imprescindibles) i així podeu fer-ho amb més tranquil·litat i reservar algun dia per relax. Jo també és pel 2016, així que aniré buscant llocs amb la calma! :-.:·::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: ivanni7 » dt. des. 09, 2014 9:40 am

Iolins ha escrit:
almanuvia ha escrit:hola guapa! parlan angles al japo, el que em fa por a mi es que no ens entenguem! quants dies vas anar? i quin recurragut vau fer? *.-o-o.*


La veritat és que bastant menys del que creia. A Tokyo es parla bastant però tot i així et trobaves gent jove que no sabia gens d'anglès i fora de Tokyo bastant poc però et comuniques igual: senyals, ensenyar el mapa o el nom del lloc on vols anar, etc.

L'itinerari va ser aquest:

Arribada el 16 d'agost a la nit a Tokyo.
Del 17 al 20 Tokyo
El 21 Fuji Q
El 22 Nikko
El 23 Kamakura
El 24 Hakkone
(Fins aquí, fent les excursions en tren des de Tokyo per no tenir tant d'enrenou amb les maletes)

El 25 Tokyo-Hiroshima (vol intern). Visita ràpida per Hiroshima i arribar a Miyajima a la nit (dormir en un Ryokan)
El 26 visitar l'illa de Miyajima i arribar a Kyoto a la nit
El 27 Nara (excursió des de Kyoto)
El 28 i 29 Kyoto
El 30 últim dia per Kyoto/Osaka

Això és a grans trets perquè algunes de les excursions que poso no eren a una sola ciutat o poble sinó que potser en veiem dos en un mateix dia, això ja t'ho passaria per privat si us acaba interessant. Per exemple, sé que un dia vam anar a Yokohama, que a mi personalment em va semblar que tenia molt d'encant tot i no haver-hi gran cosa a visitar en plan turisme. El dia del Fuji Q (és un parc d'atraccions molt xulo) també és molt opcional segons els vostres gustos. Jo personalment quan vam arribar a Kyoto ja estava tan farta de temples que crec que amb un dia i mig ja n'hagués tingut prou però en canvi molta gent prefereix Kyoto que Tokyo. Tot es pot personalitzar però vaja, pots fer un viatge molt adaptat a tu i és un país molt variat: temples i història, gastronomia, botigues, naturalesa, grans ciutats... ::[]:-]] Si escolliu aquesta destinació, avisa'm i et recomanaré algun que altre lloc i restaurant.



Oh!! -nosaltres volem anar a japo! si no es massa t' importaria recomanar-nos algún lloc especial, algu que sigui impresindible per visitar, en principi el itinerari que as posat es mes o menys el que hem mirat nosaltres!

moltes gracies!!!
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: ivanni7 » dt. des. 09, 2014 9:42 am

Laurafh ha escrit:Hola, nosotros nos vamos a Japón y también nos lo queremos organizar nosotros!! iremos a agencias a preguntar un xa ir orientandonos pero lo haremos x nuestra cuenta, a nuestro ritmo >.-<: q ganas!!!!!




HOla laura!! soy novia de 2015 pero ya estamos mirando el tema viajes! y queremos ir a japon!
que tal ?? como fuee el viaje???
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Iolins » dt. des. 09, 2014 10:29 am

ivanni7 ha escrit:Oh!! -nosaltres volem anar a japo! si no es massa t' importaria recomanar-nos algún lloc especial, algu que sigui impresindible per visitar, en principi el itinerari que as posat es mes o menys el que hem mirat nosaltres!

moltes gracies!!!


A mi dels llocs que més em va agradar, tot i ser bastant turístic, és l'illa de Miyajima. És molt recomanable dormir allà perquè al vespre es queda molt tranquil i té molt d'encant: la porta Tori, els temples, els cèrvols campant lliurement... I és on vaig provar el millor Okonomiyaki de tot el viatge, boníssim :e:-)e També Yokohama, que segurament molta gent no ho inclou a les seves rutes, és una ciutat gens turística però prou maca per fer-hi una volta. I té un gratacels amb bones vistes del mount Fuji. Nara també ho recomano. Més que res, que aquests tres llocs són un canvi de la resta, perquè a altres llocs és quasi tot veure temples i més temples i a aquests que comento és més naturalesa o ciutat i va bé com a canvi.

Espero haver ajudat...! Qualsevol cosa, ja diràs ::0ov0o::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: ivanni7 » dj. des. 11, 2014 4:39 am

Iolins ha escrit:
ivanni7 ha escrit:Oh!! -nosaltres volem anar a japo! si no es massa t' importaria recomanar-nos algún lloc especial, algu que sigui impresindible per visitar, en principi el itinerari que as posat es mes o menys el que hem mirat nosaltres!

moltes gracies!!!


A mi dels llocs que més em va agradar, tot i ser bastant turístic, és l'illa de Miyajima. És molt recomanable dormir allà perquè al vespre es queda molt tranquil i té molt d'encant: la porta Tori, els temples, els cèrvols campant lliurement... I és on vaig provar el millor Okonomiyaki de tot el viatge, boníssim :e:-)e També Yokohama, que segurament molta gent no ho inclou a les seves rutes, és una ciutat gens turística però prou maca per fer-hi una volta. I té un gratacels amb bones vistes del mount Fuji. Nara també ho recomano. Més que res, que aquests tres llocs són un canvi de la resta, perquè a altres llocs és quasi tot veure temples i més temples i a aquests que comento és més naturalesa o ciutat i va bé com a canvi.

Espero haver ajudat...! Qualsevol cosa, ja diràs ::0ov0o::



Moltes gracies!! estem preparant un itinerari per demanar presupost a la agencia, vosaltres veu anar amb agencia?? o per lliure?
No se si es millor en un viatge de nuvis agafar-lo per agencia, pero has de seguir mes horaris sembla que vagis mes collat de temps i de tot i de l'altre manera sembla com si fosis al teu aire, no sabem realment que fer :star:: :star:: -|-)
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Iolins » dv. des. 12, 2014 10:57 am

ivanni7 ha escrit:
Moltes gracies!! estem preparant un itinerari per demanar presupost a la agencia, vosaltres veu anar amb agencia?? o per lliure?
No se si es millor en un viatge de nuvis agafar-lo per agencia, pero has de seguir mes horaris sembla que vagis mes collat de temps i de tot i de l'altre manera sembla com si fosis al teu aire, no sabem realment que fer :star:: :star:: -|-)


Nosaltres ho vam fer per lliure i la veritat és que és un país que ho permet perfectament. No m'agraden gens els viatges organitzats a mi i per viatge de nuvis encara menys però això ja va a gustos. També podeu agafar vols, hotels i altres per agència, amb la tranquil·litat de que sabeu a qui dirigir-vos si hi ha res però sense haver d'agafar l'itinerari que et diguin ells ni anar en autocar amunt i avall.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Paula05 » dt. des. 01, 2015 5:11 pm

Yo la luna de miel la miraré por agencia porque me transmite más confianza. He estado mirando por internet alguna y me ha salido la de www.felicesvacaciones.es que no se que tal son, ya que quiero ir al Caribe y esta es especializada en este destino.. Así que no se que haré... Me aconsejáis?
Muchas gracias!!
Paula05
 
Entrades: 3
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 1:03 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Paula05 » dt. des. 01, 2015 5:50 pm

yo no lo tengo muy claro el destino en concreto pero si que hemos decidido irnos al Caribe!!!!! al sooleciitooo
Paula05
 
Entrades: 3
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 1:03 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron