fotocall a Can Ribas / Alphelia

un gran any!

fotocall a Can Ribas / Alphelia

EntradaAutor: Sunn2013 » dj. jul. 18, 2013 4:09 pm

Hola chicas,

las que os habéis casado en Can Ribas, cómo habéis hecho el fotocall? Habéis utilizado el fondo de tela de saco de Can Ribas? Es gratuito utilizarlo?

Alguna que haya contratado Alphelia, lo ha hecho con ellos?

Alguna en Can Ribas ha contratado un servicio de fotocall externo que monta el fondo y hace las fotos? Can Ribas puso problemas?

Muchas gracias por vuestras aportaciones :)
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: fotocall a Can Ribas / Alphelia

EntradaAutor: mire_ia » dg. jul. 21, 2013 8:53 am

Quina llastima q ningu contesti.. A mi també m interessa molt resolver aquest dubte!! :star::
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: fotocall a Can Ribas / Alphelia

EntradaAutor: Sunn2013 » dj. ago. 15, 2013 5:13 pm

Hola, he hablado con Alphelia y ellos no tienen servicio de Photocall, lo que sí se les pueden pedir que hagan alguna fotografía, por eso no hay ningún problema. Can Ribas tiene una lona como de saco que sirve de Photocall, pero la verdad es que aún no les he preguntado si tiene algún coste utilizarla...

Yo he decidido que pediré su lona y llevaré mis complementos. Luego pediré a Alphelia que hagan alguna fotografía y las demás que las hagan los propios invitados.

Respondo a mi post por si a alguien le interesa esta info!!! Besines.
Avatar de l’usuari
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

Re: fotocall a Can Ribas / Alphelia

EntradaAutor: mire_ia » dv. ago. 16, 2013 8:12 am

Gracias guapa!! Creo q yo haré lo mismo.. :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: fotocall a Can Ribas / Alphelia

EntradaAutor: floreta01 » dj. ago. 29, 2013 2:49 pm

Jo vaig muntar photocall i no va haver cap problema, però no tenia lona darrere. Vaig utilitzar marcs de fusta i atrezzo que vaig portar i ells mateixos ho van posar amb molta gràcia dintre un cistell xulo.
Em vaig casar al 2012, no m'ho van cobrar però no sé si això ha canviat (no crec).

El tema que vingui un fotògraf a fer-vos-ho és diferent (com sabeu algunes em dedico a la fotografia de bodes), hem de mriar que sigui un servei que tingui, o contractar algú per aquest servei només.

Podeu trobar coses ajustades de preu, hi ha opcions per a totes les butxaques! Sort!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: fotocall a Can Ribas / Alphelia

EntradaAutor: OlgaVaz » dc. set. 04, 2013 4:57 pm

Jo vaig anar un casament que también van muntar ells el photocall super divertit amb rodes de cotxe pintades de blanc molt original, crec que si busco puc donar-te l'adreça de qui ho va fer, eren tan originals q jo estic plantejant-me llogar-los pel meu casament, tot depent del preu.
OlgaVaz
 
Entrades: 2
Membre des de: dc. set. 04, 2013 4:47 pm

Re: fotocall a Can Ribas / Alphelia

EntradaAutor: mireiamakeup » dc. oct. 09, 2013 10:44 am

Hola a todas, soy Mireia Asesora de Belleza y Maquilladora Profesional, me dirijo a todas vosotras porque estamos ofreciendo en los restaurantes un servicio de Retoque de maquillaje a novias e invitadas desde la llegada de los invitados al restaurante hasta el baile. Además esperamos a la novia a la llegada del restaurante para retocar su maquillaje para que entre espectacular . Es un servicio gratuito que realizamos y estamos promoviendo por los restaurantes con muy buenos resultados. Os lo comentó porque todavía nos quedan muchos restaurantes por ofrecerlo. Si alguna le interesa que nos lo diga y podemos comentarlo con el restaurante donde se vaya a casar y si queréis mas información podemos quedar en cita previa para que nos conozcais . Poneros en contacto por aquí o por email a mireiamakeup@hotmail.com y me pondré en contacto.
mireiamakeup
 
Entrades: 8
Membre des de: dl. maig 06, 2013 7:55 pm


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron