detalls invitats 2014

Un gran any!!

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: Arya82 » dl. jul. 29, 2013 1:52 pm

elibeta5 ha escrit:
Arya82 ha escrit:Elibeta, la teva idea de personalitzar-ho tu mateixa m'ha fet pensar en altres maneres de fer-ho :hmm:: i mira q he trobat:
http://www.bodas.net/debates/tutorial-v ... os--t27679

Podria estar bé no? Jo estic per agafar un got de xupito de casa i probar-ho... A més ho pots fer amb qualsevol dibuix, fins i tot un cor com el teu per fer-ho més senzill!


esta molt be tmb!!! pero has de tenir molta manya per fer-ho no? i quan costaran les pintures aquestes?
loq que he fet es agafar el segell i ho imprimire en un paper que es per fer pegatines stic que ja l´he comprat, en la foto ho he fet amb foli xk era x fer una prova, abans de comprar l´altre paper per aixo keda com despegat, quan tingui el fet amb l´altre paper ho torno a posar


Les pintures pel que he vist van dels 2 als 4 euros, però jo el que faré serà comprar només 1 color, el negre, per provar a veure com se’m dona. Si la cosa surt bé, compraré més colors i en faré un de sencer. I si em convenç, ja compraré tots els gots de xupito que als xinos o a l’ikea segur que n’hi ha que estan bé de preu.

A veure si me’n surto! La idea seria fer aquest dibuix:
imagesCAWFW2AX.jpg


Però així amb l’enganxina com ho fas tu també pot quedar molt bé, i segur que es molt més fàcil i ràpid que el que intentaré fer jo! :-) Que ves a saber com em queda eh! Però em fa gracia probar-ho!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: elibeta5 » dl. jul. 29, 2013 8:54 pm

Arya82 ha escrit:
elibeta5 ha escrit:
Arya82 ha escrit:Elibeta, la teva idea de personalitzar-ho tu mateixa m'ha fet pensar en altres maneres de fer-ho :hmm:: i mira q he trobat:
http://www.bodas.net/debates/tutorial-v ... os--t27679

Podria estar bé no? Jo estic per agafar un got de xupito de casa i probar-ho... A més ho pots fer amb qualsevol dibuix, fins i tot un cor com el teu per fer-ho més senzill!


esta molt be tmb!!! pero has de tenir molta manya per fer-ho no? i quan costaran les pintures aquestes?
loq que he fet es agafar el segell i ho imprimire en un paper que es per fer pegatines stic que ja l´he comprat, en la foto ho he fet amb foli xk era x fer una prova, abans de comprar l´altre paper per aixo keda com despegat, quan tingui el fet amb l´altre paper ho torno a posar


Les pintures pel que he vist van dels 2 als 4 euros, però jo el que faré serà comprar només 1 color, el negre, per provar a veure com se’m dona. Si la cosa surt bé, compraré més colors i en faré un de sencer. I si em convenç, ja compraré tots els gots de xupito que als xinos o a l’ikea segur que n’hi ha que estan bé de preu.

A veure si me’n surto! La idea seria fer aquest dibuix:
imagesCAWFW2AX.jpg


Però així amb l’enganxina com ho fas tu també pot quedar molt bé, i segur que es molt més fàcil i ràpid que el que intentaré fer jo! :-) Que ves a saber com em queda eh! Però em fa gracia probar-ho!



jo0 tmb avia pensat posar aquesta imatge :-///: quan ho facis mavisa!!!!! jo es q no em veig amb tanta manya... provare amb el paper pegatina a veure com keda tmb
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: elibeta5 » ds. ago. 03, 2013 9:15 am

nenasssss aquí tinc la foto de lo que he fet:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: rieta » ds. ago. 03, 2013 5:56 pm

Ei Eli, q chulo q te ha quedado!!! Q papel es ese q has usado?? Vale xa todas las impresoras??
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: elibeta5 » dj. ago. 08, 2013 3:55 pm

buenasss
el papel es de un paquete que compre en la librería, es un papel de pegatina que sirve para cualquier impresora si necesitas el nombre dimelo y te lo envio
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: elibeta5 » dj. ago. 08, 2013 3:55 pm

buenasss
el papel es de un paquete que compre en la librería, es un papel de pegatina que sirve para cualquier impresora si necesitas el nombre dimelo y te lo envio
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: silvia86 » ds. ago. 10, 2013 9:39 am

Te han quedado muy bonitos!! Descponocía este tipo de papel.

Seguro que a tus invitados les encantará ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia86
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: SanyJavi » dj. set. 05, 2013 10:52 am

Hola chicas!!

Echarle un vistazo a esta pagina www.destallesparabodasarmonia.com

Hay cosas chulas, monederitos para las chicas, lleveros para los chicos..... alguna tiene ya decidido que va a regalar y donde lo compra?? y sabeis de alguna tienda donde salgan economicas las botellitas de licor o de vino???
SanyJavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 125
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 12:19 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: lena27 » dv. oct. 25, 2013 11:45 am

yo recomiendo esta otra www.detallesroman.com pero mejor que vayais a verlos si podeis como hice yo es una nave industrial y tienen una exposicion alucinante y genial de precio algunas cosas las vi a mitad de precio que en una tienda normal
lena27
 
Entrades: 2
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 11:29 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: GORDI » dt. oct. 29, 2013 12:48 pm

gemma87 ha escrit:
elibeta5 ha escrit:
isaycheni ha escrit:no pone el precio en la web. Yo les escribí diciéndoles que me gustaban las copas de cava de novios y que me dijeran el precio. Y me pasaron el precio de todos los productos.
Hoy me han dicho que se pueden combinar todos sus productos (copas de cava, chupitos...) para llegar a las 25 unidades, porque imprimen los nombres de los novios y fecha. Está chulísimo!!!! *.-o-o.*


me los puedes evniar? mi dire es bodaraulyeli2014@gmail.com



hola yo también estoy interesada, si me pudieras enviar un privado con los precios te lo agradecería, gracias.

besos.



A mi también me han encantado!!! Me puedes pasar los precios? Mil gracias!!!
Avatar de l’usuari
GORDI
 
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 03, 2006 3:51 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: kirita85 » dg. des. 22, 2013 4:39 pm

Hola a todas!

Me encantan todas vuestras ideas, son todas tan bonitas!! Qué jaleo decidir cualquier cosa para un día tan especial...

Yo he visto la idea de regalar participaciones de lotería con la fecha de la boda...

Seguiré pensando!! qué nervios, y eso que aún faltan un montón de meses...!!!
Imatge
kirita85
 
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 11, 2013 8:42 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: gisa » dl. des. 23, 2013 5:28 pm

Quantes idees guais!! =0-0-) =0-0-) Nosaltres, com que no tenim un duro i fem una boda totalment informal i low cost, ens farem els detallets nosaltres. Estem entre: sabons de glicerina, de colors, empaquetats d'una manera mona i tal, o sinó, saquets d'olor per penjar als armaris o calaixos (jo sé cosir i els podria fer, només hauria de comprar una tela mona, lavanda o algo per l'estil pel "relleno" i alguna cinta per fer el llaç), o sinó bombons casolans... Què us sembla? :-/
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: mire_ia » dt. des. 24, 2013 4:57 pm

gisa ha escrit:Quantes idees guais!! =0-0-) =0-0-) Nosaltres, com que no tenim un duro i fem una boda totalment informal i low cost, ens farem els detallets nosaltres. Estem entre: sabons de glicerina, de colors, empaquetats d'una manera mona i tal, o sinó, saquets d'olor per penjar als armaris o calaixos (jo sé cosir i els podria fer, només hauria de comprar una tela mona, lavanda o algo per l'estil pel "relleno" i alguna cinta per fer el llaç), o sinó bombons casolans... Què us sembla? :-/


A mi em sembla una idea fantàstica!!! :-)
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: zatara » dj. des. 26, 2013 4:52 pm

gisa ha escrit:Quantes idees guais!! =0-0-) =0-0-) Nosaltres, com que no tenim un duro i fem una boda totalment informal i low cost, ens farem els detallets nosaltres. Estem entre: sabons de glicerina, de colors, empaquetats d'una manera mona i tal, o sinó, saquets d'olor per penjar als armaris o calaixos (jo sé cosir i els podria fer, només hauria de comprar una tela mona, lavanda o algo per l'estil pel "relleno" i alguna cinta per fer el llaç), o sinó bombons casolans... Què us sembla? :-/


Hola! Molt bones idees! Nosaltres ens vam casar aquest any i vam fer sabons; bé, els va fer la meva sogra i nosaltres vam comprar unes caixetes de fusta (als xinos), les vam envernissar i vam posar-hi una etiqueta amb els noms i la data. Van quedar molt monos!

Les altres idees també estan molt bé i si saps cosir, poden quedar molt bé.
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: gisa » dc. gen. 01, 2014 4:33 pm

M'alegro que us agradin les idees!! :-) :-)
zatara ha escrit:Hola! Molt bones idees! Nosaltres ens vam casar aquest any i vam fer sabons;

Com els vau fer Zatara? He vist per internet que es poden fer amb sabó de glicerina, colorant alimentaria i essències... però tinc el dubte de si amb el colorant alimentari després es poden fer servir o destenyeixen, i tampoc sé on comprar les essències... :-/
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: zatara » dc. gen. 01, 2014 9:25 pm

gisa ha escrit:M'alegro que us agradin les idees!! :-) :-)
Com els vau fer Zatara? He vist per internet que es poden fer amb sabó de glicerina, colorant alimentaria i essències... però tinc el dubte de si amb el colorant alimentari després es poden fer servir o destenyeixen, i tampoc sé on comprar les essències... :-/


Crec que sí que els va fer amb glicerina (se n'encarregava la meva sogra); jo també havia llegit per algun lloc que es podien fer amb oli, però no tinc clar com funciona. El tema de destenyir, els meus no destenyien, però em sembla que no hi va posar gaire colorant (tenien un aspecte bastant rústic i natural). El millor suposo que és provar-ho amb uns colors que us agradin i quan s'assequin fer-los servir unes quantes vegades per comprovar l'aroma i el color. Tingueu en compte que s'han de deixar assecar durant unes quantes setmanes, abans d'utilitzar-los; a nosaltres, ens els va portar un mes o dos abans del casament, els vam tallar amb les mides i formes que volíem (amb talla-galetes) i els vam tenir estesos per la cuina i el despatx, unes quantes setmanes.

Per les essències, a mi se m'acut que es pot anar a demanar a alguna herboristeria o floristeria on venguin altres productes naturals. La meva sogra va provar d'afegir-hi herbes aromàtiques en alguns i també van quedar xulos, és clar que llavors hi havia la textura de les herbes que era un pèl rugosa.
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: gisa » dj. gen. 02, 2014 9:36 am

Gràcies Zatara! Sí, el millor serà que comencem a fer proves, a veure què surt... per cert, no sabia que s'haguessin de deixar assecar tant de temps, sort que ho has dit! :.0.-0.: Ja us explicaré què fem al final... xxo.0.o
Avatar de l’usuari
gisa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: BETA_87 » dv. gen. 03, 2014 3:37 pm

Que original todo! Me encanta el rollo del cafe! :)
Imatge
Avatar de l’usuari
BETA_87
 
Entrades: 31
Membre des de: dl. maig 20, 2013 6:11 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: arquimedes » dj. abr. 17, 2014 9:11 am

Hola chicas, yo al final me he decidido por unas flores de cera, que en realidad son velas perfumadas preciosas, y con una presentación que da gusto las podeis ver en http://www.az....com no salen muy caras y también tienen jabones perfumados, velitas, en fin me encanta lo que tienen es que lo del mikado y esas cosas como que ya esta demasiado visto, y esto.. teneis que verlo
arquimedes
 
Entrades: 2
Membre des de: dj. abr. 17, 2014 9:09 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: Jordi&Anna » dv. abr. 18, 2014 5:37 pm

Hola noies!

Nosaltres també voliem fer tema low cost i fabricat a casa. Com que ens agraden molt les manualitats i la meva mare sap cosir, hem fet unes bossetes de lavanda i també un cd amb tota la música que sonarà a la cerimònia fins al nostre ball. A més vam trobar una idea molt xula al pinterest, i per posar els noms als plats jo farè les etiquetes amb una troqueladora d'onades i les recolzarem en una estrella de mar, que també es podran quedar.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jordi&Anna
 
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 18, 2013 7:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron