Fotògraf

Un gran any!!

Re: Fotògraf

EntradaAutor: Rubitajpd » dc. juny 12, 2013 12:46 am

Nosotros aún no sabemos, estamos mirando fotógrafo, pero creo que seran al final solo fotos!!! Ya veremos a ver!!! ;)
Imatge
Rubitajpd
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 229
Membre des de: dl. juny 10, 2013 7:36 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: elibeta5 » dc. juny 12, 2013 7:03 pm

nosotros hemos cogido doble imatge, en todas las bodas de nuestros amigos an sido ellos los fotógrafos y nos gusta como trabajan, fuimos a hablar con ellos y ya nos convencieron jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: SanyJavi » dj. juny 13, 2013 10:56 am

nosotros tambien hemos cogido doble imatge y la verdad esque transmiten mucha confianza, y lo que vimos nos gusto mucho
SanyJavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 125
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 12:19 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: elibeta5 » dj. juny 13, 2013 1:50 pm

SanyJavi ha escrit:nosotros tambien hemos cogido doble imatge y la verdad esque transmiten mucha confianza, y lo que vimos nos gusto mucho

as visto trabajos suyos? yo ya e visto 4 bodas con ellos y aparte de muy amables, acen unos albunes xulisimos y unos videos q tmb.. cogiste lo del videoclip?
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: SanyJavi » dj. juny 13, 2013 4:29 pm

vimos los albunes y videos que tiene alli.
a mi primo tambien les hicieron las fotos ellos y quedaron muy contentos.
Nosotros no hemos cogido videoclip, primero porque hay que perder la verguenza y segundo porque ya subia de precio.
SanyJavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 125
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 12:19 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: mireialluis » dg. juny 16, 2013 3:42 pm

Hola a totes!!!
Jo soc una infiltrada del 2012 i veient que algunes de vosaltres heu elegit Doble Imatge us vull explicar la meva experiencia, ja que no estic gaire contenta amb el resultat de les fotos. Potser soc massa exigent, però crec que amb el preu que vaig pagar estic en tot el meu dret en exigir un bon resultat.
Us he de dir que no tot ha estat malament, ens van fer les invitacions i la veritat que vam sortir encantats amb el resultat. No portavem una idea clara del que voliem i el noi (que no m'enrecordo com es diu) ens les va dissenyar amb un moment. Per aquesta part no podem tenir queixa, ens van agradar moooooolt.
També diré que a Doble Imatge hi treballen molts fotografs i que jo només puc parlar de l'experiència que vaig tenir amb la que va venir el dia de la meva boda. Estic segura que en n'hi ha de molt bons, ja que les fotos que tenen a la seva pàgina web estan molt bé. Un punt negatiu es que en cap moment parles directament amb el fotograf que vindrá el dia de la boda, jo els vaig conèixer el mateix dia. Per tant, no pots saber si tens bon filing o no... al principi no li vam donar importancia, però un cop passat el dia crec que es bastant important.
Uns dies abans de la boda vam anar a parlar amb en Carlos (el jefe) sobre el dia de la boda, ens van dir a quina hora estarien casa de cadascú i també vam deixar clar que no voliem venta de fotos, ja que les regalariem i les fotos que s'havien de posar en marcs. Aquesta reunió la recordo molt rapida, de seguida ho vam tenir fet. El meu consell es que, en aquesta reunió deixeu ben clar quin tipus de fotos voleu, i amb qui voleu fotos a casa vostra, si els vostres pares els hi fará gracia que us feu fotos en algun lloc concret de la casa, i que voleu fotos de toooooota la boda. Nosaltres tot aixo no ho vam dir perque donavem per fet que tot aixo la fotografa ja ho sabria i ens aniria indicant...doncs be, no va ser ben be aixi.
Per començar, a casa del nuvi. Els meus sogres viuen en una casa tipus masia amb moooolt de terreny. Doncs bé, totes les fotos les van fer a dins de casa, tant els meus sogres com els meus cunyats van haver "d'obligar" a la fotografa a fer alguna foto a fora de casa. Aquestes fotos, estan fetes sense cap mica de gracia, el fons de la foto era un pal de llum amb els seus respectius cables, i totes van ser iguals. (despres de quixar-me, aquestes fotos que surten al album me les han rectificat i han tret el pal i els cables de fons, ja que ells no s'en van donar compte tampoc).
A casa meva, a la meva mare li feia molta gràcia que hem fes una foto a la seva habitació, la fotografa la va voler veure i va dir que hi havia poca llum.....poca llum?????? però si hi ha una finestra que va casi casi de punta a punta!!!!!!! jo això, no m'en vaig adonar, me mare no va reaccionar i el tema va quedar així. Les fotos a casa meva van ser les tipiques a mi sola, amb me mare, meu pare i el meu germà i despres amb el padrí. Les tiiiipiques, cap divertida o fora del normal. Quan li vaig comentar al jefe un cop hem van donar totes les fotos, hem va dir, que clar que això depen del joc que donen els nuvis....que????? en aquell moment no pots pensar en com vols les fotos, si a mi hem diuen que vagi al lavabo amb me mare i les amigues a fer veure que hem maquillo o que salti a sobre el llit doncs ho faig!!!!! pero res...... tampoc tinc cap foto amb les meves amigues a casa..... i la resposta a això va ser que el fotograf no pot estar per aquestes coses, que ella no sap amb qui hem vull fer fotos....doncs, que tal si ho pregunta????
Al restaurant, nomes tinc 5 o 6 fotos de l'aperitiu, segons ells es perque en aquell moment la fotografa ha d'anar a preparar tot el tema de la impresora i començara a imprimir les fotos que s'han de donar als convidats. I que l'aperitiu es fa mes que res amb el video......però jo no ho he contractat perque hem faci fotos de toooota la boda?????
Una vegada entrem al sopar, tenim fotos de la entrada i crec que també de quan van servir el vi blanc, però ja no tenim cap foto fins a l'entrega d'un pastis d'aniversari que va ser abans del pastis nupcial, per tant, no hi ha cap foto de l'entrada del primer plat, del segon plat, del sorbet, ni del pre-postre..... que estava fent la fotografa??? no se suposa que ja s'havien imprés totes les fotos????
El resultat de les fotos, está bé, no son fotos espectaculars pero bueno, ara ja no puc fer res mes, no hem tornaré a casar. L'album no ha quedat malament, amb les fotos que tenim podem dir que el dissenyador/a de l'album s'ho ha currat i ha fet quedar bé a la fotografa. però les fotos en si, no maten.
Per tant, el meu consell, deixeu ben clar el que voleu, perdeu una estoneta amb el vostre futur marit i visualitzeu com voleu les fotos aquell dia i amb qui us voleu fer fotos especials a casa. I sobretot, recalqueu que no vinguin amb un esquema fet i que s'adaptin al que es puguin trobar a casa dels nuvis, esglesia i restaurant. Un bon fotograf és aquell que pot treure profit de tot allò que es troba.
Torno a dir que a Doble Imatge hi treballen molts fotografs i que jo només parlo d'una d'ells, per tant, amb la meva experiencia només us vull donar, si m'ho permeteu, uns quants consells sobre com podeu actuar per poder tenir unes fotos espectaculars el dia de la vostra boda. Que segur que tenen grans fotografs, no ho poso en dubte per les fotos que hi ha la web.
Bueno, ara si que ja us deixo, que quin rollo us he deixat anar. Només dir-vos que si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb mi.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mireialluis
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: elibeta5 » dg. juny 16, 2013 7:59 pm

mireialluis ha escrit:Hola a totes!!!
Jo soc una infiltrada del 2012 i veient que algunes de vosaltres heu elegit Doble Imatge us vull explicar la meva experiencia, ja que no estic gaire contenta amb el resultat de les fotos. Potser soc massa exigent, però crec que amb el preu que vaig pagar estic en tot el meu dret en exigir un bon resultat.
Us he de dir que no tot ha estat malament, ens van fer les invitacions i la veritat que vam sortir encantats amb el resultat. No portavem una idea clara del que voliem i el noi (que no m'enrecordo com es diu) ens les va dissenyar amb un moment. Per aquesta part no podem tenir queixa, ens van agradar moooooolt.
També diré que a Doble Imatge hi treballen molts fotografs i que jo només puc parlar de l'experiència que vaig tenir amb la que va venir el dia de la meva boda. Estic segura que en n'hi ha de molt bons, ja que les fotos que tenen a la seva pàgina web estan molt bé. Un punt negatiu es que en cap moment parles directament amb el fotograf que vindrá el dia de la boda, jo els vaig conèixer el mateix dia. Per tant, no pots saber si tens bon filing o no... al principi no li vam donar importancia, però un cop passat el dia crec que es bastant important.
Uns dies abans de la boda vam anar a parlar amb en Carlos (el jefe) sobre el dia de la boda, ens van dir a quina hora estarien casa de cadascú i també vam deixar clar que no voliem venta de fotos, ja que les regalariem i les fotos que s'havien de posar en marcs. Aquesta reunió la recordo molt rapida, de seguida ho vam tenir fet. El meu consell es que, en aquesta reunió deixeu ben clar quin tipus de fotos voleu, i amb qui voleu fotos a casa vostra, si els vostres pares els hi fará gracia que us feu fotos en algun lloc concret de la casa, i que voleu fotos de toooooota la boda. Nosaltres tot aixo no ho vam dir perque donavem per fet que tot aixo la fotografa ja ho sabria i ens aniria indicant...doncs be, no va ser ben be aixi.
Per començar, a casa del nuvi. Els meus sogres viuen en una casa tipus masia amb moooolt de terreny. Doncs bé, totes les fotos les van fer a dins de casa, tant els meus sogres com els meus cunyats van haver "d'obligar" a la fotografa a fer alguna foto a fora de casa. Aquestes fotos, estan fetes sense cap mica de gracia, el fons de la foto era un pal de llum amb els seus respectius cables, i totes van ser iguals. (despres de quixar-me, aquestes fotos que surten al album me les han rectificat i han tret el pal i els cables de fons, ja que ells no s'en van donar compte tampoc).
A casa meva, a la meva mare li feia molta gràcia que hem fes una foto a la seva habitació, la fotografa la va voler veure i va dir que hi havia poca llum.....poca llum?????? però si hi ha una finestra que va casi casi de punta a punta!!!!!!! jo això, no m'en vaig adonar, me mare no va reaccionar i el tema va quedar així. Les fotos a casa meva van ser les tipiques a mi sola, amb me mare, meu pare i el meu germà i despres amb el padrí. Les tiiiipiques, cap divertida o fora del normal. Quan li vaig comentar al jefe un cop hem van donar totes les fotos, hem va dir, que clar que això depen del joc que donen els nuvis....que????? en aquell moment no pots pensar en com vols les fotos, si a mi hem diuen que vagi al lavabo amb me mare i les amigues a fer veure que hem maquillo o que salti a sobre el llit doncs ho faig!!!!! pero res...... tampoc tinc cap foto amb les meves amigues a casa..... i la resposta a això va ser que el fotograf no pot estar per aquestes coses, que ella no sap amb qui hem vull fer fotos....doncs, que tal si ho pregunta????
Al restaurant, nomes tinc 5 o 6 fotos de l'aperitiu, segons ells es perque en aquell moment la fotografa ha d'anar a preparar tot el tema de la impresora i començara a imprimir les fotos que s'han de donar als convidats. I que l'aperitiu es fa mes que res amb el video......però jo no ho he contractat perque hem faci fotos de toooota la boda?????
Una vegada entrem al sopar, tenim fotos de la entrada i crec que també de quan van servir el vi blanc, però ja no tenim cap foto fins a l'entrega d'un pastis d'aniversari que va ser abans del pastis nupcial, per tant, no hi ha cap foto de l'entrada del primer plat, del segon plat, del sorbet, ni del pre-postre..... que estava fent la fotografa??? no se suposa que ja s'havien imprés totes les fotos????
El resultat de les fotos, está bé, no son fotos espectaculars pero bueno, ara ja no puc fer res mes, no hem tornaré a casar. L'album no ha quedat malament, amb les fotos que tenim podem dir que el dissenyador/a de l'album s'ho ha currat i ha fet quedar bé a la fotografa. però les fotos en si, no maten.
Per tant, el meu consell, deixeu ben clar el que voleu, perdeu una estoneta amb el vostre futur marit i visualitzeu com voleu les fotos aquell dia i amb qui us voleu fer fotos especials a casa. I sobretot, recalqueu que no vinguin amb un esquema fet i que s'adaptin al que es puguin trobar a casa dels nuvis, esglesia i restaurant. Un bon fotograf és aquell que pot treure profit de tot allò que es troba.
Torno a dir que a Doble Imatge hi treballen molts fotografs i que jo només parlo d'una d'ells, per tant, amb la meva experiencia només us vull donar, si m'ho permeteu, uns quants consells sobre com podeu actuar per poder tenir unes fotos espectaculars el dia de la vostra boda. Que segur que tenen grans fotografs, no ho poso en dubte per les fotos que hi ha la web.
Bueno, ara si que ja us deixo, que quin rollo us he deixat anar. Només dir-vos que si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb mi.


gracies per el comentari! sempre va bé saber-ho!!! espero que em toqui algún dels altres fotografs perque jo tinc molts problemas amb les fotos... surto malament sempre i si ha sobra em toca algu amb poca gracia...
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: Cristina_BCN » dl. juny 17, 2013 1:32 pm

Nosotros también hemos cogido doble imatge! la verdad es que de momento el trato genial y mira que hemos visto fotógrafos... han sido los que más nos han transmitido y con los que más nos identificamos. Esperemos que todo vaya bien!! habrá que ver qué fotógrafo nos toca!! :-/
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: DAVID&LAURA » dt. juny 18, 2013 11:20 am

Nosaltres hem agafat Flash Olot. Ahir ens van venir a fer les fotos del pre boda a casa nostra i va anar molt be! Les fotos són molt xules!
També tenen una graella de preus que va des de 850€ en amunt. Nosaltres hem agafat un pack de foto i video per 2850€!
Jo estava molt indecisa, però només de parlar amb ells ho vaig veure claríssim! Això si, treballen molt i tenen els dies molt plens!
DAVID&LAURA
 
Entrades: 9
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:25 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: mireialluis » dt. juny 18, 2013 12:58 pm

Hola noies!!!
Si, espero que tingueu sort amb el fotograf que vingui a la vostra boda....però sobretot deixeu ben clar quin estil de fotos voleu...pq les meves ja us dic jo que no tenen res a veure amb les de la pàgina web, es pot salvar alguna......... I el video tampoc es per tirar coets.....pero bueno!!!!! hi ha fotografs a doble imatge molt bons, pq he vist fotos d'altres noies que s'han fet reportatges amb ells. Es mes nosaltres estavem encantats amb el resultat de les invitacions!!!!!! ens van encantar!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mireialluis
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: isaycheni » dc. juny 19, 2013 1:01 pm

hola noies!
nosaltres hem agafat a Imma Pia. És una noia maquíssima de Manresa que té estudi a Mataró. Ens casem al Vil·la Minerva i ella és una dels fotògrafs que ofereix el restaurant. La veritat que ens vam enamorar des del començament de les seves fotos, i quan la vam conèixer en persona ens vam acabar de convèncer.
Fa unes fotos increíbles, i espero que les nostres també ens surtin bé...
Pel que fa al preu, realment sí que és una de les més cares que ofereix el meu restaurant (el pack de fotos+video són uns 2700€), però hem fet un esforç perquè gairebé és la única cosa que ens durarà per tota la vida.
Imatge
Avatar de l’usuari
isaycheni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 05, 2013 2:28 am

Re: Fotògraf

EntradaAutor: CrisyJuanan » dc. juny 19, 2013 9:16 pm

Hola chicas!!! Alguna conoce algun fotografo de la zona de Igualada o tiene referencias? Me han hablado de Mon Productions, l'Art de la Llum, Flash.. y como no Jaume Noguera, pero este último tengo entendido que pica bastante.
Los conoceis?
Imatge
Avatar de l’usuari
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: floreta01 » dt. jul. 02, 2013 9:30 am

cristinayraul ha escrit:Mireialluis te entiendo perfectamente ya que yo me he encontrado como tu, en la misma situación pero con otros fotógrafos... Las fotos que hay en el cd la mayoría las podría haber echo cualquier persona, mis padres Tmb viven en una casa con terreno y jardines y no me quisieron hacer fotos fuera yo supongo que porqje lo tienen todo estudiado y no saben hacer fotos de exterior... En fin he quedado 0 contenta con el resultado final... Pronto os podré contar más... Yo os aconsejo que escojáis fotógrafos que trabajen sobre la marcha, que huyan de los posados y haga fotos del momento y ojo q no por ser más caro es mejor... Yo pague un paston y hay cosas mucho mejores por la mitad. Muaka



Cristina,
No sabia que vas quedar descontenta amb el teu fotògraf! Quina ràbia no?
A males es tracta de fer un postboda...així un es treu el mal gust de boca...
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: Arya82 » dt. jul. 02, 2013 10:25 am

Nosaltres vam anar a Dynamic Casaments i ens vam encantar però picava molt, i vem decidir continuar buscant. Al final ens hem quedat amb Pere Hierro, q està a Sabadell i des del primer moment ens vam sentir molt còmodes amb ell. A més, ha portat les comunions dels meus cosins i la meva tieta ha fet molts cursos de fotografia amb ell, així q en principi confiem q el resultat ens agradarà!

Algú més ha portat el tema de les fotos amb ell?
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: Fotògraf

EntradaAutor: floreta01 » dg. jul. 21, 2013 10:35 am

mireialluis ha escrit:Hola noies!!!
Si, espero que tingueu sort amb el fotograf que vingui a la vostra boda....però sobretot deixeu ben clar quin estil de fotos voleu...pq les meves ja us dic jo que no tenen res a veure amb les de la pàgina web, es pot salvar alguna......... I el video tampoc es per tirar coets.....pero bueno!!!!! hi ha fotografs a doble imatge molt bons, pq he vist fotos d'altres noies que s'han fet reportatges amb ells. Es mes nosaltres estavem encantats amb el resultat de les invitacions!!!!!! ens van encantar!!!!!


Quina ràbia de veritat...Jo también tinc alguna cosa del meu reportatge que no és com hauria volgut...
Plantejeu-vos un Postboda amb algú que si que us encaixi. Pot ser un bon regal d'aniversari!
Laia
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: mireialluis » dc. jul. 24, 2013 4:27 pm

Hola floreta!!!!!
Doncs m'he plantejat el fer un postboda, peri en aquesta moments no ho podem fer, ja que a dia d'avui no hem puc ficar el meu vestit!!!! Estic embarassada de vuit mesos, aixi que ja et pots imaginar....... Jejejejejejeje ja veurem si mes endevant ho fem, pero suposo que havent passat ja tant temps de la boda no crec que ho fem.....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mireialluis
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: anainlove » dt. ago. 27, 2013 8:27 pm

Hola Chicas,

Hace muy poquito que estoy en el foro y me estoy poniendo un poco al día gracias a vuestras ideas. Para nosotros el tema de la fotografía es bastante importante porque es lo que te va a quedar de tu día. Estábamos muy enfadados con restaurantes que casi nos "imponían" sus fotógrafos y no estamos dispuestos a ello, ya que creo que debemos elegir nosotros el estilo de fotografía que queremos. Aún estamos en búsqueda. Hemos visitado a un chico que nos han recomendado y la verdad es que quedamos contentos. Se llama Sergio García Fotografía y lo que nos gustó es el estilo natural y las "no poses". Nos explico que en el pack standard nos entra un preboda, el reportaje y una web personalizada para nosotros y el coste era 750 €. Os dejo el link a ver que os parece:
http://www.fotografo-boda.net/
anainlove
 
Entrades: 11
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 7:54 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: Merigreti » dj. ago. 29, 2013 11:03 am

Hola ana, bienvenida al foro! he visto la web que has puesto y las fotos son muy chulas!! Y si a vosotros os ha transmitido algo este fotógrafo pues adelante! :-)ok: También cogeréis vídeo o solo pensáis hacer reportaje de fotos?
Imatge
Avatar de l’usuari
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: anainlove » dv. set. 06, 2013 7:30 pm

Si?? Te han Gustado?? La verdad es que el chico es muy majo y el precio es muy razonable. De momento sólo fotos, pero nos ha comentado la posibilidad de hacer vídeos y la verdad es que a mi me apetece mucho. Creo que es importante porque es lo que me va a quedar de ese día.
anainlove
 
Entrades: 11
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 7:54 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: Merigreti » ds. set. 07, 2013 2:01 pm

anainlove ha escrit:Si?? Te han Gustado?? La verdad es que el chico es muy majo y el precio es muy razonable. De momento sólo fotos, pero nos ha comentado la posibilidad de hacer vídeos y la verdad es que a mi me apetece mucho. Creo que es importante porque es lo que me va a quedar de ese día.


Si, son muy chulas!! nosotros haremos vídeo también porque pensamos que por mucho que tengas fotos también gusta oírlo y ver como fue todo ese día, las reacciones de la gente y las nuestras... es como tener la posibilidad de revivir ese día pero más tranquilos y desde el sofá de casa, tiene que ser precioso!! ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron