Monsantbenet 2014

Un gran any!!

Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Sisu2014 » dg. març 10, 2013 9:40 am

Ayer fue la jornada de puertas abiertas y fuimos a visitarlo.

La verdad es que el sitio es una chulada, parece un castillo de princesas.

Tiene el inconveniente de que las bodas las hacen siempre a las18h, pronto se te hace de noche, pero saben explotarlo decorando todo con velas y antorchas, creando un clima precioso (bueno, en realidad el clima lo creas tu pagando al floristero con toda esa decoración, pero queda taan bonito).
Estamos casi decididos por hacerlo allí: restaurante-ceremonia y hotel junto. Nos parece ideal y comodisimo.
El aperitivo pudimos probar poco (estabamos mirando stands y con nuestro hijo...no tuvimos mucha disponibilidad). Pero lo que probamos nos pareció sabroso y original.
Alguien más fue a la jornada de puertas abiertas? que os pareció? opiniones!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Anna81 » dg. març 10, 2013 10:46 am

Heeey maca!!

Nosaltres també hi erem i ja tenim la data pel 26 d'Octubre :-) La veritat és que no podem estar més contents en haver triat Mon Sant Benet perquè com tu bé dius, sembla de princeses. >.-<:

El tema de la cerimònia a les 18:00 si que és una mica "putadeta". Imagina nosaltres que justament és el dia de canvi d'hora però mira, els convidats arribaran que encara serà de dia, la cerimònia al monestir és igual que sigui de dia o de nit i segons la informació que hem mirat, no es farà fosc fins les 19:00 per tant una mica de llum tindrem ....

A nosaltres ens preocupava una mica el tema del fred i l'aperitiu però com que això es pot dir a l'últim moment, si fa fred el farem a la sala Montserrat i si no, al patí :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Sisu2014 » dg. març 10, 2013 10:15 pm

Hola anna81!

ahir vaig pensar en tu, hi ha poca gent d'aquí al forum que celebri noces allà, i recordava que tu si que ets nuvia del 2013 del monsantbenet.

La veritat és que a nosaltres també ens va agradar la possibilitat de poder-ho fer a dins si l'aperitiu toca en un cap de setmana de fred o pluja, fer el sopar a la fàbrica té la comoditat que no has de moure a la gent pel moment del ball...

Amb qui fas floristeria? i fotògraf? nosaltres fotògraf no el tenim encara, però floristeria crec que serà amb harmonia, ens va encantar ahir!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Anna81 » dg. març 10, 2013 10:45 pm

Hola!! :-)

Si, no entenc com som tant poquetes al fòrum que ho celebrem al MSB peeeero d'haver-hi n'hi ha perquè mira que ahir erem gent!

El fotògraf ja el tenim, és Bagan de Sabadell (d'on som nosaltres). Ha treballat a MSB, vam tenir bon rotllo i ens fa un preu raonable pel pack de foto + vídeo.

Tema flors encara no l'hem tancat pero segurament sera amb Rosa d'Abril, vam anar a parlar amb ella fa unes setmanes i molt be :-) Amb Harmonia no estem massa contents, ni pel preu ni pel tracte.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Sisu2014 » dg. març 10, 2013 10:59 pm

Entenc llavors que rosa d'abril surt més econòmic?
Us van tractar malament harmonia? a nosaltres ni bé ni malament... però al seu facebook es poden veure detalls florals al MSB molt macos... pots fer un cop d'ull que potser també et donen idees per a tu!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Anna81 » dl. març 11, 2013 9:42 am

I quina data teniu per cert? Em sembla que no l'he vist ...
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Sisu2014 » dt. març 12, 2013 9:18 pm

Tenim reservat el 19 d'abril del proper any. Encara no l'hem confirmat, però si no hi ha cap canvi, aquesta és la idea. Va bé el que t'estalvies per ser "temporada baixa" per gastar-lo en flors i decoració..jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Sisu2014 » dg. març 17, 2013 10:54 pm

Avui ha sortit al telenotícies de tv3 amb motiu de la festa major medieval de Navarcles!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Anna81 » dl. març 18, 2013 9:47 am

Sisu2014 ha escrit:Tenim reservat el 19 d'abril del proper any. Encara no l'hem confirmat, però si no hi ha cap canvi, aquesta és la idea. Va bé el que t'estalvies per ser "temporada baixa" per gastar-lo en flors i decoració..jeje


Doncs quan el confirmeu avisa, que t'obrire el teu CE!! :-) Quina ilu, compi de lloc!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Sisu2014 » ds. abr. 13, 2013 4:48 pm

Ara sí, confimat!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Anna81 » ds. abr. 13, 2013 6:01 pm

Sisu2014 ha escrit:Ara sí, confimat!


Ueeee!!! Molt bé guapa!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Tomy » dl. maig 26, 2014 6:19 pm

Noies!!
Que poques sóm de MSB!! Com pot ser??? Jo em caso a l'octubre d'aquest any!!
Sisu2014, com va anar el casament? Explica! Explica!!!
Anna81, ara veig que ets nuvia 2013, en altre post et preguntava si ja t'havies casat! Disculpa!
I com va anar tot noies? Esteu contentes? Jo ja començo a estar nerviosa! Però del lloc no m'he de preocupar, no? Hem escollit bé, veritat? Aix! Digueu-me alguna cosa per tranquilitzar-me!!
Segur que vau tenir uns casaments preciosos!!

Algú més de MSB per compartir experiències?
Tomy
 
Entrades: 29
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 4:29 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Anna81 » dc. maig 28, 2014 12:22 pm

Tomy ha escrit:Noies!!
Que poques sóm de MSB!! Com pot ser??? Jo em caso a l'octubre d'aquest any!!
Sisu2014, com va anar el casament? Explica! Explica!!!
Anna81, ara veig que ets nuvia 2013, en altre post et preguntava si ja t'havies casat! Disculpa!
I com va anar tot noies? Esteu contentes? Jo ja començo a estar nerviosa! Però del lloc no m'he de preocupar, no? Hem escollit bé, veritat? Aix! Digueu-me alguna cosa per tranquilitzar-me!!
Segur que vau tenir uns casaments preciosos!!

Algú més de MSB per compartir experiències?


Hola Tomy!! Enhorabona!! :)

I ara...respira.....relaaaaaaax *.-o-o.* *.-o-o.* Si, jo soc nuvia del 2013 i també de l'Octubre com seras tu jejeje (del 26). Pel lloc no t'has de preocupar, no podieu triar millor :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Sisu2014 » dj. maig 29, 2014 1:22 pm

Tomy ha escrit:Noies!!
Que poques sóm de MSB!! Com pot ser??? Jo em caso a l'octubre d'aquest any!!
Sisu2014, com va anar el casament? Explica! Explica!!!
Anna81, ara veig que ets nuvia 2013, en altre post et preguntava si ja t'havies casat! Disculpa!
I com va anar tot noies? Esteu contentes? Jo ja començo a estar nerviosa! Però del lloc no m'he de preocupar, no? Hem escollit bé, veritat? Aix! Digueu-me alguna cosa per tranquilitzar-me!!
Segur que vau tenir uns casaments preciosos!!

Algú més de MSB per compartir experiències?



Tomy, no havia llegit que et casaves aquí, enhorabona!!

La veritat és que el dia B, allà tens la sensació que tot està molt controlat, que són molts professionals, i que tot surt bé, ja veuràs que sí! On et cases? al celler o al monestir?
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Tomy » dl. juny 02, 2014 5:39 pm

Anna81!! Sisu2014!! Què bé!! Moltes gràcies!! Ja estic més tranquil.la si em dieu que els vostres casaments van anar fantàstics!!

Ens casem a l’església! I el sopar serà a la sala Gran Montserrat. Espero que no plogui per poder fer l’aperitiu als jardins!!

Ara estic mirant el tema flors i decoració. L’església i saló sí que m’agradaria posar alguna cosa, però per la resta d’espais no fa falta massa, no? Jo ja ho trobo bonic de per si. Amb qui ho vau contractar vosaltres? Tinc por a que es dispari molt aquest tema!!
Tomy
 
Entrades: 29
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 4:29 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Ikram1979 » dl. juny 09, 2014 6:40 pm

Hola!!

Jo em caso el 19 de setembre tambe a MSB :) I tambe estic amb el tema flors ara i la veritat es que estic super perduda!! No vull gastar-me tants cales, jo havia pensat una cosa senzilla pero que quedi bonic... algu em pot recomanar algun lloc o donar-me idees del que es pot decorar i que no cal decorar alla??!!! De fet els espais de MSB ja son ben macos sense decorar...

Moltes gracies i sort a totes!! :)

Ikram
Ikram1979
 
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 10:07 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Tomy » dt. juny 17, 2014 12:58 pm

Ikram,
Jo vull mirar ja aquest tema, pensava veure els proveïdors que et recomanen des de MSB. Penso com tu, que els espais ja són molt macos i no és necessari molta decoració. De moment volia centrar-me en l’església i el saló, i depèn el que pugi ja miraríem de decorar la resta d’espais.
Ja has mirat alguna cosa aquests dies?
Tomy
 
Entrades: 29
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 4:29 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Ikram1979 » dt. juny 17, 2014 9:41 pm

Hola Tomy,

Jo vaig anar a veure la floristeria Harmonia de manresa fa unes setmanes i ara estic en contacte amb una altra tambe per comparar i tal, es diu Judith Jorda. Encara no m'ha enviat pressupost pero espero acabar de lligar-ho la setmana vinent. No vull gaire cosa nomes una cosa senzilleta i que quedi be :)

Jo visc a Irlanda i es una mica xungo fer-ho tot des d'aqui perque tot es per telefo i email pero en fi espero tenir algo confirmat aviat. Ara ja he comencat a contactar perruqueries pel maquillatge etc...pero encara em queda un munt de coses i nomes 3 mesos!!! :(

I tu com ho portes? :)

Ikram
Ikram1979
 
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 10:07 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Sisu2014 » dc. juny 18, 2014 3:41 pm

Ikram1979 ha escrit:Hola Tomy,

Jo vaig anar a veure la floristeria Harmonia de manresa fa unes setmanes i ara estic en contacte amb una altra tambe per comparar i tal, es diu Judith Jorda. Encara no m'ha enviat pressupost pero espero acabar de lligar-ho la setmana vinent. No vull gaire cosa nomes una cosa senzilleta i que quedi be :)

Jo visc a Irlanda i es una mica xungo fer-ho tot des d'aqui perque tot es per telefo i email pero en fi espero tenir algo confirmat aviat. Ara ja he comencat a contactar perruqueries pel maquillatge etc...pero encara em queda un munt de coses i nomes 3 mesos!!! :(

I tu com ho portes? :)

Ikram



Justament jo vaig triar Harmonia, i l'Anna que també volta per aquí i es va casar a l'octubre de 2013, va escollir Judith Jordà. Les dues vam quedar contentes amb el resultat.
Si entreu a facebook, i busqueu casament vermell, podreu veure la decoració del nostre casament, a nosaltres ens va encantar, i es molt maco veure com molts del convidats utilitzen de "photocall", l'arbre d'entrada i encara ara tenen aquestes fotos com a imatge al whatsapp, facebook...
Això sí, econòmic no és, comparat amb qualsevol altre. Però jo vaig trobar que són molt bon professionals i controlen molt tot MSB.
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: n9naro » dc. juny 25, 2014 12:09 pm

Hola a tots!! aquí una altra parella pel MSB a l'octubre del 2014!!
el que més ens preocupa ara és el temps que pot fer a l'octubre allà. Per això demano per qui hagiu estat allà un octubre, què ens podeu dir? fa molt fred? moltes gràcies
n9naro
 
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 25, 2014 11:58 am

Següent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants