figuretes nuvis playmobil

Un gran any!!

figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. ago. 05, 2012 7:39 pm

Hola noies
Sóc una infiltrada del 2013, us escric per aquí perque estic a punt de fer una comanda per a demanarar els ninus dels nuvis de playmobil per regalar-los a les parelles del meu casament. Les noies del 2013 ja van fer la comanda per això us escric per aquí, si algú te ganes de comprar-los que m'ho digui i així compartim les despeses d'enviament
el preu d'aquesta parella tan mona són 5,79€ l'enviament són 9 euros, si algú s'anima que m'avisi!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mi_Mo
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: YRAL » dc. set. 19, 2012 9:54 pm

que monadaaaa!!son super graciosos y originales!! de tamaño son chikitines como los d toda la vida,no?
Avatar de l’usuari
YRAL
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 649
Membre des de: dg. set. 16, 2012 6:30 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: Carimu » dj. nov. 01, 2012 12:31 pm

Que original! Lo único que para mi son un poco pequeños.
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: Cristina_BCN » dl. nov. 19, 2012 12:01 am

Que graciosos! són petitets com els de tota la vida? potser per regalar es veuen massa petits no?
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: silvia86 » dl. nov. 19, 2012 8:28 am

Son muy monos..y perfectos para mi hermano,que siempre le han encantado jeje, yo tambien tengo la misma duda.. De que tamaño son?alguna chica que ya los haya comprado?

Besos!
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia86
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: elirovi » dl. nov. 19, 2012 1:41 pm

Los playmobil serán del tamaño de toda la vida.Pero lo que hacen las chicas es ponerlo dentro de un cuadro
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: silvia86 » dl. nov. 19, 2012 7:59 pm

Gracias por la info elirovi,tiene que quedar chulo enmarcado!
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia86
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: Niekochana » dt. nov. 20, 2012 12:11 am

silvia86 ha escrit:Son muy monos..y perfectos para mi hermano,que siempre le han encantado jeje, yo tambien tengo la misma duda.. De que tamaño son?alguna chica que ya los haya comprado?

Besos!

De alto son unos 7-8 cm.

Aprovecho para anuncia que si alguien está interesado en esta pareja de playmobil, yo revendo los mios (al final a las futuras parejas que se casen les regalaré otros muñequitos)
Estan en su bolsa original sin abrir y los vendo al mismo precio que me costaron 10,50€ (en la web salen a casi 15€ con los gastos de envío)
Si alguien está interesada que me diga o me envíe un MP :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: soclanuvia » dc. març 13, 2013 9:35 pm

Jo ho havia pensat però els trobo petits... Se que per coleccionistes fan repliques d'algunes figures de més de un pam d'alçada, però el preu es dispara (més de 100 euros!!!).

Això que dieu de posar-ho dins d'un quadre, teniu alguna foto d'exemple? no m'ho acabo d'imaginar com queda!
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: anni_d » dj. març 14, 2013 12:21 am

Me encantan!! SOn super originales, yo ya compré 3 parejas hace un tiempo, con los marcos de ikea quedan genial!
Lo que más me gusta es que son muy funcionales y nunca molestarán en ningún mueble, y al decorar el interior del marco, lo personalizas para cada pareja.
anni_d
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 306
Membre des de: dg. nov. 04, 2012 11:16 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: soclanuvia » dj. març 14, 2013 8:30 am

anni_d ha escrit:Me encantan!! SOn super originales, yo ya compré 3 parejas hace un tiempo, con los marcos de ikea quedan genial!
Lo que más me gusta es que son muy funcionales y nunca molestarán en ningún mueble, y al decorar el interior del marco, lo personalizas para cada pareja.

Per exemple:
Imatge
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: soclanuvia » ds. març 16, 2013 10:04 am

Noies, m'acabo de fixar que la nuvia de la foto del quadre és diferent de la nuvia de la foto de dalt de tot del post! Sabeu si és que hi ha diferents models? A les jugueteries diuen que ja no en fan per la venda a botigues i només es poden comprar per internet
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: anni_d » ds. març 16, 2013 10:11 am

soclanuvia ha escrit:Noies, m'acabo de fixar que la nuvia de la foto del quadre és diferent de la nuvia de la foto de dalt de tot del post! Sabeu si és que hi ha diferents models? A les jugueteries diuen que ja no en fan per la venda a botigues i només es poden comprar per internet

Hola!!

Jo els unics que vaig trobar són els de la foto d'adalt, volia la nuvia morena, potser li pinto el cabell jajaja
anni_d
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 306
Membre des de: dg. nov. 04, 2012 11:16 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: mire_ia » ds. març 16, 2013 11:10 am

soclanuvia ha escrit:Noies, m'acabo de fixar que la nuvia de la foto del quadre és diferent de la nuvia de la foto de dalt de tot del post! Sabeu si és que hi ha diferents models? A les jugueteries diuen que ja no en fan per la venda a botigues i només es poden comprar per internet


crec q el q fan es comprar altres ninos playmobil normals i canviar el pel...
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: anni_d » ds. març 16, 2013 11:42 am

mire_ia ha escrit:
soclanuvia ha escrit:Noies, m'acabo de fixar que la nuvia de la foto del quadre és diferent de la nuvia de la foto de dalt de tot del post! Sabeu si és que hi ha diferents models? A les jugueteries diuen que ja no en fan per la venda a botigues i només es poden comprar per internet


crec q el q fan es comprar altres ninos playmobil normals i canviar el pel...

Ostres! Genial! Merci Mireia!
anni_d
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 306
Membre des de: dg. nov. 04, 2012 11:16 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: soclanuvia » ds. març 16, 2013 12:07 pm

mire_ia ha escrit:
soclanuvia ha escrit:Noies, m'acabo de fixar que la nuvia de la foto del quadre és diferent de la nuvia de la foto de dalt de tot del post! Sabeu si és que hi ha diferents models? A les jugueteries diuen que ja no en fan per la venda a botigues i només es poden comprar per internet


crec q el q fan es comprar altres ninos playmobil normals i canviar el pel...


Tunning de playmobils!!! :-))
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: Alexita012 » ds. març 16, 2013 10:17 pm

soclanuvia ha escrit:Noies, m'acabo de fixar que la nuvia de la foto del quadre és diferent de la nuvia de la foto de dalt de tot del post! Sabeu si és que hi ha diferents models? A les jugueteries diuen que ja no en fan per la venda a botigues i només es poden comprar per internet


Hola guapa! Pues el modelo del cuadro de 'Cosas de Picuni' es el que habia hasta 2010 en las tiendas playmobil! Nosotros cuando decidimos casarnos en el verano de 2010 los vimos y compramos una parejita y la dejamos guardada en casa para hacer la idea esta de meterlo en un cuadro. Pues bien, unos meses antes de la boda nos surgió otra pareja para hacerles la entrega y estos novios ya estaban descatalogados. Preguntamos en un monton de papelerias, jugueterias y mandamos mail a la web de Playmobil y la respuesta fué que ya no los fabricaban y los habían substituidos por el otro modelo (con la falda de la novia más abultada y de pelo rubio) Así que para no dar dos diferentes, compramos 2 modelos 'nuevos' y nos quedamos los 'antiguos' para nosotros de recuerdo :-)ok:

Ahora la idea de cambiar los pelos de otro playmobil tmb mola :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: soclanuvia » ds. març 16, 2013 11:21 pm

Alexita012, qui t'havia de dir que pel fet de casar-te acabaries fen-te una experta en models de playmobil!!!!!! Pots tenir-lo de record... o per quan vinguin els nens! :-))
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: Deb254 » dg. març 17, 2013 8:40 pm

Son muy chulos, me encantan!! yo de momento esperare, por un lado no se cuantos necesito, aun queda un año y en un año pasan muchas cosas... y además tengo una prima que es una artista de las fofuchas y seguramente le encargue a ella las parejas de novios
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: figuretes nuvis playmobil

EntradaAutor: Tamara_14 » dl. maig 20, 2013 10:27 pm

Buena chicas! son súper originales lo único que si es verdad que quizás un poco pequeños, en el cuadro son una monada la verdad!! me apunto la idea, son muy divertidos!! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Tamara_14
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 153
Membre des de: dc. des. 26, 2012 12:15 pm

Següent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron