Can ribas 2014

Un gran any!!

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Eia » dt. set. 24, 2013 12:25 am

Agasshi ha escrit:
mire_ia ha escrit:Ei!! Benvinguda!! *.-o-o.* ja tens el vestit?? Uff jo ara estic amb aixo i que difícil... M agraden varios i jo em pensava q quan fos el meu ho tindria clar pero ara ja no ho tinc tan clar... El disenyador on has comprat no el conec, quin estil fa?? Quin model has agafat? Ho vas tenir clar d seguida?? :star:: ja ho veus.. Estic feta un lío.. *.O.-O*

Jo d tu si q començaria a mirar fotografs.. Tranquilament xo quan ho tingueu clar reserveu, així us assegureu el día.. :-)ok:

Jo també he rebut l Mail d can ribas ::love:: demà mateix truco x confirmar!! Quines ganes!!!!


Sí, tenia bastant clar que m'agradaven gairebé tots els vestits de Whiteday xD de totes maneres abans vaig passar per Pronovias i m'ho vaig passar teta amb les amigues (erem 7!!), vam fer molt de soroll i va ser molt divertit, però em sentia "disfressada" amb aquells vestits >_<

La col·lecció de Whiteday la pots veure aquí: http://www.whiteday.es, i si teniu curiositat, el meu és el model Marina, de la col·lecció Nature. M'encanta el fet de que es fagi curt perquè penso ballar a muerte!!!! *.-o-o.*

Per cert, jo també sóc del grup dels Cirerers, així que ens vorem la setmana que ve :P


Agasshi! No coneixia pas aquesta firma! Quina col·lecció més maca que té...amb molt de carácter, oi? Són xulos!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Agasshi » dt. set. 24, 2013 11:24 am

.
Agasshi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 22, 2014 12:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dt. set. 24, 2013 3:30 pm

Agasshi ha escrit:Si :D la veritat és que estic molt contenta amb la meva elecció, tot i que em costi més del que tenia previst TT-TT

I responent a la mire_ia, els models que m'he emprovat jo tenien tots aquest color trencat, així que no sé dir-te si en té de blancs, blancs :-/ sempre pots trucar per informar-te o passar pel taller, són gent molt maca ^^


Gràcies guapa!! Ja he agafat cita x anar al taller aquest dissabte >.-<: >.-<: >.-<: aviam, aviam... :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Agasshi » dt. set. 24, 2013 5:23 pm

GENIAL!!! Ja ens explicaràs què tal!!!!! :D
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Eia » dj. set. 26, 2013 12:27 am

Nenesss!! Ahir quan vaig trucar per confirmar l'assistència, la Mireia de Can Ribas em va dir que m'havia de donar la bona noticia de que PER FI tenia HORA PEL MEU CASAMENT....per fi!! >.-<: *.-o-o.* >.-<:
Al final ens han donat l'hora de...les 17:30h!! Aquesta hora es la que es casa l'altre parella per esglesia, i per tant nosaltres también ens hem de casar a la mateixa hora a Can Ribas. Pel meu gust jo votava i desitjava que fos a les 18h, però bé, no he pogut estirar gaire més, aixi que ens haurem de conformar a les 17:30h, que no esta malament del tot!
Ara si que ja m'he posat de lleno amb el disseny de les invitacions...ja us anire informant!!! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Deb254 » dv. set. 27, 2013 3:23 pm

Hola chicas!!! hace muchiiiisimo que no escribo! fue llegar a los 100 mensajes y no escribir más... empecé a trabajar en otro sitio y no he tenido ni un minuto... ha sido bastante estresante, la verdad! pero por fin todo parece que está más en calma... Se que algunas me escribisteis en mi CA y yo no he puesto nada! mil disculpas!! espero poder escribir más a partir de ahora... Novedades han habido, pues ya tengo fotógrafos: ALPHELIA!! estamos encantados!!, tengo también maquilladora y ahora estoy con el tema vestidos. Fui a una tienda de Molins, donde no vi gran cosa que me gustara, Rosa Clara, Aire Barcelona y Pronovias, vamos, la rutilla habitual... Al final me he quedado en duda entre tres de pronovias, pero estoy un poco rallada porque para nada son el estilo que tenía en un principio en mente! pero me he probado varios estilos y en todas las tiendas que he ido llegábamos a la conclusión que me quedaba mejor ese tipo de vestido, así que a ver que hago al final! iré con mi cuñada y mis dos mejores amigas y a ver que opinan! Me pasa lo mismo que a ti Mireia, esperaba ponerme "el vestido" y darme cuenta al instante, pero no ha sido así, pues me han gustado mucho esos tres, pero ninguno ha destacado especialmente respecto a los otros. De todas formas contenta y nerviosilla, ya que esto de mirar vestidos me hace darme cuenta de que el día se acerca!! un pelín más de 7 meses!!!. Y la semana que viene a Can Ribas!! feliz, feliz, feliz!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Arya 2014 » ds. set. 28, 2013 2:02 pm

Hola guapis!

He estat desconnectada i no he trucat encara a Can Ribas per a confirmar que anirem el dia 6!! :t:t: Trucaré dilluns per confirmar, quin cas!!! Quantes som que ens veurem la setmana vinent???
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Agasshi » ds. set. 28, 2013 5:37 pm

mire_ia ha escrit:Gràcies guapa!! Ja he agafat cita x anar al taller aquest dissabte >.-<: >.-<: >.-<: aviam, aviam... :-)ok:


Com ha anat?????? Explica'ns alguna cosa!!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » ds. set. 28, 2013 11:24 pm

LAIA jo si q vinc l día 6 a pels cirerers!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Avui molt guai, primer he anat a cymbeline pero nose.. Sin más.. Despres he anat a José María peiró i ha sigut lo más!! El disenyador estava a l atelier i ha estat tota l Estona allá amb nosaltres, aconsellant i tal, súper enrollat el tío :-) mhe estat probant uns cuants i mha molat l cos d un amb l faldilla d un altre q encara no esta ni a la web *.O.-O*
Es un vestit de base de seda natural amb molt caient, l top va com amb encaix sobre la seda i l faldilla amb una gassa d bambú o algo així ha dit.. Es molt romantic i te un moviment increíble, ben marcadet d dalt, escot cor i faldilla q comença a cadera alta ::love:: la veritat es q son molt diferents i aixo mola :-)ok:
A muns pares els hi encanta, ara vull tornar amb m germanes xk opinin tmb pero la cosa esta bastant decidida.. :-) a mes quan mha fet l pressupost mha dit, jo et regalo les sabates i lo dl cabell!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
A les q no teniu vestit encara us recomano molt una visiteta a aquest disenyador :-)ok:

PD: l día q mel quedi m deixaran fer fotos :-))
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Agasshi » dl. set. 30, 2013 10:36 am

.
Agasshi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 22, 2014 12:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dl. set. 30, 2013 3:20 pm

Agasshi ha escrit:Ei mire_ia, m'alegro moltíssim que anés tan bé la visita al Jose Mª Peiró!!! Ara necessitaré saber qui ets el dia 6 a Can Ribas per poder xerrar dels vestits que ens vam emprovar xD

La veritat és que s'agraeix el tracte personalitzat, eh? ;) a mi també em va regalar les sabates, un manguito i els arreglos del cabell :D

Ja veieu noies, si encara no ho teniu clar i us atrau la idea de portar un vestit de núvia diferent i de qualitat, aneu a visitar-los perquè val molt la pena.


>.-<: >.-<: >.-<: si va ser mooolt guai!! Els vestits son molt ben treballats, estic quasi segura q será d allá el meu :-)
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Deb254 » dt. oct. 01, 2013 3:19 pm

Noies! Us ha arribat algo de la carta 2014? Vaig haver d' enviar un mail a Isabel pq no ens va arribar lo de les jornades del dia 6 (sembla q hi havia un problema amb el mail :-/ ) i vaig aprofitar per preguntar-li. Em va dir que la tindrien acabada la setmana passada, pero encara no m' ha arribat res, no se si es pq encara no s' ha sol.lucionat lo del mail o pq fins diumenge no ens la donaran!, teniu noticies????
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dt. oct. 01, 2013 7:32 pm

Deb254 ha escrit:Noies! Us ha arribat algo de la carta 2014? Vaig haver d' enviar un mail a Isabel pq no ens va arribar lo de les jornades del dia 6 (sembla q hi havia un problema amb el mail :-/ ) i vaig aprofitar per preguntar-li. Em va dir que la tindrien acabada la setmana passada, pero encara no m' ha arribat res, no se si es pq encara no s' ha sol.lucionat lo del mail o pq fins diumenge no ens la donaran!, teniu noticies????


Hola guapa!! Jo no he rebut res, suposo q aprofitaran diumenge x donarnos tota la info no??? Hem d fer algo x reconeixens!!!! Com ho fem?? :-)
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Nube81 » dc. oct. 02, 2013 9:41 am

Donçs si noies, a veure que fem per reconeixernos, jo encara no se k em posare pero us dono una petita descripcio meva x si em reconeixeu, a veure: soc rosa, faig 1,69 , amb el cabell ondulat i primeta ( no excesivament pero prima), quan deicideixi la roba us ho dic, jajajaja pensant en lo que escribía m'he rigut pk sembla k estigui posant un anunci de contactes *.O.-O*
Nube81
 
Entrades: 22
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 1:51 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dc. oct. 02, 2013 1:24 pm

Jo Soc. Morena, 1/2melena, baixeta, jajaja acabem abans i posem nos totes un mocador al coll del mateix color! *.-o-o.* *.-o-o.* q us sembla ????
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Nuria_ » dj. oct. 03, 2013 6:59 am

Hola a totes! A nosaltares tampoc ens ha arribat res, supuso que ens ho donarán diumenge. Fins aviat!!!!
Nuria_
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. ago. 15, 2013 9:34 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Arya 2014 » dv. oct. 04, 2013 9:39 am

Hola!! Veig que som unes quantes per diumenge! Realment és molt graciós això de posar les descripcions, sí que sembla una pàgina de contactes sí!!! Jo sé d'un que com em vegi amb el mocador al coll i em pregunti xq és i li digui que per a reconeixe'ns s'estarà rient de mi durant mesos!! :-)0(-: jajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Judithbt » dv. oct. 04, 2013 1:16 pm

Deb254 a mi tampoc m'ha arribat cap email informant dels menus, suposo que s'esperarant al diumenge per donar-vos les coses!!!
Agasshi no coneixia la colecció i m'ha agradat molt perque son diferents, jo tambe ja tinc el meu vestit es del jordi dalmau y el tracte tambe va ser super atent com amb vosaltres!!!
Les que encara no tingueu el vestit tranquiles quan te'l poses sents una cosa molt especial qua et mires, be o almenys es el que vaig sentir jo, uns nervis a la panxa....

Em fa enveja sana totes les nuvies dels cireres, ja esteu apunt???? Feu moltes fotos y expliqueu que les noies de les oliveres encara ens queda un temps....
Com porteu l'espera les compañes de salo??? Jo amb nervis!!! Jijiji
Judithbt
 
Entrades: 13
Membre des de: dg. ago. 18, 2013 7:28 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Judithbt » dv. oct. 04, 2013 1:18 pm

Noies els dies 11,12 y 13 fan la fira de nuvies a Sabadell al parc firal,, t'has de baixar l'entrada per internet!!!
Judithbt
 
Entrades: 13
Membre des de: dg. ago. 18, 2013 7:28 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dv. oct. 04, 2013 4:22 pm

Judithbt ha escrit:Noies els dies 11,12 y 13 fan la fira de nuvies a Sabadell al parc firal,, t'has de baixar l'entrada per internet!!!

Siii!! Nosaltres ja les tenim :-)ok: aprofitarem x mirar aliances, viatges... Quines ganes d can ribas aquest diumenge!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Jo quan miro vestits mho passo d conya pero no noto res especial.. He d seguir buscant?? Algún he d triar no?? No se q fer...
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant