VIAJE DE NOVIOS

Un gran any!!

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: zatara » dt. set. 24, 2013 10:16 am

esther-jose ha escrit:Empecé mirando Canadá Oeste y no está nada mal. Los paisajes son una pasada pero tenemos miedo que todo el viaje sea ver cascadas y más cascadas. Así que no sabemos qué hacer. Nuestro problema es que al casarnos en domingo tenemos que salir de viaje como muy pronto el lunes, y muchos viajes salen en domingo :-( El viernes fuimos a una agencia y nos dijeron que hasta después de Semana Santa no saldrán los viajes del año que viene, así que tocará esperar!


Hola! Feia molts dies que no passava pel fórum, però veient que parlaves del Canadà, no me n'he pogut estar. Jo vaig viure una temporada a l'oest del Canadà i te'l recomano plenament, si us agrada la natura. Per dir-te la veritat, jo no vaig visitar gaires cascades, hi ha molts llacs, muntanyes, ciutats no gaire grans que tenen el seu encant. I a mi la tardor m'agrada especialmente, perquè els colors són espectaculars. Jo recomanaria sobretot anar als parcs de Banff i Jasper. Si es vol (i es té temps) també es pot visitar més la zona de la costa del Pacífic i l'illa de Vancouver, que està força bé.
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Agasshi » dt. set. 24, 2013 11:28 am

urismene86 ha escrit:Jo sóc de les que no els agrada els resorts i passar-se una setmana en remull. Vull fer relax, però després de fer una ruta xula. Ho farem visitant Vietnam i acabarem amb 4 dies de relax a l'illa de Con Dao... Quines ganes!! Nosaltres som una parella moolt inquieta, i això ja m'agrada!!


Que guai Vietnam!!
He buscat fotos de Con Dao i és una passada!!!! A disfrutar ;)
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: urismene86 » dt. set. 24, 2013 2:12 pm

Bé, és una illa força verge encara... però l'hotel val la pena, juju!! Ha de ser meravellós despertar-se cada matí veient el mar enmig d'un mar lluny de casa i no tenir res més a fer que relaxar-se, prendre el sol, caminar i estar amb la parella!! Ja m'imagino jo dormint i sentint el soroll del mar i res més: paradisíac!
urismene86
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: esther-jose » dt. set. 24, 2013 4:04 pm

zatara ha escrit:
esther-jose ha escrit:Empecé mirando Canadá Oeste y no está nada mal. Los paisajes son una pasada pero tenemos miedo que todo el viaje sea ver cascadas y más cascadas. Así que no sabemos qué hacer. Nuestro problema es que al casarnos en domingo tenemos que salir de viaje como muy pronto el lunes, y muchos viajes salen en domingo :-( El viernes fuimos a una agencia y nos dijeron que hasta después de Semana Santa no saldrán los viajes del año que viene, así que tocará esperar!


Hola! Feia molts dies que no passava pel fórum, però veient que parlaves del Canadà, no me n'he pogut estar. Jo vaig viure una temporada a l'oest del Canadà i te'l recomano plenament, si us agrada la natura. Per dir-te la veritat, jo no vaig visitar gaires cascades, hi ha molts llacs, muntanyes, ciutats no gaire grans que tenen el seu encant. I a mi la tardor m'agrada especialmente, perquè els colors són espectaculars. Jo recomanaria sobretot anar als parcs de Banff i Jasper. Si es vol (i es té temps) també es pot visitar més la zona de la costa del Pacífic i l'illa de Vancouver, que està força bé.


Gràcies zatara pels teus comentaris! I al setembre quina temperatura fa? He vist que en la majoria de rutes passen per un glaciar. Tú hi has anat? És maco? També hi ha extensions de dos dies per visitar l'illa Victoria, però ja pugen més de preu. Val la pena?
Imatge
Avatar de l’usuari
esther-jose
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 200
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 2:58 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: zatara » dt. set. 24, 2013 8:23 pm

esther-jose ha escrit:
zatara ha escrit:
esther-jose ha escrit:Empecé mirando Canadá Oeste y no está nada mal. Los paisajes son una pasada pero tenemos miedo que todo el viaje sea ver cascadas y más cascadas. Así que no sabemos qué hacer. Nuestro problema es que al casarnos en domingo tenemos que salir de viaje como muy pronto el lunes, y muchos viajes salen en domingo :-( El viernes fuimos a una agencia y nos dijeron que hasta después de Semana Santa no saldrán los viajes del año que viene, así que tocará esperar!


Hola! Feia molts dies que no passava pel fórum, però veient que parlaves del Canadà, no me n'he pogut estar. Jo vaig viure una temporada a l'oest del Canadà i te'l recomano plenament, si us agrada la natura. Per dir-te la veritat, jo no vaig visitar gaires cascades, hi ha molts llacs, muntanyes, ciutats no gaire grans que tenen el seu encant. I a mi la tardor m'agrada especialmente, perquè els colors són espectaculars. Jo recomanaria sobretot anar als parcs de Banff i Jasper. Si es vol (i es té temps) també es pot visitar més la zona de la costa del Pacífic i l'illa de Vancouver, que està força bé.


Gràcies zatara pels teus comentaris! I al setembre quina temperatura fa? He vist que en la majoria de rutes passen per un glaciar. Tú hi has anat? És maco? També hi ha extensions de dos dies per visitar l'illa Victoria, però ja pugen més de preu. Val la pena?


Al setembre, fa una mica més de fred que aquí, però no és res exagerat, seria com potser l'octubre a Barcelona. Si realment es vol anar a caminar i pujar alguna muntanya, millor portar alguna cosa que abrigui, perquè el temps varia molt. Aquest glaciar que comentes no sé exactament quin és; sé que hi ha un parc a Montana que es diu Glacier Park i em sembla que moltes rutes fan Banff, Jasper i Glacier, però no sé si és això. Jo he vist fotos d'aquest parc i és xulo i Banff és preciós; em vaig enamorar de les Rockies. Victoria és un lloc pintoresc amb un aire britànic, hi ha el parlament de British Columbia, i em sembla que hi ha algun parc que pot estar bé (jo només vaig visitar la ciutat una parell de dies); la veritat és que si ho encareix gaire, jo no hi aniria, perquè és un pèl lluny i podeu aprofitar el temps per fer coses més interessants. Ah, també plou bastant a la costa (Vancouver ho recordo especialment plujós.
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: BETA_87 » dv. gen. 03, 2014 3:49 pm

Nosotros al final hemos decidido ir a srilanka con maldivas.. :)
Imatge
Avatar de l’usuari
BETA_87
 
Entrades: 31
Membre des de: dl. maig 20, 2013 6:11 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: yanis » dc. gen. 08, 2014 11:58 am

Nosotros ya tenemos el viaje !!! También nos vamos a Maldivas! : ban : *.-o-o.*
yanis
 
Entrades: 25
Membre des de: dc. juny 12, 2013 11:35 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Vero198428 » dc. gen. 08, 2014 1:55 pm

Nosotros tenemos varias opciones ya que por suerte nos regalan el viaje, asi que esta entre New York-Riviera Maya, o tour por Tailandia........ vosotras que opinais???
Imatge
Vero198428
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 10:57 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: mire_ia » dc. gen. 08, 2014 6:00 pm

Uoooh veto que suerte! Menudo regalazo, pues yo personalmente tiraría para Tailandia Xq me va lo exótico pero seguro que el otro esta genial! Yo hizo Rivera maya en TI de final de carrera y fue muy muy grande
Nosotros haremos srilanka-maldivas!!! :··;..: >.-<:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: CrisyJuanan » dc. gen. 08, 2014 9:26 pm

Hola Vero!! Nosotros hacemos NY+RM :-)) :-)) asi que voto por eso!!! jejeje tailandia no me va tanto...
Imatge
Avatar de l’usuari
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: lmlaso14 » dj. gen. 09, 2014 8:38 am

elisabetrn :) !!!

Nosotros en principio queremos NYC + Costa Rica :)

A ver si empezamos a mirar...porque aún no hemos hecho nada!

Alicia, creo que dos semanas son ideales, pero yo alomejor por dinero hacemos sólo NYC y una semanita! Al tener una nena entiendo a tu chico jejejeje creo q a mi me costaría también irme más de una semana por lo q Punta Cana es buena opción..

Ahora si haceis caribe yo os recomiendo más Riviera Maya... yo he ido y me enamoró! Puntacana no he ido pero mis amigas, las q viajan más... no me lo recomiendan...para no hacer nada si, pero si quieres aprovechar y ver cosas... mejor RM.

un besazo
Imatge
Avatar de l’usuari
lmlaso14
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 150
Membre des de: dv. set. 27, 2013 3:39 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: urismene86 » dv. gen. 10, 2014 12:23 am

Nosaltres DEFINITIVAMENT ja sí tenim viatge bloquejat!

2 setmanes a VIETNAM + 1 setmana a MALÀSIA (2 nits a Kuala Lumpur i 5 nits a la Illa de Langkawi)!
urismene86
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Mireia2014 » dv. gen. 10, 2014 9:07 am

Hola chicas!!
Nosotros hacemos 4 noches en Nyc y 7 noches Riviera Maya!!!
Solo quedan 5 meses y 3 semanas!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mireia2014
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 526
Membre des de: dg. juny 03, 2012 6:09 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: elisabetrn » dv. gen. 10, 2014 10:36 am

Muy buenas::. Nosotros al final estamos montando un tour por nuestra cuenta.. ( mas bien lo esta montando mi futuro marido) Singapur, Indonesia y Malasia tres semanitas nos hemos empalmado una semana de vacaciones al permiso de los 15 dias >.-<:

4 meses y 20 dias para el gran dia!!! *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
elisabetrn
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 239
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 4:53 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: marlui » dv. gen. 10, 2014 3:00 pm

nosotros estamos mirando ny y rivera maya!!!ya que new york es mi sueño y el es mas de resort pulserita y playa, asik el combinado es perfecto!! primero no parar en ny y después relajación en Riviera maya!!
Avatar de l’usuari
marlui
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 4:38 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Agasshi » ds. gen. 11, 2014 11:53 am

Nosaltres ara sembla que ens quedem sense viatge noies :-( encara no està clar però...
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: CrisyJuanan » ds. gen. 11, 2014 12:09 pm

Ostres quina pena! Esperem que es pugui solucionar....
Imatge
Avatar de l’usuari
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Merigreti » dg. gen. 12, 2014 12:37 am

Nosotros también nos unimos a NY + RM!!!! Que ganitas de ir!!!! Yujuuu!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: silvia86 » dg. gen. 12, 2014 9:45 am

Nosotros Japón! 2 semanitas, todavía tenemos que hacer el itinerario.. Q ilu! Konnichiwaaaa!!! :D
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia86
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS

EntradaAutor: Laurafh » dg. gen. 12, 2014 12:33 pm

silvia86 ha escrit:Nosotros Japón! 2 semanitas, todavía tenemos que hacer el itinerario.. Q ilu! Konnichiwaaaa!!! :D

uuuuuueeeeeeeeeeee viva las chicas q se van a Japón >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Laurafh
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants